Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 14:21
Alexander smilede kraftigt til hende og satte sig ned ved siden af pigen. Han kunne ikke lade være med at kigge lidt på pigen og han måtte indrømme at pigen virkelig virkede oprigtigt sød ud.
"Navnet er Alexander, og de er?
Sagde Alexander
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 21.10.2010 14:27
Ron blev bare ved med at ligge ned. "Jeg hedder Ron," sagde hun. Hvis Ron gik lidt højere op i drenge, havde hun nok lagt mærke til at Alexander faktisk var ganske køn, men Ron var ikke en typisk teenage pige.
"Sååå... Hvad laver du helt herude på landet?" spurgte Ron, der ikke var vant til at se fremmed mennesker om efteråret ude på makerne. Men hun var jo så heller ikke så meget hjemme, så det var kun erfaringerne hun havde før hun blev 13.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 14:34
Alexander kiggede ned på hende, der var noget over hende som ikke virkede helt typisk, ja det første var jo for eksempel at hun ikke reagerede på en fremmed persons ankomst, hun blev jo faktisk bare liggende, hvor det mest høflige ville have været at rejse sig op, men nuvel Alexander var trosalt ikke inde i byen ny til et fint selvskab, tværtimod han var rimelig langt ude på landet og det var klart at de ikke havde de samme høflighedsfraser som der herskede inde i byen.
Ron? et sødt navn, må jeg sige, gør det noget hvis jeg slår med ned ved siden af dem?" Spurgte Alexander så venligt som han overhovedet kunne.
"Jeg er faktisk bare på gennemrejse, men havde faktisk tænkt mig at overnatte her i området, er der nogle kroer eller lign? ville være dejligt at kunne sove indenfor i en varm seng i forhold til at sove udenfor" Sagde han og lagde sig en smule ned på grasset.
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 21.10.2010 14:48
"Bare gør det," svarede hun, sagde med sit store smil. "En kro?... Der er en, men den er ikke særlig stor, og ved ikke hvordan værelserne er. Jeg ville nok foretrække at sove udenfor."
Hun tænkte lidt, men sagde så "Jeg kan vise dig derhen, hvis du gerne vil have det. Har alligevel ikke noget at lave hele dagen." Hun ville gerne hjælpe andre, hvis de havde brug for det, og hun havde alligevel masser af tid.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 14:54
Alexander tænkte sig lidt om, og hvis kroen alligevel ikke var særlig meget værd kunne han lige så godt sove udenfor, han havde trosalt også det nødvendige udstyr.
"Tja hvis kroen er dårlig ville jeg faktisk foretrække at sove udenfor, det er billigere og maden kan man jo sagtens skaffe i så frodigt et område alligevel" Sagde Alexander og smilede kraftigt til hende, desuden var det også mere hyggeligt at side udenfor sammen med en pige trosalt.
"kommer de her fra egnen af?"
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 21.10.2010 15:03
"Jeg har aldrig rigtig været inde på den, så ved det ikke, har kun gået forbi den," sagde Ron og hun var ved at blive irriteret over det lange hår, der var i hendes ansigt. Hun prøvede at skubbe sit pandehår ud til siden. Jeg skal have mit hår klippet tænkte hun og kiggede over på Alexander.
"Jeg er født og opvokset nede i landsbyen, men der er omkring 2 år siden jeg begyndte at rejse rundt, så er her ikke så meget mere." Hun nævnte dog ikke noget om hvor gammel hun var.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 15:14
Alexander funderede lidt over tingene, tja nu havde han jo sagt at han havde tænkt sig at blive og sove udendørs så det ville virke rimelig mærkeligt hvis han så ombestemte sig allerede igen, så det mest intelligente ville nok være bare at sove udenfor, det var han alligevel efterhånden så vant til.
Det går nok, vil heller ikke være til besvær" Sagde Alex og smilede idet han lod n hen løbe hen over hendes hoved og børste hendes hår bag hendes øre så det ikke længere irriterede.
" Sådan der, men hvordan kan det så være de er tilbage hertil?" Spurgte Alex
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 21.10.2010 15:26
Håret blev der dog ikke i lang tid, men nu havde Ron efterhånden opgivet det. "Du behøver ikke at sige De til mig," sagde Ron grinende. "Men jeg er på besøg hos min familie lige for tiden. Men siden de er på arbejde lige nu, så gad jeg ikke være hjemme i huset. Selvom jeg burde rejse videre..."
Ron satte sig endelig op og strakte sig, da hun godt kunne mærke at hun ikke havde lagt sig det mest behagelig sted. I det mindste frøs hun ikke.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 15:58
Alexander rødmede en lille smule, hans vaner var så indoktrineret i ham at han faktisk slet ikke lagde mærke til hvordan han brugte høflighedsfraserne konstant, det var helt mærkeligt ikke at kunne bruge dem, han følte sig nærmest blottet uden dem.
"Ehm selvfølgelig hvis det irriterer dem.... dig skal jeg nok prøve at holde op, men som du ved, dårlige vaner har svært ved at dø" Sagde han og grinte en smule akaveret med lukkede øjne og kløede sig selv i baghovedet.
Alexander kiggede over på hende, det lød som om hun havde en rigtig afslappet forhold til sine forældre, måtte være dejligt, altså ikke fordi han selv havde et dårligt forhld til sin far, tvært imod men der herskede bare altid diverse høflighedsfraser hjemme hos ham selv.
"hvad er det for et instrument ved din side?"
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 21.10.2010 16:11
Ron kunne ikke lade vær med at grine af det han sagde.
"Det er en sitar," sagde Ron og tog sitaren op på hendes skød. Den var blå, men den var tydeligvis også rimelig slidt. Men hun havde jo også haft den med sig overalt, mens hun vandrede rundt. "Mit kæreste eje..."

