En mindre lysning

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 11.12.2011 00:30
Maki følger langsomt med, så godt hun nu kan.. ''tak..'' siger hun, og sætter sig ned på knæ, før hun dypper hele hovedet ned i den lille bæk.. Hun tager et par mundfulde før hun tager hovedet op igen.. Hun ryster blidt på hovedet, så hende øre flapper, og vandet sprøjter blidt omkring hende.. '' Åhh.. Det var rart!'' siger hun, og smiler nærmest med fornyet energi.. ''Skal vi så finde Falco!?'' siger hun og rejser sig op..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 11.12.2011 00:34
Ihsan betragter hende stadig med hovedet på skrå.
"Er du sikker på, du kan det i den tilstand?" spørger hun uroligt, "Jeg vil ikke have, du kommer til skade!" Hun mærker hende på panden for at tjekke efter feber og ser meget bekymret ud.

Base: autumnpixels doll af mig
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 11.12.2011 00:39
Maki kigger frisk på Ihsan.. ''Jeg er okay.. Jeg har det fint!'' siger hun, da Ihsan mærker hende på panden.. Hun rejser sig, og hopper lidt afsted.. ''Jeg kommer ikke til skade!'' siger hun og smiler..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 11.12.2011 00:41
"Hvis du er helt sikker," siger Ihsan, stadig urolig og følger efter Maki, da hun er på farten igen. "VIl bare ikke have, du får det dårligtmidt i en kamp, det kan virkelig koste dig dyrt! JEg tror ikke Falco bare vil lade os gå, hvis vi først angriber ham, så du er nødt til at være klar." Hun er fast overbevist om, Maki ikke er rask nok til en sådan kamp mod så stærk en modstander.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 11.12.2011 00:43
''Ihsan! jeg har det fint!'' siger hun bestemt, og føler sig helt på toppen... ''Jeg er okay... Og før vi finder Falco, går der nok lidt tid endnu.. Jeg skal nok overleve..!'' hun kigger på hendes bekymrede veninde.. ''Det skal nok gå..'' siger hun og hopper hurtigt og elegant frem..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 11.12.2011 00:44
Hun følger hurtigt med, men er stadig ikke overbevist, selvom hun smiler og siger "okay." Hun vil bestemt holde nøje øje med Maki, for situationen kan blive farlig, hvis Maki ikke kan tage vare på sig selv. Det håber hun bare, hun er klar over ... ellers kan det meget vel ende med, Ihsan og Maki er dem, der dør.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 11.12.2011 00:49
Maki stopper op og kigger på sin veninde.. ''Ihsan, du skal ikke være bekymret.. Jeg har det fint..'' Hun krammer sin veninde.. ''Skal vi holde en pause, så du ikke skal være så bekymret for mig??'' siger hun og kigger hende i øjnene..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 11.12.2011 00:50
Hun skynder sig at nikke.
"Hvis det er i orden med dig," siger hun så og lægger hovedet på skrå. "Jeg vil gerne være helt sikker. Hvis det kan komme så pludseligt én gang..." hun færdiggører ikke sætningen men lader den hænge i luften og sukker i stedet, før hun sætter sig ned og klør sig bag øret med foden.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 11.12.2011 01:00
Maki går rundt om sig selv et par gange, før hun sætter sig ned, og kigger på Ihsan.. ''Det er helt okay'' siger hun og smiler..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.12.2011 19:12
Ihsan betragter hende med et smil, og ryster på hovedet så ørerne flapper.
"Jeg vil bare gerne have, du er så frisk som muligt hvis vi angriber Falco. Ellers kommer en eller begge af os bare alvorligt til skade!" siger hun og ved hvad, hun snakker om.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 18.12.2011 19:25
''Jeg skal nok være frisk søde Ihsan'' :) Siger hun og smiler..
''Skal vi smutte videre??'' Jeg har det fint, og skal nok klare mig..'' Siger hun og rejser sig op.

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.12.2011 19:29
Ihsan rejser sig igen efter den alt for korte pause, men hvis Maki insisterede, så havde hun det sikkert godt nok.
"Okay, lad os komme af sted," siger hun så og gør sig klar til at spurte af sted ved siden af sin hoppende veninde.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 18.12.2011 19:31
Maki hopper afsted i et lidt langsommere tempo.. ''Hvad skal vi enlig gøre, når vi finder ham!?'' spørger hun nysgerrigt, med en smule nervøsitet i stemmen.. ''Jeg frygter lidt hvad der sker, når jeg ser ham igen..''

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.12.2011 19:43
"JEg venter på et tegn fra dig på at angribe ham, og så sniger du dig om bag ham. hvis du ikke ønsker at angribe ham alligevel lader du bare være med at give mig et tegn," siger hun behjælpeligt. "Og jeg skal nok blive ved dig, så han ikke kan være ond ved dig igen, med mindre du direkte sender mig væk. Hvis det er det du vil, altså." det sidste er tilføjet efter en let tøven. Hun ved heller ikke hvordan Maki vil reagere, men hun håber det bliver bedre end sidste møde.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 18.12.2011 19:55
''jeg vil aldrig sende dig væk Ihsan!!! Du er min eneste ene sande veninde!!!'' Hun smiler til Ihsan og tager hendes hånd.. ''Lad os finde den ækle vampyr!'' siger hun og kigger på hendes veninde..

