Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 28.04.2009 20:25
Kanismo små nikker mens han er koncentreret om at berolige fuglen lidt, ''der sker di ikke noget min ven...''små hvisker han til fuglen mens han med et fast dog ikke skadeligt holder om den.

Sølvdjalen fatter hverken hovede eller hale i de ord som Kanismo gentager igen og igen, den ved bare at det er noget ubehageligt at blive holdt så man ikke kan bevæge sig.
Da noget rør ved dens ben gir den et spjædt fra sig for den vidste jo ikke hvad der var om den, men den kunne ikke modstå den berogligende bevægelse som gik henover dens nakke.
noget blev pillet af den og den kunne føle en svag svien i sit ene ben(højre), den bevæger stille sine kløer og for fat i noget stof(kanismo's jakke) og holder fast om det.
En hakkende lyd kommer fra mørket men den kan ikke se hvad det er, den forholder sig dog stadig roligt eftersom at den stadig finder det behagetligt at blive kløet, da noget fugtit rør dens sviende ben sparker den småt ud i luften men tar det derefter med ro.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 28.04.2009 20:34
Ganske forsigtigt begynder nakumu at ligge noget af den fugtige og klæbrige masse på dens ben.
Det er stadig utrolig blidt det bliver duppet på så det hele ligger i et jævnt lag.. " Jeg er næsten færdig..
Jeg mangler ikke så meget endnu.. " Det kommer utrolig roligt fra Nakumu. Hendes udtryk er
stadig alvorligt og koncentreret.. Men hun ved hvad hun laver.. Og det er mere ind tydeligt.. Da hun
har kommet det på hun syns er passende kigger hun stille om sig.. For hun har jo faktisk ikke
noget som er rigtig forbinding.. Så uden at tænke videre over det, så tager hun fat i hendes kjole
igen og tiver et ordenligt stykke stof af den.. Så hendes kjole er nu lårkort frem for ned til sine knæ..
Hun river det igen over, for at rive det mere over.. og hun bliver ved, til hun finder det som et passende
lille stykke til en fugls ben.. hun dypper det ned i vandet fra flasken så det bare er så rent som mugligt
derefter dypper hun det i blandingen af urterne og begynder meget forsigtigt at ligge det på fuglens
ben.. Det er dog det der tager hende længes tid.. For hun ligger det så der ikke er en eneste fold der kan
sidde og drille fuglen.. Hun tager fat i noget af sit hår som hun biver færdig, små 4 hår hiver hun ud
som hun begynder at vikle om forbindingen et par gange, håret fungere som det der holder det hele sammen..
"Sådan.. færdig.. " Kommer det stille fra hende som hun binder den sidste knude..

Billede fra Photobucket

Er ansat i samsons Bodel samt oppe på hans borg som tjæner ^^

http://nithain.heavenforum.com/index.htm <- Join os !

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 28.04.2009 20:47
Sølvdjalen hiver lidt tilbage i benet da den mærker det fugtige igen, den prøver at bevæge næbbet og hakke efter det der rør den men den kunne ikke rigtig bevæge sig da noget holdte fast om den.
efter et stykke tid med nogle agresive udfald fra den blir lyset eller noget lys tændt og den ser direkte ind i Nakumu's øjne, den holder blikket fast og drejer hovedet lidt på skrå.

