Demon 09.11.2012 20:37
Demon kysser ham blidt, han ligger sig oven på ham, han putte den ind, og begynder langsomt at bevæge sig frem og tilbage, han viske Flemo i øret, "du er så fræk og stram, jeg kunne tage dig hele natten hvis du ønsker det" Muri 09.11.2012 20:47
Flemo kommer med et kort halvhøjt støn, da Demon trænger ind, og efter det kommer han stadig med små støn med kort mellemrum.".. Det ville være rart... Tag med mig hjem," siger han kort, med en lettere tung vejrtrækning, og nogle støn indimellem.
Demon 09.11.2012 20:51
Demon begynder at stønne højere og højere, han kan mærke han er ved at komme, men han holde det inde en til Flemo også kommer, han begynder at stønne "kom for mig skat, jeg vil have, jeg vil komme i dig NU!" Muri 09.11.2012 21:02
Flemo begynder selv at stønne højere og højere."Jeg kommer nu..!" siger han hurtigt, før der kommer et højt støn fra ham, og han strammer kort grebet om Demon.
Demon 09.11.2012 21:05
Demon mærkede at kom, han var forpustede og kyssede Lemo på munden, "jeg tror jeg elsker dig" Muri 09.11.2012 21:08
Flemo ser nærmest helt udmattet på Demon og gengælder så kort kysset. Han spærrer så hurtigt øjnene op, da han hører hvad Demon siger."M... Mener du det?" spørger han kort, og ser nærmest helt forbavset på Demon.
Demon 09.11.2012 21:34
"self skat, vi skal være sammen hele livet" Demon mærker sine føleleser bliver stækere og stækere for hvert kys han for Muri 09.11.2012 21:38
Flemo smiler skævt, og hans øjne lyser en smule op, og kort efter forsvinder lyset fra hans øjne igen."Hvordan kan jeg vide du mener det? ... Du kender ikke engang mit navn," mumler han. Han skubber Demon ned fra sig, og begynder roligt at tage sine bukser på.
Demon 09.11.2012 21:41
"jamen så fortæl mig dit navn skat, og lad os gå ind imorgen og få lavet ringe, så ved du at det er dig og kun dig jeg vil have" Demon fik skyld følelse over det Flemo sagde Muri 09.11.2012 21:45
Flemo ser hurtigt på Demon igen, da han har fået sine bukser på."Hva....?" siger han kort, da det ikke rigtig gik op for ham hvad han sagde til at starte med.
"Flemo.." siger han kort, og ingen kommentar kommer til det sidste Demon sagde da han lige skal tænke over hvad han skal svarer.
"... Okay..." siger han så bare, med et lettere tomt blik i øjnene.
Demon 09.11.2012 21:48
"det er et smukt navn skat" Muri 09.11.2012 21:52
Flemo smiler svagt og vender blikket mod jorden igen, da han ikke vil have Demon skal se at han rødmer lidt."Tak..," siger han lavt. Han bider sig let i læben, og og begynder så at rode lidt ved nogle blomster der er ved siden af tæppet.
Demon 15.11.2012 17:08
Demon kigger lidt på Flemo, han lyst til at fortælle ham alt, men hvad ville den lille fyr dog tænke når han høre om Demons fortid, måske ville det være bedst at lyve. Demon kigger rigtig på Flemo efter at han har været dybt begravet i sin egen tænker, "hvor er han dog smuk, det smil og de øjne, de gør jo en hel varm "hvordan kommer vi går vi hen og for lavet ringe?" Demon kom til at tænke på at det ville mærkeligt at der kom to drenge en for at få lavet ringe, og Flemo skulle jo have en med en diament, men hvilken en ville han mon kunne lide, Demon begyndte at bide sig i læben, han mærkede lysten til at kysse Flemo igen, "men kom de sammen nu eller var de Bare nære venner med fordele" Muri 15.11.2012 18:17
Flemo sidder længe og plukker blomster af, men ser så op på Demon."Det ved jeg ikke. Men man kan vel finde et sted nede i byen," siger han kort, og smiler skævt. Han ser ned igen, men efter der er gået noget tid, vender han igen blikket mod Demon.
"Hvad tænder du på?" spørger han lavt.
Demon 15.11.2012 18:22
Demon kigge op skyerne "dig" sagde han kort, han turde ikke at se på Flemo tænk hvis han så hvordan Demon stod og rødme, han måtte jo ikke tro han var tøset. "hvad tænder du på?" spurgte Demon nervøst Muri 15.11.2012 18:27
Flemo smiler en smule, og igen kommer den lettere røde farve tilbage i hans ansigt. Han trækker så let på skuldrene."Det ved jeg ikke.... Du kunne jo prøve at finde ud af det..," siger han lavt, og lettere nervøst. Sådanne ting var ikke det Flemo var mest vant til at snakke om.
Demon 15.11.2012 18:36
Demon ligger hånden på hans nakke og kysser ham blidt på munden "så synes jeg vi skulle finde et mere romantisk sted" Demon kunne mærke han blev varm i hele kroppen bare at tænke på hvordan det ville være at mærke Flemo krops mod sin egen. Demon skynder sig at kigge ned på blomsterne i stedet, det var ikke for han kiggede på noget bestemt, han ønskede bare ikke at Flemo skulle se han rødmede, Demon fik øje på en rød rose, den var smuk og der var stadig dug dråber på den, han to den op og rakte den forsigtigt til Flemo uden at sige et ord Muri 15.11.2012 18:46
Flemo gengælder blidt kysset, og ser så Demon i øjnene."Okay...," siger han kort, og nikker let. Flemo smiler svagt, da Demon kigger væk.
"Hvad med hjem til mig?" mumler han lavt, og ser selv mod jorden. Han ser dog hurtigt op igen, da Demon giver ham rosen, som han tager imod. Han ser lidt på den og så på Demon igen.
Demon 15.11.2012 18:53
Demon kigger blidt på Flemo " hvor bor du henne skat?" Demon kunne ikke få sig selv til at sige til Flemo han ikke havde oplevede et rigtigt hjem siden han mødte sin lærling. "jeg elsker dig virkelig skat" demon undre sig over at de ord kom fra ham, han anede ikke hvordan han skulle reagre på det han selv lige havde sagt Muri 15.11.2012 19:04
Flemo trækker benene op under sig og betragter rosen lidt."En hytte.. I skoven.." siger han lavt. Han ser hurtigt op på Demon igen, da han siger at han elsker ham, men svarer ikke rigtig på det. Han smiler bare skævt, og ved egentlig ikke rigtig hvad han skal sige.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet