En masse tætte træer

Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 21.12.2008 14:38
Hun kunne høre ham skære tænder, kunne se ham skære tænder, men selvom hun udemærket vidst, hvad det betød, boblede en hvis tilfredshed op i maven på hende. Hun kunne frembringe en reaktion fra den idiot, hvordan den så end måtte være.
Da dæmonen strammede hånden om hendes hals, kunne hun ikke holde et gisp for luft tilbage. Heldigvis strammede han ikke nok til at lukke hendes luftrør, men det var tæt på. Hun bed indersiden af sin kind ved hans spørgsmål om begrebet 'bekymring' og valgte ikke at svare. Det korte øjeblik han strammede øjnene yderligere lukke hun øjnene og bed tænderne hårdt sammen.
Stadig var hun hidsig og stadig hadede hun at være hjælpeløs, og det eneste hun følte kunne rode bod på det, var fortsat raseri.

"Selvfølgelig er det ikke et handicap! Det er bare dig der er en idiot! Løber en lille tur for træning, hvorefter du hoster blod op - Blod! Inden længe falder du død om på jorden, men folk vil ikke kunne se forskel. Zombie."

Hun vidste godt, at hun for længst bare skulle have holdt sin kæft. Og endnu mere alvor fik det, da hendes hals pludselig begyndte at svede. Panikken væltede over hende ved følelsen af den ulidelige hede, der nu snart var varm nok til at kunne forbrande hende.
Vildt borede hun neglene ned i hans arm og forsøgte at rykke til, men Kyo var langt stærkere end han så ud til.

"K-Kyo, slip!"

Lød det hæst fra hende som hun kneb øjnene let besværet i. Fuck, det gjorde ondt, men hun nægtede at komme med en lyd.
// Geill Brianne
Illustration af hendes udseende fra photobucket.[/i]
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 21.12.2008 14:45
"Jeg hoster altid blod op. Det havde jeg nok også gjort selvom jeg tog på"

Hvislede han vredt, kunne virkelig ikke forstå hvordan hun kunne have modet til at blive ved.
Da hun borede neglende ned i hans arm, virkede han slet ikke til at reagere på det. Ikke så meget som et blink over de lange røde mærker og enkelte steder hvor blod var begyndt at dryppe.
Han opførte sig dybest set som en vred hund. En hund der kunne spæne rundt om et hus en milliard gange, for at smadre hovedet ind i en trillebør uden at ænse det.
Da hun bad ham slippe strammede han istedet blot grebet, ikke nok til at kvæle hende helt endnu, men enkelte gange ville kunne få luft.

"Jeg syntes jeg har givet dig en helvedes masse line i aften.."

Knurrede han vredt, de sorte negle der var begyndt at bore sig ind i nakken på hende, blev pludseligt ekstremt varme som ville han koge det blod der sad på dem.
Dumme unge. Hun skulle ikke tro hun kunne komme her og blande sig i en masse der ikke ragede hende det mindste!
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 21.12.2008 14:58
Hun forbandede ham lydløst og så vredt på ham gennem sammenknebne øjne. Hendes tænder var stadig hårdt bidt sammen, mens læberne bevægede sig bare en smule som for at forme de lydløse skældsord.
Og selv da hun så, at hun rev i ham til han blødte, holdt hun ikke op. Hun blev derimod ved med at rive og kratte, pludselig mere fokuseret på at påføre dæmonen skade end omvendt.
Han var sådan en nar, og hun kunne på nuværende tidspunkt skrige af frustration, hvis bare hun havde luft til det. Men det hede greb strammedes blot yderligere, og nu var det kun i hakkende mundfulde, at hun kunne trække vejret.
Pigens hænder stod stille, men neglene borede hun stadig ned i hans hud. Snart var det ikke mere for at se idioten bløde, men også fordi hun havde brug for noget at holde om for at undertrykke panik, smerte og raseri.
En intens sviende smerte samledes i nakken på hende, og hun kunne regne ud at det havde noget at gøre med de fandens negle. Så vidt hun huskede var de også lavet af et eller andet.. Anderledes..

"Hv.. for al.. id hals..n.."

Knurrede hun med det smule luft hun havde og følte sig bekymret for sit eget ve og vel. Ikke flere ar! Hendes hals var ilde tilredt i forvejen, hvis bare han ville..

"Stop det!"

