Da hun opdagede at hun ikke fokuserede på musikken, lod hun kort blikket glide ned på sitaren, og opfangende at den snart var slut.
Helli 22.02.2009 17:27
Ron blev meget fascineret af Damia's dans, da hun aldrig var til fester, og så derfor aldrig nogen danse. Hun stoppede dog ikke musikken, selvom hun var mere fokuseret på Damia's dans, end på at spille.Da hun opdagede at hun ikke fokuserede på musikken, lod hun kort blikket glide ned på sitaren, og opfangende at den snart var slut.
Damia 22.02.2009 17:40
Damia fortalte sig selv, at hun ikke måtte bekymre sig. For så snart hun åbnede sit sind for sine tanker, ville de komme strømmende som en syndflod og overmande hende. Drukne hende. Også ville hun ikke kunne danse. Damia lagde mærke til, at sangen begyndte at stilne af, og hun snurrede rundt om sig selv et par gange, før hun stoppede og bukkede dybt for Ron.
"Du spiller vidunderligt,, roste hun, og klappede ivrigt i sine hænder.

- Avatar og profil billede lavet af mig
Helli 22.02.2009 17:43
"Og du danser vidunderligt," grinte hun og klappede også i hænderne. Hendes øjne lyste af glæde, og man kunne tydelig se at hun var begejstret."Det er bare år siden jeg sidst har set nogen danse, og du var helt klart bedre end dem jeg har set," grinte hun og blev ved med at smile, hun var dog stoppet med at klappe, da hun ikke gad at have ondt i sine hænder, siden det var hendes kilde til penge. Hendes hænder/fingre og sitar godt nok.
"Du ville helt klart kunne blive berømt ved hjælp af dans!"
Damia 22.02.2009 17:49
Damia pegede på sig selv, og sendte Ron et forbløffet blik. "Mig berømt? Sikkert," hun smilte og himlede med øjnene. "Sikke et kønt syn jeg ville være,, Hun lo lattermildt og satte sig hen på en stub med benene krydset, og ansigtet hvilende i sin hånd. Skødesløst pustede hun til en vildfaren hårtot. "Nej, du kunne blive berømt. Der er sikker mange, som ønsker at blive underholdt af musik,,
Helli 22.02.2009 17:55
"Tvivler. Jeg er stadig ung, og jeg ser også højst besynderlig ud," grinte hun. "Hvem gider i det hele taget blive underholdt af et gadebarn? Selvom det nok ikke er helt sandt med at jeg er et gadebarn."Hun tænkte sig et øjeblik om, før hun udbrød; "Vi kan blive berømte sammen! Jeg spiller og du danser." Hun smilte over hele ansigtet over hendes idé.
"Kunne det ikke også være sjovt?!"
Damia 22.02.2009 18:04
Damia spidser sine læber og retter ryggen, så hun sidder rankt, med hænderne pænt foldet på knæet. En smuk og yndefuld skikkelse. Forsigtigt svinger hun sit ben frem og tilbage. "Du er da køn, desuden er det dem, der ser anderledes ud, der fanger ens øje,, hun smiler opmuntrende og trækker på skuldrene "I det mindste er du stadig meget ung. Hvor gammel er du?,, Damia hævede et øjenbryn og så skeptisk på Ron, og åbnede sin mund for at modargumenterer, men hun kunne ikke få det ud. Hun lukker munden i, og tipper hovedet til siden. I et stykke tid sidder hun der, og ser meget tænktsom ud. "Det kunne nu være sjovt,,

Helli 22.02.2009 18:09
"Jeg er 15 år, hvad med dig?" spurgte hun og smilte uskyldigt, bare for sjov.Hun tog sin hat af og lagde den ved siden af sig, da hun ligeså godt kunne have den af og så kunne Damia, jo også se hvor besynderlig hun så ud. Eller i virkeligheden så hun jo ikke besynderlig ud. Det var mest hendes tøj.
Det var lige meget om det var vinter eller sommer, hun havde stort set altid den samme påklædning på. Vejret påvirkede hende jo ikke, siden hendes kropstemparatur kunne skrues op og ned, som hun nu ville.
Damia 22.02.2009 18:15
"Jeg tænkte nok, du var meget ung. Jeg er 22, så der er en forskel,, Damia laver en sjov grimasse og griner. Damia lod sig ikke bide i, at hun måske ikke havde samme farvede strømper på, eller at hendes tøj var anderledes. Det var det, der gjorde folk specielle, at de turde stå ud fra mængden. Damia gjorde også sit bedste for ikke at falde i et med baggrunden.

