Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 01.04.2009 21:34
Han vender blikket tilbage til Damia med lidt frygt i øjnene.
''øhh, jeg ser bare øhh..'' han ser mod skikkelsen og ser at den går mod ham,
han rykker sig lidt tilbage på stenen og er næsten ved at ryge bagover da han løb tør for underlag bagsig.
Skikkelsen bevæger sig stille hen mod ham med et tomt blik.

Sølvdjalen begynder at hvæse og puster sig op i rettning af skikkelsen.
Den kunne føle noget der ville Kanismo ondt og sprædte sine vinger ud i sin fulde størelse for at skræmme dette onde væk.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 01.04.2009 21:50
Med en voksende nervøsitet og i forvirring ser hun rundt. Der er umiddelbart ikke nogen, og i et split sekund er hun tilbøjelig til at tro, at han er tosset, og måske ikke lige den person hun troede han var. Men så fanger hun hans blik, og hun synker en klump. Det blik minder frygtelig meget om Nathans skræmte blik, dengang han havde set hans mor. Pludselig føler hun sig meget sårbar.
Hun har lyst til at tage fat i ham, og ruske en forklaring ud af ham.
"Hvad er det?,, Damia slipper grebet om hendes ben.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 01.04.2009 22:00
Han sluger noget spyt og ser endnu på skikkelsen.
''nogle folk siger at jeg er tosset, og andre tror mig når jeg siger... at jeg ser... jeg har mærkelige syn'' siger han hurtigt
''og det ikke så sjove er at disse syn kan rører mig og gøre mig fortræd'' kommer det hurtigt igen.
han trækker vejret og prøver at få kontrol over sig selv.
''glade tanker glade tanker'' hvisker han stille til sig selv.
en tårer falder fra hans kind og han blir lidt roligere dog stadig med en hurtig verjtrækning.
han forsvinder og skikkelsen går bort fra ham, idet den forsvinder kommer der en lille glød i luften.

Sølvdjalen's vinger blir atter placeret hvor de normalt var, og den hopper ganske forsigtigt ned på jorden, eller på noget der ikke kan ses med øjet, siden at den står i luften lidt over jorden.
under den er der en verjtrækning fra Kanismo.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 01.04.2009 22:12
"Syn?,, Damia løfter sit øjenbryn, ikke helt tilfreds med det kort fattet svar. Dog bliver det mere seriøst, da han røber, at disse såkaldte 'syn' han har, har evnen til at gøre ham fortræd. Om det så er fysisk eller psykisk er uvist, og hun går ikke ud fra, at han var i en tilstand, hvor han ville forklarer sig. Fyren så hel lamslået ud, og det hjalp ikke på humøret. Damia kan kun, se hjælpeløst til.
Det sviger i hendes hjerte, da hun ser ham fælde en tåre. Så forsvandt han...

"..." Damia ser sig forvirret omkring

"Kanismo,, hvisker hun, og er i starten for oprørt til at ligge mærke til sølvdjalen.
"Oh...,, udbryder hun, da hun nær er ved at falde over ham. Tøvende rækker hun hænderne ud og sætter sig ned. DEt var som at famle i blinde. Forsigtigt ligger hun en hånd på hans krop. "Kanismo,, kalder hun bedende. Hvis blot hun kunne se...

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 01.04.2009 22:26
Han vågner stille og ser op, han er stadig ikke til at se.
han ser ind i Damia's blanke grønne øjne og lægger mærke tl at han har Sølvdjalen på sig.
han sætter sig op og ser sig omkring for at spotte skikkelsen, men den er væk.
''hmm lader til at jeg var heldig idag'' han lader et lille grin komme frem og han blir syndlig igen.

Sølvdjalen hopper ned fra Kanismo da han stille rejser sig, den ser på luften men da Kanismo kommer tilsyne ser den på ham som intet var hendt.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 02.04.2009 21:45
Han ser sig omkring og ser skibet der sejler til Toropolis isle.
han springer op da han ser at de er ved at sætte sejl.
''jeg undskylder meget denne afsked men der går mit skib'' kommer det hurtigt fra ham.
han smiler stille til Damia
''håber vi ses igen'' siger han stille og placere en hånd på hendes skulder, og løber derefter alt hvad han kan imod skibet som lige var sejlet lidt hen af molen.
Han hopper og når lige at få fat i et tov som blaffre i siden af skibet, han klatre op og når dækket, han puster lidt og retter sig op og vinker til Damia.
''JEG HÅBER VORES VEJ KRYDSER HINANDEN IGEN!!'' Råber han af al kræft
skibet sejler mod horisonten og forsvinder længere ude.

Sølvdjalen så efter Kanismo da han for op, den så så på Damia og nikkede høfligt med hovedet og satte af i et spring efter Kanismo.
den placerede sig i skibets mast og så ud over havet.

