En mindre lysning

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 10.12.2011 22:45
Maki kigger på Ihsan.. ''Det var nu mig jeg snakkede om... Disse..'' siger hun og smiler mens hun peger på sine tænder.. ''Jeg har jo været ved det en gang..'' siger hun flovt og kigger ned i jorden... ''Undskyld..'' mumler hun lavt..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 10.12.2011 22:50
"Arh Maki," siger hun med et halvt grin, ganske ubekymret, "Jeg skulle nok kunne holde dig væk hvis det bliver nødvendigt, så vær ikke bange for dét! Jeg skal nok passe på os begge to!" Ihsan lægger hovedet på skrå og trækker så op i Makis læbe, så hun kan se tænderne rigtigt.
"De er næsten lige så store som mine ... Dine er bare spidsere end mine, men mine er også lavet til at knuse knogler med." Hun viser sine egne, store hjørnetænder frem, "Og mine har du da aldrig været bange for?" tilføjer hun så med et lille smil, "selvom jeg kunne knuse din nakke hvis jeg ville."

Base: autumnpixels doll af mig
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 10.12.2011 23:06
''Jamen, jeg har ingen grund til at frygte dig.. Okay.. Jeg var lidt bange for dig første gang vi mødtes.. Men.. Ikke mere! '' hun smiler til hende ''Jeg kan ikke styre mig, på samme måde som dig..'' Siger hun stille og kigger på sin veninde.. Hun kigger pludseligt op i himlen og snuser lidt.. ''Vi skal den vej!'' siger hun og peger.

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 10.12.2011 23:09
"Så er det godt, jeg kan holde dig tilbage," siger hun blot med et lille smil. Da Maki peger, kikker Ihsan i den retning og springer lidt fremad på alle fire.
"Så kom, lad os finde den nar!" siger hun og ser sig over skulderen. Hun står på alle fire men med den ene arm bøjet, hånden hængende, og hendes hale svinger i rolige bevægelser, mens hun lægger hovedet på skrå.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 10.12.2011 23:16
Maki hopper afsted i den retning hun havde peget.. ''Jeg skal bare have hans blod!'' siger hun bestemt og kigger på Ihsan.. ''Også skal han bare dø!'' hun hopper hurtigt afsted, som den lille hyper lemur hun er! :D

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 10.12.2011 23:20
Ihsan løber på siden af Maki og ser roligt på hende.
"Det sidste skulle jeg nok kunne ordne," griner hun og viser en klo, mens hun humper let af sted på tre ben. "Om ikke andet må jeg forsøge at distrahere ham, mens du sniger dig ind på ham og bidder ham. Kan den ide bruges?"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 10.12.2011 23:24
Maki griner.. ''Jeg vil være med! Han skal ikke have lov at overleve det her!'' siger hun og smiler stort.. Åhh hvor er det dog skønt at kunne grine og løbe afsted med Ihsan igen! tænker hun og smiler endnu mere! :D ''Hvor har jeg savnet det her!'' siger hun og griner lidt

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 10.12.2011 23:27
Ihsan smiler bredt.
"Savnet hvad? Eventyr?" spørger hun og gør et lille hop fra den ene side til den anden, før hun løber igen.
"Vi må næsten lægge en plan for hvad, vi gør," siger hun så som noget af det mest intelligente hun nogensinde har sagt. "Hvis jeg starter angrebet kan du komme ind bagfra, og så kan vi forsøge at lægge ham ned. Får vi ham først ned at ligge kan jeg holde ham fast og flå hans strube op, og så er der mad til dig ... eller jeg kan holde ham og du slår ham ihjel hvis du hellere vil det?"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 10.12.2011 23:29
''At løbe afsted og pjatte med dig..'' siger hun og kigger kærligt på Ihsan.. ''Det lyder faktisk som en meget god idé'' siger hun, og stopper halvt op.. ''Mhh.. mad! '' :D siger hun, før hun sætter fart på igen.. ''Og lige Falco kunne jeg nu godt spise! '' :D siger hun og smiler

