Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 23.04.2009 18:45
Han smiler lidt ved hendes lidt neutrale udtryk i hans ører, blikket blir vendt hen mod hende og et vendligt smil toner frem.
Hans smil toner væk igen til et lidt mindre alvorligt udtryk, og en stille bestemt tone kommer frem fra ham.
''min far er krøbling...en bande overfaldte ham mens han var på vej hjem fra byen efter en god handel der....'' han ser ned i græsset o betragter en edderkop som kravler forbi.
Han gir et ryk i sig selv og tager det med ro igen den er mere bange for di end du er for den....

//frys

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 23.04.2009 19:36
Da Kanismo giver et ryk i sig, giver det også et ryk i Nakumu.. Men hun kigger blot op på ham, da hun ser at
der ikke sker noget.. Hun kigger ned i græsset og ser ædderkoppen og et lille smil kommer over hendes læber
" Er du bange for æderkopper? " Der går ikke længe før det lille smil er blevet til et større smil.. Og faktisk
går der ikke længe før hum må kæmpe for at lade vær med at grine eller fnise.. Det er ikke for at være ond,
men hun har meget svært ved at overbevise sig om at han nok bare var en kuldegysning.. For en der er så stærk,
kan umuligt være bange for edderkopper..

// F rys

Billede fra Photobucket

Er ansat i samsons Bodel samt oppe på hans borg som tjæner ^^

http://nithain.heavenforum.com/index.htm <- Join os !

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 23.04.2009 20:15
Han smiler gnenert og ser flovt ned i græsset, han lyder lidt pralende mens han ser ned i græsset,''næ...'' tøver han ''jeg rystede bare per refleks..'' han ser stadig ned i græsset, og vender øjnene enkelte gange mod Nakumu og ser ned igen mens han har et lille smil på.
Han piller lidt ved en gren han fandt i græsset og knækker den stille i flere stykker.
I retning af havet fanger en båd som går mod Toropolis isla, jeg sætter ikke mine ben der forløbi han ser med et stift blik på båden da den forsvinder i horisonten.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 24.04.2009 04:55
Nakumu har ikke engang lagt mærke til båden.. Hvilket jo nok også er relativt godt.. Men et stille suk komme
som hun retter hoved og kigger på Kanismo.. " Jeg.. Må nok hellere.. Gå nu.. Du skal jo.. Også videre.. med det..
Du jo var igang med.. " Hun Smiler stille til ham, men bag smilet, er en tydlig sorg.. Sorgen over at være alene i
Denne verden.. Hun begynder at rejse sig som en lille vind begynder at trække på i det ellers så blide vejr..

// Frys

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 24.04.2009 09:27
Roligt vender han blikket op mod Nakumu, han ser med et roligt blik på hende, og lader en rolig tone komme frem, ''je er allerede færdig med mit arbejde...og jeg er klar til at fortage mig et nyt...hvis de tillader mig at være deres beskytter...bare i en tid...''
Han ser roligt ned i jorden og føler sig lidt dum men dog fik han sagt noget i den retning som han følte nu, han vender blikket tilbage op mod hende og afventer hendes reaktion.
Uandset hvad hun sage ville han følge efter, og sørge for at hun ikke kom noget til..

//frys

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 24.04.2009 14:53
Nakumu bliver en smugle måløs, hun ved faktisk ikke hvad hun skal svare ham.. I en mindre periode står hun enlig
bara og åbner og lukker munden, blot fordi hun aner ikke hvad hun skal sige.. Hvad siger man til sådan noget?
Jo.. Det kunne være dejligt hvis han var ved mig.. En jeg.. Måske kunne blive gode venner med? en jeg måske..
Kunne finde støtte ved? Men.. Det ender bare galt.. Det ved jeg.. Jeg kender mig.. Jeg.. Kan ikke lade vær..!

Ganske stille ryster hun på hoved og kigger ned på ham.. Og med en lettere sarkastisk, men alligevel blid
stemme kommer det " Er der... overhoved nogen.. Måde noget jeg.. kan sige.. så du ikke følger efter? " Et
lille smil kommer over hendes læber, før hun ganske forsigtigt rækker hånden ned til ham.. Tilbyder ham
en lille hjælp for at komme op.. Lige som han faktisk tilbyder hende..