OUT

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 07.01.2012 15:44
Ihsan kommer varsomt ind i lysningen på to ben. Hendes hår er børstet tilbage og holdt sammen i en hestehale med et lyserødt bånd. Der hviler en stærk rødme over hendes kinder, og hun ser sig ivrigt omkring. Hun har søgt ud i skoven af flere grunde. Ikke at hun håber på at møde Falco lige nu, hvor hun er i heat det kunne gå hen og blive lidt pinligt, men på den anden side er hun nødt til at skaffe hans blod til Maki. Hun er splittet mellem de to ønsker sammen med den brændende fornemmelse i underlivet. Åh Gud, ingen killinger den her gang, tigger hun, hun orker ikke flere aborter eller at bidde nakken over på sit eget afkom igen, men hun ved, det nok kommer dertil, hvis hun møder Falco ... Med mindre fyren flygter fra hende, og det ville ikke være så godt heller. Måske kan han ligefrem lide at blive nærmest voldtaget, når rusen går over hende, og hun gyser ved tanken om muligheden. Hunv ed, hendes hormoner er fuldstændig ude af kontrol i den her periode, og at den skulle komme lige nu, hvor det er så vigtigt, hun holder hovedet koldt ... Hun slår armene om sig selv og trækker skuldrerne lidt op for at kapere flelsen af fysisk ensomhed.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 07.01.2012 15:51
Falco dukker op efter lige at have mødt Satira som helt klart var ude af sig selvom det var som om at satira var vild med falco, han rysstede på hovedet en skaber og hans offre sammen, men på den anden side maki var jo også et offre. han stopper tanken da han mærke en anden person tilstede kommelse.
han står med hætten over hovdet da han ser ihsan komme, et smil kommer frem på hans læber da han ser maki ikke er med, måske ville denne pige gør alt for maki men hvis hun vil så skulle hun tag sig sammen for falco havde sine krav og han havde blodet til at gøre at maki vil få det bedre og ikke dø
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 07.01.2012 15:58
Ihsan kan lugte, der er nogne i nærheden, og hun genkender Falcos lugt.
Åh hjælp, tænker hun, Lad mig kunne styre det nu!
"Falco!" siger hun i en hilsen, der til hendes store forfærdelse kommer ud som en lille spinden. HEndes hale vifter alt for ivrigt, hendes ører stritter, og hun mærker hvordan hele hendes krop gennemruses af et væld af hormoner, så hun næsten mister kontrollen over sig selv og springer på ham. Hun holder hænderne bag ryggen efter hendes arme ubemærket af hende selv er gledet ned langs siden, og hendes hoved glider let på skrå, mens hun fastholder sig selv på stedet. Hun kunne godt se lidt genert ud, selvom hun ikke er det; hun kæmper bare mellem sit had og sine hormoner lige i øjeblikket.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 07.01.2012 16:06
Falco bliver overrasket da hun hilser på ham men på den anden side så skal hun jo også til at være sød overfor ham han smiler og bukker lidt med hovedet " nåh så tør man at måde op selv " sagde han selvsikkert, men han kunne dog ikke lade være med at undre sig over hvordan hele hendes kropsprog og holdning var på, det var ikke som normalt men hvad var det så som var anderleds denne gang, falco kendte ikke så meget til katte mennesker.
han stod lidt på afstand og undrede sig over hvad der var med hende siden hun var sådan.
" ved maki godt at du kom " smiler han i tanken om hvad der vil ske med maki
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 07.01.2012 16:31
"Jeg er ikke bange!" siger hun let hovent og stikker sin lille næse i vejret med et lille smil, der ikke er til at tyde.
"Og ja, hun ved godt, jeg er her," fortsætter hun roligt, nærmest spindende igen, hvad hun kunne have slået sig selv i gulvet for. Hun går langsomt videre, hendes fødder rædende forsigtigt i græsset, mens hun går med hofterne og halen svingende let fra side til side. Hendes røde kinder brænder, og hun ser på ham med et varmt blik, hun ikke har givet sine øjne ordrer på at sende. Hun spinder stadigvæk og kæmper for at holde op, men det lykkes ikke rigtigt, efterhånden som hun kommer nærmere. Hun holder fast hænderne på ryggen for ike at friste dem til at røre ved ham, nu hun nsten er inden for rækkevidde. Ved en armslængdes afstand stopper hun op og ser op på ham, stadig spindende, mens hun skyder hoften ud til den ene side og lægger vægten over på det ene ben. Hendes hale vifter ivrigt, selvom hun prøver at stoppe den, og hendes næsebor indsnuser denf orfærdelge lugt af ham og gør den til ren poesi, der et øjeblik gør hende blind for andet end hormonernes rasen. Det er en lugt helt og holdent af mand, og hendes krop trænger sådan til en mand, og... nej, siger hun fast til sig selv, ikke til denne! Hun knytter næverne bag ryggen og spænder dem hårdt for at holde impulsen tilbage.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 12