Helli 22.02.2009 18:21
Ron grinte også en smule, og rejste sig op for at strække sig, hun lagde også sitaren oven på sin elskede hat, så den ikke bare dumpede ned på græsset.Hun var meget over beskyttende for sin sitar, og ville for alt i verden ikke lade den komme til skade. Der var enkelte skrammer, men det var ikke noget der påvirkede musikken der kom fra den, og det var utrolig heldigt
"Jeg er glad for at jeg møder sådan nogle typer som dig," sagde Ron pludselig, da hun havde sat sig igen. "For sådan nogle har nemlig ikke travlt, og nyder livet. Og så som er sjove."
Damia 22.02.2009 18:22
"Det er jeg glad for at høre Ron,,Damia ser sig over skulderen. "Det er ved at blive mørkt, jeg må hjem, men du kan komme forbi og besøge mig. Jeg bor i beboelseskvarteret,, Damia smilte venligt til Ron og rejste sig, hun glattede sin kjole ud og drejede så om på hælene.
"Farvel Ron,, også var hun borte
(undskyld må smutte)
//out

Helli 22.02.2009 18:26
"Vi ses Damia," grinte hun og tog sitaren over skødet igen for at spille lidt på den. Dog spillede hun ikke særlig længe, før at hun rejste sig op, og bandt sitaren på sin ryg.Hun bøjede sig ned og tog hatten på hovedet.
"Bare rolig, jeg kommer tilbage her," grinte hun, da hun så hen på vandfaldet før hun gik derfra.
Ron var noget for sig
//Out
Mirale 28.02.2009 20:53
Mørket oplyses i et kort øjeblik i et gyldent skær, før det atter forsvandt som havde det aldrig været der. Trods det meste af byen var lagt stille hen, hørtes vandfaldets urolige rislen tydligt i selskab med træernes blade, når en tilfældig vind fejede henover trækronerne og bragte dem i spil. Under et af træerne på en lille bænk, kunne man ane en kvindelig skikkelse, med hovedet let bøjet tilbage og blikket placeret på den smukke nattehimmel, mens hun stilfærdigt lyttede til aftenens klokkespil. Hun rejste sig langsomt og drejede en enkelt gang omkring sig selv, idet hun satte sin færden mod vandfaldet. Hun stoppede langsomt op ved breden, før hun lod sine bare tæer glide ned i det og mærkede straks det kølige vand kærtegne dem. En kort gysen gik igennem hende, før hun havde vænnet sig til det og lod blikket glide ned på overfladen, hvor hendes eget ansigt spejlede sig.Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.
Darcie 28.02.2009 21:00
månen var fremme, og gav mørket modstand. det var en stille aften, og kun få vindpust, afbrød tavsheden. Reuben kom næsten lydløst gående i retning mod vandfaldet, med lettere forhastede skridt, og hænderne skjult i sine frakke lommer. man kunne knapt se hans øjne, pågrund af hans blå sorte, pjuskede lokker, som skabte skygge over hans ansigt.
Han sukkede, og stoppede op da han nåede bredden, og fik øje på ryggen af en kvindelig skikkelse. han var overrasket over at møde mennesker på denne tid, men hvad fanden, lidt selvskab har aldrig skadet ham.
Reuben Mathea Paynewill •

Den heeeeeerlighe tegning er lavet af venus. love it, ^Q^
"Måske er du perfekt, men det er jeg ikke," citat af Reuben.

