Indsæt nyeste tegninger her

Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 28.09.2008 22:09
Alwyn - Jeg synes da selv jeg er god til at give andre kommentare og sådan.. Men gider efterhånden ikke, fordi jeg synes der er mange gange hvor man ikke får noget selv.. Men ja.. Det er rigtigt..

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 28.09.2008 22:57
Må nu give ally ret .. Indrømmer gerne, at når jeg selv laver de der "flot alle sammen" kommentare, er det fordi jeg lige har siddet og tænkt over enkelte "Kæft det hoved er skævt, og fuck hvor er den farvning grim." .. Gider jeg bare ikke og sidde og sige til folk, så det ender med at blive "flot alle sammen." hvilket er overfladisk, og grimt.
Nu vil jeg ikke lyde højrøvet, men jeg gider bare ikke kommentere tegninger jeg ikke kan lide. Så simpelt er det. Ved godt jeg kunne give nogle gode råd og sådan, men gider heller ikke rigtig at komme til at lyde højrøvet, og lyde som om jeg tror jeg er den bedste i verden til at tegne ..

Og ally btw.. fuck dig for at kunne farvelægge så godt .. *Kaste Meta-knight i knolden på og tvinge til at farve*

Cassa

2456
karakterer

Cassa 29.09.2008 16:41
Må nu give ally ret .. Indrømmer gerne, at når jeg selv laver de der "flot alle sammen" kommentare, er det fordi jeg lige har siddet og tænkt over enkelte "Kæft det hoved er skævt, og fuck hvor er den farvning grim." .. Gider jeg bare ikke og sidde og sige til folk, så det ender med at blive "flot alle sammen." hvilket er overfladisk, og grimt. 
Nu vil jeg ikke lyde højrøvet, men jeg gider bare ikke kommentere tegninger jeg ikke kan lide. Så simpelt er det. Ved godt jeg kunne give nogle gode råd og sådan, men gider heller ikke rigtig at komme til at lyde højrøvet, og lyde som om jeg tror jeg er den bedste i verden til at tegne ..

Og ally btw.. fuck dig for at kunne farvelægge så godt .. *Kaste Meta-knight i knolden på og tvinge til at farve*

Jeg gir Ally ret i at det er lidt træls med de der kommentare... Men igen, hvis man ikke har noget specielt at kommentere, så er der jo ingen grund til det.. ? Oo;;  af og til kommentere jeg.. af og til gør jeg ikke... Oftest kun på den sidste indsatte tegning... fordi ellers ved jeg ik hvor langt tilbage man skal kommentere...
Og de tegninger der bare smides ind som link... dem kommentere jeg nærmest aldrig.. kigger dem heller ikke altid, for gider ikke til at åbne i et nyt vindue xD

Men i ald fald.. grunden til jeg quoter det her Griff er det her;

"Nu vil jeg ikke lyde højrøvet, men jeg gider bare ikke kommentere tegninger jeg ikke kan lide. Så simpelt er det. Ved godt jeg kunne give nogle gode råd og sådan, men gider heller ikke rigtig at komme til at lyde højrøvet, og lyde som om jeg tror jeg er den bedste i verden til at tegne ..

Og ally btw.. fuck dig for at kunne farvelægge så godt .. *Kaste Meta-knight i knolden på og tvinge til at farve*"

Okay... tak for shit ^_^ til alle os andre, for der kom jo kun lige en kommentar til Alwyn.

Hvis du ikke vil virke højrøvet, skal du ikke skrive sådan, og lige bagefter kun kommentere en enkelt tegning... Det er det samme som at skrive; Fuck i tegner alle pisse grimt...

Ved ikke om du havde tænkt på det, men i ald fald gør jeg dig så bare lige opmærksom på det...

Shade(Grifføøøh): Dens øjne er lidt skæve i stregen.. men det gør den lidt nuttet at se på xD... ved ikke helt hvad det er.. men det ligner sådan en skøn lille mecha OwO

Nova- Hornene freaker mig ud!! XD Lilla og hvid?! Waha <3 elskeligt.

