En masse tætte træer

Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.12.2008 00:57
Han betragtede hende blot fra sin siddende plads med halv lukkede, varsomme øjne.
Alle hendes reaktioner, hendes vejrtrækning, hendes pludselig udtryk for vrede over.. Ja det måtte vel være hans kommentar.
Hendes udbrud fik dog et rasende hvæs til at slippe fra ham og han lænede sig pludselig helt ind til hende og blottede kort tænderne i vrede.

"Jeg sagde ikke jeg dræbte hende"

Knurrede han rasende, de sorte øjne glitrede voldsomt i vrede og det var som om at hun havde givet ham den værste fornærmelse af alle.

"Men jeg er ikke en familie elsker som dig. Jeg slo ikke min mor ihjel, men jeg vil slå min far ihjel"

Tilføjede han rasende, det gav ikke ufattelig meget mening, men lige nu var hans hjerne helt ufattelig tåget.
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 23.12.2008 01:11
Hun tvang sig selv til at vige i det han lænede sig ind til hende.

"J-Jo du gjorde! "Fik hende dræbt", det betyder, at enten gjorde du det selv, eller fik en anden til at gøre det. Det var altså det du sagde."

Forklarede hun, uden at tænke over hvor dumt det var at begyndte at rette på ham grammatisk i denne sammenhæng. Her sad de og snakkede om Kyos mor, og mens Kyo hvæsede af hende, rettede hun hans sprog.
Godt klaret Geill, klap dig selv på skulderen.
Den voldsomme vrede dæmonen udvidste kogte jo af ham. Hun vidste ikke om det var noget hun bildte sig ind, eller om det faktisk skete, at luften omkring hende blev varmere. Det kunne også være hendes kinder der blev røde, fordi han var så tæt på, men hun tvivlede.
Nyhederne om hans far fik hende til at synke en klump, though.

"....."

Hun kunne ikke få et ord over sine læber. Hvad var der også at sige? Det.. Han..
// Geill Brianne
Illustration af hendes udseende fra photobucket.[/i]
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.12.2008 01:17
Hans raseri virkede kun til at boble over at hun simpelthen ikke fattede en skid af hvad han sagde.

"DET VAR SKU DA IKKE MED VILJE DIN ÅNDSSVAGE KÆLLING, JEG VAR SKU DA KUN 14 ÅR GAMMEL!"

Brølede han rasende, greb pludselig fat om hendes hals og væltede dem om på jorden, hende under sig med begge hænder stramt om hendes ellers tynde hals. *Nya nya, jeg må gerne :3*
Han strammede ikke nok til at kvæle hende helt, strammede ikke engang nok til at hun ikke ville kunne snakke, kun nok til at skræmme hende og for at få hende til at forstå det.
Hmm ham og ord.. Det virkede aldrig så godt. Desuden var hendes stilhed omkring den sidste kommentar lidt overraskende og han strammede atter kort hænderne om hendes hals.

"Ja, der hørte du dog rigtigt"
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 23.12.2008 01:32
Han havde råbte, hvæset, snerret, knurret og brummet af hende i løbet af den aften, men brølet var han slet ikke kommet i nærheden af. Derfor fór hun sammen og ville dukke sig, men var ikke hurtigt nok før han havde begge hænder om hendes hals og presset hende hårdt mod jorden.
Og mon ikke hun blev grebet af panik, også for første gang den aften. Måske fordi det netop var familie-emnet de havde snakket om, måske fordi hendes hals smertede så hun fik tårer i øjnene, eller måske var det fordi hun i forvejen var rundt på gulvet og forvirret.
Hun forstod ikke længere hans reaktion, havde ingen chance for at forudse den, ikke bare det mindste.

"Undskyld, undskyld!"

Pev hun, for en gangs skyld ligeglad med hvor ynkeligt det lød. Hun var øm, træt, forvirret, skræmt og presset mod jorden.
Og Kyo var skyld i sin mors død, uanset hvad der så skete.. Det var nok det, der fik hende til at bekymre sig mest for sig selv.
Febrilsk greb hun om hans hænder i et forsøg på at flå den af sin hals.