Og hvor hun havde fået luft til at råbe fra, vidste hun ikke. Hun vidste egentlig slet ikke om det var ord eller tanker hun udbrød, men som nu rungede i hendes ører.
// Geill Brianne
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 21.12.2008 15:10
Han kunne ikke være mere ligeglad med hendes forsøg på at rive hans arme ned til skeletet, for egentlig så var hendes negle ikke så skarpe som de kunne havde været.
Et halv sadistisk smil bredte sig over hans læber over hendes ynkelige knurren og han strammede atter grebet om hendes hals.

"Dét der forstår jeg ikke tøsebarn"

Knurrende han drillende, han virkede hurtigt meget gladere for situationen når det var ham der bestemte hvordan det gik.
Da hun pludselig råbte af ham, trak han hende helt ind til sig. Da han stod lige op måtte han gribe omkring hendes hals med den anden hånd og løfte hende helt op fra jorden, så hendes fødder ikke engang rørte jorden.
Han så ondt ind i hendes øjne og det dæmoniske raseri var let at se, de normalt sorte øjne skinnede ligefrem en anelse rødt.

"Drop det nu bare tøsebarn. Den næste kommentar angående dette får dig slået ihjel"

Hvislede han lavt, selvom hun kendte ham nok til at vide at det passede. Han smed hende så tilbage med alle krafter.
Godt nok var han stærk at sin størrelse, men det gjorde ham ikke stærk i forhold til mange andre. Han blev nød til at bruge alle krafter og begge arme for at kunne smide hende ind mod et a træerne der stod tæt på.
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 21.12.2008 15:28
Hans drillende knurren fik pigens nakkehår til at rejse sig. Dæmonens pludselige humørskift forvirrede hende kun kort, før det gik op for hende, at han kunne lide at se hende sådan. $#¤&!@ saddist!

"Je.. k.. noge..t tøs.. barn!"

Fik hun fremtvunget gennem en besværet vejrtrækning. Hendes hud føltes ganske rigtig som var den i skoldingsprocessen, men smerten var nu for intens til at hun længere rigtig kunne mærke den. Kun blev hun enormt tør i halsen, samt hendes øjne løb i vand af ren pine.
Som hun pludselig blev revet helt op i fjæset på ham og løftet fra jorden, måtte hun gribe om hans anden arm og nærmest klamre sig til den for stadig at have bare den mindste smule chance for luft.
Hun var begyndt at føle sig let i hovedet, før en voldsom bevægelse pludselig sendte hende gennem luften og mod et træ. End ikke havde hun registreret hvad der var sket, før underlige planter greb hende om ryg og liv for at forhindre hendes kollission med træets stamme.
Langsomt blev hun placeret på jorden på alle fire, hvor hun heftigt hev efter vejret og tog sig forsigtigt til sin ømme hals.
Om halsen lyste Icaricias beskyttende halskæde, men hun skænkede det ikke en tanke, at det var dens mirakuløse værk der havde foresaget pigens redning. Hun var mere bekymret for sin hals.
// Geill Brianne
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 21.12.2008 15:37
Han hævede et øjenbryn en anelse over planterne der havde beskyttet hende mod at falde hårdt ind mod træstammen, havde ærlig talt glemt at hun selv kunne udnytte magi.
Halv nynnende gik han dog hen til hende, satte sig ned ved siden af og kiggede roligt på hende.

"Hvad har du så rendt og lavet?"

Spurgte han muntert, virkede helt som om alt der lige var sket, slet ikke havde fundet sted.
Det var til at sige sig selv at det ikke var noget han gad snakke om, selvom det ikke ville overraske ham hvis hun kommenterede det alligevel..
Dumme barn..
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 21.12.2008 15:45
Hun rørte sig ikke en tomme, som han kom hende nærmere, så bare vredt op på ham. Hendes lange og rodede hår lang delvist ned over hendes ansigt, før hun frustreret gjorde et pust, så totterne faldt på plads ved hendes tindinger.
Da han satte sig ved siden af hende, rettede hun på sig for også at sidde ordentligt og ignorerede fuldstændig hans åndssvage spørgsmål der vel alligevel interesserede ham en høstblomst!

"Hvad skulle det nu til for? Min hals er arret nok i forvejen, nu skal jeg også tage mig af forbrændinger!"

Hun pegede febrilsk på sin hals hvor der netop var dukket forbrændinger op. Værst var det hvor hans fingre havde været, og ned af nakken løb der faktisk små striber af blod. Ikke at Geill bemærkede det, da de første smerte overdøvende den anden.

