Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 17.06.2009 22:56
Hida så på Kazu og smilte noget dumt "men husk den skal fodres, luftes og passe, leges og børstets" sagde han så og gik ind i stuen og satte sig i en af deres store stole-

(billede er fundet på Photobucket.com - Hidaki er øverst xP)

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 17.06.2009 22:58
"Det skal jeg nok" siger han med et smil. Han går efter sin bror. "er du okay?" spørger han så og sætter sig på gulvet ved sin brors fødder og leger med hvalpen. Han smiler glad og nyder at have en at lege med

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 17.06.2009 23:00
Hida ser på sin bror da han kommer ind "ja jeg er fin" mumler han stille, klapper sin bror på hoved, og tager så fat i en bog

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 17.06.2009 23:05
Han ser op på sin bror og ser så ned. "tror du ikke det er bedre hvis vi bare er brødre i stedet for kærester også?" spørger han meget forsigtigt, da han syntes deres forhold ikke er det samme som det plejer at være.

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 17.06.2009 23:06
Hida kigger ned på sin bror, og forstår ikke hvad han siger "du... hva!?" udbryder han så og kigger på Kazu. "vil... jeg mener... ikke..." Hida ved ikke hvad han skal sige og så begynder tårenen at trille ned af kinderne på ham

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 17.06.2009 23:10
Han ser ned på hunden. "jeg føler bare jeg såre dig hele tiden.. og det kan jeg ikke lide.." siger han trist og ser op på sin bror. Han rejser sig op og holder om hans hals. "jeg elsker dig.. men kan ikke lide du altid bliver såret og sur på grund af mig.." siger han så trist

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 17.06.2009 23:12
Tårene triller forsat ned af kinderne på ham, han kan intet gøre, og vrider sig så fra Kazus greb og går ud på toilettet og låser døren og sætter sig op af døren "du vil forlade mig!!" udbryder han og stor tuder nu

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 17.06.2009 23:16
Han ser efter sin bror. Han følger så efter ham og står på den anden side af døren. "nej.. jeg vil aldrig forlade dig, kun hvis du selv beder mig gå.." siger han stille. Han skal lige til at gå gennem døren, men lader være og sætter sig op af den. "jeg troede bare du følte dig udenfor.. hida jeg elsker dig jo mere end noget andet på jorden og vil jo gøre alt for at du skal være glad! Jeg vil aldrig forlade dig! Skat kom nu herud!" råber han pludselig og vil gerne have sin bror som kæreste, men troede bare han altid sårede ham og alt muligt

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 17.06.2009 23:18
Hida græder. han stor tuder og det kan høres. allerhelst vil ha være sammen med sin bror, men han græder så voldsomt at han slet ikke kan tage fat og åbne døren

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 17.06.2009 23:20
Han går så gennem døren og holder godt fast om sin bror bagfra. "lad nu være.. jeg elsker dig skat.." siger han trist og holder vildt godt fast om sin brors hals, da han ikke vil slippe ham igen. "jeg vil gerne giftes med dig hvis det er nødvendigt.. sig.. sig hvad jeg skal gøre.. hvordan kan jeg vise min kærlighed til dig?" spørger han trist og hviser det ind i hans øre

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 17.06.2009 23:22
Hida vender sig rundt og lægger sit hoved ind mod hans krop og bare forsætter med at græde. "aldrig nogen siden sig det igen" mumler han mellem hvert anden hulk

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 17.06.2009 23:24
"Det lover jeg" siger han roligt og holder ham helt ind til sig. "Jeg siger det aldrig nogen sinde igen" siger han roligt og krammer sin bror ind til sig. Han kysser ham så længe og kærligt på munden. "elsker dig meget højt" siger han roligt og ser sin bror i øjenene. Han har en hånd på hver af sin brors kinder og smiler vildt kærligt til ham, ligesom for at sige at han er hos ham. "og tak for hunden, nu har jeg en og lege med når du ikke lige er her" siger han roligt og er glad for at have sin bror hos sig. "men vi har jo fået et lille barn nu" siger han kærligt og griner roligt. Han mener dog hunden, da han siger de har fået et barn i huset. "men tænkte over noget.. jeg vil hellere arbejde hjemme, sådan så jeg kan lave huset og mad til dig når du en gang får et job" smiler han glad og kysser sin bror på munden igen.

/FRYS

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 18.06.2009 18:18
Hida lader bare tårene trille ned af kinderne på sig, han kan ikke gøre andet lige nu. han lader dem blot trille og trille. han kigger på Kazu og lytter til hvad han siger, men kan intet sige selv. han snøfter og hikser en del gang, og prøver på at trække vejret normalt, men det var svært efter at havde grædt så meget på den måde. Han snøftede igen og igen, og krammede så Kazu ind til sig. "jeg elsker dig så højt, og ville ikke kunne overleve uden dig" hviskede han stille. "men skal nok tage mig af at tjene penge" sagde han så stille

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 18.06.2009 19:16
"og jeg skal nok hjælpe med at få sat huset i stand, også senere skal jeg nok hjælpe til med det jeg kan, så vi kan få skrabet nogle penge sammen" siger han glad og kysser ham blidt på munden. "det lover jeg" siger han kærligt og rækker ham et lommetørklæde. "her, pust" siger han kærligt og sætter det op til hans næse

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 18.06.2009 19:18
Hida kiggede roligt på Kazu og smilte svagt. han elskede at høre sin bror snakke på den måde. det var helt utroligt. han kiggede på Kazu, og kiggede så på lommetørklædet og puste så. han smilte bagefter som et lille barn der var stolt af hvad han lige hvade gjort

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 18.06.2009 19:21
"Det var godt" siger han kærligt og holder ham helt ind til sig. "kom, lad os tage på stranden, hva siger du til? så laver jeg noget mad vi kan tage med?" spørger han blidt og ser kærligt på sin bror. "vil det ikke være dejligt at kunne slappe lidt af i noget dejligt og køligt vand?" smiler han

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 18.06.2009 19:40
Hida kiggede roligt på sin bror og så ud af vinduet
"det regner stadig" mumlede han sitlle

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 18.06.2009 19:47
"så en dag det ikke regner?" spørger han blidt og låser døren op. "så laver vi bare vores egen strand" siger han kærligt og går hen til deres badekar og varmer noget vand op, som er i. "klæder du dig af? så kan du komme i vandet også skal jeg nok vaske dig" siger han blidt

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 18.06.2009 19:59
Hida smiler og ser taknemligt på Kazu og trækker langsomt sit tøj af. og går ud på det noget kølige badeværelse

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 18.06.2009 20:03
Han smiler til sin bror og ser på ham. "mærk lige om vandet er godt nok til dig" siger han kærligt, da Kazukis krop er varmere end sin bror og vil helst ikke have hans bror brænder sig

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2