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 10.12.2011 23:31
Ihsan smiler og udstiller tandsættet mens hun kniber øjnene let sammen.
"Det har jeg også savnet." Så griner hun ad Makis formulering. "Vil du knække hans liv eller skal jeg?" spørger hun så med et ondskabsfuldt glimt i øjet. "Vamfyr-jagt!" ler hun så - hun har stadig ikke lært, det hedder vampyr, selvom både Maki og Kijo har udtalt det nogle gange nu.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 10.12.2011 23:37
Maki griner utrolig meget af Ihsans udtale, og vælter om på siden af grin.. Hun ligger længe bare og griner.... Hun får tåre i øjnene og griner endnu mere.. Da hun endelig kan trække vejret normalt smiler hun og siger.. ''Det hedder vamPyr Ihsan..'' siger hun og griner lidt igen.. :D ''Jamen.. Jeg vil da gerne knække hans liv som du siger.. '' siger hun og smiler ondt :D

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 10.12.2011 23:39
Da Maki vælter om på siden, stopper Ihsan brat op og vender rundt mod hende med et smil og hovedet på skrå.
"Vam..pyr?" gentager hun og siger det så et par gange, hvor hun en enkelt gang får en vamfyr ind i stedet, men det går bedre med udtalen. "JEg tror, jeg har den nu," griner hun så frækt.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 11.12.2011 00:04
Maki trækker vejret tungt et par gange og kigger så på hendes dumme veninde.. ''Åhh du er så skøn Ihsan!! F**K hvor har jeg dog savnet dig!!!!'' Hun hopper op og krammer Ihsan hårdt ind til sig.. '' Jeg vil aldrig Aldrig ALDRIG slippe dig igen!!'' siger hun og kigger sin veninde i øjnene.. ''nå.. Men ska vi finde ham den dumme vamfyr..'' siger hun og griner.. XD

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 11.12.2011 00:10
Ihsan griner og krammer sin veninde, før hun møder hendes blik.
"Du bliver nødt til at slippe mig, hvis vi skal nå nogen vegne med vamf.. vampyren," siger hun med et drillende smil. "Og ja, lad os få ham opsnuset og få endt det her en gang og for alle!"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 11.12.2011 00:12
Maki smiler til Ihsan.. ''Det okay så.. Men'' Mere når hun ikke at sige, før hun kan mærke hun skal kaste op.. Og river sig fri fra Ihsan, og hopper 4-5 meter væk fra hende, før hun kaster op.. Hun står et øjeblik, og vakler lidt, før hun retter sig op og kigger på Ihsan igen.

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 11.12.2011 00:14
Ihsan glipper med øjnene, da Maki kaster op sådan ud af det blå, og hun lægger hovedet på skrå med et undrende udtryk.
"Har du det godt?" spørger hun forvirret og skynder sig hen til Maki for at hjælpe hende med at holde balancen. "Hvad sker der?

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 11.12.2011 00:22
''Jeg har det okay..'' hun blinker et par gange og kigger på Ihsan.. ''Jeg ved ikke hvad der skete.. Men har haft det skidt de sidste par dage..'' Siger hun og kigger ned i jorden.. Hun sætter sig ned og ligger armene rundt om benene..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 11.12.2011 00:24
Ihsan sætter sig ved siden af hende og ser på hende med hovedet tiltet let på skrå og et bekymret udtryk.
"Det er da ikke godt," siger hun uden helt at ane hvad ellers, hun kan sige, "Hvordan skidt? bare kvalme?" spørger hun så. Ørerne ligger ned på siden af hendes hoved, og halen ligger slapt bag hende. Hun ser meget trist ud over Makis dårligdom og er det også.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 11.12.2011 00:25
''Ja.. '' siger hun og kigger hen mod Ihsan.. Hendes øjne er halvt lukket.. ''bare kvalme.. og.. svimmel..'' siger hun stille.. Hun kigger lidt rundt på jagt efter noget vand.. ''Ved du hvor der er noget vand!?'' spørger hun og forsøger at smile lidt

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 11.12.2011 00:27
Ihsan stikker næsen i vejret og sniffer ind.
"Den her vej, kom!" Hun samler Maki halvt op i sine arme og trækker af sted med hende.

Omkring tyve meter derfra er en lille bæk, hvor vandet flyder hurtigt og ser nogenlunde rent ud.
"Det er det bedste, jeg kan skaffe," siger hun betuttet.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Lux , Htqz
Lige nu: 3 | I dag: 13