"Kyo, slip mig! Jeg er ked af det, okay, bare slip mig! DET GØR ONDT!"
// Geill Brianne
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.12.2008 01:41
De skarpe tænder var blottet på grund af hans hvæseri og han så egentlig temlig uhyggelig ud som håret hans ned i hans ansigt.
Han så jo ned på hende, så det lange sorte hår hang ned i ansigtet på ham og varmen omkring dem blev blot forværret.

"Hvad er den af? Lærte du pludselig at jeg er pisse farlig og skide kynisk?"

Knurrede han halv sindssygt, de sorte øjne skinnede svagt rødligt og han havde egentlig mest lyst til at flå hendes ansigt af.
Prikke hendes øjne ud. Skære hendes tunge af. Flå hjerneskallen op og kaste rundt med hendes lille hjerne.

"Hvorfor skulle jeg slippe dig? Hvad skulle du betyde for mig, når jeg nu åbenbart havde slået min egen mor ihjel?"

Tilføjede han og hævede hovedet en anelse, så både hånlig og vred ud, selvom hun da måtte regne ud at han var seriøst pissed.
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 23.12.2008 01:58
Hun fnøs af hans knurren, selvom hendes hjerte kun slog hurtigere ved hele billedet af ham. Han så skræmmende og sindssyg ud, som hans sorte hår indhyllede hende som afskærmninger, og her var mørkt nok i forvejen!

"Bare slip!"

Var det eneste hun kunne snerre af ham, mens det gule dyr begyndte at grynte af dæmonens hån. Hvor hun dog hadede det! Geill overvejede at kratte videre på den af hans overarme, hun allerede havde haft fat i én gang, men undlod det. Hvad havde det alligevel hjulpet? Intet. Så hun blev ved med at flå i hans hænder i stedet, som luften omkring hende blev varmere.
Desperat forsøge hun at fange hans blik, da han nægtede at slippe hende, selvom det ikke var hans skyld hvis de ikke fik øjenkontakt. Geill lignede snart et vildt dyr. Et vildt men vredt dyr, der begyndte at vride sig for at komme fri, selvom det blev værre ved halsen.

"Det var ikke med vilje, sagde du! Ikke med vilje!"

Det blev varmere omkring hende og Geill begyndte snart at græde. Hvor følte hun sig ynkelig.
// Geill Brianne
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.12.2008 02:03
Et pludseligt suk slap fra ham og han gav langsomt slip på hendes hals, selvom hans hænder stadig blev liggende. Det burde hun kunne mærke at han ikke havde tænkt sig at fjerne.
Desuden blev det hurtigt koldere omkring dem igen og han gav et skarpt ryst på hovedet så en del af håret røg hen om hans hoved og lukkede månens lys ind og ned på Geills ansigt.

"Det var det. Så lad være med at kommentere ting du slet ikke kender omstendighederne på"

Knurrede han vredt, holdt stædigt hænderne på hendes hals selvom de ikke strammede mere, nu lå de der bare istedet.
Han betragtede hende efterfølgende roligt, eller hvad der så ud til at være roligt. Han var stadig rasende og én forkert kommentar kunne få ham til at flænse halsen op på hende.
Og han var sikker på at hun vidste det.

"Du burde ikke være så flabet, når du ved jeg kan slå dig ihjel uden at anstrenge mig det mindste"
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 23.12.2008 02:12
Hun holdt vejret, som han løsnede sit greb men ikke gav slip, som hun helst så ham gøre, så hun fjernede heller ikke sine egne hænder.
I stedet så hun på månen der var næsten fuld, i det dæmonen fjernede sit tykke hoved og gav hende muligheden. Det var egentlig først nu, hvor hun lå på ryggen og naturligt kunne se mod himlen, at hun havde kastet et blik på den.
Det holdt dog ikke længe, før hun slog blikket tilbage på Kyo, i det han åbnede munden og knurrede.

"Jeg kender ikke omstændighederne, fordi du ikke fortæller mig dem. Jeg er ikke tankelæser."

Sagde hun så roligt hun kunne for sin egen skyld, selvom det var svært at holde den bitre undertone helt borte. Hun vidste han stadig var gal og klar til at gribe fat i hende igen - ellers var der ingen grund til stadig at have hænderne truende parat.
Og da han kaldte hende flabet krævede det alt hun havde i sig ikke at himle med øjnene.

"Du har truet med at slå mig ihjel mange gange, og har endda ikke fejlet i at skade mig. Men jeg trækker vejret endnu, smarte."