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 26.04.2009 19:53
Han smiler op til hende da hun rækker ham hånden, med en rolig bevægelse rækker han sin hånd ud efter hendes hånd og holder om den da han trækker sig selv op med hendes hjælp.
han holdte stadig hendes hånd med et roligt og fast greb, og lod en rolig tone fra sig,''Ingen af deres ord ville kunne holde mig væk...kun på afstand..''
Med et roligt blik ser han op og ned af Nakumu's slidte kjole, og lader hans blik se ind i hendes igen, ''hvis jeg var dem...ville jeg finde mig en ny kjole..bare inden at jeg kommer op i et opgør med nogle overfalds folk..'' lød det i en små leende tone

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 26.04.2009 22:36
Hun kigger ned af sig selv, dog stadig har hun ikke sluppet hans hånd.. Efter lidt tænkende tid hejser hun hoved
igen " Denne kjole er jo stadig pæn.. i forhold til hvad jeg ellers har haft.. Så hvorfor skifte den.. De fleste river den..
jo bare af alligevel? " Hun ser op på ham med en let spørgen i sine øjne... Dog er der kommet et lille smil over hendes
læber som hun ser ham ind i øjnene..

// Frys

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 27.04.2009 20:32
Det stadig rolige smil og blik ser roligt ned på Nakumu, mens en roli stemme toner frem fra ham, ''ikke hvis je holder mig i nærheden af dem''
Han holder roligt om hendes hånd og lader den ikke glide fra hans, ''men ja den er stadig fin men den vil ikke hjælpe meget mod kulden om natten..'' lød det fra ham med an svag bestemt tone
Med et roligt øje betragter han hendes hår og ansigt, der er sket en forandring på disse få timer jeg har været hos hende. hun ser gladere ud

//frys

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 27.04.2009 23:27
Stille trækker hun på sine skuldre " Du kan jo ikke altid være der.. Og nej.. den vil måske ikke beskytte mig mod
kulden om natten.. men.. Jeg.. finder på noget.. Det gør jeg altid.. " Stille lader hun sit blik glide ned i jorden
som et tænkende udtryk kommer over hende.. For han har jo enlig ret.. Men hun er heller ikke van til at
folk stiller hende over for dette dilema.. Hun har altid kunne snige sig ind et eller andet sted, hvis ikke det
var fordi der var en mand der har taget hende med hjem, dog er hun blevet udnyttet, men hun har fået
tag over hoved de timer.. Ellers har der jo altid været kroen..

//Frys

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 28.04.2009 08:31
Hans smil forsvinder lidt da det går op for ham at han måske ikke ville være der altid, han så lidt ned men havde stadig sit blik rettet mod Nakumu.
''de har nok ret...men jeg kan da i det mindste tilbyde dem hjælp nu da jeg er her...'' kom det i en svag og lidt alvorlig tone fra ham, han havde endnu ikke brudt et løfte som han havde givet, men dette løfte han ville gi til hende var nok lidt for stor for ham, men han kunne da i det mindste prøve at hjælpe hende.
Han lod sig forsvinde (usynlig) og gik roligt rundt om hende og satte sig på en sten som var omkring to meter fra hende, han kom frem igen og så tavs på hende, ''de vil aligevel ikke bemærke om jeg er der...'' kom det i en svag tone fra ham mens han hvilte sit hovede i sin håndflade som hvis albue stod på hans knæ.

//fryss

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 28.04.2009 15:07
Hele Nakumus udtryk bliver utrolig overrasket da han sådan forsvinder, men ganske hurtigt begynder hun at
dreje rundt om sig selv for at se om han bare har telepoteret sig væk, eller har gemt sig via telepotasion.
Men nej, hun kan ikke se ham nogen steder.. Et mindre skrig kommer fra hende som han ligepludslig er bag
hende.. Ikke fordi hun bliver bange, men hun bliver overrasket.. Hun er ikke van med at folk gør sådan noget..
Hendes hænder ryger op foan hendes mund som hendes bryst hæver sig op og ned af forskrækkelsen.. Dog
kommer der et lille smil frem inde under hendes hænder.. For hvis han kan lave sådan noget.. Så kan hun vel
også? Hun koncentrere sig i et kort øjeblik hvorefter hun lukker øjnene hård i og med et ganske lille puff..
Så er hun væk.. Dog ganske kort efter kan man høre et ordenligt knæk og lidt efter et bump... " Av for satan i.. " ¨
Nakumu prøvede på at Telepotere sig op i et af de trær der er rundt om dem, hun ramte også meget godt, men
havde fået sat sig på en gren, der ikke kunne holde hende.. Så nu sidder hun nede på jorden, under træet,
men på den gren der knækkede med hende...

