Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 16.05.2009 17:47
"Jeg er du røv ligeglad med om du er en demon.. Om så du var en fisk, var jeg ligeglad," sagde han, og smilet dukkede igen op på hans læber.
Da Mekon rejser sig op for at klatre op i træet, rejser kema sig også op.
"Vagter?" Mumlede han. "Men siden du er sådan en abekat, kan du vel stikke af fra alle? ... Men hvilke vagter?" sagde han undrende.

Amekona Zrakertt

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 97 år

Højde / 189 cm

Amaya 16.05.2009 17:56
Amekona stopper op på den ene gren og hopper ned til Kema.. "ehm.. jo..
jeg smutter da, men.. de har det med at finde mig.." siger han stille og
klør sig lidt i nakken.. han kan ikke lade vær med at smile, han finder
Kema noget sød.. "..men jeg er altså ikke en fisk.." siger han små grinene
og går hen til Kema, enlig ret tæt på ham endda.. "du er sød.. vil du være
min ven ?" spørg han med de sødeste øjne..

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 16.05.2009 18:00
Han lagde sine arme omkring mekon's hofter.
" Hmm..." Mumlede han, sakastisk."Det kan han vel ikke skade?" sagde han og trak på skulderne.
Han lagde sin pande mod Mekon's .
"Du har nogle pæne øjne, ved du godt det?" sagde han, nærmest hviskende.

Amekona Zrakertt

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 97 år

Højde / 189 cm

Amaya 16.05.2009 18:06
Amekona lader blot Kema holde om ham, han ser intet forkert i det.. nu er
de jo venner.. men et sød grin kommer fra ham, da Kema begynder at
snakke om hans øjne.. "du er skør, men jeg kan godt li dig.." siger han
små grinene og ligger armene tæt omkring Kema's hals.. han skal til at
sige npget og det er tydeligt da.. "AMEKONA!!" bliver der højt råbt..
Amekona stivner helt, men prøver så meget hurtigt at komme væk fra
Kema, men før man ved af det har to vagter fast i hans skuldre og
begynder at flå ham hen mod en, tydeligvist højt stående mand.. "Du
kommer med hjem, nu!" kommer det vredt fra ham.. manden har sort hår
lige som Amekona, men hans øjne er blod røde.. "..men.. men?" er det
eneste Amekona enlig tør sige..

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 16.05.2009 18:11
Kema ser undrende på amekona, da han bliver flået væk fra ham,
"Hva.. Hvad sker der!?" Mumler han og ser på den anden sort hårede.
"Hvem fanden er du!?" Sagde han, næsten råbende.
Han ville ikke have Mekon skulle gå nu,.. Ikke nu hvor de havde det så godt sammen, og lige var blevet venner.

Amekona Zrakertt

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 97 år

Højde / 189 cm

Amaya 16.05.2009 18:18
Manden ser hen på Kema.. "Jeg er Morakius Zrakertt, din vandtro køter og
det er min søn! ikke at det kommer dig noget ved.." siger han kold, før
han ser på Amekona.. "Dette er sidste gang, høre du mig! næste gang
lader jeg ikke din mors gråd rede dit liv!!" væsser han koldt, før han vender
sig om og begynder at gå.. to af de fem vagter begynder at flå afsted med
Amekona..

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 16.05.2009 18:20
"Det kommer mig ved, for han er min ven!" Råber han af Morakuis.
"Hey!! I kan sgu da ikke bare skride sådan!?" Hvæser han og begynder at løbe hen mod dem.
"Mekon!!" Råber han..

Amekona Zrakertt

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 97 år

Højde / 189 cm

Amaya 16.05.2009 18:28
Amekona prøver tydeligvis at vende sig om og se på Kema, men vagterne
flår bare hårdt i ham.. alle går blot videre, ud over faderen.. Morakius
vender sig om og sort røj danner sig omkring ham.. "smut knægt inden jeg
laver dig om til et nyt trofæ!" kommer det utrolig vredt fra ham.. "F.. Far
nej.. han er min.. min ven.. du må ikke!!" kommer det vredt, men også
paniskt fra Amekona

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 16.05.2009 18:30
"Du kan fandme selv passe på, dit røvhul!" Råber han.
"Kan du ikke så at Amekona ikke vil med dig?! Og du hans far? Hvad gør det dig til? En ret dårlig far!"
Han er ret ligeglad med at ham Morakius var farlig eller ej, kema var jo også stadig lidt beruset.