Brummede hun og kneb øjnene sammen.
// Geill Brianne
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.12.2008 02:18
".. Det kan godt være det nedbryder din lille hjerne at tænke sådan, men jeg ER istand til at føle. Jeg er ikke specielt glad for havd der skete"

Kommenterede han irriteret, himlede med øjnene og blottede en hjørnetand kort i vane.
Dumme, lille, irriterende pigebarn.. Men han måtte nu indrømme han var glad for at hun netop ikke var tankelæser. Han hadede tankelæsere.. Som Nearyn..
Han fjernede dog hænderne fra hendes hals og fnøs ondskabsfulgt, inden han alligevel lagde en hånd på hendes hoved, neglende ned mod hendes pande.

"Vil du gerne have at jeg slår dig ihjel? For det kan let blive arrengeret. Jeg tror ikke du er heldig nok til at blive ved med at træde på min tålmodighed"

Tilføjede han knurrende, hun forstod virkelig ikke hvor heldig hun var?
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 23.12.2008 02:30
Hun lod blikket flakke over hans irriterede ansigtsudtryk som han himlede med øjnene. Selvfølgelig var han "ikke specielt glad for hvad der skete". Geill mistede sin søster og var langt fra "ikke specielt glad". Men hun havde også på fornemmelsen, at det nok var det tætteste Kyo kom på egentlig at snakke om sine følelser, så hun tog det til sig og undlod at kommentere det.
I stedet følte hun lettelse, som han fjernede sin hænder. Endelig kunne hun smide sine egne arme ud til siden og måske slappe af (hvorfra fik hun overhovedet den idé, når hun stadig lå under Kyo), men før hun vidste af det havde hun en knoglet hånd i hele ansigtet i stedet, så hendes næse blev mast.

"Du kan ikke forvente at jeg vil holde op, så længe du behandler mig, som du gør, din nar."

Hendes stemme lød helt forkert og nasal under Kyos hånd, men hun tænkte ikke over det. Nej, hendes tanker fløj faktisk omkring hvorfor hun egentlig var i stand til at tage det så roligt i dæmonens nærvær. Han truede hende konstant på livet, havde lige ødelagt hendes hals ydderligere, og alligevel så hun igennem fingre med det og fortsatte med at modsige ham. Hvad fanden havde hun gang i?
// Geill Brianne
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.12.2008 02:39
".. Hvorfor interessere mit forhold med min mor dig egentlig?"

Spurgte han pludselig spidst, borede de sorte negle en smule ned i hans hud og ignorerede hvordan hun end ville reagere.. Sikkert med råberi.
Himlede atter med øjnene over hendes beskyldning og knurrede lavt af hende. Lød som altid utrolig dyrisk.

"Selvfølgelig kan jeg det. Det gør alle andre, hvorfor fanden skulle du så ikke?!"

Hvæsede han irriteret, pressede atter hånden længere ned i hendes ansigt. HVORFOR skulle hun også opføre sig sådan?
Hvorfor kunne hun ikke være som alle andre mennesker?!
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 23.12.2008 03:24
Hun skar tænder ved følelsen af hans negle, der borede sig ned i hendes hud. Av for fanden, var det eneste hun kunne beskrive det som, mens hun forgæves prøvede at vende hovedet til siden og komme væk fra pinen.

"Det ved jeg ikke."

Brummede hun ærligt og greb efter hans håndled.

"Sliiiip!"

Og igen lød det nasalt og forvrænget, denne gang selv for Geill, men havde andet at tænke på, da han knurrede af hende.

"Hvorfor jeg ikke finder mig i at blive nedgjort?! Behøver du virkelig at spørge?! Ingen kan lide at blive behandlet som du behandler mig, men det er desværre bare de færreste der gør noget ved det!"

Snerrede hun og så vredt på ham gennem hans fingre. Hendes øjenbryn blev presset ned over øjet så det var svært at holde åbent, men hun forsøgte i det mindste mens hun bandede og svovlede over, at han sad på hendes ben, så hun ikke kunne sparke fra sig.

"Urg.."

Lød det fra hende, da han lagde mere vægt på hendes ansigt. Hvad ønskede han af hende? At hun kravlede på knæ og legede hans hund?! Fandme nej.

