En snedker og en bordelejer gik ind på en kro...

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 29.01.2022 23:22
 Den ene hånd flyttede sig fra dørkarmen da svimmelheden forsvandt , og blev kort holdt op i et nærmest overgivende udtryk, da halvkatten hvæste af ham. Han skulle nok holde afstand. Hånden flyttede sig ned til ansigtet og han gned det med et suk, mens han nikkede til Enzels ord. Det var besværligt. Han havde det okay med at Enzel ikke gav ham det hele. Og han følte også det alligevel ikke ville være det hele, når han havde Nicola. Enzel ville jo altid vælge Nicola over Phillippe. Det kunne godt være de var noget forskelligt for Enzel, men Nicola virkede alligevel til at være det mere end Philly. Nok endnu mere nu
 " Du får det til at lyde som om, jeg har sagt jeg ikke vil have noget med dig at gøre... " Brynene var rynket og han flyttede hånden væk fra ansigtet, så han kunne se på Enzel med et lidt uforstående blik. Da han så tåren der sneg sig ned over Enzels kind, rakte han hånden frem, for at tørre den væk, men han stoppede sig selv. Hånden lukkede sig sammen, og kom langsomt ned af hænge langs siden.
 " Jeg holder af dig, Enzel.. Utroligt meget, endda. Jeg.. " Phillippe skar en grimasse og sukkede. Han vidste ikke hvad han skulle sige. Han kunne ikke give Enzel det han ville have, var der virkelig ikke noget der kunne være et tilfredsstillende alternativ?
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel tørrede selv sin kind, da Phillippe nær havde rakt ud efter ham for at tørre tåren væk. Han ønskede stadig ikke at blive rørt ved af ham. Det kunne jo knække ham midt over, og i værste tilfælde ville han komme til at give efter for berøringen. "Jeg er ikke som dig, kæreste Phillippe." Svarede han bittert ved tanken om alle de sexpartnere, som han åbenbart ikke var meget anderledes fra på trods af hvor priveligeret man var, hvis man havde Enzel som elsker. "Jeg kan ikke bare elske med dig uden følelser, og jeg kan ikke hvis du ikke elsker mig. Jeg havde kun så meget lyst efter dig, fordi jeg troede du var min i hjertet. Jeg holder rigtig meget af mine møbler derhjemme. Eller mine hjemmesko om vinteren. Men de får mig ikke til at føle noget specielt, når jeg tænker på dem. Jeg ville ikke græde, hvis jeg nu m-manglede dem..." Phillippe gjorde ham så ulykkelig nu, hvor han før gjorde ham ufatteligt glad. Tænk sig at man kunne ødelægge noget så smukt, så let. Når Enzel så på Phillippe kunne han godt se at han var forpint over situationen, men det måtte vel være fordi han fandt ham besværlig. Eller... han mistede sin lette adgang til et godt knald. Hvis han da overhoved var så god, som han selv havde troet? Alt hvad han troede kunne jo vise sig at være forkert. Måske var han slet ikke noget som helst. Al den status og skønhed han havde, mistede han måske idet han stak daggerten i brystet på Llyon. Siden da var han kun en gadekat uden et navn.

"Jeg går altså nu..." Lød det bedrøvet og opgivende fra Enzel. Han skulle hjem og reflektere over sit liv. Men først var det vist nødvendigt at drikke sig godt fuld. Han kunne slet ikke tænke sig til hvad Nicola ikke ville tænke om ham, og lige nu var det ærlig talt også svært at bekymre sig om det lige nu. Enzel havde seriøse problemer nu. Han slap i døren og trak sig væk fra manden som for lidt siden havde skabt sommerfugle i hans mave. Men nu var sommerfuglene blevet til møl, og det var ikke længere svært med afsked.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 30.01.2022 13:10
 Man skulle nærmest tro at Phillippes bryn ikke længere kendte til meget andet end at være rynket, så ofte de havde gjort det inde for ganske kort tid. Enzels ord fik endnu en gang brynene til at rynke sig, og hovedet tippede en anelse på skrå. Havde de ikke allerede gjort det klart, at de var forskellige? De næste ord der kom, fik Phillippe til at vippe hovedet lidt bagover med et lavt suk i overgivelse. Lige godt hvad han sagde, var det ikke godt nok. Det var som at stå og diskutere med Nicola igen. Mon det var en kattedyrs ting?
 " Det var jo ikke det jeg mente... " Man kunne næsten høre at Phillippe var ved at give op. Han lænede hovedet mod den hånd der stadig lå på dørkarmen, og han lukkede øjnene lidt. Han var for træt til det her. Inden han kunne nå at få vendt tankerne og fundet ud af hvad han skulle sige begyndte Enzel at gå.

