I sandet langs vandkanten

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 16:00
Han bliver en smule overrasket af Noels talemåde, men ler dog bare lavt af den. ,,Jooh, ser De. Jeg fik en underlig tanke om at jeg måske kunne finde en pige med blåt hår, her ved stranden." siger han smilende, og trækker let på skuldrene. Roligt slår han endnu et slag med halen, og lader hænderne grave sig ned i sandet.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 16:04
"Hvor morsomt... Har De så fundet hende?" spørger hun, med en meget høflig stemme, så man kan tydeligt høre, at hun er vant til at sige det på den måde, uden at virke uhøflig. Hun undertrykker et fnis, og skal beherske sig, for ikke at bryde sammen i grin. Hun bider sig i underlæben, og der kommer en stort smil på hendes læber.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 16:11
Han ryster trist på hovedet. ,,Nej, desværre ikke. Medmindre De har set en ualmindelig smuk pige, med langt blåt hår, komme forbi her..?" siger han smilende, med et kort suk. Han lader hurtigt blikket glide rundt, med et skævt smil. Smilet forsvinder dog langsomt, ved synet af havet. Istedet gyser han lavt, og fæstner blikket til sandet.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 16:16
"Hvor er du dog ond" siger hun med et grin "Er jeg da slet ikke køn?" spørger hun så og overfalder ham. Engang ville hun have væltet ham, men sådan er det vidst ikke mere. Han er blevet for stor, mens hun selv, har fået silkeblød hud og er stadig en del spinkel.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 16:20
,,Selvfølgelig er jeg ond. Taitan her er født ond." ler han smilende. Det giver et let sæt i ham, da Noel pludselig springer på ham. Ikke fordi det betyder særlig meget. Hun vejer intet, og denne gang får hun ham ikke ned. Roligt slår han et slag med halen, og ånder tungt ud.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 16:24
"Taitan er da ikke ond?" griner hun "Højst lidt drillesyg" hun sætter sig til rette oven på ham og smiler let. En del af hendes ben, har hun lagt ned i sandet. Hun prikker ham på næsen, og nusser ham bare øret. Hun føre sit hoved ved siden af hans hoved, og siger kort et par ord. Det er på det samme sprog, som sangen hun sang lige før. Hun trækker hovedt til sig igen. "Og du får nok aldrig at vide, hvad det betyder"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 16:30
Han smiler roligt, og vipper let det ene øre ned, ved Noels ord. ,,Jeg er meeeget ond." siger han smilende. Da hun pludselig er meget tættere på ham, bliver hans åndedræt en smule hurtigere. Og da hun begynder at synge, springer hans hjerte et slag over, egentlig af forskrækkelse. Og da hun er færdig, sidder han lidt og ser spørgende på hende. ,,Jeg vil vide det. Og det skal være nu. Det er en ordre.." siger han, en smule tøvende, med et bredt smil der afslører han ikke mener det.