//out
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 05.04.2009 20:07
Damia rejser sig og vinker i stilhed til Kanismo. Vinden danser om Damia, og leger med hendes hår. Hun stryger en lok om bag øret, så det afslører et lille smil. Vinden blæser ud mod havet og fører Kanismo længere væk.

"I lige måde,, hvisker Damia da skibet forsvinder mod den nedgående sol. I et stykke tid står hun bare, og ser ud over havet, før hun vender sig om og går derfra.

//out

Leonardo Blaine

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 180 cm

Derag 08.06.2009 20:42
Blain kom roligt gående. Sårene værkede stadig kraftigt, og han gjorde sig umage for ikke at overanstrenge sine muskler. Det ville bare få sårene til at springe op, hvilket han ikke gad. På vejen ned havde han fundet en kilde, hvor han havde fundet vand og fået skyllet sin krop ren. Sårene, specielt det lange der strakte sig tværs over hans krop, var røde og irriterede, tydeligvis havde de ikke haft tid nok til at helle helt, men et stop ved helbredelseshuset havde i det mindste forhindret ham i at dø af dem.
Folkene i huset havde også forsøgt ihærdigt at forhindre ham i at forlade, da han på ingen måde var klar, i deres øjesyn, til at vandre omkring med sådan skader. Han var naturligvis ligeglad. Hans venstre arm hvilede roligt på de tre sværds skæfter. Han så på ingen måde ud til at være påvirket af sine sår, hvilket dog ikke var tilfældet.

Blaine the Black
"Dead men tell no tales!"

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 08.06.2009 20:53
Bølgerne var rolige da et handels skib sejlede forbi molen og var på vej ud mod havet. Der blev råbt ombord, en af mændene råbte ''HAN MÅ IKKE SLIPPE VÆK!!'' nede fra lastrummet.
Nichols som det naturligvis var der havde vakt opmærksomhed, løb op fra lastrummet og forsatte hen ad dækket med en skindpose i hånden.
Han nåede op til roret hvor styrmanden trak sit sværd og svang det efter Nichols, ''Hey pas på med den der!'' kom det håndene fra Nichols mens han i en enkelt bevægelse snorede sig uden om styrmanden og sprang overbord og landte lige akurat på molens kant.
Mændene ombord råbte divs. forbandelser efter ham, hvor Nichols svarede med et enkelt buk efter dem. Han vendte sig om nikkede til Blain og kastede sit bytte kort op i luften, greb det og forsvandt i det blå, et split sekund efter kom han frem igen bag en kasse som lå lidt tættere på selve havnen, hvor han tømte indholdet af posen, der var ikke meget men en enkelt rubin var nu heller ikke dårligt.

Leonardo Blaine

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 180 cm

Derag 08.06.2009 22:48
Hele scenariet virkede for ham en smule uvirkeligt, specielt at det var den samme person, som han havde mødt tidligere. Den gang var han blevet jaget af folk på hesteryg, hvorimod at det denne gang så ud til at blive simplere. Skibet han lige var sprunget overbord fra, havde rebet alle segl, og smidt ankeret lidt længere ude på havet. To arrige langbåde med vrede mennesker, alle sammen med hævede klinger, var nu på vej tilbage. Størstedelen af personerne råbte højlydt. Efter at havde kigget lidt længere på den gale besætning, kunne han se en enkel elver eller to, og noget der lignede en dværg. Måske var det bare et lavt menneske, men det var alligevel dejligt at se en blandet besætning.
Da personen foran ham forsvandt, vendte han sig lidt rundt for at kigge. Hurtigt fandt han personen bag en kasse lidt væk, hvor han i øvrigt var meget dårligt gemt. Blain var tilsyneladende heller ikke den eneste der havde fået øje på ham, men skibets mandskab var stadig ikke i havn endnu. Måske kunne informationen være noget værd for den ene af parterne.
Han trådte roligt over mod kassen og kiggede nu på personens ryg. ”Dig.” Sagde han velovervejet.

Blaine the Black

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 08.06.2009 23:01
Nichols løftede rubinen lidt op for at se den bedre.
Lyden af fodtrin nærmede sig men han lod det være og forsatte med at se på rubinens røde skær i solen.
''Ja mig knægt!'' han var bestemt i sin udtalelse, ''skulle det havde været hende Katah eller hvem håbede du på at støde på nede på havnen?''
Han rakte ned efter sin flaske som stadig var i sin stråb, eller det troede han den var. Et mindre støn kom fra ham, han rejste sig og så hen mod skibet som nu var på ved at dreje for at komme tilbage. ''hvad synes du om tyveri?'' kom det udfordrende fra ham.
En kniv kom frem fra hans vest, og han tyrede den hen imod anker ræbet, som den ramte og satte sig fast i, der var jo kun de hundrede meter derhen så for ham var det muligt.
Ræbets fibre knækkede en for en.

