Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 31.03.2009 21:31
Han ser stadig ud mod havet og ser til sin side, han blir noget overrasket over at hun satte sig nær ham. han ler lidt af sig selv.
tjahh mørke kan være forskellige ting men jeg kan ikke fortælle om det er et ondt mørke eller forvildet mørke, han smiler lidt af Damia og ser ind i hendes øjne.
han rækker hånden frem ''jeg hedder foresten Kanismo'' han smiler lidt og holder hånden lidt fra sig selv men ikke for tæt på hende.

Sølvdjalen ser på dem og lader sit hovede glide ned i Kanismo's rygsæk og kommer frem med et æble som den lægger på jorden og begynder at små spise af det.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 31.03.2009 21:44
Damias fine hånd tager forsigtigt fat i hans "Damia, hyggeligt at møde Dem, Kanismo,, Blikket hviler på ham, som fordybede hun sig i et billede. Lydene fra sølvdjalen river hende ud af hendes tanker, og hun trækker forlegent sin hånd til sig. Damia læner sig tilbage. De mørke øjenvipper lukker i, som Damia svimer hen til de bedøvende lyde fra vandet, der slår mod molen.
Hun åbner øjnene og læner sig lidt hen imod Kanismo. "Hvad ser De? Altså i dens øjne?,,

- Avatar og profil billede lavet af mig

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 31.03.2009 21:56
han ser på Sølvdjalen som er i fær med at spise det sidste af æblet.
han ser igen på Damia.
''jeg ser noget mørke... blandet med rent lys'' han smiler lidt og ser op mod de sidste par skyer som krydsede himlen.
han ser ned igen og ser ind i Damia's øjne, han han ser hurtigt lidt væk ud mod havet.
''hvad bringer dem ned til dette område?'' han holdte en pause i sin sætning, og overvejer om han skal gøre sætningen færdig, for hun turde jo nærme sig ham som var fremmed for hende.
han så stadig ud mod havet og lyttede til hendes stille vejrtrækning, den nærmest berogligede ham.

Sølvdjalen var blevet færdig med sit æble og spottede en måge som havde fundet et krat med bær, den lettede og nærmede sig krattet for at være med i kildet af måger.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 31.03.2009 22:06
"Så må Deres sind være lysere end mit,, Damia retter sig op og trækker sit ene ben til sig, hun ser indgående på ham, da han slår blikket ned, og Damia efterligner ham efter et øjebliks tøven. Hun ligger sin kind på knæet, og ser underholdt for sig, hvordan sølvdjalen deltager i festmåltidet.
"Tjah," sukker hun og smiler skævt "Min rastløshed, og det, at jeg har fået for vane at fordybe mig i mine tanker. Det bringer mig vidt omkring,, Damia spekulerer på, hvordan hun har vandret formålsløst rundt i et godt stykke tid. Så det er meget rart, at have en og snakke med.

"Dem?,, de grønne øjne glider fra sølvdjalen og over på Kanismo.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 31.03.2009 22:16
Han tænker lidt og blir fanget af hendes blik.
''jeg venter på det næste skib der går til Toropolis isle'' han vender sit hovede lidt men ser hende stadig i øjnene.
han holder en kort pause og betragter hendes blik som han er blevet fanget af.
''hvorfor er de rastløs? de virker da som en glad kvinde'' kommer det fra ham.
han er fanget af hendes blik eller bare hendes øjne, han kan ikke lige komme fra synet af de fine grønne øjne, han tænkte pluselig på sin mor da de sad rundt om bålet da han var mindre.
han gir et lille smil fra sig og blinker lidt med øjnene da tanken havde strejfet ham.

Sølvdjalen var forsat igang med at spise fra busken som snart var nøgen af det ædegilde fuglende havde haft.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 31.03.2009 22:30
"Skindet bedrager,, siger hun med et drilagtigt smil i øjenkrogen. I sit stille sind, forsøger hun at gøre redde for de årsager til, at hun følte sig så rastløs. Desværre er det hele bare et stort, sammenfiltret virvar af tanker. Hvordan skulle hun kunne forklare sin rastløshed. "Det hele er så forvirrende. Følelser, tanker... Man ved ikke hvad, man skal foretage sig, og derfor bliver jeg rastløs,, Damia bed sig i læben. Det var ikke den mest logiske forklaring.
"Har De holdt af en person? Men vedkommende er så forvirrende, at det gør dem sværer at holde af?,, Hun ser ind i hans fromme brune øjne, og hans blik får hende til at smile.

