Ved Vandfaldet

Reuben Paynewill

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Darcie 28.02.2009 21:48
"jeg bor ikke langt herfra, så jeg bevæger mig oftes den her vej om aftenen." svarede han, og fulgte hende med blikket.
"hvor bor De henne om jeg må spørge?" han gik hen til bænken, og betragtede lidt pladsen ved siden af hende, før han satte sig roligt. han lod blikket glide ubevidst mod himlen, betragtede hver og en stjerne som opstod på den mørke natte himmel.
der gik dog ikke lang tid før han 'overraskende' flyttede blikket mod hende igen. han lod sit blik tage fat i hver en detalje, og lagde mærke til alt ligefra hendes mørke lange hår, til alle de små detaljer på hendes kjole. stadig med et svagt smil.
 Reuben Mathea Paynewill •

Den heeeeeerlighe tegning er lavet af venus. love it, ^Q^
"Måske er du perfekt, men det er jeg ikke," citat af Reuben.

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 28.02.2009 21:57
Mirale så ud over vandet hvor månen nu var blevet omdrejningspunktet, da dens blålige skær spejlede sig i overfladen. Hun sukkede tilfredst for sig selv, da hun lod opmærksomheden glide over på Reuben med et svagt smil, spillende i mundvigen. Hun så kort på ned kjolen og de slanke hænder der havde netop taget plads i skødet, mens hun bed sig kort i læben.
,,Jeg har et værelse på borgen længere oppe.." Lød det tøvende fra hende, idet hun lod blikket glide væk fra ham i et kort øjeblik. Hendes mørke hår dansede let i vinden, og hun nød hvordan den tog fat i det og legede med de krøllede lokker, før der næsten blev vindstille og kun lydende fra træernes spil og vandfaldet kunne høres.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.

Reuben Paynewill

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Darcie 28.02.2009 22:04
hun kløede sig lettere blidt i nakken, og lod sin ene hånd støtte på bænken lige ved siden af hende. han nikkede varmt til hende og smilte lidt større, som et okay.
han rystede lidt på hovedet, da han var begyndt at beglo hende lidt for meget, og kiggede lige frem for sig. han havde lyst til at kigge på hende igen, men lod være i et kort stykke tid. hvorfor kunne han ikke lade være med at kigge? han sukkede, stadig smilende, og dog en smule forvirret.
igen kiggede han på hende. men denne gang mere diskret, stadig med rødmende kinder.
han var så tæt på hende, som han kunne komme uden at røre hende. hans vejrtrækning blev dyb og en smule hæs i kulden.

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 28.02.2009 22:11
Mirale mærkede endnu en gang hvordan hans rødlige øjne så på hende, og hun smilte svagt da hans rødmen så småt begyndte at komme igen. Hun lod en blid hånd stryge igennem håret, før hun puffede de utæmmelige lokker over den ene skulder, og bandt det langsomt op i en løs hestehale, så de ikke irriterede hende mere. Hun rankede stilfærdigt ryggen, idet hun søgte efter hans øjenkontakt.
,,Hvor kommer De fra?" Spurgte hun lettere tøvende, blot for at holde samtalen igang, selvom det ikke var det hun var specielt god til. Det var først da hendes spørgsmål var blevet stilt, at hun kom til at tænke over hvilke andre hun hellere burde have stillet. Det lød dumt i hendes ører.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.

Reuben Paynewill

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Darcie 28.02.2009 22:17
"jeg bor her i Medanien, i landsbyen." mumlede han, og fandt hurtigt øjenkontakt med hende. nu havde han da en undksyldning for at kigge på hende. han tøvede.
han holdt blikket på hende. smilede tilfred, med et stilfærdigt suk. han krummede sine fingre lidt sammen som støttede på bænken.

(ville du have noget imod at fryse et par timer? >.> jeg skal lige se film med familien, kan godt komme igen efter filmen, hvis det er, eller skrive imorgen?)