// Frys
// Geill Brianne
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.12.2008 16:18
Han rynkede blot på næsen over hendes stædighed, kunne virkelig ikke sætte sig ind i hendes tankegang.
Hvorfor skulle man råbe og være stædig foran en som kunne og ville slo en ihjel? Han kunne virkelig ikke se logikken.
En pludselig latter slap dog fra ham og han rejste sig op, lagde automatisk hænderne på hofterne og gik et par skridt tilbage fra hende.

"Du er kraftedme en original"

Sagde han mellem lettere skingre latterudbrud. Hvis ikke det var fordi han lød halv sindssyg, ville hans latter faktisk være ret rar.
Der var en unaturlig klang i den som havde den været falsk lavet, en alt for perfekt lavet latter. En ting en del dæmoner havde i sig.

"Jeg kommer sku aldrig til at se din logik, pigebarn."

Tilføjede han smilende, lagde hovedet lidt på skrå og satte sig på hug et stykke fra hende.

"Men jeg vil have en forklaring alligevel."
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 23.12.2008 16:45
Det kom bag på hende, da han slap hende, men hun skulle endelig ikke klage. I stedet blev hun blot liggende på ryggen og stirrede op på himlen. Skyerne var næsten væk.. Og det var mange stjerner.. Som altid var det kun Hjorten hun kunne genkende af de mange stjernebilleder i Krystallandet, og fandt sig selv se på den længe.
End ikke da Kyo kaldte hende en original og grinede, reagerede hun. Hun vidste ikke hvad han mente med det, men at dømme på hans latter, var det ikke positivt.
Hun havde nu heller ikke forventet andet.

"Din logik er mere forskruet end min."

Mumlede hun dog halvt fornærmet, men uden at røre en muskel endnu. Først da han satte sig på hug og ville have en forklaring, skævede hun til ham ud af øjenkrogen.
Hvad ville han nu ha?

"Jeg har ikke noget at forklare."

Snerrede hun dog, som for at tage sine forholdsregler. Hun vidste ikke hvad han mente med en forklaring, men derfor kunne hun ligeså godt benægte det på forhånd. Hvis hun kendte ham og sig selv ret, ville han ikke have hende til at forklare noget, som hun intet havde imod.
// Geill Brianne
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.12.2008 16:50
En lav nynnen slap pludselig fra ham og han så overraskende glad ud. Hans humør havde vist ændret sig drastisk.. Igen.
Det var uden tvivl noget af det farligste ved ham. At han kunne være glad det ene tidspunkt og så være ufattlelig rasende det andet. Man vidste aldrig hvor man havde ham.
Ja hans logik var da forskruet, det vidste han nu nok, men det betød da ikke at han kunne forstå hendes.
Han endte med at hæve et øjenbryn af hende og himle med øjnene, hun vidste uden tvivl ikke hvad han snakkede om.

"Hvorfor interessere det dig? Forklar mig dét og.. Jeg forklar dig hvorfor jeg engang gerne ville havde været et menneske"

Sagde han langsomt, meget tænksomt. Han vidste ikke hvorfor han egentlig vil vide det, men det ville han.
Han ville vide det nok til at han var parart til at fortælle hende noget ingen andre kendte til.
Ih det åndssvage lille barn havde gravet sig ned i hans bevidsthed..
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 23.12.2008 16:58
Ved hans nynnen rettede hun sig op på sine albuer og så mistroisk på ham. Satans til humørskift. Hun forstod ikke hvordan kan kunne skifte så hurtigt! Nok var Geill heller ikke helt langsom i svinget, men hun var god til at bære nag, altså gik hun ikke fra vred til glad på få sekunder, før hun havde fået et hjerteskærende undskyld for sine fødder.
Og da han kom med sit tilbud, bed hun sig selv på indersiden af sin kind, som en tænkte. Han ville vide hvorfor det interesserede hende, det med hans mor, men hun vidste ikke hvorfor, selv. Eller måske gjorde hun, men det var forskruet og personligt, det kunne hun da ikke fortælle ham!
Irriteret fnøs hun og satte sig ordentligt med knæene ind til brystet, så hun kunne slå armene om dem og se den anden vej.

"Jeg mistede et familiemedlem da jeg var yngre. Det er interessant at snakke med nogen der har været igennem det samme. Nogenlunde."