Amekona Zrakertt

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 97 år

Højde / 189 cm

Amaya 16.05.2009 18:35
Morakius smiler blot grumt og lader den sorte røg til at sno sig om Kema's
ben så han vil falde.. der efter vender han sig blot om og meget hurtigt er
han ved vagterne og sin søn.. Amekona ser tilbage mod Kema og har det
rigtig dårligt over alt det her.. han burde havde være flygtet.. så Kema ikke
kom til skade.. lidt efter lidt begynder de at forsvinde og stille forsvinder
røgen også om Kema's ben..

//Out - fortsættes hjemme hos Mekon..

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 16.05.2009 18:37
"Mekon!" Råber han.
Så snart røgen forsvinder, styrter han efter Mekon, så hurtigt han kunne, men alligevel lidt bagud, så de ikke ser han.

//Out

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 02.06.2009 11:23
Solen var skarp og der var kun enkelte skyer, der var vindstille og det kunne føles at sommeren var her.
Kanismo sad på hegnet udenfor kroen, hans rygsæk lå op af hegnet, hans bue lå op af tasken med pilekorveret ved siden af og hans sværd hang i hylsteret på hans ryg.
Nogle enkelte sved dråber faldt fra hans pande da han havde sin jakke på. Han nænnede ikke at tage den af, tanken havde strejfet ham men det var ikke blevet gjort.
hvad er der sket her? hans blik ser rundt på kroens vægge som er labbet hist og her med store og mindre træplader.

Sølvdjalen sad fint i træet bag Kanismo, den spejdede sig omkring og skimtede noget rasle i buskende lidt fra træet.
Afsted fløj den og farrede ned mod busken med kløerne klar til at fange hvad det nu end var, en mindre harrer kom til syne fanget mellem dens klør og så skræmt omkring mens den vred sig så meget den kunne for at slippe fri.
Sølvdjalen vred med næbbet harrens hoved om og tog den luns kød fra den og slugte det.

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 02.06.2009 11:32
Fra vejen kom Katahs store skikkelse gående, hendes ryg var som altid rank, og hendes blik overlegent, hun smilede veltilfredst idet hun så hvordan kroen endnu var tilredt, og måtte til sidst lade en let latter undslippe hendes læber. I norden havde de for længst lært at lave bygningerne væsentligt kraftigere end de var hernede, af samme grund.
Efter flere uger i syden have hendes hud taget en gylden farve, og for hende var varmen ulidelig, intet ville kunne rette bedre op på det, end et koldt krus mjød. Dog sænkede hun farten idet hun fik øje på Kanismo. Han var ikke så lille som de andre sydboere, men spinkel kunne man i sandhed kalde ham.
Egentlig var det ikke noget hun bemærkede, men hun analyserede altid personer der let kunne ende som fjender, i hvert fald så godt hun nu kunne

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 02.06.2009 11:45
Han tørte noget sved fra panden og lod sig glide ned på vejen fra hegnet, han åbnede hans rygsæk og dykkede ned efter hans skindpose.
Proppen kom fri fra posens åbning lavet af træ, han tog den for munden og tog en slurk af det vand inden i den, proppen kom på igen og dunken placerede han igen nede i tasken.
Da han rejste sig igen opfangede han en større skikkelse, han betragtede skikkelsen lidt og kom frem til at det nok sku være en kvindelig person, en lidt anderledes en? han nikkede derefter vendligt til hende og satte sig på hegnet igen.
Sølvdjalen var foran ham, han agede den blidt på hovedet.

Sølvdjalen havde fået guffet haren færdig og var nu mere afslappet.
Den satte af og dalede roligt ned foran Kanismo, den så en enkeltgang hen mod Katah, den kunne føle en mørk kræft men som i alle også noget godt.
Da Kanismo rørte den blev den helt blid, den puste sig op for at vise at den nød det.

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 02.06.2009 11:53
Katah holdt de bestmet grå øjne på ham og nikkede ligeledes igen, kort så hun rundt for at se om der var andre i nærheden, det var der tilsyneladene ikke, hun hadede at vise sig venlig når der var andre i nærheden, folk skulle ikke tro at hun var typen man klappede på hovedet. Hun lod sig synke ned på en træbæk ikke langt fra Kanismo, der let gav efter for hendes vægt, før hun rettede på den ene metalring der prægede hendes arme "Det var sgu da en ulidelig varme i har hernede, hvordan kan i selv holde det ud?" sagde hun bestemt og vendte blikket mod ham. Ærligst forstod hun ikke sydlændingene, de nærmest nød varmen, mens hun ikke kunne fordrage den, taget i betragtning af, at hun var vokset op i sne til hofterne