Kanismo holder roligt om fuglen da den spjæter for at komme fri, han tysser stille til den for at berolige den.
I en kort bevægelse ser han hen på Nakumu som næsten var færdig, da hun var færdig så han med et roligt blik og lod et smil komme frem, ''tak...tak for behandlingen'' kommer det glad fra ham, mens han stille trækker stofposen væk fra fuglens hovede ogstille binder læder stråppen op om fuglens næb.
han ser på hendes kjole og synes at det er noget syndt at det skulle gå ud over hendes kjole, han havde jo stadig noget stof på sig, og han kunne regne sig frem til at hun bare ville takke nej til en ny kjole,''er der noget jeg kan gøre for at takke dem..?'' lyder det i en svag tone fra ham mens han roligt klør fuglen på nakken.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 28.04.2009 20:56
Nakumu ser enlig blot ned på fuglen.. " Ja.. det er mig der har mishandlet dig.. Og ja.. Jeg ved det.. jeg er dum.. "
Et lille suk kommer der efter fra hende " nej.. Du har.. allerede gjordt rigeligt.. Du.. Har været så.. sød og..
venlig.. Mere kan jeg ikke bede om.. " Hun vender blikket op mod Kanismo og stadig vil han kunne se
denne stolthed over at hun ved hun kan det her, den glæde det enlig giver hende.. Den selvrespekt og det
anderkendelse hun mangler i hendes hverdag.. " Jeg.. skal bare have fundet mig et sted at sove..
Jeg ved der er en hule ikke langt her fra... Men hvorvidt den er optaget.. det.. aner jeg ikke.. ellers..
er der vel altid.. Ja.. hvad ved jeg.. jeg.. finder ud af det.. "

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 28.04.2009 21:10
''angående et sted at sove...'' han fumler lidt med orderne for han vidste godt at hun ikke havde meget tiltro til hans køn, men åbenbart havde han gjordt et lille indtryk på hende, ''hvis de vil kan jeg tilbyde ly for natten...kun hvis de kan leve af at sove i telt selvfølig..'' han ser forventende på hende ikke lystigt men derimod roligt op på hende og håpede at han fik en at tale med i aften som nu.
Han ville ikke rører hende vidste han, og nikkede hen til hans taske som stadi skulle ligge oppe af bakken, ''jeg har teltgrej deroppe i min rygsæk deroppe og kan sætte det op i løbet af fem minutter''

Sølvdjalen kommer ud af Kansimo's greb og flyver tilbage op på kroens tag.
Den studere det som der er på dens ben og bukker tilfres et par gange og tyder lystigt og flyver ud på jagt.

//frys

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 29.04.2009 05:25
Nanukos blik ændre sig utrolig meget ved det lille spørgsmål.. Først til noget glad, til så at blive halv bange..
Og uden enlig at tænke over det, så begynder hun at bakke en smugle væk fra ham.. Hendes erfaring med
at blive tilbudt ly for natten er ikke altid lige god og det sider, indprintet på hendes rykrad efter så mange år
med det.. Men i hendes ædru tilstand er hun bange for det og har bestemt ikke lyst til at skylle opleve sådan
nogle ting.. Og selvom Kanismo har været sød og rar ved hende indtilvidere, så kunne han jo godt
ville noget andet senere, ihvertfald i hendes hoved.. Da hun er kommet et par skridt væk fra ham stopper
hun op og åbner og lukker munden et par gange mens hun panisk leder efter sine ord.. " øh.. Jeg.. Øh..
Jeg.. ved nu ikke.. Det.. Det.. jeg.. Øh.. " Hun begynder at stå og fumle med hendes hænder, som hendes
søgen efter nogle ord ikke giver pote..

// Frys

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 29.04.2009 08:36
Han føler sig noget dum da han havde små glemt at hun jo ikke føldte sig helt tilpas over for mænd..
''undskyld glemte jeg...'' lød det i en undskyldene tone mens han tog sig til hovedet og så stumpt ned i jorden, han forstod godt at hun var mistroisk, og hvordan skulle han bevise at han ikke var sådan en person som nogle andre mænd kunne være.
Han ånder tungt ud og sukkede lavmeldt og åbnede munden men lukkede den igen da han så stille hen mod hende, ''jeg forstår dem....men så lad mig tilbyde at ryde hulen for dyr og give dem et tæppe til at de ikke fryser inat...'' et svagt smil kommer op i ham da han for de ord sagt og rejser sig stille i retning af bakken, ''jeg vil være her hvis de har brug for mig..''