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 28.04.2009 15:39
Et overrasket udtryk kommer frem i hans ansigt da hun forsvinder i det blå, men da han hører et noget knasende bag sig smiler han lidt, hun kan altså lave de der forsvinings numre som jeg kan? han smiler forsat og med et svagt og vendligt grin gå han roligt hen til hende da hun røg ned.
''de skal nok øve dem lidtmed deres balance'' kommer det i et vendligt udtryk da han rækker sin hånd ned til hende for at få hende op.
''de kom vel ikke noget til'' forsætter han i samme vendlige tone fald og ser roligt ned på hende.

Sølv djalen vågner i det at grenen under den begynder at knirke, da den knækker falder sølvdjalen med men når lige at komme i luften da den var et par centimeter fra jorden.
Den fløj op i et højere træ og skrappede gevaldigt op.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 28.04.2009 19:23
Stilla tager Nakumu mod hånden så hun kan komme op, dog er hendes udtryk alt andet ind begejstret.
" Nej.. Det jeg skal øve på er generelt min magi.. Det.. Går ikke altid.. lige så godt.. Som nu.. Jeg sigtede
sigtede efter.. at sidde sikkert og gemt i træet.. Ikke afsløre til hele verden hvor jeg var.. " Stilla lader hun
sin hånd komme ned på sin ene balle, som hun blidt gnupper mens en svag smerte glider gennem
hende " Jeg tror ikke det er så.. slemt.. Tror bare der bliver et.. Meget stort blåt mærke.. Bare lidt.. øm?"

Da det enlig går op for hende at sølv djalen begyner at skrappe op vender hun hoved og kigger undrende
på hende, før hun kommer i tanke om at den havde sat sig i træet.. " Undskyld...! " kommer det
pivende fra hende.. " Det.. Det var ikke min mening.. Jeg.. Er..bare klodset.. "

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 28.04.2009 19:32
Han ser smilende på Nakumu da hun vender sig og undskylder overfor Sølvdjalen, han forstår godt hendes reaktion men det var sært at høre folk tale med fugle, ikke fordi han selv gjorde det men han kunne bare godt lig at se andre end ham selv tale med dem.
efter at sølvdjalen stopper skrapper riget da hun undskyldte lo han småt af sig selv. ''den tilgiver dig sikkert...efter at den ikke skrapper mere'' kommer det med et efterfølgene smil, mens han ser på Sølvdjalen som puslede med sine fjer.

Sølvdjalen små skrappede imens at pigen undskyldte over for den. den holdte så sit brok inde efter som at det ikke hjalp bare at skrappe, det brugte den jo bare massere af energi på.
Den lod sit næb stryge gennem sine fjer for at de ikke skulle se for ringe ud, efter faldet fra træet, men fin på den var den jo.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 28.04.2009 19:37
Da hun høre Kanismo små grine vender hun sig enlig bare om mod ham, mens hun ligner den største omvandrende
undskyldning i hele Krystallandet " Undskyld....! " kommer det halvt pebent fra hende som hun folder sine hænder i
foran sit skød og lader blikket glide ned i jorden.. Hun føler sig faktisk virkelig flov lige nu.. Ikke kun det med
at hun lavede det stund med at knække grenen for så at falde ned at slå sig, men hun kunne også ha bragt skade
på fuglen.. og det er noget hun bestemt ikke ønsker sig.. ganske stille som hendes blik bliver mere fjertn begynder
hun med sin ene fod at lave små cirkler i jorden, lige som en lille skolepige som er bange for at sige hej til den nye
dreng i klassen..

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 28.04.2009 19:47
Han bevæger stille hovedet ned i hendes højde og placere den ene hånd på hendes skulder, ''det er helt iorden'' smiler han efter at han havde små grinet færdigt, ''den har vendet sig til at leve farligt efter at den fulgte mig'' kom det så mens han pegede på en lille forbinding om Sølvdjalens højre ben.
''en kvinde som vi mødte for noget tid siden skubbede den af sig da den ville vise vendlighed overfor hende...''kommer det direkte fra ham, mens han ser tavst ned på jorden.
Damia for pokker...? hvad skete der...? han stirer intenst videre på de cirkler som Nakumu havde lavet med foden og prøver at falde væk fra forandringen som Damia havde fortaget sig, selv om at han kun havde mødt hende to ange fyldte det stadig et ubesvaret tomrum i ham.

