Mellem de tykke træer.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 25.02.2009 18:26
Gina knyttede den ene hånd, men tog bare en dyb indånding og lod Foxy være i fred.
,,Giv ham tilbage, Foxy."
Hun rakte begge arme frem så hun var parat til at tage barnet tilbage.

Gina Trevborn
Billede lavet af Icaricia
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 25.02.2009 18:48
hun kiggede lidt ned på barnet som så ud til at være faldet i søvn igen og så op på gina igen..
"hmm.." hun smilte nu igen og rystede på hovedet.
"nej jeg tror jeg vil beholde ham, så kan jeg jo altid æde ham når han er blevet fedet lidt op" sagde hun og kom med et mindre grin.

Drawings done by lovely friends :)

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 25.02.2009 18:51
Gina tog et skridt imod Foxy med en knurren så hun nu stod så tæt på Foxy at de næsten rørte hinanden. Gina greb hurtigt efter sin dolk og holdt den imod Foxys hals med den anden arm ved drengen.

,,Giv. ham. tilbage. nu! Foxy"

Gina så ret irriteret ud. Nu havde hun ikke fået noget at spise i flere dage og så skulle hun døje med den dumme køtter til Foxy. Og så skulle Foxy oven i købet være så fræk at tage Ginas dreng!

Gina Trevborn
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 25.02.2009 19:00
hun grinte og kiggede lidt ned.
"du skal passe på med hva du gør gina.." sagde hun og havde allerede sin egen kniv ved barnets brystkasse, hvor spidsen var meget tæt på at stikke igennem stoffet.
Hun kiggede så på gina igen og smilte lusket og plantede så kort et kys på hendes mund i ren provokation og hoppede så tilbage med barnet i armende og landede oppe i et træ.
"jeg tager drengen med mig, om du vil have det eller ej" sagde hun efterfuldt med et grin.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 25.02.2009 19:07
IKKE IGEN!!
Nu havde Gina lige glemt alt om det pokkers kys i få sekunder og så skulle Foxy selvfølgelig plante et nyt og bringe de dårlige minder frem.

,,Foxy, jeg sværger, hvis du ikke giver ham tilbage så skal du nok lære at sove med øjnene åbent. For ellers kunne du meget muligt miste en hel del blod.

Gina Trevborn
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 25.02.2009 19:18
Foxy grinte højt og vinkede som et farvel til Gina
"vi ses gina" sagde hun og satte af i et hop over til et andet træ og landede på jorden, hvorefter hun forsvandt fra stedet.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 25.02.2009 19:20
Gina ville gerne løbe efter, men hun var ret sikker på hun ikke ville nå Foxy alligevel, specielt ikke på tom mave. Hun skulle nok få drengen tilbage. Det var hun sikker på. Og hvis Foxy bare krummede et hår på den drengs hovedet, så var det sket med hende. Gina kørte sit ærme hen over sin mund for at fjerne smagen af Foxys kys, før hun kiggede sig lidt omkring og satte i løb imod gågaderne. Det var tid til noget mad så hun kunne tænke klart.

//Out

Gina Trevborn

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 08.10.2009 20:58
Drea løb med forsigtige skridt langs træerne og sprang op af en lavt hængende gren, og videre op af træet den sad på.
Mindre udmattet satte hun sig forsigtigt ned på den tykkere gren nogle ti meter oppe og sad op af træet. Hendes vejrtrækning var udmattende, eftersom at hun lige havde sprunget op af et træ.
''jeg tror jeg slap af med ham...'' pustede hun stille mens hun så i retning af stor byen som hun havde løbet fra.
Det var stjerneklart og månen var fin med sit halve skær oppebag en mindre sky.

Det blå sten væsen er Drea's skyts golem som kommer frem når hun er truet i kamp eller i livsfare.
Dens højre arm kan transformere sig til en økse.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

En lille mørk skykkelse af en dreng kan anes mellem træerne. Han bevæger sig langsomt og hvis man kiggede efter kunne man se at han havde nogle smerter. Hans hjerte hamrede løs i brystet på ham og han trak vejret tungt så det kunne høres på en god afstand. Han falder forover på knæ og støtter sig på sine hænder så han ikke ligger på skov bunden. han lader hovedet hænge ned mellem armene. Pludselig råber han bare op i et stykke tid.
Endelig begynder han at slappe mere af. Hans vejrtrækning bliver mere regelmæssig, men hans hjerte galopperer stadig afsted som en vild hest der bliver jagten af en flok sultne ulve.
Han rejser sig op og går stille og roligt videre. Han støtter sig op af et træ. tilfældigvis den som Drea sidder i. Han lader hovedet hænge på brystet.

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 08.10.2009 21:16
Drea faldt næsten til højre ned af træet da hun hørte et højt råb, Lad det ikk være Tarrak....
Hun så forsigtigt ned fra træet og så en skikkelse som ikke så ud til at være en trussel...men derimod en som måske kunne bruge hjælp?
''Behøver du hjælp der nede...?'' råbte hun nedaf og vinkede med sin ene hånd så den nok kunne ses af et almindeligt øje
''Heroppe'' råbte hun lidt mindre støjende og sprang forsigtigt ned indtil hun var fem meter fra jorden.