Sølvdjalen kommer dalende ned foran kvinden med en mus i næbet sóm den stolt viser frem, den placerer musen for fødderne af Nakumu, og ser forventende op på hende.
Det er en takke gave for den af en eller anden grund gerne vise at hun var tilgivet for faldet, og stifte bekendtskab med hende.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 29.04.2009 15:57
Stilla åbner Nanuko munden for at svare Kanismo, men hun aner faktisk ikke hvad hun skal sige.. Men da
hun ser SølvDjalen foran hende, så kan hun ikke lade vær med at smile.. For en død mus? Ganske stille bukker
hun sig ned og smiler ned til Fuglen.. "Tak.." hun samler musen op i hånden, selvom det bestemt ikke er..
det mest appetitlige syn.. Ganske stille stikker hun sin hånd frem, men kun forsigtigt og med udstrakt hånd..
Mere som en -må jeg røre dig- gestus.. Dog køre Kanismos forslag oppe i hoved på hende.. For hun ved slet
ikke hvordan hun skal forholde sig til det..

// Frys

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 29.04.2009 16:10
Hans smil vender nu tilbage da han synes at det ser godt ud at Sølvdjalen acepterer hende, den havde før været temmelig sky over for kvinder, men havde lært at ikke alle var som hende den sidst mødte.
han retter lidt på sin jakke og klør sig lidt i håret mens han ser betænktsomt på stenen han før sad på, han kunne gost se at Sølvdjalen var glad men ville det blive godt?
Hvad der var i hans tanker vidste han ikke, men der var dog lidt anderledes førlser der spillede med ham nu.

Sølvdjalen nikkede et par gange og som en kat der spandt, gned den sit hovede op af Nakumu's ene ben for at vise at den faktisk var kælen, den vendte sit hovede op og så på hende.
Den håbede jo ikke at det gjorde noget at den gnubbede sig op af hende.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 29.04.2009 20:44
Stille bider Nakumu sig i læben som Sølvdjalen gnupper sig op af hende, men det er kun på den gode måde, men
det kilder en smugle.. Men hun har bestemt ikke noget imod det.. Dog går der ikke længe før hun igen kigger op på
Kanismo.. Hendes blik bliver en smugle tænkende.. For.. hvad nu hvis han rent faktisk var så sød.. At han ville lade
hende være.. ? Ganske stille lader hun sin hånd glide blidt og kærligt hen over sølvdalen, mens hun håber på at den
vil lade hende gør det.. Stille efter rejser hun sig op og går utroligt forsigtigt hen til Kanismo.. Hele hendes
krop begynder at småryste som hun træder ham nærmere.. For hun tager en chance nu.. En som kan gå både godt
dårligt.. Men før Kanismo vil nå at kunne sige noget, så er Nakumu allerede henne ved ham, står helt op af
ham, med sit hoved vilende på hans bryst.. Som om hun enlig bare venter på at han ligger armene beskyttende
rundt om hende..

// Frys

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 29.04.2009 21:13
Han ser stadig stille på stenen og er i et flashback, hvor hans mor gav ham frisk fanget fisk med tøret tang om, mhhh hans livret.
En varm føelse kommer pluselig i hans bryst da Nakumu lægger sit hovede ind til ham, han ser noget overrasket ned på hendes røde smukke hår som det var i hans øjne, han turde ikke rigtig at lægge en arm om hende, og bevægede stille hans højre hånd igennem hendes hår bare for at føle en kvindes hår, han havde kun gjort det på sin mor, og han synes lidt at han så lidt af hende i Nakumu, hendes uskyldige sind som var blevet plaget af andre, hendes tilstedeværelse og hendes øjne....de var godt nok ikke samme farve men han følte sig tryg, som da han var lille når han så i dem nu da han tænkte over det.
''skal jeg gøre klar til en soveplads i den anden ende af teltet?'' kom det i en rolig tone mens han lagde sin venstre arm rundt om hendes skulder.