/Frys
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 19:36
"Du får det måske en dag at vide, en dag hvor jeg tør at sige det, så du forstår det" siger hun med et smil og begynder at pille ved hans hår. Af en eller anden grund begynder hendes hjerte at hamre hurtigere. Hun synker en klump og gaber kort. "Hvad skal vi lave?" spørger hun med et smil
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 19:41
,,Hm..?" mumler han undrende. ,,Så du tør ikke." et bredt smil dukker op i hele hans ansigt, og han ler muntert. ,,hvor er du kær." siger han lavt, og virrer let med ørene. Han slår et roligt slag med halen, og betragter hende tavst. ,,Hm, tjah. Hvad kan vi lave.. Vi kan, øh.." mumler han, og kvæler et gab, inden han lukker øjnene i for at tænke.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 19:45
"Er jeg kær?" siger hun faktisk meget overrasket. Hun havde ikke ligefrem regnet med at han ville sige det. Hun rødmer svagt. "Du er ond" mumler hun og prikker ham i maven.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 19:47
Selvom mørket omkring dem næsten ikke er til at se igennem, kan han dog ikke undgå at opdage hendes rødmen denne gang. Nok mest fordi hans både ræve og katte gener overtager, da de to dyr begge er gode til at se i mørket. ,,Nårh.. Lille Noel rødmer.." siger han smilende, og lader to fingre glide hen over hendes ene kind, med et let smil.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 19:50
"Din forræderiske lille... KAT!" siger hun og kat bliver sagt utrolig højt. Hun rejser sig op og vender ryggen til ham. Hvor er han ond mod hende, eller hun overdriver godt nok en del. Hun prøver at lade vær med at grine, men er temmelig svært. Hun griner dog ikke -endnu-. Hun tænker til gengæld ikke over, at Taitan så let som ingenting, kan få hende til at falde ned på ham eller en anden vej.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 20:03
,,Noel.. Undskyld, men jeg tror jeg hørte forkert. For kaldte du mig lige... KAT?!" Sætningen bliver sagt helt normalt, udover ordet kat. Han nærmest hvæser det ord. Han får pludselig en trang til at hoppe på hende, men da han jo nogenlunde er et voksen menneske, tror han i hvert fald, lader han dog være. Istedet sidder han bare, med armene over kors, og ser på hende med et hævet øjenbryn. Han blotter kort sine hjørnetænder, som der er skarpest. Han smiler let, og tanken om at hoppe på hende dukker op igen. Han dropper det dog, og tager til gengæld fat i hende og hiver hende ned mod sig selv.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 20:33
"Det gjorde jeg" siger hun med et grin. Hun skriger kort, da han hiver hende ned. "Av" siger hun pivende, da hun er landet på ham. "Hvad har du egentlig i mod at blive kaldt kat?" hun lægger hovedt på skrå, og da hun er så træt, lægger hun sit hoved mod hans bryst
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 20:35
,,Intet. Men jeg er mere ræv end kat. Selvfølgelig har jeg intet problem med katte. For så ville jeg have haft et problem med min far. Men lov mig du ikke kalder mig en kat igen, så er jeg glad." siger han med et skævt smil. Han hælder let hovedet svagt på skrå, og lægger armene om hende. ,,Hrm..."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 20:38
"okey.. Men så kald heller ikke mig noget, som du ikke mener" griner hun let. Hun ved ikke om han mente det med, at hun var kær, men hun ville ønske det. Hun sukker dybt og lukker øjne. Varmen fra Taitans krop, får ganske vidst hendes hjerte til at banke hurtigt, men den gør hende også varm om hjertet.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 20:41
,,Jamen Noel. Jeg siger altid hvad jeg mener.." brummer han, en smule undrende. Det mente han da ellers han havde sagt op til flere gange før. Let trækker han på skuldrene, og smiler skævt. Han slår et roligt slag med halen, og vipper det ene øre fremad. ,,..altid.." mumler han lavt.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 20:48
"jeg tror dig ikke" griner hun og åbner sine øjne. "Du kan ikke mene, at du synes jeg er kær..." siger hun og kigger på ham. Hun prikker ham på næsen og kigger så ind i hans øjne, med sine egne havblå.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 20:50
Han hæver let det ene øjenbryn, og ser opgivende rundt. ,,Du er håbløs, vidste du godt det Noel..?" brummer han smilende. Han presser smilende sine læber mod hendes pande. Ment på den venskabelige måde. ,,Men tro mig. Jeg mener alt hvad jeg siger. Hvert et ord.."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 20:56
"Jeg ved det og jeg elsker det" griner hun og smiler til ham. Hun siger dog ikke noget til det sidste han siger. Hun kigger mod havet og siger så lige så stille "Vidste du godt, at havet er meget fascinerende, når man kommer ud på dybt vand?" hun har ingen idé om hvorfor hun sagde det, hun sagde det bare.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 13