"Jeg hader dig."
// Geill Brianne
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 21.12.2008 15:51
Han rullede irriteret med øjnene over hendes 'piveri', kiggede lidt rundt i området inden en blussende kugle af ild kom flyvende hen til ham.
Hans rygsæk hang fra den og ilden var ikke specielt varm,så der skete intet ved den halv slidte sæk inden den blev smidt ned i hans favn.
Ligegyldigt stak han hånden ned i den og hev en flaske olie og nogle bandager op fra den og kastede dem hen til Geill.

"Forbrændinger er let.. Lad være med at pive"

Sagde han stift, egentlig ret irriteret over at hun skulle klynke over ingenting. Dumme pigebarn..
Han hævede et øjenbryn over hendes sidste kommentar og klukkede muntert af det.

"Det gør de fleste sku, jeg er ligeglad"

Fnes han halv ondt, hendes mening var vist ikke så vigtigt i hans verden.
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 21.12.2008 16:00
Hun brummede utilfredst ved synes at ilden komme svævende. Kyo vidste hvor meget hun frygtede det, og alligevel brugte han det imod hende og konfronterede hende med det. Altså uden et videre ord, men tydeligvis muggen, greb hun olien og bandagerne, for at skæve mistroisk til dem begge. Olien havde hun aldrig set før. Hvad vidste om det ville svie som bare fanden? Olie sved ikke, men der var ingen der sagde, at det ni også var olie.
Forsigtigt snusede hun til det og måtte erkende, at der ikke virkede til at være noget usædvaneligt ved det.
Diskret skævede hun til ham og mumlede;

"Jeg ville ikke pive, hvis ikke du var så led. Jeg vil jo bare have dig til at spise noget, det er ingen forbrydelse!"

Ved det sidste vendte hun halvt fronten mod ham og hævede stemmen fra sin mumlen. Stædig rynkede hun brynene og ignorede den lille stemme i hendes baghoved, der bad hende holde kæft og bare få ordnet sin hals.
// Geill Brianne
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 21.12.2008 16:06
Han kunne ikke lade være med at undre sig over hendes adfærd. Hvad skulle der da ellers være i flasken, end den lavendel duftende olie?
Han syntes ikke han havde været led. Hun kunne bare havde holdt sin kæft første gang han sagde det.

"Jo det er. Det vedkommer slet ikke dig.. Det ville være som for mig at.. Uhm.. Bede dig.. Få en kæreste?"

Sagde han surt, selvom det mere gik hen i en noget klodset retning. Han interesserede sig jo ikke dybt om hendes privat liv, så han vidste egentlig ikke hvad han skulle sige.

"Og istedet for at pive burde du tage at forbinde din hals.. Du er jo et menneske, du kunne få betændelse som du ligger og roder rundt på jorden"

Tilføjede han roligt, havde lagt hovedet i en hånd der hvilede på hans knæ som han sad i skrædderstilling.
Betragtede hende ellers fattet, selvom han så rolig ud skulle hun nok lade være med at prikke for meget til emnet. Han var ikke en dæmon for ingenting.
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 21.12.2008 16:16
".. F-Få en.. kæreste? .. Kyo, d-det kan slet da ikke sammenlignes!"

Sagde hun og rødmede pludseligt til op over begge ører som hun stirrede på ham. Der gik dog ikke længe før hun tog sig sammen og pludselig var meget fokuseret på at forbinde sin hals. Uden at se på ham, fumlede hun nu med at rulle bandagerne ud, så hun ikke skulle rode med det efter at hun havde sin fingre smurt ind i olie.

"Jeg beder dig æde for din krops skyld. A-At have en kæreste har intet med kroppens ve og vel at gøre."

Tilføjede hun og lagde bandagerne på tværs af sine ben i skrædderstilling, før hun greb efter olien og kom en pæn mængde i sin hånd.
Hendes kinder føltes næsten varmere end hendes hals, hvilket ikke var et godt tegn. Geill hadede det, som hun smurte sin hals ind i olien, tilsyneladende interesseret i et eller andet modsat for Kyo, så hun så den anden vej.
// Geill Brianne
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 21.12.2008 16:26
".. Jo for det er vel privat, er det ikke?"