Mirale 28.02.2009 21:04
Mirale bemærkede overhovedet ikke at endnu en skikkelse kom til, men var istedet optaget af hendes spejlbillede, før en urolig bølge gjorde det utydeligt, for derefter at forsvinde fuldkomment. Hun hævede blikket og lod det glide undersøgende rundt i området, da hun fik øje på den tilkomne. Langsomt trådte hun op på breden igen, rystede fødderne en anelse, for at få det værste vand væk, før hun mærkede hvordan det dugvåde græs gjorde det umuligt for hende at tørre dem fuldkomment. Hendes nøddebrune øjne så ud til at hvile på skikkelsen, som hun gav sig til at betragte intenst, med den viden om, at hun ikke havde set ham før.Mirale ad Libra
mørkets kriger.
mørkets kriger.
Darcie 28.02.2009 21:10
han smilte varmt til hende, og betragtede hende en smule. tavsheden bredte sig hurtigt i mørket, før han brød den; "..Goddag frk.?" Reuben tog i en rolig bevægelse hænderne op af lommerne på hans lange frakke, og afslørede to hvide handsker. han strøg med sin ene silkebeklædte hånd sine utæmmede lokker væk fra ansigtet, så man kunne se hans rød-orange øjne bedre. hans blik hvilede på hende, afventende og studerende.
Han kiggede lidt ned i jorden, for ikke at stå og overbeglo hende for meget, stadig med et bredt smil.

Mirale 28.02.2009 21:15
Hun havde ikke regnet med, at han ville bryde tavsheden allerede, og det kom derfor lidt som en overraskelse for hende. Hun bøjede hovedet en smule, som en kort hilsen, før hun let lagde hovedet på skrå og besvarede hans smil, dog en anelse køligt.,,Mira." Lød det mildt fra hende, da hendes stemme brød den uforudsigelige tavshed mellem dem og hun trådte ganske stilfærdigt et skridt tættere på ham, mens hun trak en blålig trøje over hendes bare arme, som afsluttedes lige under brystet.
,,Og De er?" Spurgte hun af ren høflighed og interesse, da hun betragtede hans bevægelser, en efter en.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
mørkets kriger.
Darcie 28.02.2009 21:21
"Reuben." kom det fra ham, i et roligt og varmt tonefald. han kunne ikke lade være med at kigge op på hende igen, så han måtte løsrive sig fra sin betragtning på græsset, som knapt rørte sig. hans blik blev lidt på hende. endnu et stille vindpust, rev fat i Reuben hår, og hans ulukkede frakke. det irriterede ham lidt, men han gjorde egentlig ikke mere ved det, end at stryge håret tilbage endnu engang. Reuben lagde hovedet lidt på skrå, med et blik på hende, som om han ventede på hun skulle gøre noget. hvad, var han ikke helt klar over.

Mirale 28.02.2009 21:27
Mirale slog kort ufrivilligt blikket i jorden, da hun mærkede hans blik på hende. Strøg langsomt håret tilbage i en blid bevægelse med den ene hånd, og mærkede hvordan de krøllede lokker slangede sig omkring hendes hals, da en vind strøg ind over dem. Hun hævede atter blikket og sendte ham et svagt smil, da hun nikkede og nærmest smagte på hans navn, da hun gentog det for sig selv.,,Smuk aften, ikke sandt?" Spurgte hun, nærmest som om hun manglede en til at bekræfte hendes syn på natten, lige netop idag.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
mørkets kriger.
Darcie 28.02.2009 21:33
"bestemt." svarede han og så sig kort omkring i et øjekast, hvorefter han vendte opmærksomheden på Mirale igen. han rødmede, ubevidst selvfølgelig. det var typisk Reuben, det skete dels fordi vejret var koldt og gjorde hans kinder røde og dels fordi han ikke rigtig vidste hvor han skulle gøre af sig selv. det vidste han oftes ikke, når han var i kvindeligt selvskab."hvad bringer dem herud, på denne tid?" han tøvede, som om han havde tænk på at sige det længe, og endelig fik det ud af munden.
han holdt stadig et varmt smil på hende.

Mirale 28.02.2009 21:39
Hun kunne ikke lade være med at sende ham et let smil, da hun bemærkede hans rødmende kinder. Hun havde slet ikke tænkt over, at det egentligt var koldt, for hendes ildevne holdt hende konstant varmt, så hun mærkede ikke det eneste tegn på det. ,,En simpel aftentur." Svarede hun med et let skjult smil, da hun lod sit blik glide op og ned af ham, for at få suget enhver detalje til sig, før hun rømmede sig kort.
,,Hvad med Dem?" Hun lagde let ansigtet en anelse på skrå, før hun tøvende trak sig over til den bænk, hvor hun før havde siddet, og tog plads for at hvile sine ben lidt.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
mørkets kriger.
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13
Lige nu: 0 | I dag: 13
Krystallandet