Sagde hun uden at se på ham, mens hun satsede på, at det svar var nok for ham. Også selvom "igennem det samme" ikke var helt korrekt, men hun havde reddet det med et "Nogenlunde". Det var jo ikke Geill selv der havde været skyld i sin søsters død, selvom hun til tider godt kunne få det forvrænget sådan.

"Så, din tur. Forklar."
// Geill Brianne
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.12.2008 17:07
"Ah"

Mumlede han let, endte selv med at sætte sig ned på jorden et stykke fra hende.
Den ild der havde blusset et stykke tid nu, var der stadig og den svævede lidt frem og tilbage, mens Kyo sad og tænkte over hvad han skulle sige.
Ja det var jo ham og forklaring.. Og forklaring om noget følelsesladet.. Åh pis hvorfor havde han ikke villet sige noget andet..

"Uhm.. Du må leve med mine svage forklarings evner.."

Kommenterede han med et skævt smil, selvom det egentlig var mere nervøst i det. Han kunne sku da ikke finde ud af det her.

"Min mor havde vist tit problemer med mig fordi jeg netop var dæmon og hun ikke var.. Hvis jeg havde været et menneske ville jeg ikke havde været så meget til besvær og hun ville ikke havde haft til at gemme sig fra omverdnen.. Eller dø for den sags skyld.."

Han så utrolig tænksomt ud og havde lagt hovedet i en hånd, hvor albuen lå på et knæ. Han havde sat sig i skrædderstilling igen.
Han sad og kiggede på Geill selvom de sorte øjne var så ufokuseret at det virkede som om at han kiggede igennem hende.
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 23.12.2008 17:18
Hun vendte hovedet i hans retning, i det han faktisk lagde op til at fortælle. Hendes mave bundre at snurre, mens hun intenst lyttede efter hvert eneste ord han sagde, vendte og drejede det i sig selv som for at være sikker på at forstå hver en mening.
Hvilke problemer var der mon med en spæd dæmon i forhold til et menneskeligt spædbarn. At de bed hårdt når de skulle have mælk? Geill fik ondt hvist sted bare ved at tænke på det, og fandt sig selv krumme lidt mere sammen.
Eller også var det bare fordi det var mere vilde. Det kunne hun i hvert fald godt forestille sig, at de var langt mere rastløse end mennesker og deraf sværere at styre.
Men skulle hun spørge? Hun vidste stadig ikke hvordan hans mor døde, hvilket nok var det mest interessante, men hun tude hun virkelig spørge? Han sad efterhånden tæt på igen, skulle hun huske.

"... Hvordan.. døde hun så?"

Pleease, lad hans gode humør vare ved.
// Geill Brianne
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.12.2008 17:27
Han skulle havde forventet det spørgsmål, men alligevel var det som om det stak et sværd gennem brystet på ham.
De sorte øjne lukkede kort i og hans hånd flyttede sig for istedet at dække ansigtet end for at holde det oppe.

"Ja hvordan.."

Mumlede han tænksomt, kunne mærke hvordan en migrane borede sig ind i hans hoved og sneg sig ind bag hans hjerne.

"Det var en af de venner jeg troede jeg havde.. Det var grunden til at jeg ikke måtte lege med mennesker på det tidspunkt. Hendes forældre valgte at slå min mor ihjel"

Mumlede han usammenhængende. I hans hoved gav det perfekt mening, men når Geill ikke kendte sammenhængden kunne det i og for sig være besværligt.
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 23.12.2008 17:31
Hun rynkede brynene. Ja, de ord var usammenhængende, og de hjalp ikke Geills nysgerrighed det mindste. Havde han ikke indirekte sagt, at det var hans skyld? Hvad var det så pludselig for noget med en venindes forældre? Var han ikke gemt bort?
Hun strøg noget af sit hår bag øret, før hun lagde armen om sine ben igen og bed jeg tænksomt i læben.
Han var ikke blevet sur, men hun havde på fornemmelsen, at hvis hun blev ved med at køre i det, ville det ende i noget uforudsigeligt.
Men hendes nysgerrighed ville ikke lade hende være.

"Jeg forstår ikke.. Så det var altså ikke din skyld?"
// Geill Brianne
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Mong
Lige nu: 2 | I dag: 12