Sølvdjalen puster sin fjerdragt op og ryster sig for at lave prikken over i'et.
den små klør sig med sit højre ben og stopper ligså hurtit da den ser at Kanismo peger i dens retning, den vender hovedet i retningen han peger og ser uforståeligt derhen.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 28.04.2009 19:53
Hun løfter hoved ganske stille og ser op på fuglen " Den.. Forbinding.. er altså ret.. dårligt lagt.. Må.. må
jeg ikke ligge den om.. ? Det.. er en ting jeg da ved hvordan jeg gør.. Jeg.. Skal bare have urterne... til det..
og.. De er alle.. her i nærheden... " Hun vender hoved og kigger igen på Kanismo, hendes udtryk er
utrolig spørgende, hun vil ikke gøre noget uden at få lov.. Og i hendes hoved, er det bestemt heller
ikke sikkert at hun vil kunne få lov af fuglen.. slet ikke som hun har reageret over for den tidliger..
"Jeg.. Jeg kan altså virkelig.. Godt? " Hun ser stadig op på Kanismo og som Nakumu enlig mere eller
mindre bestemmer sig for at hun nu skal hjælpe fuglen, så kommer et lille glimt af glæde op i hendes store
grønne funklende øjne, et glimt af spænding og håb.. Og enlig ret underbehvist, så retter hun rykken
og begynder enlig at stå stolt og rank, man vil kunne se noget selvreskt, noget selv anderkendelse...
Hun ved faktisk at hun er god til det her.. Og hun er ikke pinelig over det..

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 28.04.2009 20:03
Han ser stille på Nakumu og tænker lidt over om Sølvdjalen ikke bare vil flyve væk.
Et stille nik kommer fra ham, han pifter efter Sølvdjalen som få sekunder efter lander ved hans skulder, den var tung selvom at det var en unge, men den var stor af sin alder, der omkring de 50 cm høj med vingefang på 3 meter.
Han agede den stille på halsen og bandt forsigtigt en læder trop rundt om dens næb for at den ikke skulle hakke eller nappe efter hende, ''rolig nu du det er for din egen skyld'' hvisker han stille til fuglen som spjættede lidt imod, han holder den under buen og klør den i nakken for at berolige den.
''vær lidt forsigtig Nakumu'' kommer det i en vendlig tone efter at han har placeret en stof pose hen over den hovede.

Sølvdjalen som forsat så ud i det blå førte Kanismo pifte, og straks efter landede den elegant på hans skulder, den kunne ikke helt forstå hvad den skulle med en snor rundt om næbet men efter den behagelige omgang på halsen lader den ham binde næbet.
Da stofposen så kommer bliver den lidt mere ivrig efter at komme fri for den brød sig jo ikke om at være fanget, den faldt da til ro igen da det blev lidt små mørkt.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 28.04.2009 20:14
Nakumu nikker forsigtigt.. Hun går stille tæt på både fuglen og Kanismo.. utrolig blidt, tager hun fat i forbindingen
og begynder at pille den op.. Et meget koncentreret og alvorligt udtryk kommer over hende som hun blidt fjerner
det hele og gør det hele synligt.. " Det.. Kunne ha været meget værre.. men.. Det er ikke så kønt som det kunne
være.. Jeg skal bruge noget vand, Curcuma longa rod, Equisetum arvense L og Tranebær.. Det hele er heldigvis lige
her rundt omkring os.. Hvis du bare sætter sig.. Så finder jeg det frem.. " Uden videre ord, så vender hun sig faktisk
bare om og begynder at løbe ud for at finde det.. Hun er ikke spor i tvivl lige nu, hun ved at det vil hjælpe.. Og faktisk
allerede give en synligefekt inde for nogle timer..

Der går ikke mere ind små 15 min før Nakumu kommer halvløbende tilbage til dem, ganske rigtigt, hun har vand,
Curcuma rod, Equisetum og tranebær med sig.. Hun sætter sig blidt ned ved siden af dem, før hun finder 2 store sten på
jorden.. Ganske stille begynder hun at ligge Curcuma roden op hvorefter hun begynder at hugge i den til det er en blød og
vandet masse.. Det samme gør hun med de andre ting.. Ganske forsigtigt tager hun fat i sin kjole og river endnu et stykke
af og dybber den i vandet.. Vandet er blevet samlet i hvad der ligner en gammel knust flaske. Det som engang var en del
af hendes kjole lader hun stille glide ned over såret på fuglens ben, for hun skal jo rense det.. Men det bliver gjordt så blidt
og faktisk moderligt som det nogle sinde kunne være...

Billede fra Photobucket

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Tatti
Lige nu: 2 | I dag: 10