Sølvdjalen lod vendligt Nakumu rører den, og nød det i fulde drag, den lukkede sine øjne for at få en esktra nydelse ud af det, den lændte sig stadig op af hende og faldt til den side som hun stod før da hun gik hen mod Kanismo.
Den rystede sig og satte af for at nabbe et æble i Kanismo's rygsæk bare i den føelse af at den fortjente det.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 30.04.2009 05:17
Der går lidt tid, men ganske stille nikker hun med hoved.. Hun er ikke helt klar over hvorfor hun tag denne chance,
men nu tager hun den.. Selvom det kan gå rigtig galt i hendes øjne.. Hun lukker sine øjne da hans hånd kommer
igennem hendes store og krøllede hår.. Ingen har gjordt sådan i flere år.. Den simple ting, som kan give en hver
trykhed og nydelse på et hvert plan..

// Frys

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 30.04.2009 08:14
Han holder hende sikkert og fast, ikke hårdt men fast.
Et instinkt inde i ham føler hendes usikkerhed og han forsøger ikke at være for nærgående da han heller ikke var helt sikker på sig selv, han trækker vejret roligt og mildt, men han føler sit hjerte banke en esktra gang, en føelse af rolighed kom over ham da han slap sine bekymrede tanker, og tænkte kun på sin barndom.
''de er stille...hvorfor..?''
//frys

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 06.05.2009 06:36
"Fordi.. Jeg.. ved ikke hvad jeg skal sige.. Jeg.. ved ikke hvordan.. jeg skal.. Takle det her.. Det er en.. underlig
fornemmelse.. Ikke at vide.. Hvordan jeg lige.. skal sige det.. Jeg enlig har.. lyst til.. Og hvordan jeg.. skal
formidle.. til dig.. Jeg er ikke kendt i.. situasioner som denne... " Nervøsiteten og usikkerheden er mere
ind tydeligt i hendes stemme og den måde hun ligger sine ord på, men en ting er sikkert, hun føler sig mere
tryk i hans favn ind hun har gjordt i flere år.. Hvilket også er meget derfor hun søger ham.. At hun lader sig
selv komme så tæt på ham..

// Frys

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 06.05.2009 21:19
''gøre hvad de føler er sodt for dem selv.. Og du kan hendvende dem til mig...som en ven der ikke vil fornærme dine ord..''
Han ser tomt lige ud mod skoven som lå langt fra dem, vinden som blidt susede forbi deres ører.
En masse tanker for rundt i hans hovede, han var ikke helt sikker på om han gjorde det rigtige for hende eller for sig selv, det var en stille kamp inde i ham.
På den ene side var han tydeligvis stærkerer end hende og kunne tvinge hende til hvad han ønskede...
Men på den anden side så havde hun tydelig vis brug for hjælp, og hun havde gjort fremskridt ved at hun acepterede at han talte med hende, og det at hun var tæt på ham.
Begge tanker gav ham kullegysninger, han rystede derefter på hovedet og vendte blikket ned mod Nakumu.
''jeg vil ikke røre dem...'' kom det stille og hviskende med dyb alvor i stemmen.

//frys

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 11.05.2009 06:36
Nakumus store smaragt grønne øjne kigger op i Kanismos, en utrolig skrøbelighed kommer op i dem som
han siger den sidste sætning.. "Mener... Du det? " kommer det som en hvisken fra hende.. Hun vil så gerne
tro på at han siger sandheden, men hun har svært ved det.. Hendes hjerte er begyndt at banke hurtigere som
håbet er kommet en smugle op i hende, en mild rød farve er kommet op i hendes kinder som en let rødmen,
da hun jo står meget tæt på ham.. " Lover.. Du mig det? " kommer det igen stille fra hende..

// Frys

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 11.05.2009 12:59
Han ser noget tænkende mod skoven i det fjerne, en sætning ville han gerne komme på nu. Han følte en rolig hamrende banken mod hans bryst, han så stille ned på hende, så ind i hendes fine grønne øjne, ''som Sølvdjalen i mit følge er fri...'' han stoppede i sætningen og smilte svagt og forsatte med sit lidt tommeblik ud i luften. En hvid skikkelse (noget kun Kansimo kan se) nærmede sig dem, han så med alvorlige øjne mod det, hans hjerte hamrede hårdere som et skræmt dyr som så døden komme.
Skikkelsen nærmede sig og stoppede ti meter fra dem, den så med et tomt blik på Kanismo.

