Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 24.10.2008 18:31
Nathan der svævede i en tilstand af bevidsthed og søvn kæmpede for at fokusere på det der pludlig kastede sig over ham, men eftersom der ikke blev påført ham ny skade eller smerte, gik han ud fra det var Damia. Hendes ord kom som gennem et slør til ham, og han opfattede ikke rigitg noget af det hele, og før han anede noget af det var han i sin seng igen.
Det eneste der rigtig skinnede igennem, var en smerte og Damias nervøse væremåde. Han ville så gerne lægge en hånd på hendes skulder og fortælle hende det hele nok skulle gå, at hun ikke skulle være så bekymret. Men hvordan skulle han kunne sige de ting, når han ikke selv troede på dem? Og hvem sagde enegtlig at ulvene var væk? Uroligt prøvede Nathan at sætte sig op i sengen, men midt i bevægelsen måtte han stoppe for at hoste noget blod op. ,,For shatan".. han lavede en væmmende grimasse, og lagde sig igen tilbage. Virkningen fra hans drik, var begyndt at aftage men smerterne synes at holde op, eller også var han bare ved at glide ud af bevidsthed? En skyldfølelse over at stresse Damia på den måde han nu gjorde, voksede hastigt i ham. Det skulle jo være hende der blev plejet, og ikke ham der fik roddet dem ud i ballade.. men heldigvis var de da ikke kommet efter Damia. Om hun var i rummet eller ej, var han ikke helt sikker på, men han begyndte lige så stille at messe en hel række "undskyld" og håbede hun ville høre det.

Nathan Grath. Kan læse tanker og forvandle sig til en ulv.
Når han er ulv er det ene øje grønt, og det andet blåt.
Han er HOMOSEKSUEL
Billed fra Photobucket.com
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 25.10.2008 00:50
Vandet flød over kanten af baljen, og efterlod et vådt spor, da Damia kom stille og rolig vrikkende ind i soveværelset. Grenen som havde båret Nathan ind i sengen, formede sig nu som et bord, så Damia kunne komme af med den tunge byrde. Da hun satte baljen fra sig, kastede hun hovedet tilbage og strøg det fyldige, pjuskede hår væk fra ansigtet med håndryggen. ”Pjev,, sukkede hun og satte en hånd på sin hofte. Hun stod og sundede sig.

På et punkt, mellem at hente vand til Nathan og bringe det til ham, havde hun genvundet fatningen. Damia ville ikke træde i rollen som den sårbare pige, der gav sig til at hulke, hver gang livet syntes at modarbejde hendes ønsker og forventninger. Det skulle være slut med at vrænge tåre og krybe sig af sted som en underdanig køter.

Damia vred den våde klud, så hendes knoer blev hvide. Hun satte sig op hos Nathan og dubbede forsigtigt hans ansigt, medens hun forsøgte at finde hoved og hale i situationens alvor.
”Ssh… Vis du ikke har andet fornuftigt at sige, så ti stille og lad mig arbejde,, sagde hun kærligt, men med en fast toneleje.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 29.10.2008 19:34
Nathan prøvede at lave en "tsk" lyd, men det virkede ikke rigtig, og han endte bare med at lægge stille og nyde det kølige vand blive duppet mod hans pande, hvilket nok også var det bedste. Det kølige vand fik ham mere og mere tilbage i vågen tilstand, og han kunne endelig se klart igen. ,,Damia..et glas vand.." han så bedende på hende, og aede blidt hendes arm, så godt han nu kunne. Han var taknemlig for hun endelig havde fundet sin sædvanelige ro, så han selv kunne slappe af og ikke frygte for om hun ville gå i chok.. selv, var han lidt forvirret lige nu. Det var uhyggelig meget der skete på kort tid og han var stadig ikke helt sikker på om han havde opfattet det hele eller om noget var smuttet uden om hans bevidsthed. Da Damia var gået ud for at hente vand til ham, lagde han med et langt suk hånden over øjnene, bare for at finde ud af hans pande var ret så våd. ,,adr.."