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 28.02.2009 22:20
Hun nikkede opmærksomt, mens hun lyttede. Så løsrev hun sig fra øjenkontakten et øjeblik, for derefter at finde den igen. Hun lagde støttende hænderne på bænken, idet hun lænte sig en anelse tilbage og så op mod himlen, med et lettere skævt smil.
( et par timer? ;3. uhm, jeg skal prøve at blive her, men jeg kan ikke love noget. ellers fortsætter vi bare imorgen. n__n;; ).
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

Reuben Paynewill

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Darcie 28.02.2009 22:21
(okay, det lyder fair nok. jeg har det nemlig hele dagen imorgen, såh :3)

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 28.02.2009 22:23
( fint nok. ^__^ hvor lang tid regner du med filmen tager? )
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

Reuben Paynewill

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Darcie 01.03.2009 00:21
hans blik flakkede lidt ubeslutsomt rundt på omgivelserne, og til dels hen på Mirale, med et tøvende blik. han strøg i en rolig bevægelse en lok væk fra sit ene øje, og vendte lidt efter lidt blikket mod hende igen og endnu et smil kom frem over hans smalle, blege læber. hans kinder var stadig røde, og hans øjne så en lille smule nervøse ud, uden enlig at være det.
"du ved godt, at du er virkelig smuk. ikke?" mumlede han, næsten lydløst. han tog en dyb indånding, og slog hurtigt blikket væk igen, som om han frygtede svaret. han blev altid så skide hamrende nervøs, forhelvede da! han sukkede.
men han fortryd ikke det han havde sagt, måske den måde han havde sagt det på, men ikke det han sagde. for han mente det.
"jeg ved godt at man ikke spørger om en kvindes alder, men hvor gammel e du enlig?" han vidste det godt, det spurgte man ikke om. men han kunne ikke rigtig tyde hendes alder. han var nysgerrig, og måtte spørge. ville for engangs skyld ikke brænde inde med et spørgsmål. men på den anden side, var det nu klogt at spørge om det alligevel? måske.
hans blik gled omkring, og ramte atter Mirale. han så afventende, og undrende roligt på hende.

/frys?

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 01.03.2009 11:45
Mirale fulgte tøvende hans flakkende blik rundt i området, mens hun kort betragtede omgivelserne omkring dem i forbifarten. Der gik ikke andet end et øjeblik, før hendes nøddebrune øjne havde lagt sig til hvile hos hans igen. Hun mærkede hvordan hendes kinder blev en anelse varmere, da han kommenterede hendes skønhed og hun trak skuldrene lidt op omkring ansigtet, for lettere at kunne skjule sin lette rødmen.
,,hng. Mange tak," svarede hun og der kunne tydligt spores et strejf af forlegenhed i hendes stemme, da hun sendte ham et svagt smil og trak sig en anelse tilbage på bænken, så hun kunne trække benene op under sig, som et beskyttende skjold mod hendes rødmen.
,,Du er nu heller ikke værst." sagde hun roligt, og i det samme banede et drillende smil sig vej over hendes rosarøde læber. Hun lagde roligt armene på knæene, og lod i et kort øjeblik hendes hage hvile derpå, indtil hun atter så over på ham, med et let smil.
,,Jeg er 17." mumlede hun stilfærdigt, før hun trak på skuldrene og smilte kort.
,,Hvad med dig?"
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

Reuben Paynewill

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Darcie 01.03.2009 11:53
han lod blikket hvile på Mirale, med et skævt smil på læberne. han tog en dyb indånding, og lænede sig lidt tilbage, mod bænkens hårde træ ryg.
"jeg er også 17." mumlede han, og han smilte troværdigt.
han kunne ikke lade være med at stirre, bare en lille smule. han opdagede hendes røde kinder, og kunne ikke lade være med at smile lidt bredere. han var begyndt at blive lidt små sulten, og man kunne svagt høre hans mave brumme. han tog sig til maven, og så med et svagt smil på hende.
"Er du ogå blevet sulten?" mumlede han, aftventende og stille.