Du er begyndt at blive temmelig sej til farvelægning på pc =D Syntes den er en smuuule rodet, men det har sin egen charme og gør den sådan lidt unik ^^
Ansigtet på den rødtothårede er rigtig tænksomt.. o: <3
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 29.09.2008 17:49
Spike - Mwhaah? O.o Det der citat du har taget, er fra Risas indlæg? O.o

Risa - Takker xD Den der tegning du har sat ind.. Er den egentlig ikke lavet med både farveblyanter og så lavet en computer baggrund? Det ser lidt mystisk ud, men det er ikke fordi at det er figuren der er noget galt med tværdigmod da, eller baggrunden for den sags skyld :D.. Bare at det ikke er ens farvelægningmetode :b *at lægge mærke til d&g mærket på trøjen) haah! hvor godt lavet! xD Mærkedyr! xD

Cassa

2456
karakterer

Cassa 29.09.2008 17:56
Samse- Jo det ene er med farveblyanter, og baggrunden er med pc :P lagde en effekt ind over tegningen.. Egentlig bare for at se hvordan det fungerede sammen xD.. Det er en meget meget gammel tegning af en char som jeg lige har oprettet igen.. så ville jeg forfriske billedet lidt.. XD men jeg har ingen mus til min pc, og så var det lidt svært at farvelægge den xD..;;
Tænkte jeg ville smide den ind BD Ser det total sært udsammen?
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 29.09.2008 18:05
Risa - Ja okay :D Men det er sjællent sådan noget fungere sammen, efter min mening xD Det kan jeg så godt se.. det er jo et mindre problem når man ikke har nogen mus xD Totalt og totalt... det ved jeg nu ikke.. Men ser ikke ud som om at det ligesom hører sammen.. Tror det ville være federe hvis du så farelagde baggrunden med farveblyanter også xD Men tror lidt at det er den sorte trøje der gør det.. for der er farvelægningen en smule 'grumset', og det ser man lige med det samme, når man lægger det op mod en computerbaggrund.. Men når man ser på håret og så baggrunden, så synes jeg egentlig at det passer fint sammen xD

Cassa

2456
karakterer

Cassa 29.09.2008 18:10
Er enig.. xD Men igen.. ku ik gøre så meget uden en mus xD.. har den der lille røde klat midt på tastaturen.. som er ret ustyrlig. XD
Her er den orginale tegning;

som du kan se er der farvet baggrund der xD.. men skulle bruge den i en underskrift.. så formindskede BD
til den du jo har set
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 29.09.2008 18:17
Risa - jep :D Det er rigtigt.. svært uden mus xD Og den tegning er rigtig god! Ingen forvirring mere xD ^^

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 29.09.2008 18:28
Risa- Gider slet ikke den her snak tbh ^-^ Synes det er åndsvagt og langt ude.

--------

Risa- Fin tegning ^^ Der er dog en lille ting som irriterre mig lidt .. Den der arm på hans hofte, virker sådan lidt malplaceret? oxO;

..

Fox tvang sig selv ind i billedet >.<; !
Sad og tegnede min fursona, også syntes Fox lige at han skulle være med på billedet .. Det endte så sådan ..

Samira

418
karakterer

Samira 29.09.2008 18:49
Risa - den tegning er så kææææær :3 Gid man selv kunne tegne sådan xD Selvom jeg er enig med Sahde i, at hånden er lettere malplaceret:3
Shade - my gawd, du har sindsyge computer evner.. damn you xD og sejt man kan se det er hanner.. *host* X'D

Damian

148
karakter

Damian 30.09.2008 09:26
Alwyn - tanken har strejfet mig, men synes ikke at folk skal kommentere. Hvad er nu det for noget millimeterdemokrati?

Avia

504
karakterer

Avia 30.09.2008 15:51
Risa - Oooh, sød tegning! Farverne er rigtig lækre! Hvis der endelig skulle være noget, ville det nok være at jeg tror du har lavet en smule for mange detaljer og streger på halsen. Det virker lidt uoverskueligt og sådan ;3 Ellers smukt!

Lesta: Fantastiske farver, du kan  lægge på. Virkelig! Pelsen er bare så krammelig! Det er hundendes fjæs også! :D

Ooog, så lidt fra min side.

Jeg kan egentlig ikke huske om jeg også har lagt skitsen herind?. whatever.

& også:

Faktisk er ingen af dem helt nye.

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 30.09.2008 17:15
Aiva- Din første tegning får mig til at grine, af en eller anden underlig grund >.<; og tak .. xD

..

En tegning af Morgoth's karakter på Fragransil. .. ^^;;

Og min egen lille char på Fragransil., eller .. bare min egen lille Tash babe 8'3

Avia

504
karakterer

Avia 30.09.2008 18:14
- Hm. Jeg gad vide om det er positivt. Eller? O: Men, smukke tegninger som altid!

Cassa

2456
karakterer

Cassa 01.10.2008 14:43
Griff- lol du sys det. For du startede det selv xD

anygays...