"Hvad skal De forresten i Toropolis Isle?,, tænker Damia højt, da hun har hørt, at det ikke skulle være det bedste sted at befinde sig.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 31.03.2009 22:40
Han tænker over hendes to spørgsmål.
han er lidt forvirret over hendes første spørgsmål''øhh.. jeg har endnu ikke haft den føelse for en anden endnu men jeg forstår''
''jeg skal arbejde som vagt mand under en Samson som ejer en borg og har en øhh.. fin forretning kørende på øen''
han ser stille på Damia og kan endnu ikke få sig til at se væk fra hende.

Sølvdjalen kommer dalende tilbage til dem og placerer sig ved siden af Kanismo, og klør sig op af ham mens den stille lader sin fjerdragt puste op for at vise at den nød at klø sig.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 31.03.2009 22:48
Damia ved ikke, hvorfor det kom som en overraskelse for hende, at Kanismo ikke havde følt sådan for en før. Hun kendte ham knap nok, desuden var det heller ikke alle, som rendte lige så forvirret rundt som hende. Men det er fortrøstningsfuldt, at han virker så forstående.

"Det var ikke for at snage," undskylder hun sig, da han fatter sig kort for hovedet "er det derfor De har et sværd med?,, spørger hun, da hun kun kan forvente, at jobbet måtte involvere vold. Hun ser opmuntrende på Kanismo.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 31.03.2009 22:56
han ser bag sig og tar sit sværd frem stadig i hylstret.
''nej, det har fuldt mig længe og jeg ha haft nytte af det et par gange'' han ler let og smiler til Damia
han placere sin venstre hånd på Sølvdjalens hovede og klør det stille.
''jeg er en eventyrs lystende mand, så jeg har haft det for en sikkerheds skyld''
han ser stille på søvldjalen som nærmest sover, og ser igen på Damia.

//frys
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 01.04.2009 19:15
”Eventyrlysten? Så De lever livet farligt?,, De store grønne øjne, ser spørgende på Kanismo, men hendes tonefald er ikke til at tage fejl af. Det er spøgefuldt, men samtidig også en smule seriøs. Hun forsøer at skjule sin begejstring, da hun betragter hans sværd. Damia smiler til Kanismo, ligger hendes ben over kryds, og lader blikket glide ned på sølvdjalen, som ser ud til at nyde hans kærtegn.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 01.04.2009 19:29
Han ser stille på Damia
''både og, det er lidt svært at finde noget spiseligt nogen gange, men så er der også de gode stunder med rigeligt af vildt'' siger han med et smil på læben.
han ser glad på Damia og retter sig op men ender dog igen med at hænge hen over sine ben igen.
han smiler let og tænker at det er rart at der faktisk er personer der tar livet som en strejfer alvorligt, ligesom Jane gjorde og nu Damia.
''men jeg må sige at det ikke er så farligt som man normalt tror, man er mere fri når man lever på vejen og ikke har andet end sin rygsæk, sværd og ham her'' han klapper stille Sølvdjalen's hovede og forsætter med at klø dens ene vinge.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 01.04.2009 19:41
Som en lille pige, der lytter til beretninger og farefulde færd, ser hun betaget på Kanismo. Det giver et lille stik i hendes mave, da han fortæller om den frihed, man får. Det starter som en lille sultfornemmelse, men vokser sig snart til længsel. En længsel efter barndommen, hvor hun rendte rundt uden noget bestemt mål. Damia er stadig fri, men med voksenlivet kommer også ansvar.

"Det tror jeg på," Damia fniser "Hvad hedder han forresten?,, spørger hun, og hentyder til sølvdjalen.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 01.04.2009 19:49
Han følger hendes finger og ser på den sovende Sølvdjal.
''hmm næ. jeg har ikke givet ham noget navn, han kom bare til mig som vild og har fuldt mig noget tid, så han er stadig vild men behøver ikke rigtig noget navn'' han smiller vendligt til Sølvdjalen og vender blikket tilbage til Damia's blide grønne øjne og smiler endnu.
han ånder stille ud og klør sig lidt i håret.