Leonardo Blaine

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 180 cm

Derag 08.06.2009 23:15
Blain lænede roligt ryggen mod kasserne mens han kiggede på mændene, der opdagede hvor kniven havde ramt. Nogen af dem begyndte at råbe og fægte med armene, tydeligvis i et forsøg på at kommandere de andre rundt. Den ene båd vendte sig relativt hurtigt, og sejlede tilbage til skibet. Med rebede sejl ville skibet ikke komme langt, men de måtte vel alligevel havde nogle våbenføre mænd med sig.
Det så ikke meget ud som om information længere var noget værd for Nichols, da han sikkert på egen hånd havde opdaget de mænd, der nu var kommet i land. Disse mænd skyndte sig til nogle vagter, og ordet spredte sig langsomt, eller sådan så det i hvert fald ud derfra hvor han stod.
”Bryder mig ikke meget om det. Ingen udfordring.” Han hævede flasken op til munden og tog en slurk. Roligt tog han flasken ned igen, og mærkede hvordan hans mave og hals var ved at brænde op. ”Stærke sager, hvad kalder du det?”

Blaine the Black

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 08.06.2009 23:31
''hva så med havet?'' han lod stadig udfordrende.
Blikket var rettet imod vagterne som nu havde hørt om hvad der var sket, og gik sammen imod Nichols pg Blain med våbende fremme. Nichols fjernede pandebåndet for det venstre øje, tog det ud og pudsede det i ærmet, hvorefter han satte det på plads igen. ''Har man hørt om en pirat kaldet Red Eye?'' spurgte han sjovt og forsvandt i det blå.
kort efter stod han bag de kommende med sin korde klar til kamp, og en enkelt kniv fremme. En af vagterne remsede de sedvandelige ord op om rettigheder og alt det der pjat, Nichols's svar på dette var en kniv kastet i benet på vagten, hvilket resulterede i at de for på ham.
Det var ikke det storer da dvæge ikke kunne løbe, elverer ikke kunne slågs og krysstalianerne ikke kunne noget, en efter en stak han dem i benet og sparkede dem i hovedet når de var kommet ned på knæ, enkelte af dem lå sammekrøllet i foster stilling på jorden og var ligblege.
Nichols rettede pandebåndet ned for venstre øje igen og så på flasken Blain havde i hånden. ''det kaldes hjemmebryg''

Leonardo Blaine

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 180 cm

Derag 08.06.2009 23:47
Han kiggede uinteresseret på ham da han begyndte at slås mod de mange hjælpeløse personer. For det var i sandhed en ynkelig præstation fra begge parter. Sømændene, fordi de fik bank, og Nichols fordi han gav dem bank. Man skal vælge sine kampe med omhu, hvilket tilsyneladende ikke var noget han havde arbejdet meget på. Hans blik vandrede op mod den klare himmel, og derefter om bag kassen, hvor den lille pose med rubinen lå. En del af hans sind forsøgte at få ham til at tage posen. Tage den og efterlade den ynkelige person hvor han var. Der var jo alligevel stjålent gods, så han havde i forvejen ingen ret til den. Nah, tænkte en anden del af ham, kun en tåbe stjæler tyvegods. Det havde ofte meget lille affektionsværdi. Han kiggede tilbage på der hvor kampen havde taget sted, selvom der ikke var meget tilbage af modstanderne. De var tydeligvis ikke krigere, og så yderst ynkelige ud. Han tog endnu en slurk af flasken og hævede sin stemme højt nok til at Nichols, og alle mennesker omkring dem kunne høre hvad han sagde. ”Kan jeg ikke påstå at jeg har, skulle jeg måske?”
Endnu en slurk, efterfulgt af endnu en talestrøm. Denne var dog dæmpet til et niveau hvor ingen andre end ham selv kunne høre det, ”det var dog et kedeligt navn..” Denne gang snakkede ham om flaskens indhold.

Blaine the Black

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 09.06.2009 00:06
Roligt gik han hen til kassen igen, og tog posen og bandt den om hans bælte.
Nichols så roligt til med armene over kors mens Blain nærmest tømte tømte flaseken, så forstår jeg bedre hvor den blev af ''hvorfor er det kedeligt som tyv...?man tjener til føden....og man få rigeligt af motion'' han så spørgende imod Blain, han valgte at overhører det Blain sagde om navnet, i den tro at han mente det var hæsligt at drikke.
Skibet Nichols var på var nu blevet påsejlet af et andet skib, de skændtes en del der ovrer. nogen af søfolkende var begyndt at rører på sig og enkelte af dem græd eller jamrede over smerte.
((sry lidt kort=( men r lidt små træt kan vi sryse??))