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 29.10.2008 20:44
”Hvad beklager du dig nu over?,, Damia kommer gående ind i værelset med et glas vand i den ene hånd, og en af Nathans hvide skjorter svunget om sin anden arm. Damia sætter sig på sengekanten, og rækker forsigtigt Nathan glasset, hvorpå hun kravler op i sengen. Hun tager et fast tag om hans arm, og løfter ham op, så han bedre kan drikke uden, at der er risiko for, at han skulle blive kvalt i det. Da Nathan har drukket ligger hun ham ned igen, og stryger håret væk fra hans ansigt. Det kønne ansigt har mange overfladiske rifter, som heldigvis ikke vil havde nogen større indflydelse på hans udseende. Det ville heale flot, og ikke efterlade ar. Damia bøjer sig over ham og kysser hans pande. Hun smiler, medens hun beundrer sin lillebror med sympati. Det stakkels lille væsen, som må udholde så frygtelige mange ting. På grund af hende…
Damia vender blikket bort og tager den hvide skjorte. Hun giver sig til at rive den op i strimler.
”Nathan misforstå mig ikke. Jeg sætter pris på din kærlighed, og forstår at du kun vil mig det bedste, men jeg har sagt det før. Jeg kan godt tage varer på mig selv. Jeg er ikke noget lille barn,,

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 29.10.2008 21:01
Nathan fnyste efter Damias talen. ,,Manglen på barm siger noget andet.." han lukkede træt øjnene, men et stort fjoget smil sad på læberne. Det var Damias ømme punkt, og han nød at drille hende med det.. det fik hende altid til at blive en smule forfjamsket. Efter at have smilt fjoget i et stykke tid, åbnede han øjnene og så alvorligt på hende. ,,Jeg ved skam godt du kan passe på dig selv..men jeg kan også passe på dig.. man skal ikke afskære andres hjælp.." For at understrege sin alvor i orderne, klappede han kærligt, men bestemt, på hendes hånd, som han bagefter tog i sin. ,,Og jeg er glad for, du også kan passe på din dumdristige lillebror.." han talte ikke særlig højt, og tvivlede på om hun overhoved hørte ham.
Nathan lukkede træt øjnene, og lyttede til at hun rev noget i strimler, nysgerrigt åbnede han øjnene. ,, aw, hey! Det min skjorte" beklagede han sig, mens han nedslået så på resterne af sin skjorte.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 29.10.2008 21:29
”Jeg ved du siger noget, men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad det er, for du taler fuldemandssnak,, bider hun af Nathan og vender næsen mod sky. Tagene strammes om skjorten og hun river den voldsommere i strimler. ”Desuden er der ikke noget galt med min barm,, mumler hun ud i luften, som var hun ikke helt så sikker i sin sag, som hun nu gav udtryk for. Da hun er færdig med at lemlæste hans skjorte, sukker hun dybt. Damia giver Nathans hånd et blidt klem, og smiler.

”Du mener det var din skjorte,, Damia kigger ned på de sørgelige rester, som engang udgjorde en skjorte, med en skjult tilfredshed. ”Du burde ikke beklage dig, du har så mange i forvejen,, siger hun glad, da hun undslår sig hans kvaler. Hun dykker sin hånd ned i bh’en og fisker en tynd æske op, hvor en halskæde med fjer er bundet om. Damia åbner æsken og indånder den syrlige duft af urter. Forsigtigt smører hun salven på hans sår, og forbinder dem med strimlerne.

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 29.10.2008 21:48
Lige da salven kommer på hans sår, kommer et lille piv fra ham, men ellers gør han sit bedste for at bide det i sig. ,,Du skylder mig en ny skjorte" kommer det lidt sammenbidt da hun på et tidspunkt ikke er igang med at smøre sår og vikle ham ind. Sårerne i ansigtet var ikke så dybe, men han var nu ligeglad om de havde påvirket hans udseende eller ej. Selvom han var, nå ja smuk, så var det ikke noget han gik op i. For ham, var det personligheden der bestemte folks skønhed. Da han bevægede sig lidt, kunne han mærke nogle ret så stærke smerter i siden, og da han lagde en hånd derned, og derefter kiggede på den var den indsmurt i blod. ,,Eh..Damia.." han kiggede ret så forfærdet på sin hånd, og det var som om nu da han vidste såret var der, tog smerterne rigtig til. Det her var ikke bare et overfladisk sår..