Sølvdjalen strækker sine vinger og åbner blidt sine øjne og sover igen.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 01.04.2009 20:16
"Ikke det?," spørger Damia og lyder en smule mere overrasket, end hvad der var hendes hensigt "Jeg har ellers hørt, at man får et tættere forhold, hvis man kender hinandens navne,, hun hæver sit hoved og sparker let med hendes ben. Fra hans vinkel af, kunne det godt ligne, at hun forsøger at virke hoven, selvom hun kun prøver at undetrykke sin nervøsitet for at havde sagt noget forkert.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 01.04.2009 20:25
Han smiler stille
''tjahh kan være, men han er fri og jeg vil der ved helst ikke tvinge ham til at bære et navn''
han ser stadig glad på Damia og forsætter med at klø Sølvdjalen.
Han slår efter en flue som der havde summet om ham i et godt stykke tid.

Sølvdjalen vågner ved hans bevægelse og vralter hen imellem dem og placerer sig der, dog læner den sig opad Damia i visning af at den acepterede hende.

Kanismo ser stille på Sølvdjalen og ser op på Damia med et smil på læben.
''det ser ud til at han har indset at du ikke gør ham noget'' lader han det komme ud med et smil på.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 01.04.2009 20:35
Damia nikker forstående.

Ved sølvdjalens berøring gyser hun, men ikke af ubehag. Det er bare kommet som en overraskelse for hende. Måske fordi, hun havde skabt sig den opfattelse af, at den kun befandt sig vel hos Kanismo, og dels også fordi, at hun ikke regnede med, at den ville stole på hende. Det giver hende en glad følelse at vide, at hun er accepteret.
"Mig?," Damia ser drilsk op på Kanismo "Jeg kunne ikke gøre en flue fortræd,, Damia griner og følger hans fægtende bevægelser.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 01.04.2009 20:46
Han ser tilbage med et glad blik
''tjahh han læner jo hovedet op af dig'' han ser på Sølvdjalen som nærmest ligger op ad Damia.
han klapper den stile på hovedet og ser ind i Damia's grønne øjne.
himlen blir lidt mørkere da solen er på vej ned i horisonten.
Han ser stille på solnedgangen, og lager et suk komme frem.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 01.04.2009 20:57
Tøvende rækker hun en hånd ud, ikke så sikker på, om sølvdjalen ville billige det. Men til sidst beslutter hun sig for at tage chancen. Forsigtigt stryger hun en hånd over dens skinnene fjer, som overraskende nok føltes, som var de smurt ind i olie. Glatte.
Hun har et skjult smil i mundvigen. Nogle gange glider hendes blik over på Kanismo, som om hun lagde op til at skulle sige noget, men hver gang slog hun blikket ned.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 01.04.2009 21:08
Søvldjalen ligger roligt og godtar at Damia rør ved den, den putter sig sig ind i Damia's side og ligger godt i denne position.

Kanismo ser over på dem.
han smiler og ser hvordan hun ser på dens fjer.
han ser igen mod horisonten og spotter noget hvidt som ser på ham. (dette er noget som kun Kanismo kan se)
med et, rykker han sig lidt tilbage og knytter sin venstre hånd om skarftet på sit sværd.
''ikke igen'' mumler han stille og ser i retning af skikkelsen.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 01.04.2009 21:24
Damia trækker sine ben tættere til kroppen og svinger sine arme om dem. I det hun gør dette, fornemmer hun Kanismos urolighed. Damia ved ikke hvorvidt hun skal spørge ind til det, eller blot slå blikket ned og ignorere det. Det kunne blot være, at han fandt solnedgangen rørende, selvom det nok ikke var tilfældet her. Det kunne også være, at han tænkte højt, også ville hun ikke virke påtrængende, ved at spørge.

Efter en kort pause, ser hun indgående på Kanismo. "Hvad er der?,,

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Krystal , Helli , Blæksprutten
Lige nu: 4 | I dag: 10