Shade- den der hunds diller forstyrrer mit blik! XD.. men tegningen er flot.. selv om jeg syntes dens ribben er skumle, så er det godt lavet ^^ Først troede jeg den havde vorter på tungen Oo men det ku jeg ik få til at passe med noget... så lu jeg se det var piercinger xD.. føler mig lidt dum XD haha.

Men syntes især den grå hund er flot : D den ser rigtig smiskende ud X3

Avia- du har en speciel tegnestil jeg ikke syntes man ser så tit o: sys det er flot =D Arbejd videre med det du har gang i, for det ser flot ud.. kan især godt lide det lidt udspekulerede blik som "furry'en" har. det ene lår virker lidt for tykt i forhold til underbenet, men det kan være det bare er mig der ser fejl... sys det flot ^^

Shade igen- den store med det sorte syntes jeg er helt vildt flot lavet =D sådan lidt... retro, hvis jeg må have lov at bruge det udtryk.. men samtidig sådan lidt hightek.. : D
På den anden, syntes jeg øjnene er blevet rigtig flotte.. de har mange detaljer.. men jeg savner dog en form for "kontrast" highlight til det store skind for oven i øjet... Men okay det er vel smag og behag ^^

Først er der lille Xauru.. o.o min første karakter på fragrasil xD..
Syntes ikke det er fordi denne tegning har specielt med detaljer.. men jeg syntes bare hans ansigt blev nuttet X3

Og igen xD.. begge de her to tegninger er tegnet i et rullende bumlende tog o_x så bær over med mig XD

Og så syntes Buru/Vladimir at jeg skulle tegne ham, hvor han får stoppet en vaffel i kæften xD... så det gjorde jeg

Og hvor han smiler;

Og... ligger med numsen i vejret Oo;;

alle de der var tegnet i ald kedsomhed på mine mange togrejser frem og tilbage mellem sjælland og jylland xD

Så var der en lille tegning som jeg tegnede af Renatika XD

En ny karakter jeg har på KS... Giacomo... en bindegal sportsidiot xD

Så lidt Tokyo Mew Mew fanart ^^ Mew Ichigo X Mew Ringo.. xD Ringo er fra spillet : DD

Så en af min karakter Darres, og Tatianas karakter Ash, fra the gay school.. xD Darres der vold-something-man-ikke-må mod Ash.. xD

Og så en der er lidt gammel.. fra før jeg tog til Japan..
Min karakter Darkness på Akandra.. som får revet sin vinge af af Tatianas karakter Gackt X3

Sidst men ikke mindst en lille ikke-så-fin tegning af Cassa... som 11 årrig.. er ikke specielt stolt af den, men den blev da okay..

Nakumu

133
karakter

Nakumu 01.10.2008 15:57
EJ hvor er i dygtige!
* At være misundelige på jer der kan tegne! *

Samira

418
karakterer

Samira 01.10.2008 18:48
Risa - my gawd.. du tegner så flot altså xD
Til din GS tegning - Nathan will save Ash!! Fufufufufu ~ *flygte inden man bliver dræbt*

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 01.10.2008 23:20
Risa ! Du sku' syg til at tegne ÒwÓ XD
Jeg er så misundelig xD ~

.. - det er jeg åbenbart ret meget Í.Ì, I hvertfald på dig ! XD

Korona

177
karakterer

Korona 09.10.2008 21:09
Shade: Woah, det ser bar helt vildt fedt ud med det der guld og sort tema! Du tegner jo i det hele taget mega godt ^__^
Cassa: Du tegner jo også helt vildt godt 8D Og du kan tegne hænder Ö Den med numsen i vejret er sød.

Og så til min egen. Jeg tegner ikke helt så godt endnu, men det kommer ^__^ Jeg ville være meget glad for konstruktiv kritik, så jeg kan forbedre mig.

Samira

418
karakterer

Samira 09.10.2008 23:51
Korona - hvor er den fin ö og det mener jeg virkelig: D Nu beder du om konstruktiv kritik, så det får du af mig selvom jeg langt fra er ekspert eller dygtig på dette område x'D
Det er en dame du har tegnet, håber jeg virkelig ellers undskylder jeg xD, så derfor synes jeg hun skulle have været tegnet "rundere" ^^ Hun har får firkantede former til at det gør hende rigtig feminim hvis du forstår8D
Og det var sådan set det eneste? xD Kan godt lide din tegnestil 8D
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Chibi, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 13