Leonardo Blaine

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 180 cm

Derag 09.06.2009 00:15
Blain løftede endnu engang flasken, bare for at opdage at den var tom. Underligt.. Det virkede ellers som om der var rigeligt i… Den stærke alkoholiske effekt var kærkommen, da den holdt smerten på afstand. Han havde naturligvis stadig meget ondt fra hans lille sammenstød med Katah, men, som sagt, hjalp drikken betydeligt. Han kiggede på manden foran ham igen. ”Ikke nok spænding. Alt for lidt kamp.” Han stillede flasken fra sig på kassen og lagde armene over kors. ”Jeg kom herned fordi du sagde et eller andet med arbejde og havnen, eller noget. Jeg lyttede ikke specielt godt efter.” Blain stoppede med at snakke og forblev stille. Han fiskede tydeligvis efter at Nichols skulle færdiggøre sætningen for ham. Hvad var det han havde snakket om på det tidspunkt. Blain tænkte tilbage på da han havde haft muligheden for at negle hans penge og gå sin vej, og fortrød nu at han ikke havde gjort det. Det havde været så meget lettere.

//Frys

Blaine the Black

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 09.06.2009 19:46
''ahhh....glemte jeg lige'' kom det i en undskyldene tone, mens han betragtede nogle mørkets soldater komme ridene oppe på gaden ved havnen. ''joh..ser du...jeg mangler nogle folk til at skabe et...ehm hvordan skal man sige det...?'' han holdte en 5 sekunders pause og skiftede med at se på Blain og de to mørkets soldater som var på vej ind i kroen.
''En mindre forening....du ved tyveri til søs er ikke hvad det har været...men nu transpoterer lysets og mørkets krigere våben med både da det er sikrest end med vogn'' han stoppede igen og så på den tomme flaske der engang var dejlig hjemme brygget rom i, ''håber den smagte'' vredsede han og forsatte igen ''ved du hvor meet våben sælger på det sorte markede i en krigstid?''
Nichols så afventende på Blain for at se om han fattede hvad det havde med ham at gøre.
Mændene der havde fået sig en omgang, listede enkeltvis væk fra stedet, dem der kom fra båden gik ombord, og dem fra havnen gik ind i deres huse. De to vagter gik hen i den anden ende og diskuterede om hvad de skulle gøre ved dette problem.

//frys

Leonardo Blaine

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 180 cm

Derag 09.06.2009 19:57
Blain rettede ryggen mens hans kølige øjne holdt roligt øje med manden foran ham. Hans øre slugte hver eneste lyd der kom ud af hans mund, og hans hjerne skyndte sig at forarbejde det. Han forstod udmærket hvor han var på vej hen. Han svarede ikke på hans spørgsmål om våbnene, da han regnede med at det var et retorisk spørgsmål.
”Så du har altså brug for… ’Forretningspartnere’?” dette var ikke så meget et realt spørgsmål, men mere end bekræftelse af den konklusion han havde lavet i sit hoved. ”Hvad får jeg ud af det?”

((Lad os bare sige at jeg fattede mig i korthed ._.))

Blaine the Black

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 09.06.2009 20:14
Han smilte kort over at fisken næsten var i nettet. ''du får penge og blir måske frygtet eller elsket af andre''
Smilet kom frem igen, og han så veltilfreds hen mod krigerne som nu var inde på kroen.
''hvad siger du så?'' han trak en kniv frem fra indersiden af sin vest, placered spidsen af den for en finger, og gav sig til at rense neglen for skidt mens han ventede på et svar fra Blain.

((fattede dig i hvad?))

Leonardo Blaine

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 180 cm

Derag 09.06.2009 20:27
((Korthed))

Han kiggede på manden foran ham. Denne suspekte person, så yderst suspekt ud. Han var naturligvis også en tyv, så man skulle altid være forsigtigt når man omgav sig med sådan typer. Han fattede ironien i hvad han lige havde tænkte, og syntes egentligt det var ganske morsomt. Han var blevet opfostret af tyve, oplært til at være en hele sit liv. Alligevel havde han ikke gennemskuet hvordan en person som denne han nu snakkede med tænkte. Han var mere vant til jordbundne banditter, ikke den slags der tog til søs for at stjæle.
Tøvende sagde han, ”første gang er på prøve. Jeg lover intet før jeg har oplevet det!” hans arme var fortsat korslagte, ”desmer forlanger jeg halvdelen af indkomsten.” Dette sagde han hurtigt, som var det meget naturligt. Hvilket det var.

Blaine the Black
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Krystal , Helli , Blæksprutten
Lige nu: 4 | I dag: 10