Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
"jeg tænkte det nok det er dig" siger han med en venligt smil hæhæ det her bliver sjovt tænker han ondt og er lige ved at slå sin hysteriske latter op men standser sig i det
Mørketskriger! Slå først, så har i noget at skændes om
"hvorfor er du sådan!? sådan plejer du ikke at være? hvad har jeg gjord!" siger han snæsten panisk men han kan ikke undlade at unslippe et lille fnis, men chii vil nok ikke kunne høre det
Hun vender sig hurtigt mod ham igen.
"Du ved godt hvad du har gjort! Og det er ikke noget jeg har lyst til at opleve igen," siger hun bare.
Hun bliver ved med at se på ham.
Billede fra Google.
Chii lider af Anoreksi O.o
Hun har et brændemærke formet som et 'S' siddende mellem brysterne.
"jammen! jeg har da ikke gjordt noget! jeg er da som jeg altid har være?" siger han lavt og vender hovedet væk fra hende, ide han gør det, fugter han hurtigt sin pege finder på sin underlæde og, laver fingeren glide hen under sine øjne så det ligner han græder, han vender så hovedet tilbage og ser på hende
"jamen.. vi var da sammen.. kan du ikke huske det? jeg elsker dig jo?!" siger han, og holder sig op for munden da han er lige ved at flække af grin, over sin lille spøg
"chii.." mumler han halvkvalt i et grin men det vil bare lyde som et hulk
"kælling!" griner han "hvor er du dog dum, du skulle havde hørt dig selv" griner han og trækker sit sværd, han hoper hurtigt om bag hende og hamre sværdet mod hendes ryg
han griner igen
"man spiller nok sej! det skal jeg nok få dig til at holde op med,.. når du er død!!" siger han ondt og slynger, igen sværdet så hurtigt og hårdt han kan, mod Chii
han kommer gående med et rødt bind for øjnene "ikke se fuldmåne..ikke se fuldmåne" han falder om på jorden. "hvordan har jeg kunnet overleve så længe uden mad" hans bind bliver vådt af tårer "a... amelia..jeg må komme over hende!"
"Du kan også bare lade vær'..!" siger hun bare. Hun rækker kort tunge af ham, lægger så armene over kors og vender hurtigt blikket mod Jin. Hun ser så fra Jin til Felix, og så tilbage på Jin.
Billede fra Google.
Chii lider af Anoreksi O.o
Hun har et brændemærke formet som et 'S' siddende mellem brysterne.