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 29.10.2008 22:05
”Hm?,, Damia ser fraværende ned på hans blodige hånd. Æsken glider ud af hendes hånd, og stoffet hun var i gang med at forbinde om Nathans arm, går op alt imens hun trækker forfærdet sine hænder til sig. En svag længsel efter Zeroy rejser sig. Hun behøvede virkelig hans healende kundskaber lige nu.
Hun folder hænderne i sit skød i afmagt. Damia behøvede ikke at studere såret yderligere, for at kunne konstatere, at det behøvede intenst pleje. Han måtte til helbredelseshuset eller sys, og Damia var meget modstander af den sidste mulighed. Hun ville ikke sidde og lappe ham sammen, som var han et stykke klæde.

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 29.10.2008 22:16
Nathan så på Damia, og efter kort læsning af hendes ansigt indså han selv måtte klare den her, hvilket også var fair nok. Beslutsomt tog han resterne af skjorten, pressede dem mod såret, bed tænderne sammen på grund af smerten, og rejste sig med en beklagende lyd. Blodet begyndte langsomt at løbe ned af hans side, og han lavede en grimasse. For hvert skridt han tog, føltes det som om en kniv blev stukket ind siden på ham, og han pev stile for sig selv. Han forlangte og forventede ikke, at Damia fulgte med, det ville være bedst for hende at blive her..selvom det ville være ret svært at komme til H-huset helt alene. Efter nogle meter, måtte han stoppe op og holde en pause.. for fanden, han ville jo aldrig nå frem sådan her!

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 30.10.2008 17:58
Damia, forladt til sig selv, sidder på sengekanten og kæmper en brav kamp med hendes samvittighed. Hun bider sig i læben og vender blikket over mod døren. Hurtigt rejser hun sig op og hopper ned på gulvet, hvorefter hun løber ud i stuen.
"Nath...,, råber Damia, men tier da hun til sin lettelse ser at, hendes bror stadig befinder sig i huset. Hun stopper op og støtter sig mod væggen. Damia betragter sin bror og går stille hen for at omfavne ham.
"Du skal ikke blive bange,, hvisker hun mod hans bryst, uden at afsløre hendes skjulte hensigter. Langsomt begynder de at synke ned i jorden, og blive et med det. (?) Så længe han holdte fast i hende og ikke gav slip, ville der ikke ske ham noget. Han ville kun føle en svag ubehag. En kilden følelse, som vil starte fra hans fødder og langsomt rejse op igennem hans krop.

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 02.11.2008 18:01
Da Damia kalder på ham, vender han sig og ser lettet på hende, og så ret forvirret da hun omfavner ham, selvom han lægger armene omkring hende. Da hun taler, rynker han bekymret øjenbrynene, og da så den mærkelige følelse i fødderne begynder, se han ret forfærdet ned på gulvet der var ved at æde ham. Men han gjorde som der blev sagt, og klamrede sig ind til Damia, mens han gispede når såret i siden gør alt for ondt.
De forsvandt stødt og roligt længere og længere ned af, og til sidst var de væk.

//out :3

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 19.01.2009 15:59
"Nathan?,, en skikkelse trådte ind af døren og så sig nysgerrigt omkring, ”Nathan,, kaldte hun igen, og bankede stille på døren, men da ingen svarede lukkede hun forsigtigt døren bag sig og listede ind i huset. Måske sover han? Men da hun havde søgt hele huset igennem, uden et spor af sin broder, satte hun sig opgivende på sofaen, med hænderne pænt foldet i skødet. Damia sukker trist. ”Mon han stadig er på helbredelseshuset? Nej, han må være ude,, taler hun med sig selv, og beslutter sig for at tænde op i pejsen, og gøre rent i hans hus, for at slå ventetiden ihjel. Måske kunne hun endda også bage en kage?

Ilden i pejsen varme godt, og der spredes en dejlig krydret duft, blandet med duften af den nybagte kage. Damia sidder foran pejsen. Kjolen ligger udbredt omkring hende, og smyger sig op omkring hendes krop. Hun tænker på dagens oplevelser, både det gode, det dårlige og det uventede.