Det blå sten væsen er Drea's skyts golem som kommer frem når hun er truet i kamp eller i livsfare.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Da han hørte en stemme der kaldte på ham hoppede han forskrekket væk fra træet og faldt ned ved foden af et andet træ. Stirrede mod toppen og man kunne bare se rædslen malet i hans ansigt lige da månen rammer hans ansigt. "Du må ikke komme tættere på" råber han nærmest til Drea. Han skubber sig mere op af træet som om han nærmest prøver at forsvinde ind i træet. Han stirrer bare tomt og fuld af rædsel mod den vej hvor han mente han sidst havde hørt en lyd fra personen. "Det er ikke sikkert!" siger han til hende og er lige ved at bryde i gråd

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 08.10.2009 21:37
Drea stod og så åndrende ned på drengen, ikke sikkert...? Hun trådte ud i luften og lod sig falde sikkert ned til jorden og landte blødt i noget muld til venstre for drengen(din venstre). ''Intet er sikkert...og tromig jeg har brskyttelse nok...'' sagde hun roligt og sikkert mens hun holdte sin lavt lysende sten som lyste kraftigere hvis der var farer.
''Hvad er der sket med dig...?'' kom det roligt fra hende mens hun trådte forsigtigt frem imod drengen som så hunderæd ud over et eller andet.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Han tog sig pludselig til skulderen som begyndte at gøre meget ondt. Han faldt forover og begyndte med krampagtige bevægelser. Man kan bare høre at han mumler "ikke... sikkert..." gentagende gange. En gang i mellem kommer der en lav knurren fra ham men for det meste piver han bare.
Pludselig begynder at også at snappe og hans knurren bliver mere intens. Han ligger stadig i sine krampe bevægelser.

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 08.10.2009 21:50
Dreas sten lyste lidt mere end før, Hvad sker der?! hun så chokeret til da drengen faldt forover, som at gi lidt hjælp trådte hun hurtigt hen imod ham, greb ham under armene(?) og lod ham bevæge sig i sin krampe agtige tilstand.
''Rolig rolig....der sker ikke noget...''hvisker hun roligt til ham for at berolige ham.

((-*sker hvis han forvandler sig til en varulv*-))

Stenen lyste voldsomt og skød et blindene lys frem, da lyset forsvndt stod sten golemen og så truende på dyret(sker kun hvis forvandlingen sker)

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Han stopper med at snappe og knurre, men hyperventilerer meget. Han græder stille. "Jeg kan ikke klare det mere" hvisker han stille. Endnu en måneskinsnat klarede han det. Han bliver dog liggende for han er en smule afkræftet efter det anfald. "Når jeg siger at det er farligt mener jeg det" siger han bestemt men dog også med lidt ynk i sin stemme. Han føler sig svag når han får anfald når der ikke engang er fuldmåne. Han sætter sig stille op og vejrtrækningen er mere normal. Det lyder nu kun som om han er forpustet.

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 08.10.2009 22:02
Drea slipper grebet om drengen da han rejser sig op, ''Jeg har løbet fra en ildmasse af jern....jeg kender til farer'' lyder hun bestemt og smiler da drengen lyder til at havde det bedre.
Forsigtigt lægger hun en hånd på hans skulder, ''Hvad er der hent?'' kommer det beroligende fra hende mens hun reffererar til hans anfald. hun ånder roligt ud, rejser sig op og sætter sig på hug til venstre for drengen, mens hendes hånd forsat berør ham(?)
''Bare fortæl hvis du har brug for det...'' siger hun roligt og smiler stille til ham.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"Jeg kan ikke selv se det men jeg ved det er der" siger han og trækker hans trøje af så man se aret på hans skulder efter bidet. Umuligt at undgå at se. "Jeg føler mig svag når jeg ikke kan styre mig selv" siger han og kigger i jorden. "Jeg hader at være svag" siger han og slår ind i træets bark. Det ser ikke ud til at det skete ham eller træet noget ved det. Han kigger op på hende og stirrer tomt imod hende

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 08.10.2009 22:16
Drea trækker hånden tilbage da hun ser aret på drengens skulder, ''hvad er der sket med din skulder....?'' spøger hun mindre sikkert da hun ikke har set sådan et bid ar før.
Hun studerede det opmærksomt, skønt hun ikke var healer eller sådan noget var hun alligevel intreseret i hvad der kunne havde foråsaget den skade på drengen.

//Frys

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"Nogle år siden blev jeg angrebet en nat af en varulv i byen. Jeg har altid elsket natten men nu bliver det problematisk" siger han og sukker tungt. "Men det har hjulpet mig meget med at kunne finde rundt nu hvor jeg jo er blind" siger han og smiler. Optimistisk når han starter pessimistisk ud var han åbenbart god til. "Hvordan ser himlen ud?" spørger han hende og kigger op

//Frys
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"Jeg må hellere se at komme hjem" siger han, rejser sig op og løber mod byen
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]