Spurgte han halv tåget, kiggede uskyldigt på hende og kneb øjnene lidt sammen over hendes pludselige rødmen.
Forstod ærlig talt ikke hvorfor det var så sårbart et område for hende, kunne slet ikke se hvad det var at rødme over.

"Nej det har det jo egentlig ikke.."

Kommenterede han tomt, virkede som om han bare skulle sige noget, ja bare for at svare.
Nu var han ellers så nysgerrig over hvorfor hun sad og rødmede og kiggede på alt andet. SÅ barnet havde en hemmelighed? Gad vide om den ikke kunne vrides ud af hende.

"Hvorfor rødmer du?"

Spurgte han dog ligeud.
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 21.12.2008 16:34
Hvorfor havde hun også så meget hår, anyway? Det var overalt og klistrede til hendes olie-indsmurte hals til hendes irriteration. Hun havde intet til at binde det op med, og hun havde ikke tre hænder.
Et øjeblik overvejede hun at få Kyo til at holde det, men tanken fik hende kun til at rødme endnu mere. Desuden ville han med garanti ikke gøre det, hvilket også var fint, for Geill var ikke særlig begejstret for at lade ham røre det med de hænder.
Hun var øm over sit hår, men tilsyneladende ikke så øm som Kyo var over sit.
Og så kom det spørgsmål hun for alt i verden ikke ville svare på.

"Det rager ikke dig!"

Snerrede hun af ham og kastede hovedet frem, så hendes hår lå langs jorden foran hende, og nakken var fra. Geill kunne ikke se det, men olien havde blandet sig med det røde blod og næsten blevet lyserødt.
Med heftige bevægelser begyndte hun at binde bandagen om sin hals. Rundt og rundt.
// Geill Brianne
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 21.12.2008 16:41
Han så undrende på hende, virkede som om han simpelthen ikke fattede en brik af hendes opførsel, hvilket han egentlig ikke gjorde.
Han forstod simpelthen ikke hvorfor hun blev forlegen over et så simpelth spørgsmål.. Eller så simpel en kommentar.
Da hun pludselig snerrede af ham, fnøs han lavt. Så egentlig temlig irriteret ud og små planlagde hvordan han skulle flænse hendes arme af hendes krop.

"Hvis det rager dig om jeg spiser eller ej, så rager dette da så sandelig også mig lille dame."

Fnøs han ondt, blottede kort tænderne i svag vrede, inden han helt stoppede op og kiggede på hendes hals.

"Hvis du forbinder det sådan der, så går der betændelse i det.."

Konstaterede han roligt, pegede på hendes hals med en lang, skeletagtig finger og hævede et øjenbryn.
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 21.12.2008 16:50
Stadig med hovedet mellem sine vendt mod jorden så hun vredt på sine krydsede ben. Ikke at de var hendes problem, det var Kyo. Hun hadede at rollerne nu lod sig bytte, så dæmonen kunne bruge det imod hende.
Irriteret fnøs hun mod jorden.

"Du er bare nysgerrig, mens jeg er bekymret - der er forskel! Idiot."

Det sidste ord blev en lav og næppe hårlig hvislen, mens hun mere heftigt arbejdede med bandagen. Det var lang, men hun var snart færdig, da Kyo pludselig pegede på hende og kommenterede hendes måde at gøre tingene på.
Hidsigt slog hun begge hænder fladt mod jorden og kastede håret tilbage så hun kunne se på ham.

"Hvad gør jeg nu forkert?!"

Hun var hidsigere end hvad godt var, og det var alt sammen dæmonens skyld!
// Geill Brianne
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 21.12.2008 16:57
".. Ja, men jeg er lidt ligeglad. Sig det nu eller jeg river armene af dig"

Sagde han lige ud, så egentlig ret glad ud selvom det kun fik det til at virke mere forkert at han sagde det sådan.
Fandt det egentlig utrolig morsomt at hun sådan snerrede af ham bare fordi han havde kommenteret sådan en ubetydelig ting.
Kiggede lidt på hendes klodsede bandage og himlede kort med øjnene.

"Dit hår og alt for meget af dit blod er mast rundt omkring dine sår.. Desuden skulle du lade olien sidde lidt i det så det kunne køle sårende ned.. Har du aldrig haft en brandsår, barn?!"

Spurgte han flat, det virkede som om at hun aldrig havde brugt olier og bandager til sine sår.
Som pyroman havde han fået en del sår i løbet af sit lange liv så han havde lært hvordan man gjorde det ordenligt.. I forhold til hende.
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 21.12.2008 17:05
"Nej!"