Hun ville gerne ud og købe noget sødt til Nathan, i håbet om, at det kunne fungere som en undskyldning for at være blevet væk i lang tid, men nænnede ikke at gå; hun blev pligtskyldig siddende foran pejsen.

Snart indhenter udmattelsen hende, og hun føler sig meget afkræftet. En plante lyder hendes befaling, og rækker ud efter en pude. Damia smiler og ligger sig ned på gulvet, med hovedet på den bløde pude, og et tæppe svunget om sig. Damia stirrer ind i ilden, men langsomt bliver hendes syn tåget, og hun magter ikke at holde sig vågen længere. Til sidst overgiver hun sig til søvnen.

//sover

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 19.01.2009 23:23
En svag knirken gik gennem den lille hytte, hurtigt fulgt af fodtrin der roligt gik ind i hytten. en dejlig krydret duft gik straks i Nathans næsebor, og han lukkede øjnene med et smil. Damia var hjemme. Det var kun nogle få timer efter han havde fået lov til at komme ud af H-huset, og han havde derfor ikke været hjemme for at gøre rent, men det virkede nu som om Damia allerede havde klaret det.
Et taknemligt smil bredte sig, og han bevægede sig ind i stuen hvor han lagde den ret så beskidte jakke over den ene stol. Små vanddråber faldt fra den på gulvet, og der samlede sig hurtigt en lille vandpyt derunder. Men det tog Nathan sig ikke rigtig af, hans opmærksomhed var blevet fanget af søsteren der lå...på gulvet.

,,Tosse.." mumlede han med et skævt smil, da han forsigtigt bar hende op i sofaen så hun kunne lægge bedre. Hun havde uden tvivl selv lagt sig derned, hvilket hun ville høre for når hun vågnede..
Da ilden i pejsen var ved at gå ud, gik han pligtfyldigt ud for at hente noget i køkkenet, under vasken. Det var en smule vådt, så han sad et stykke tid og viftede med det for at få det til at tørre..

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 20.01.2009 16:02
Damia vågner og holder håndfladen mod hendes pande, medens hun sukker tilfreds. Dele af hendes hjerne er ikke et vågen, så hun er ikke klar over, at hun ligger i den bløde sofa. Damia strækker sig og spinder som en kælen kat, der har en åh så behagelig tilværelse. Da hun så ruller rundt, stadig i den tro, at hun befinde sig på gulvet, hvor der er godt med plads, falder hun over kanten af sofaen. Der lyder et dunk da hendes krop rammer gulvet, og et forsinket hvin. En hånd famler blindt efter støtte, da Damia prøver at hive sig op i sofaen igen, med en del beklagelser. Da hun endelig får trukket sig op igen ser hun sig forvirret omkring. Damia vender sig om, så hun ligger på maven, og armene på hovedpuden. ”Nathan?,, kalder hun fortumlet, da hun ikke var kommet sig helt over faldet.

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 20.01.2009 16:15
En tynd skikkelse sad i køkkenvinduet og betragtede solen som den stod op, mens han nød en dejlig nybagt kage, da et højt bump forstyrrede hans morgenro. Hurtigt sprang han ned fra vindueskamen, og var med få skridt inde i stuen, hvor han fandt Damie ret så omtumlet på gulvet.
,,Ej hvad laver du..." Han regnede ikke rigtig med svar, og rækte bare en hånd mod hende for at hjælpe hende op.
Et skævt smil sad på det kønne ansigt, da han endte med at bære hende op i sofaen igen, og han rystede stille på hovedet da dette var gjort.
,,Her ligger man dig lige så fint op fra det kulde gulv, og så smider du dig selv ned igen? Tsk..." han aede hende over håret, og satte sig ved siden af hende i sofaen. Eller det vil sige, han sad, mens hun lå med sine ben over ham.
en svag lyd af fugle kvidren kunne høres i hytten, og lyden af morgenrumstering fra de omkringliggende hytter kunne høres tydeligt, gennem hyttens tynde vægge.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 20.01.2009 16:33
"Jeg beklager, jeg er vist bare ikke helt vågen endnu,, undskylder hun og ligger sig godt til rette igen. Hun sender ham et sødt smil, lige så sød som den sukker man putter på jordbærrene. Men under den søvnige rolige overflade lurer mørke gerninger, som bare venter på at springre frem med et stort brag. Hun havde virkelig savnet ham. Det var uhyggeligt, hvor afhængig hun var blevet af ham. "Har du det godt,, spørger hun en smule bekymret, og bider sig nervøst i fingeren.

