En stor sø , med varmt glitrende vand .

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Han ser lettere irriteret, første gang i lang tid han er blevet irriteret på nogle "se at bestemme dig, nu gider ejg jo ikke" siger han stadig med et lille smil. HAn hælder så flaskens indhold i hovedet på Meier(?)

Meier links

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 02.06.2009 18:09
Da han hælder indholdet i hovedet på ham, flytter han sig hurtigt. "når din!" råber han irriteret. Han ryster sig for at få så meget af sig som muligt. "føj! nu stinker jeg" knurre han meget
*Mørkets Krigere*

base: Rainy Day Crap Box (lavet af venus ^^)
http://s2.bitefight.dk/c.php?uid=52333 <-- klik =D
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"Du kan da bare lade være med at bide mig" mumler han, og ignorere at han siger at han stinker

Meier links

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 02.06.2009 18:15
Han gyser over sig selv nu. "føj" han tager sin skjorte af og smider den i græsset. "skal vi lige prøve en gang til?" knurre han og prøver at hoppe på ham igen, mens han prøver at bide ham i halsen
*Mørkets Krigere*

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Han lukker roligt øjnene, og bruder sin ene evne (vand) han tager en lille 'klump' vand fra søen, og bruger så sin anden evne (levitation) og får vandet til at blive 'smidt' i hovedet på Meier "hov. det må du undskylde" siger han med et bredt smil

Meier links

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 02.06.2009 18:33
Han flytter sig og hoster vand ud af munden. "fint!" knurre han og opgiver så. Han får øje på en hjort inde i skoven og løber pludselig efter den. Han springer på den og drikker blodet fra dens hals. Han smiler roligt mens han drikker af blodet og det løber ned af hans hals
*Mørkets Krigere*

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Han ser på ham, med lettere væmmelse i blikket. "Dyreplager" mumler han, og vender ryggen til ham. Han begynder derefter at gå derfra

//out ^^
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 04.08.2009 16:54
En stille vind blæser henover oasen og får de høje palmetræers slanke stammer til at svaje ganske let. Bladene rasler i vinden og stryger let hen over Demos hoved. Han har sat sig under et af de laveste palmetræer, han kunne finde. Men det er det palmetræ, der giver mest skygge.
Han kigger betragtende ud over det klare, turkisblå vand. Det ser så indbydende ud, så klar blank vandoverfladen er. Der er overhovedet ingen bølger, så vandoverfladen ligner nærmest et spejl. Han kan i hvert fald se sit spejlbillede ligeså tydeligt, som hvis han havde kigget ind i et spejl.
Det ender med, at han til sidst ikke kan holde sin trang til at springe i vandet tilbage mere. Han er jo trods alt fra havfolket, så han har et vist behov for at skulle svømme en gang imellem. Hurtigt tager han sin bluse af henover hovedet, men beholder sine bukser på. Derfor lader han sig glide ned i det turkisblå vand. Det er dejlig varmt, men heller ikke så varmt, at man ikke kan holde ud at være i det.
Demos Mbizi - dreng fra havfolket.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 04.08.2009 17:03
Devyn trådte igennem en busk for at find ud af hvor hun skulle ligge sit tøj.
Hun kunne også ligge det tæt ved breden så var hun da sikker på at det
ikke blev væk. Hun trak kort på skuldrende og gik hen til breden. Hun
havde intet tøj på men hendes hvide tøj havde hun hen over hendes
kønsdele. Hun drejede hovedet lidt for at se om der var nogen. Hun kunne
ikke se nogen som helst. Så hurtigt smed hun tøjet på jorden og hoppede
ud i vandet. Efter et stykke tid svømmede hun op til breden og kiggede
ned på sine ben. Hun lagde hovedet lidt på skrå og blinkede kort med
øjne. Et blåligt skær kom hen over vandet og hun lagde mærke til hvordan
hendes ben blev til en hale. Lidt efter kom der en form for bekini op til
hendes barm og hun smilte kort. "Hvor er det dejligt at være sig selv."
mumlede hun og begyndte at vifte lidt med halen.

Fundet på Photobucket ^_^
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 04.08.2009 17:11
Demos svømmer fortsat rundt for sig selv og er helt opslugt af sine egne tanke, i hvert fald lige indtil han hører en stemme. Hurtigt dykker han ned under vandet, hvor han føler sig mest tryg, for at gemme sig for hvem stemmen så end tilhører. Han kan se ligeså klart hernede som over vandet, så det er intet problem for ham at holde øje med personen, der netop er trådt ud i søen. Men til hans overraskelse får han øje på en hale. Er det bare en fisk, han har hørt?
Nysgerrigt svømmer han op til overfladen og forundret får han øje på en kvinde. Men hun har ingen ben - istedet for ben har hun en hale. Er hun mon en havfrue? Det er lang tid siden, Demos sidst har set sådan en. Faktisk er det meget lang tid siden han overhovedet har set nogen af "sin slags", altså havfolk.
Han svømmer lidt tættere på hende, men sørger for, at kun hans øverste del af hovedet er synlig. Resten af hans krop er under vandet. Han overvejer, om han mon skal hilse på hende... bare af ren høflighed. Men desværre er han ikke så god til at være høflig, så han bestemmer sig for at lade være, og nøjes med bare at svømme nærmere og nærmere det sted, kvinden er.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 04.08.2009 17:16
Devyn kiggede lidt på sin hale og smilte så blot. Hun skulle snart ud i havet. Det var noget andet der ude. Godt nok kunne hun klare at være i ferskvand men saltvand var bare det bedste. Der svømmede også så mange fisk de var så søde. Hun begyndte at svømme væk fra breden, hun sprang fra vandet og lavede et stort dyk ned i vandet. hun begyndte at ssvømme ned i mod bunden og smilte da hun så nogle enkelt fisk. Det var ikke mange men der var nogen. Hun drejede hovedet kort og så der var endnu en person i vandet. Gad vide om han var et af disse mennesker? Hun svømmede op til overfladen lige ved siden af ham og smilte stort. "Hej" kom det fra hende. Hun havde det største smil på sine læber.

Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 04.08.2009 17:23
Demos kigger forskrækket på hende, da hun pludselig dukker op lige ved siden af ham. En smule nervøst gengælder han hendes store smil. Hun virker meget glad, sådan som hun smiler. Men hvad hun er så glad over, kan han ikke lige regne ud. Det er dejligt vejr og det er varmt, men sådan er vejret jo altid omkring oasen, så det er ikke noget særligt.
"Hej," lyder det fra ham.
Han dykker ned under vandet igen. Der er masser af fisk, nu, hvor han kigger rigtigt efter. Fiskene svømmer tæt op af ham, næsten som om de er vant til ham. Hvis det havde været et menneske, der var hoppet ned i vandet til dem, ville de nok have opført sig noget anderldes.
Han svømmer opad imod lyset og bryder så let som ingenting igennem vandoverfladen. Den nervøsitet, der før var at finde i hans blik, er nu blevet erstattet af nysgerrighed, da han ser på kvinden.
"Hvad laver du egentligt her? Jeg mener... sådan nogle som dig plejer da normalt at holde til ved havet?"

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 04.08.2009 17:29
Devyn smilte lidt til ham og kunne ikke lade vær med at grine. Det var altid så sjovt at møde nye mennesker. Men der var også noget specielt over det. Så skulle man lære nye folk og kende og de skulle vide alt muligt. Kunne man ikke bare mødes og så være venner?
Hun dykkede ned under vandet igen lige efter ham og kunne ikke lade vær med at grine da der kom en masse fisk. *Hej* sagde hun og fiskene kiggede på hende hvor efter hun begyndte at grine igen. Da han svømmede op kiggede hun lidt efter ham. Var han bange? Hun fulgte efter ham og smilte lidt da han snakkede til hende. "Jeg svømmer her. Men du har ret jeg burde være i havet. Men det er jeg ikke lige frem." sagde hun og grinte kort. "Jeg kan ikke tåle at være i vand i så lang tid. Samt jeg kan heller ikke være på land i så lang tid. Jeg kan gå på land derfor er jeg kommet her ud. Er det ikke bare hyggeligt?" spurgte hun og grinte kort igen. Hun kunne mærke en af fiskene begyndte at kilde hende på halen.

Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 04.08.2009 17:54
Demos lagde hovedet let på skrå og lyttede til det, hun fortalte ham. Men hvis hun ikke kunne være i vandet i særlig lang tid... så var hun da ikke en rigtig havfrue. Rigtige havfrueer levede under vandet hele tiden. Nogen af dem havde evnen til at kunne træde op på land, når de ville, men havet ville altid være det sted, de hørte hjemme.
"Er du... så ikke en rigtig havfrue?" spurgte han undrende og kunne ikke helt skjule en svag skuffelse i sin stemme.
Han sparkede et par gange med sine ben for at forhindre, at han sank længere ned i vandet.
"Er det egentligt ikke svært at være dig, hvis du hverken kan være på land eller i vandet i særlig lang tid? Det lyder i hvert fald meget besværligt," sagde han efterfulgt af en svag rysten på hovedet.

//frys

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 05.08.2009 13:42
Devyn tykkede lidt på det han sagde. Hun måtte da være en rigtig havfrue. Det var der da heller ikke nogen tvivl om var der? Hun vidste det egentlig ikke helt selv. Hun klødte sig lidt i håret og begyndte at tænke inden hun begyndte at snakke. "Jo jeg er en rigtig havfrue. Det er bare... Hvordan skal man egentlig sige det. Selv jeg ved det ikke." hun grinte kort.
Da han begyndte at svømme dykkede hun ned under vandet og begyndte at svømme efter ham. Da han stoppede kom hun op ved siden af ham.
"Jo det er det. Men jeg kan ikke gøre noget ved det. Det er en slags sygdom jeg har. Jeg kan ikke være for længe i vandet så dør jeg. Hvis jeg så er får længe på land så dør jeg også. Så det er lidt indviklet fra min side også. Der er ikke mange der forstår det.
Men jeg kan da godt forstå hvorfor du spørg om jeg ikke er en rigtig havfrue. Min familie bor i en by som jeg er flygtetet fra. Det er også derfor jeg er på landjorden. Der er nemlig nogen der leder efter mig. Mine forældre vil have mig hjem, men det vil jeg ikke. Jeg vil lære en masse om de ting der sker her oppe." sagde hun og smilte stort igen. Hun fjernede lidt af sit hår som hang ned over hendes øjne.

Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 05.08.2009 15:49
Demos nikkede blot til det, hun sagde, selvom han ikke helt forstod det. At hun hverken kunne være i vand eller på land særlig lang tid af gangen... det var altså forvirrende. Hvorfor kunne hun ikke bare nøjes med at være det ene eller det andet sted?
"Det lyder meget, meget indviklet," mumlede han.
Han rystede på hovedet for at jage de forvirrende tanker på flugt - dem gad han ikke tænke på mere. Derefter kiggede han på havfruen igen... hvad var hendes navn egentligt? Han kunne jo ikke blive ved med at omtale hende som "havfrue" i sine tanker.
"Hvad hedder du?" spurgte han.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 05.08.2009 15:57
Devyn grinte kort. Hun kunne godt forstå hvorfor han blev lidt foviret. Det ville hun også selv blive, hvis der var en der begyndte på sådan noget. Hun begyndte stille at at bevæge halen da endnu en fisk begyndte at kilde hende.
Efter et stukke tid efter lagde hun hovedet lidt på skrå. "Du aner ikke hvor forvirende det selv er når man skal sige det." hun grinte ganske kort mest lidt for sig selv men kiggede så ned i vandet. *Vil i være så søde at stoppe der nede. Det kilder* sagde hun i tankerne og fiskene begyndte stille at svømme væk.
Hun kiggede op på væsnet igen og smilte. "Devyn Long Velvise. Eller bare kald mig Dev." sagde hun og kom i tanke om at der aldrig rigtig nogen der kaldte hende det.

Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 05.08.2009 16:06
"Okay. Dev," gentog han.
Det var nemmere bare at kalde hende det - det andet navn var alt for langt.
Han dykkede endnu engang ned under vandet. Verden så helt anderledes under vandoverfladen. Her voksede søgræs og andre sære planter, som man aldrig ville kunne finde oppe på landjorden. Solen skinnede på vandspejlet og kastede skygger gennem bølger ned på bunden af oasen. Skyggerne lignede næsten bølger, sådan som de fulgte vandet bevægelser.
Han svømmede pludselig opad igen, da han kom i tanke om, at han ikke havde præsenteret sig selv endnu. Hvordan kunne man dog glemme det?
"Jeg hedder foresten Demos," sagde han.
Nu, hvor han tænkte nærmere over det, lød deres navne faktisk meget ens. I hvert fald med de to første bogstaver.
Han sparkede lidt ud med sin fod, da en fisk svømmede lige forbi ham. Det kildede, når fiskene sådan strejfede ens fødder med deres finner.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 05.08.2009 16:17
Devyn kunne ikke andet end at smile. Der var et eller andet over ham så egentlig var ret.. Ja hvad hed sådan noget egentlig perfekt? Nej det kunne da ikke være det? Hun havde det som om de var meget ens. Men det kan jo ikke lade sig gøre de kendte slet ikke hinanden. Hun trak kort på skuldren mest af sig selv.
Et smil kom frem på hendes læber da han sagde hendes kælenavn. Det var så hyggeligt, at han sådan bare sagde hendes kælenavn. Hun havde nu også selv bedt om det. Så det var da hendes egen skyld, men hun kunne nu godt lide det.
Hun så hvordan han dykkede ned under vandet, hun skulle til at sige noget men han var svømmet. Igen trak hun bare kort på skuldrende, og begyndte at lade sine hænder glide igennem hendes hår. Hun svømmede lidt over imod breden og kiggede blot lidt rundt. Det var underligt, hun havde aldrig været her før. Hun var jo bare blevet draget af vandet. Hun vendte sig om da han sagde noget. "Det er hyggeligt at møde dig Demos" sagde hun og smilte. Hun begyndte kort at smile da han begyndte at grine.
"Hvad er du egentlig Demos?" spurgte hun og ville egentlig gerne vide det.

Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 05.08.2009 16:27
Han svømmede efter hende, da hun svømmede ind imod breden, men stoppede op, da hun spurgte, hvad han egentligt var.
"Jeg er... mig?" sagde han med i et spørgende tonefald.
Det spørgsmål var der efterhånden mange der havde stilt ham. Var det virkelig så svært at se, hvad han var? Men nåja, nu lignede han jo heller ikke alle andre havvæsner. De fleste lignede Devyn - de havde lange, fiskelignende haler, som de kunne bruge til at svømme med, og så var det for det meste også smukke. Men det var Demos ikke. Han var bare grøn og lignede faktisk mere en frø end en havfrue.
"Jeg er fra havfolket," lød det så endeligt med et suk fra ham. Var det virkelig så svært at se? "Ligesom dig," tilføjede han, for det gik han da ud fra, at hun var. Medmindre hun var født på landjorden. Det kunne jo godt ske, eftersom hun jo ikke kunne være i vandet så længe.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1