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 02.06.2009 12:04
Han så stille op med et vendligt ansigt.
''tjahh...det har jeg endnu ikke forstået...men vand kan hjælpe'' han rettede sig lidt op og fjernede hånden fra Sølvdjalen's hovede.
Det var varmt som hun havde sagt men stadig var det ikke meget over de 25* (bare for at have en ca tempratur=D) Varmen vandt og han tog hylstret fra ryggen og placerede det vedsiden af buen, og tog derefter jakken af, foldede den hurtigt sammen og lagde den ovenpå rygsækken, der efter tog han hylsteret på ryggen igen fandt en slippesten frem og tog sværdet frem fra dets hylster på ryggen og begyndte at slipe det.
''men du er vel som jeg ikke vandt til deres varme her?'' han små smilte mens han så på sværdet.

Sølvdjalen fik blikket rettet mod Katah, den så op mod hendes øjne for at blive helt sikker på hvad hun tilhørte og om hun kunne være en trussel for den og Kanismo, den stirrede ind i hendes øjne og dens øjne begyndte at lyse.

((skal lige til frokost kommer igen 12:30=D))

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 02.06.2009 12:12
Katah så vurdernde på hans sværd, det var udemærket, ikke foldet nok gange i følge hendes smag, men sådan var det, hurtigt løsnede hun sin store stridsøkse hun altid bar på ryggen, og lagde den tungt på bordet, normale mennesker kunne ikke bære den, og langt fra bruge den på nogen måde, så hun havde ingen problemer med at lægge den fra sig "Jeg tror mjød ville være et bedre værn mod den!" hendes stemme var mørk og monotom, kort skævede hun til sølvdjalen, den irriterede hende, den ville se bedre ud over et bål, end den gjorde nu. Hun rømmede sig og slog det ud af hovedet, tanken gjorde hende blot sulten. "Nej, jeg er fra norden, der er klimaet til at holde ud!" Hun så kort på kroen, hun var nok ikke velkommen der, men hvis hun ville ind, skulle hun nok komme det

(I orden ^^)

Lillesøster til Tarrak

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 02.06.2009 12:54
Slibestenen gled fast langs sværdets kant med nogle enkelte gnister der sprang op foran, stenen blev lagt i lommen og han tog en klud frem, ikke ligefrem en ren en da den ikke var blevet vasket i noget tid nu, Kanismo gav sig til at pudse sværdet for at få det tilbageværende jernmuld væk fra klingen.
Han skimtede øksen som Katah lagde på bordet, den var ikke en af dem han normalt så hos tyve eller lignende. Den så tung ud.
''Fra norden? så du er en af de såkaldte vilde mennesker?'' han forsadte med at pudse klingen og rev en mindre stump fra kluden og lod det glide kort over klingen hvorefter det hurtigt gik fra hinanden.

Sølvdjalen brød sig ikke om Katah's blik og satte af for at grædse lidt over dem.
Det gjorde den i noget tid og forsatte så ud mod skoven.

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 02.06.2009 13:03
Katah slog en høj latter op og så alvorligt mod Kanismo, hun var selv smed,men gjorde bestemt sit arbejde anderledes end ham "Vilde mennesker!" lo hun og så mod fuglen er hurtigt forsvandt "Det kan man vel godt kalde det, jeg er fra Kathork stammen i Nordlige Krystalland!" sagde hun stolt og lagde bnene op på bordet, de var muskuløse som resten af hendes krop. "Og du er bare fra syden, går jeg ud fra?!" et eller andet sted var det vel en konstantering, men man kunne aldrig vide sig sikker.
Hun så ned på de mennesker, hun havde endnu ikke mødt én eneste hernede der formåede at give hende den ønskede modstand, og det så ud til, at det var noget man skulle lede længe efter

Lillesøster til Tarrak

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 02.06.2009 13:21
Han smilte forsat grinnende og lod sværdet komme tilbage i sit hylster.
''næ du...jeg er bare fra vesten....men syd for dig gætter jeg mig til'' han kløede sig bag øret og så roligt hen mod Katah.
''er det ikke noget anderledes at befærde sig her nede for dig?''
Roligt satte han det enen ben op på en højere planke på hegnet og hvilte sin arm på det, mens han betragtede hvad Katah gjorde.
Det kunne jo være at hun var en fin pige, men på den anden side, så kunne hun nok havde et eller andet i sinde eftersom at hun jo var en kriger, men hendes økse lå på bordet? ''hmm...'' han så tænkende omkring sig. Ingen.
Men hendes økse lå der, og hun lå udhvilet, ifølge hans syn, så hun var ikke tryende ligefrem.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 9