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 01.03.2009 11:58
Mirale nikkede stille. Hun havde haft svært ved at bedømme hans alder, men nu da hun kendte den, føltes det alligevel som om det passede sammen. Hun besvarede kort hans brede smil, før det falmede en lille smule, da hun bemærkede at han havde opdaget hendes rødmende kinder. Det var sjældent hun rødmede og følte sig alligevel en smule forlegen når det skete.
,,Nu når du siger det.. ja." svarede hun med et lille smil. hun lod benene dumpe ud over kanten på bænken, så hun kunne sidde nogenlunde normalt, da hun lænte sig lidt tilbage. Hun så lettere afventende på ham, for hvor kunne de få mad henne? På kroen, måske? nu når hun tænkte over der kom hun der også sjældent, og hun kunne næsten ikke huske hvordan den så ud..
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

Reuben Paynewill

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Darcie 01.03.2009 12:02
han smilte varmt.
"Vi kunne tage ned til kroen og spise.." mumlede han roligt. "eller vi kunne tage hjem til mig, så kan jeg sikkert lave noget mad til os?"
"det kommer lidt an på dig?" hans smil var nu så stort at hans lige tænder blev blottet. han kiggede lidt ned i jorden, og lagde for anden gang hænderne i lommerne. afteventende.

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 01.03.2009 12:06
Mirale nikkede smilende, før hun rejste sig og strak sig kort. Hun skubbede ærmerne på sin trøje op til alburne, så de ikke føltes så lange idet hun sendte ham et let smil og nikkede endnu en gang.
,,Du fører an." mumlede hun, og hentydede til, at det passede hende fint at spise begge steder, hvilket han så fik lov til at bestemme. Hun rørte lidt ved hendes mørke lokker, da en enkelt havde fundet vej ud gennem båndet der holdt det. Hun sendte ham et kort afventende blik med det tilhørende svage smil, før hun kastede et kort blik ud over vandfaldet.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

Reuben Paynewill

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Darcie 01.03.2009 12:14
han rejste sig, idet hun gjorde, og nød den kolde vind som ramte ham lige så snart han rejste sig. han lukkede kort øjnene med et smil.
"Vi kan godt gå hjem til mig, hvis det er? jeg bor ikke langt herfra." mumlede han sagte. Reuben skulle jo under alle omstændigheder hjem selv hvis de skulle til kroen, da han ikke havde medbragt penge, så derfor mente han de ligeså godt bare kunne blive derhjemme. der var også kortere vej hjem til hans hytte. men pludselig om en tvivl op i ham, havde han overhovedet mad derhjemme? han rystede på hovedet. det måtte han have. det plejede han jo at have. mon ikke der var noget spiseligt et sted derhjemme.
"denne vej min kære." mumlede han, og begyndte at gå imod landsbyen, i et tempo der passede Mirale.

/out?

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 01.03.2009 12:25
Mirale nikkede med et lille smil, før hun fulgte efter ham mod landsbyen.
/out. beklager det sene svar, skulle lige have morgenmad :3.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

Reuben Paynewill

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Darcie 01.03.2009 12:33
(det helt fint ;3 *at have skiftet tråd*)

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 09.03.2009 17:33
achillius står og kigger på vandfaldet han kigger sig omkring men ser
ingen så han tager hans frakke og bluse af og går hen imod vandfaldet.
han ser hen imod vandfaldet han går op af nogle små klippe sten op
bag vandfaldet, han står og kigger lidt på vandet løbe
han går stille ind i det løbene vand og begynder at vaske sig
det er et stykke tidsiden han har haft tid til et sådan dejligt og
afslappene bad..
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 09.03.2009 17:48
Damia kommer let og elegant hoppende langs med vandfaldets udmunding. Den tordnende lyd fra vandfaldet, når det faldende vand rammer søens blanke overflade, vokser sig gradvist højere. Damia stopper op, og betragter det mægtige vandfald, der hæver sig rankt op mod den blå himmel, hvor hvide fugle kredser stille rundt på vinde.
Hun sukker og ligger sig ned på ryggen, medens hendes blik hviler på de hvide skyer ovenover hende. Det grønne hår indrammer smukt hendes ansigt. Forsigtigt lukker hun øjnene i.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 09.03.2009 17:56
han hører eller ser ikke damia da han har vand i hel hovdet
og det han kan heller ikke hører noget da vandfladet
lammer. han har dov overvejet at der måske er kommet andre