" Enzel! " Impulsivt åbnede Phillippe døren nok op til han kunne træde ud, og gribe fat om det spinkle håndled. Han så ned på ham med et bedende glimt i øjnene. Som de stod der - nøgen menneske mand, og fuldt påklædt halvkat - var forskellen mellem den næsten smertefuld. Ja, næsten tragikomisk. Phillippe holdt blikket mod Enzels mens han snakkede.
 " ... Undskyld.. Hvis du føler jeg har ført dig bag lyset.. " han slap grebet om Enzels håndled, og trådte et skridt bagud for at give halvkatten noget afstand, inden han køre hånden gennem håret.
 " Jeg er blevet utroligt glad for dig, Enzel... Jeg kan ikke forklare det. Jeg forstår det ikke. Men du er.. speciel.. Du har taget en plads i mit hjerte jeg ikke var klar over var der.. " Hånden der havde gnedet ansigtet mens han snakkede, faldt ned langs siden og han trak lidt på skuldrene, et tegn på han ikke vidste hvad han ellers skulle sige. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Det allersværeste var overstået. Enzel havde fået skubbet sig væk fra døren og var på vej mod døren. Nu hvor Phillippe ikke længere kunne se ham, slap han fuldstændig kontrollen over sig selv, og mimikken i ansigtet kunne endelig afsløre smerten. 

Hurtigt blev det klart, at Phillippe ikke ville lade ham gå så let, desværre. Enzel kunne ikke længere bevare sin stolthed. Phillippe ville kunne se hvor stor en smerte han var i, når først han fik fat på ham og bremset ham fra at forlade værkstedet. Hvad der overraskede Enzel var, at Phillippe ikke holdt ham fast, men slap hans håndled med det samme igen. Lidt generet af at være stoppet på den måde, kiggede han sig nænsomt tilbage på ham. Kunne det passe at han havde misforstået Phillippe? Han forstod bare ikke hvorfor Phillippe havde sagt, at han ikke kunne være den mand Enzel ville have, hvis ikke det var fordi han ikke ville have noget seriøst med ham...

"...Og hvordan er det anderledes fra kærlighed?" Spurgte han med gråd i sin stemme. Han forsøgte at få styr på sig selv igen. Han havde ikke lige regnet med at Phillippe ville komme efter ham. At Phillippe var nøgen var ikke generende på nogen måde. Han havde efterhånden set Phillippe nøgen mere end påklædt. "Når du kommer tilbage... så ved du hvad det er for følelser du har... okay?" Enzel gav ham et ultimatum... Phillippe havde chancen for at redde sit forhold til ham, og muligvis også chancen fra at redde sig selv fra det uundgåelige... Enzels daggert... Han håbede sådan for Phillippes skyld, at det ville gå op for ham, at det havde været ægte kærlighed hele tiden. Men han tvivlede på det. Der var noget helt galt med Phillippe... han følte og tænkte ikke rigtigt.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 30.01.2022 15:13
 Phillippe åbnede munden for at svare Enzel, men endte med at lukke den igen. Hvordan var det anderledes? Han slog blikket ud til siden inden han endte med at trække på skuldrene. Han kunne ikke forklare det, selv hvis han vidste. Han troede det var kærlighed han havde for Nicola, men hvordan var det forskelligt fra hvordan han havde det for Enzel? Selv hvis han vidste hvad han skulle sige, ville han ikke risikere at komme til at afsløre ham og Nicolas forhold. 