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 16:30
Alexander var sikker på at han havde hørt en Sitar spiller før, og han elskede trosalt musik generelt, specielt hvis det blev spillet kun for ham af en rigtig tiltrækkende pige.
"Det er måske lidt meget at be om men kunne jeg ikke få lov til at høre dig spille?" Spurgte han og smilede så kraftigt som han overhovedet kunne, mens han kløede sig lidt i baghovedet, han havde åbenbart sagt noget som hun synes var sjovt, selvom han ikke helt kunne se hvad i alverden var problemet.
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 21.10.2010 16:51
Ron lyste nærmest op, da han spurgte om hun ikke godt ville spille for ham. "Selvfølgelig vil jeg det," sagde hun med et kæmpe smil.
Hun lod først sine fingre glide et par gange over strengene, for at tjekke, om de nu var stemt, før hun begyndte at spille en rolig melodi. Den passede egentlig meget godt til det kolde vejr, men melodien var ikke trist.
Der gik et par minutter før hun rundede melodien af. "Nå, hvad synes du så?"

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 17:00
Alexander lyste nærmest op i det hun indvilligede i at spille en melodi for ham, han satte sig ned og lukkede sine øjne således at det eneste han ville kunne koncentrere sig om var de melodier som Sitaren på mirakuløst hvis skabte, en fantastisk melodi, der selv om den var rolig, nærmest varmede en på en kold dag, Alexander var trosalt en stor musik elsker.
"Helt og aldeles fantastisk, det har nærmest redet hele min dag" Sagde han og smilede kraftigere end han havde gjort i lang tid.
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 21.10.2010 22:15
Ron lagde sin sitar ved siden af sig. "Det er jeg da glad for at høre. Du siger bare hvis jeg skal spille noget mere," sagde Ron. "Men er der sket noget, som har ødelagt din dag, eller hvordan man skal sige det."
Ron tog sin kasket af, mens hun sagde det, så man kunne pludselig se det hattehår, som hun havde fået, ved at gå med kasket hele dagen. Bare fordi hun havde en løs hestehale, betød det ikke, at hun ikke fik hattehår.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 22:24
"altså du er velkommen til at spille præcis når du har lyst til det, ville jeg være mere end glad for, så når du får lyst til at spille videre gør de bare det" Sagde han sp venligt som han overhovedet kunne gøre.
han grinte en smule idet hun tog sin hat af, selvom det var hattehår så hun nu stadigvæk rigtig sød ud måtte han indrømme, og han kunne simpelthen ikke holde grinet tilbage selvom han prøvede alt hvad han kunne, han ville trosalt ikke såre hende på noget måde.
"Nej det har skam været en okay dag, har prøvet det værre"
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 21.10.2010 22:39
Ron vidste godt selv, at hun havde hattehår, men hun var en lidt drenget pige, så hun tog sig ikke så meget af det, selvom hun ikke kunne sige sig fra at hun prøvede at lægge det ned igen. Hun opgav til sidst og tog båndet der holdte det sammen ud, så hun kunne redde det med hendes fingre. Det var lidt tydeligere nu, hvor langt hendes hår egentlig var. Hun passede tydeligvis på sit hår, da det var i god stand, selvom hun rejste så meget.
"Dage der er okay, plejer at være kedelig," sagde Ron med et grin. Hun kiggede ned på sin sitar. Egentlig havde hun mistet sin muse, selvom hun ikke havde nogen bestemt. Så hun havde egentlig ikke særlig meget lyst til at spille. Det var også derfor hun stadig var hos sine forældre.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 22:50
Alexander lod ikke sit blik fra hende under hele akten, og han grinte da også med et smil på munden da hun redte sit hår med sine fingrer, det så nu også rigtig sødt ud.
Han tænkte lidt over hendes svar, denne pige var tydeligvis ikke helt dumt.
"de har ret, okay dage er relativt kedelige, specielt hvis man er vant til et liv med lidt mere gang i, men det er jo også derfor det glæder mig at have mødt dem"
Han smilte og allerede nu så han frem til at høre hendes spil endnu en gang.
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 21.10.2010 22:57
"I lige måde," sagde hun, og tog endelig fast i sit hår, så det lignede en hestehale igen, dog lod hun to totter hænge, som hun plejede. Hun bandt det tynde bånd om den, som hun var vant til.
Ron overvejede et kort øjeblik, om hun skulle fortælle Alexander at hun havde mistet sin muse, men droppede det så. De havde næsten lige mødt hinanden, så han behøvede ikke få det at vide.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 22.10.2010 18:45
Alexander smilede lidt, men han kedede sig det var ikke det værd at blive hængende her, så han rejste sig lige så roligt op og bukkede pænt for pigen,
"Beklager frøken men jeg kom netop i tanke om at jeg har en mission, så tusind tak for den fantastiske musik, og de må have en fortsat god dag"
Sagde Alexander smilende og begyndte derpå at forlade engen og komme videre rundt i landet.

//out
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 22.10.2010 19:24
"I lige måde," sagde Ron smilende. Måske skulle hun skrive en sang om dette specielle møde med Alexander. Hun fik trodsalt idéer fra hendes oplevelser. Hun rejste sig op, og bukkede sig ned, for at tage sitaren, og svinge den om, så den sad på hendes ryg.
Hun begyndte at nynne noget tilfældigt, og prøvede at synge nogle forskellige ting, mens hun forlod marken, mod sit hjem, da hendes forældre alligevel nok var kommet hjem.

//Out
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2