Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 30.06.2009 22:03
Hida havde gået med Kazu i hånden hele vejen hjem, og de var netop nåede inden døre inden uvejret brød ud. "åh godt at komme inden døre inden det der" mumlede han stille, og lagde deres tæppe fra ham i stuen, og vendte sig rundt og kiggede på Kazu og Hachi

(billede er fundet på Photobucket.com - Hidaki er øverst xP)

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 30.06.2009 22:08
"ja, det virkelig dejligt" siger han kærligt og glad. Han sætter Hachi ned, henter noget kød og begynder at skære det ud. "hvor meget tror du Hachi kan spise i dag?" spørger han roligt og skære kødet ud i 4-kanter til hende, bare så hun ikke bliver kvalt

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com

Akira-Kiro

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 152 cm

Akira havde vadet i regnen fra det Nordlige Krystalland, dog fået noget lift hen af vejen. Nu var hun nåede hytten, hvor hendes to fætre boede. Uden at tænke på høflighed, braste hun direkte ind og slap alt hvad hun havde i hænderne. ”Nej hvor er jeg dog træt og sulten,” udbrød hun, med et udmattede udtryk i ansigtet. Alt hendes tøj var vådt og hun lignede kort sagt, en våd kat.

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 30.06.2009 22:19
Hida kiggede kærligt på sin bror "hun kan nok godt spise en del vi har jo været ude hele dagen" smilte han og gik med kærlige skridt over mod sin bror og deres skat, men inden han nåede så langt braste en tøs ind i deres hytte. Hida gik i stå og gloede på den våde pige. "Kazu!?" sagde han spørgende, ikke fordi han var bange, men nok mere fordi at han var bedre til at rode sig ud i problemer end han var.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 30.06.2009 22:23
Kazu blev vildt forskækket og det samme med Hachi som sprang op af forskrækkelse. Kazu tager sig lidt til hjertet af forskrækkelse og hoster lidt, inden han falder halvvejs om. Han ser så ud på pigen der kommer. "hvor er det bare typisk Akira at komme brassende på den måde" stønner han, inden han rejser sig op igen, og har skåret sig på kniven, så han bløder fra armen. han ligger alt kødet han har lavet ned i en skål til Hachi og giver hende det. Hun spiser det hurtigt og glad

Akira-Kiro

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 152 cm

Akira kiggede lidt på de to fætre. Hun kunne ikke lade være med at grine af Hidakis reaktion og derefter kazukis. ”hej, hvor har vi bare savnet dig Akira, det er skønt du vil bo hos os,” svarede hun for dem, til sig selv. Hun lukkede døren i, eftersom den stadig stod åben. Akira gloede chokeret på Kazuki. ”Ov, gør det ondt?” spurgte hun.

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 30.06.2009 22:30
Hida kiggede en ekstra gang og opdagede at det var Akira. han kiggede meget forskrægget på Kazu og sprang over til ham "vejrtrækning" hviskede han lavt i Kazus øre. og begyndte at heale ham. "du holder din mund Akira" sagde han mens han var igang med at heale, fordi huskede han rigtigt så havde hun svært ved at hold sin mund når han havde behov for ro.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 30.06.2009 22:32
"Hida jeg er okay, jeg blev bare forskrækket" smiler han roligt og kysser ham på munden. Han ser på Akira. "ja, det var hyggeligt du ville bo hos os, vi slår en seng op til dig senere" smiler han halvtræt, men trækker roligt vejret nu. Han ser ned på Hachi som stadig spiser.

Akira-Kiro

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 152 cm

”Jamen, han har slået sig. Du skal bare holde ud Kazuki, du dør ikke,” svarede hun, selvom hun ikke måtte for Hidaki. Hun gik lidt længere ind i hytten ”Lige nu vil jeg bare have noget tørt tøj på og noget at æde,” svarede hun.

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 30.06.2009 22:42
Hida rystede på hoved af Akira, og krammede Kazu ind til sig "ved jeg men det er ikke godt for dit hjerte" mumlede han stille, og begyndte at Heale Kazu. han lukkede øjnene og vidste at han kort tid efter burde have healet Kazu. Hida kiggede op på Akira "så få noget tørt tøj, der står mad i køkkenet, men ikke noget med at brænde det af!" udbrød han

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 30.06.2009 22:45
"Hida slap nu af." siger han bare med sit kærlige smil. "Akira? jeg har noget tøj du kan låne til dit eget er tørt, og hvis du vil have mad, så må du arbejde for føden" siger han roligt. "for vi har faktisk ikke mere, Hachi fik det sidste kød vi havde, så med mindre du kan nøjes med brød, må du undvære" siger han roligt og krammer deres kusine

Akira-Kiro

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 152 cm

Akira rakte tunge af Hidaki ”Ja slap af Hidaki,” efterabede hun, hvorefter hun åbnede sin kuffert der hvor hun stod. Hun kastede rundt med tingene i den, ind til hun fandt det tøj hun ville have på. Så lagde hun det over armen, uden at lukke kufferten igen. Hun vendte sig atter mod sine to fætre. ”jeg har selv tøj med, tror jeg render rundt med et sæt tøj?” svarede hun og rystede på hovedet af kazuki. ”Brød er bedre end ingen” svarede hun og gik hen til køkkenet ”hvor er det?” spurgte hun og kiggede rundt. Hun lagde sit tørre tøj fra sig og begyndte at lede i skabene.