" Og.. hvis jeg ikke gør? " spørgsmålet var mumlende, og første gang i et stykke tid, mærkede han frygten for hvad Enzel kunne finde på. Selvom det var noget tid siden deres lille.. konfrontation på kroen, stod minderne stadig klart for snedkerens indre, som var det han oplevede for ganske få timer forinden. Han ønskede ikke det skulle være ham. Han følte sig rimelig sikker i, at Enzel ikke ville gøre ham noget, men hvordan stemningen mellem dem pludselig var blevet en hel anden, gjorde han alligevel en smule usikker. 
 Phillippe kløede sig lidt i nakken og skævede mod Enzel. Selvom han satte spørgsmålstegn ved konsekvenserne, endte han alligevel med at nikke. Han skulle i hvert fald nok prøve at finde ud af noget. Han vidste heller ikke længere hvordan han havde det med Nicola, så der var nok for tankerne at tage sig af.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Da Phillippe spurgte hvad der ville ske, hvis ikke han elskede ham, når han kom tilbage blev Enzel stille og kiggede på Phillippe. Han fik en underlig fornemmelse af, at Phillippe vidste hvilke uhyggelige tanker Enzel stod og gemte på. Men så igen, hvis Phillippe virkelig kendte til Enzels dilemma, så stod han nok ikke så roligt... En lille del af ham havde brug for at gå hen og kramme om Phillippes, kolde, nøgne og svagelige krop for at trøste ham og forsikre ham om, at han aldrig ville gøre ham fortræd. Men det passede jo ikke... hvis Enzel følte sig truet, så var han villig til at gøre det nødvendige.

"Hvis... du ikke når frem til at du elsker mig..." Begyndte Enzel eftertænksomt "...Så har vi spildt en hulens masse tid med hinanden, ikke?" Han vovede sig et lille skridt mod Phillippe og strakte sin arm frem for at røre ham. Han strøg hans kind ganske kærligt, for han elskede ham jo... Han ville sikkert elske ham for altid, om så han var ude af Dianthos eller død og borte...

Det at røre ved Phillippe gjorde ubeskriveligt ondt på ham. Han kunne ikke lade den blive hos ham, så han lod den roligt dale igen, og han trak sig et skridt tilbage igen og betragtede Phillippes ansigtsudtryk en sidste gang, før han uden farvel eller advarsel gik mod døren. Denne gang i et beslutsomt tempo, så Phillippe ikke skulle få mulighed for at standse ham igen. Han åbnede døren ud til Dianthos gader og lukkede døren efter sig. Med et lille smæld, fordi det føltes lidt bedre at gå væk derfra med vrede! 

Enzel har forladt tråden.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 13.02.2022 12:08
 Phillippe var ikke dum, selvom man nok kunne argumenterer for at det var hans egen dumhed der havde bragt ham i den situation han stod i. Snedkeren vidste hvad bordelejeren var i stand til. Hvad han kunne gøre. Og derfor ønskede Phillippe ikke at komme på hans dårlige side. Det var jo derfor han ikke havde kunne afvise ham helt. Hvad ville Enzel ikke gøre hvis Phillippe sagde der var en anden han havde følelser for? 
 Enzels svar gjorde ikke Phillippe specielt meget mere rolig. Han kunne ikke gennemskue vikle skjulte tanker der lå bag dem. Det var fyldte mest i hans tanker var dog hvordan Enzel så på det hele. Phillippes bryn rynkede sig lidt uforstående, mens han så på halvkatten. Selvom de ikke ville leve lykkeligt til deres dages ende - noget Phillippe ikke regnede med nogensinde ville ske - mente han da ikke de havde spildt tiden. De havde da haft nogle gode øjeblikke sammen. Nydt hinanden til det yderste. 
 " Det ved jeg nu ikke.. " Phillippe lænede blidt hovedet lidt mod Enzels kærtegn.
 " Jeg synes ikke vi har spildt tiden.. " Ordene blev mumlet ud, mens det trætte blik blev mod Enzels, som hånden fra hans kind forsvandt igen. 

Phillippe gjorde ikke andet end at følge bordelejeren blev blikket, da han gik mod døren og forlod det lille værksted. Det gippede kort i snedkeren krop da døren smækkede. Hvorfor skulle det hele også være så besværligt? Det var meget nemmere da han bare hoppede fra flirt til flirt... Phillippe lukkede øjnene med et suk og gned ansigtet lidt. Kunne Enzel ikke bare være glad for det de havde? 

Phillippe har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 7