//frys

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 11.05.2009 15:39
Nakumu ser op på ham med håbende øjne, men håbet faldmer stille som kanismos øjne stirre tomt ud mod
skoven.. Stille vender hun hoved og ser retningen af hvad kanismo gør, men da hun ikke kan se noget, vender
hun hoved tilbage og kigger på Kanismo.. Af en eller anden grund, så daler hendes håb, hendes hjerte og hendes
lyst til at tro på at det hele nok skal gå.. Hun ryster stille på hoved og fjerner sine hænder fra Kanismos bryst
som hun lader hoved falde tungt så hendes blik er nede i jorden.. Hendes arme hænder dødt ned ved hendes sider
som en let vind leget lystigt med det ildrøde krøllede hår.. Hvis bare jeg kunne forsvinde... er tanken der køre
gennem hendes hoved..

// Frys

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 11.05.2009 18:55
Han stod stadig og så skræmt på væsnet.
''glade tanker....glade tanker....'' gentog han hviskende nogle gange, og vendte hovedet mod Nakumu, stadig med blikket rettet mod det træ som væsnet stod ved, ''det der snart vil ske....'' han stoppede i sin sætning da væsnet bevægede sig lidt nærmere ham, den så på ham med et andet udtryk, et dræbende...
''gå helst væk fra mig nu...'' han lød alvorlig og stirrede skræmt på væsnet som rakte en hånd mod ham.
En hurtig rundtur på hælen skulle der til og Kanismo løb op ad bakken og forsvandt pluselig halvvejs oppe(usynlig), han listede stille mod hans rygsæk i håb om ikke at blive set af væsnet.
Dens blik fulgte hans bevægelser og viste godt hvad han ledte efter.

Sølvdjalen så stille ned mod træet, og kunne føle den mærkelige føelse af frygt.
Den kom i luften og fløj ned til Nakumu som var uvist om den fare den aura kunne have, den fik trodsalt næsten fat i Kanismo sidste gang. Den foldede sine vinger tuende ud mod træet og holdte Nakumu bag sig, mens den hvæsede hidsigt af træet eller af den aura som var nær.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 11.05.2009 21:39
Nakumu ser blot skræmt op på Kanismo som han siger at hun skal hurtigt væk fra ham.. Og før hun ved af det,
så er hun faldet på numsen ned på jorden da han sådan drejer om på hælen.. "Hva...? " Kommer det forskræket
fra hende som hun ser op af bakken, men hun kan ikke længere se ham.. Stille og skræmt kommer hun op på benene
da Sølvdalen kommer flyvende ind foran hende.. Glade tanker? Hvad er alt det her..? tænker hun forvirret for
sig selv, som hun ser hen mod det træ som Kanismo så mod, det træ som sølvdalen nu væser af.. " Hva.. Hvad sker der? "
kommer det stille over hendes læber som hun stille begynder at bakke usikkert bagud.. Hun mærker sin egen frygt
blive utrolig stor nu hvor hun er alene igen, hun mærker frygten for hvad der har fået Kanismo til at løbe sådan væk..
Og i hendes tanker, er det hele et helvede.. Han... Sagde han ville være der for mig... At.. Han ville beskytte mig..
Hvorfor... hvorfor løber han væk..? Hvad.. Hvad er det der sker... ? Hvad.. har jeg nu gjordt..? Hvorfor...? Forlader han..
mig?
Hendes øjne begynder at flakke som hendes hjerte stille begynder at pumpe hurtigere og hurtigere,
den ukendte frygt der er kommet.. Den bryder hun sig ikke om... Stille bakker hun videre bagud, som et knæk
høres fra en gren under hendes fødder..

// Frys

Billede fra Photobucket

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 9