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 20.01.2009 16:39
Nathan hæver det ene øjenbryn. Det var ikke det at hun spurgte hvordan han havde det, det var en ret almindelig ting mellem de to at bekymre sig for den anden, nej det var måden hun spurgte på, og måden hun så ud.

,,Jo jeg har det fint. Men du...?" han lagde hovedet let på skrå, og sendte hende et blidt men strengt blik. Hun ville ikke få lov at krype udenom, hvis der var noget der gik hende på.

Kagen, som Nathan så fint havde bragt med sig da han kom ind i stuen, blev nu proppet ret så ufint ind i munden. Han var sulten, og han ville ikke have at Damia skulle nå at tage kagen fra ham!

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 20.01.2009 16:56
Damia ser fraværende på ham "huh?,, For hendes indre blik gled tankerne over hinanden, som baggrundskulisser. Hun forsøgte at samle sig om de hændelser, som i den seneste tid havde forandret hendes hverdag, og gjort den på en måde spændende. Ikke fordi den ikke allerede var spændende, måske endda livstruende.
"Godt, godt,, hun bider forsigtigt i sin pegefingernegl. "Så jeg gætter på, at det ikke gik mellem dig og ham sygeplejersken,, siger hun drilsk. Hun ligger helt afslappet, med tæerne viftende i luften, og med et lille skævt smil på læben.

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 21.01.2009 19:47
Nathan så sketispk på hende, naivt af hende at tro han ikke så igennem hende og hendes "godt". Alt ved hende udstrålede, at der var et eller andet galt..men hvis hun ikke ville tale med ham om det, var det vel hendes sag.
Spørgsmålet omkring sygeplejersken, fik ham til at stoppe midt i sin træ viftning, og han kunne ikke lade være med at udbryde et ,,Ha!" samtidig med, at et sigende og hemmelighedsfuldt blik gled over ansigtet.
,,Det jo aldrig godt at vide sådanne ting.."
Han trak på skuldrene som var det ligegyldigt, og rejste sig så for at lægge det nogenlunde tørre træ på ilden. Udenfor havde en tyk og klam tåge lagt sig, og havd der ellers havde set ud som skulle blive en solskinsdag, forvandlede sig lige så stille til en klam og våd formiddag.
Heldigvis tog ilden hurtigt, godt fat i træet så den beroligende lyd af træ der sprak og sprang i ildens tag spredte sig i den lille hytte. Og sammen med den, varmen der gik ind i de kolde muskler og varmede dem op.
Som altid, kunne Nathan ikke lade være med at se betaget på ilden. Ven eller fjende? Lige nu ven, men han var klog nok til at vide, at vendte man denne ven ryggen for længe, ville den enten forsvinde, eller fortærre alt i et rasende had af flammer. Facinerende virkelig, hvor meget denne mindede om de mennesker og skabninger der betrådte jorden..

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.01.2009 21:00
"Hvad er det for en måde du tører brænde på?,, hun hæver et øjenbryn og ryster opgivende på hovedet. Hun læner sig tilbage på sine albuer og kaster hovedet bagover i en lystig latter over hans utætte svar. Det blanke, milde ansigt drejede for at se hen på hendes kære lillebror. Lyset fra det brændende ild faldt over hans smukke ansigt, og fik det til at gløde i et gyldent skær. Damia blev lidt trist til mode over hendes mørke samvittighed. Damia rejste sig og gik med lette skridt over til Nathan. Hun lagde en hånd på hans skulder. I en tid stod hun ubevægelig, med blikket hvilende ned på hendes lillebror.
"Nathan, der er noget jeg må fortælle...,, begyndte hun, og satte sig ned ved siden af ham, med hænderne pænt foldet i hendes skød. "Jeg mødte en, og han gjorde noget som har irriteret mig længe,, Damia lader en finger løbe over hendes læber, der hvor han havde kysset hende. "Han kyssede mig,,

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 7