Han fik hende aldrig til at indrømme noget, det garanterede hendes stædighed hende for. Hendes smertetæskel var så straks mere vakkelvoren, men så støttede hun sig bare til håbet om at "jeg giver armene af dig" var en tom trussel.
Desuden havde hun travlt med at være gal.

"Jeg nærmer mig ikke ild frivilligt, medmindre det bliver mig påtvunget i forbindelse med dig, din sadist!"

Snerrede hun og flåede bandagen af sin hals, efter det besvær hun lige havde gjort sig med at få den på.
Hun samlede bandage og olie i en hånd og kastede det mod Kyo, med vilje i hovedhøjde.

"Desuden er det din skyld at jeg overhovedet har brug for det her! Så nu har du værsgo at gøre det, siden du er ved så meget om det!"
// Geill Brianne
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 21.12.2008 17:14
Han hævede hovedet en anelse over hendes stædighed og fnøs atter halv vredt over det.
Det dumme pigebarn fattede simpelthen ikke en skid når hun var så stædig! Slet ikke for at tale om dum.
Troede hun ikke på at han turde flå hendes arme af?! For hvis det var der skoen trykkede skulle han gladeligt bevise det.
Smilede dog en anelse over hendes frygt for ild. Kunne slet ikke forstå hende der, men det var nu en rar ting at vide.
Dog da hun pludselig fyrede olien og bandagen efter ham, grab han dem let som havde hun puffet dem hen mod hans hænder.

"Hvad tror du jeg er? Din mor? Du lærer det sku da aldrig hvis ikke du gør det selv!"

Hvislede han irriteret, lagde tingende på jorden så hun dog let kunne nå dem.

"Fint så lad være. Få endelig en betændelse, lig endelig flere dage i voldsomme smerter, forvent endelig at dø af det."
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 21.12.2008 17:24
"Jeg lærer det aldrig hvis der ikke er noget der viser mig det!"

Hun slog ud med begge arme i en opgivende gestus, før hun skiftede stilling og trak knæene ind til kroppen så hun kunne slå armene om dem og støtte hovedet i mellem dem.
Hun sukkede tungt ved hans pirrende ord. Han var sådan et røvhul, og hun var efterladt med intet valg.
Roligt strøj hun en hånd ind under håret og om i nakken. Da hun trak den tilbage igen og så på den, var den ganske rigtigt våd af lyserød olie. Irriteret knyttede hun næven og tørrede den af i bukserne, før hun tog fat i den alt for lange bandage og første den op til munden. Og så, uden et ord, bed hun hårdt fat om stoffet samtidigt med, at hun rykkede hårdt til med hænderne. Det var besværligt, men det lykkedes hende at få enden revet af. Med det stykke tørrede hun altså nakken ren for det lyserøde så godt hun kunne.

"Vil du så ikke i det mindste holde mit hår væk, så jeg kan komme til at gøre det ordenligt?"

Mumlede hun pludselig mere rolig. Selvfølgelig så hun ikke på ham som hun talte, men så i stedet på det lyserøde stykke bandage hun havde i hænderne.
// Geill Brianne
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 21.12.2008 17:35
"Brok, brok.."

Mumlede han blot og himlede med øjnene i svag irritation over den ellers barnlige opførsel.
Han betragtede hende lidt mens hun rev bandagen i stykker og tørrede af hist og her, inden han satte sig helt hen til hende.
Fandt en hårelastik frem og greb fast i hendes hår, inden han satte en overraskende pæn hestehale fast til toppen af hendes hoved.
Selv uden at bruge en børste sad det overraskende pænt og han trak bandagen og oilen hen til ham selv igen.

"Smid det brugte ud barn og sid stille. Hvis du piver og rykker dig for meget så kan jeg komme til at rive hul på en pulsårer"

Sagde han foruroligende roligt, inden han hældte en smule lavendel olie ud på en hånd og satte flasken ned igen.
Lagde hånden på hendes hals og smurte olien rundt om hendes sår og brandmærker. Det var et tyndt lag og ikke sådan et tykt lag som hun selv havde lagt på inden.
Han var rolig og det kunne havde været behageligt hvis han havde taget sig sammen og han ikke havde haft så skeletagtige fingre.

"Lad det sidde lidt."
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Lorgath
Lige nu: 2 | I dag: 12