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 30.06.2009 23:09
Hida kiggede på Kazu og så på deres kusine "jeg kan altså ikke huske at hun snakkede så meget" mumlede han stille og klappede Hachi oven på hoved "du skal ikke være bange for hende lille skat. det her er vores Kusine Akira-Kiro" sagde han stille "men efter hvad jeg kan huske så snakekde hun ikke så meget" han kiggede op på Kazu.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 30.06.2009 23:12
Kazu står bare og ser utilfreds på deres kusine og overvejer lidt at brænde hendes nederdel, bare for sjovt. Han går så ind på deres værelse og slår en seng ud til deres kusine. "her er din seng" sukker han, og ved godt sengen er gammel og slidt. Han tager så et tæppe frem og ligger det på sengen "sådan"

Akira-Kiro

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 152 cm

Akira havde lange høre og kunne godt høre dem. ”Jeg snakker ikke for meget, jeg siger bare hvad der er nødvendigt.” sagde hun og gik ind til dem igen. ”er det jeres hund? Hvad hedder den? Nåååå den er nuttede,” sagde hun og kløede hunden bag øret. Akira kiggede hen på Kazuki ”tak, der kan jeg godt sove. Ov, jeg er også bare træt, jeg tror jeg går tidligt i seng i dag. Er i klar over hvor lang turen har være?” sagde hun og satte sig ned på gulvet. ”Først skinnede solen også gik alt godt. Men så blev jeg træt i benene og måtte få nogen til at køre mig. Det tog godt nok tid at få nogen til at give mig et lift. Er i klar over hvor negative folk er?” forklarede hun og så på dem begge. ”Når men…” forklarede hun videre.

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 30.06.2009 23:23
Hida sukkede og kiggede op på Kazu "Ih ja gør det endeligt, og dog hun holder sikkert aldrig mund hvis hun gør det" han mumlede, og hviskede det så lavt at det kun var Kazu der kunne høre det. han rejste sig dog op da Kazu viste hende hvor hun skulle. "No way! hun skal ikke sove hos os! hun kan sove i stuen!" han ville ikke dele værelse med Akira. han ville også gerne have sin Kazu for sig selv

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 30.06.2009 23:35
Han går hen og trykker Akiras læber sammen (?) "Akira? hold din mund, bare i 10 minutter, du er til at få spat af" siger han så. Han lunter så hen til Hachi, løfter hende op og holder om hende. "hun hedder Hachi" siger han så bare roligt.
Han ser på sin bror der pludselig udbryder noget. "Jamen så stiller vi da bare hendes seng op inde i stuen" siger han med et roligt smil. "så kan vi hvertfald også sove om natten.. uden vi bliver forstyret" siger han kærligt og kører 2 fingre under hans hage for at være kærligt. "elsker jo min elskede Hida" smiler han kærligt

Akira-Kiro

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 152 cm

Akira kiggede surt på Hidaki ”jeg vil ik sove alene, nej jeg vil dele værelse med jer, ellers græder jeg heeeeele natten,” svarede hun, imens hun satte armene over kors og nikkede en enkel gang. Akira så med store øjne på Kazuki, da han trykkede hendes læber sammen? da han gik hen til hunden, åbnede hun munden igen. ”Jamen jeg ville bare fortælle om min tur. Den har i faktisk ret til at vide. Hvad nu hvis jeg ikke kunne finde vejen, hvad ville i så sige til mine forældre, var? Ja tænk lige lidt over den,” svarede hun Kazuki. Nu rejste hun sig op og gik hen til hunden og ham. ”hun er vel nok fiiin, hende kan jeg godt lide,” sagde hun og klappede hunden på hovedet. ”jeg er sikker på vi to nok skal blive fine venner,” sagde hun til den med en meget lys stemme. ”hey glem det, jeg vil sove ved jer, lige mellem jer, så der ikke sker mig noget som helst om natten,” sagde hun med et bestemt nik.

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 30.06.2009 23:56
Hida kiggede på Kazu og fulgte Akira med øjnene. holdte det pigebarn da aldrig mund. Hida tog sig til hoved. han havde en let hovedpine. han kiggede på Kazu "ja lad hende endeligt sove i stuen" mumlede han stille og kyssede sin bror ømt igen på mundne, men kiggede så overrasket på Akira "det ville ende galt hvis du gjorde det" sagde Hida og kiggede på Akira. han kiggede igen kærligt på Kazu og på Hachi. "har hun det ok??" sagde han spørgende og kiggede også op på Kazu med lige så bekymrende øjne. det var det vigtigste i hele verden. det var at hans to skatter havde det godt.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 01.07.2009 00:02
Kazu ved ikke helt om han skal slå deres kusine eller bare gå. "hvis du ikke snart holder mund, så sender vi dig hjem som en pakke" knurre han nu. Hun vil tydeligt kunne se han mener det. "der var så dejligt fredeligt inden du kom, og hvis du skal bo her, så har du bare at gøre som vi siger, er det forstået?!" råber han lidt.
Hachi gemmer sig lidt hos Kazu, men slikker så bare Akira på hånden, mens hun piver og små gør glad.
Kazu sætter hunden ned. Han gengælder roligt sin brors kys. "ja, Hachi ser ud til at have det fint, og jeg har det også godt nok, så bare rolig, du skal ikke være bekymret for mig" smiler han roligt og kysser ham på kinden

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Alianne_ Læremester, Krystal Administrator, Mong, jack
Lige nu: 4 | I dag: 10