Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 20.10.2020 18:18
Reaktionen fra Pax, var ikke hvad Juno var blevet vant til, men i forhold til hvad de begge havde været igennem de sidste par timer, så havde han heller ikke forventet mere, og blot det mindste tegn på at Pax havde sat pris på Junos forsøg på humor, var nok til at gøre Juno endnu mere afslappet og tilfreds end det varme vand allerede havde gjort ham. 

Juno fulgte ham dovent med blikket, imens den ældre fyr forsvandt ned under vandet. Han lagde sig selv til rette, med en arm hvilende på kanten af karret, gulvet køligt under hans hud, men som en god kontrast til det varme vand. Han lod også sin kind hvile imod sin arm, imens han med døsige øjne holdt øje med Pax. På trods af hvor længe han var under, nåede Juno ikke at bekymre sig - det sidste sted Pax kunne finde på at skade sig selv på, burde være foran ham. Ellers ville det være Juno, der gjorde yderligere skade på ham. 

Selv da Pax kom op igen, blev Juno siddende, hvor han sad, snart afslappet nok til at falde i søvn hvor han var. Hans blik blev dog straks opmærksomt igen, da Pax begyndte at tale. "Tak," mumlede han og skubbede til Pax's ben med sit. "Jeg - det var heller ikke - du ved, det ikke var sådan ment. At det ikke havde noget med dig at gøre. Jeg kunne bare ikke..." Junos ord forsvandt ind i sig selv, og Junos blik faldt ned i vandet, inden han langsomt så op igen.
"Hun vidste lige hvad hun skulle sige. Jeg er glad for at du ikke - er enig med hende." Junos blik gled over Pax's ansigt, inden han lavmælt tilføjede; "Ramte det hun sagde om dig, lige så hårdt?"
Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 20.10.2020 19:10
Pax affejede hurtigt Junos ord med en håndbevægelse og dernæst ordene: ”Jeg – altså, det ved jeg godt.” Han forsøgte, at sende dem afsted med et let smil og til hans egen overraskelse lykkes det ham også.
Det er også lige meget nu. Jeg tænker ikke noget – dårligt om dig eller ja – bare sådan generelt.” Pax skar en grimasse og kom derefter til at grine lavmælt over sin egen akavede facon. De tofarvede øjne forlod Junos blonde skikkelse og faldt i stedet ned i vandets blanke overflade.

Ramte det hun sagde om dig ligeså hårdt?

Spørgsmålet fik Pax til at synke besværet, alt imens hans blik for et moment vaklede tøvende. Dernæst nikkede han bekræftende. ”Jeg er ikke ligeglad med Evlyn. Jeg forstår – det med Hector nu. Det med at man kan elske to på samtidig. Det gør ligesom ikke den ene kærlighed mindre –”, mumlede han, næsten overvejende, hvorefter han rømmede sig. ”Nogle gange skal man tage mine ord mere bogstaveligt end man måske går og tror –” Pax havde aldrig før sat ord på netop den fornemmelse og for et langt øjeblik sad han og så eftertænksomt ned på sine arrede hænder: ” – så når jeg spørg, hvad der forventes af mig, så mener jeg lige præcis det. Hvis – ja, hvis det giver mening. Det der med at læse andre mennesker – det kommer ikke nemt til mig. Jeg lader bare som om. Hvis jeg ikke kunne lugte og høre et hjerteslag – jeg ville være mere blind end jeg er i forvejen.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 20.10.2020 20:24
Ved Pax's svar trak Juno skeptisk sine øjenbryn sammen. Der var et tidspunkt hvor hans handlinger havde fået Pax til at tænke værre om ham. Det havde været helt tydeligt, dengang han ikke havde kunne forlade Hector, og Pax havde heller ikke haft den mest positive attitude, da han først havde hentet ham i Zircon. Så Juno vidste ikke, om han skulle stole på at han tilgav ham nu - Faith havde trods alt haft en pointe i dét hun havde sagt og Juno ville ikke bebrejde ham, hvis Pax stadig var bitter over noget af det. Alting ville have så meget lettere, hvis Juno bare havde kunne forlade Hector dengang. 

Men så lod Pax's lavmælte latter igennem badeværelset, og med ét stolede Juno på, at han var fuldt ud tilgivet. 

I et langt øjeblik lyttede Juno uden at sige noget. Det var en befrielse at høre, at de forstod hinanden nu. Juno så helst, at ingen af dem nogensinde kom til at elske en anden igen, men i det mindste forstod de hinandens tidligere valg nu.

Juno løftede sig op at sidde igen og løftede sig videre op at sidde på sine knæ, indtil han kunne læne sig ind over Pax, og med en hånd under hans hage, løfte hans ansigt op mod sig, så han kunne skubbe sine læber op mod hans, og sin tunge op mod hans tunge, og i et vådt kys udåndede tungt imod hans mund. Luften føltes kold mod hans hud hvor det varme vand ikke dækkede den - kun hans læber og kinder føltes varme over vandet nu. 
"Lov mig, du ikke tager ud og leder efter hende," bad han, hans stemme ikke mere end en hæs hvisken. "Jeg forstod ikke halvdelen af hvad Faith sagde, men jeg forstod at det er farligt." Forsigtigt kyssede Juno Pax's læber igen, inden han lænede sin pande mod hans. "Vi er kun lige kommet hjem. Jeg kan ikke miste dig nu." 
'Hvad forventer I af mig?' havde Pax spurgt de to fremmede personer i kroen. De havde forventet at han ville hjælpe dem med at finde Evlyn. Der var ikke andet Juno kunne stille op, end at bede Pax pænt om at lade være, men han var klar til at begå mord, hvis det var dét det tog at beholde Pax. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 20.10.2020 20:36
Pax så op i det, at Juno rørte på sig. Dernæst gengældte han det kys, den blonde mand skænkede ham. Det var dog anderledes end de forrige, de havde delt. Sådan føltes det i hvert fald for Pax, hvis ene arm gled rundt omkring Junos krop; det var mere… af et eller andet. Måske oprigtighed eller hengivelse – den rigtige slags. Den, der fulgte i kølvandet på, at de ikke længere var en hemmelighed. Om de ville det eller ej, var der ingen tvivl om, at i hvert fald fem mennesker kendte til dem.

Junos ord fik Pax til at synke en klump og først et langt øjeblik senere gik det op for ham, at han var stoppet med at trække vejret. Tankerne var ligeledes gået i stå – alt der rigtig syntes at gå igennem hans hoved, var, at: ”det kan jeg ikke love.

Også Pax havde hvisket sine ord og i samme øjeblik, at de havde forladt hans mund, søgte de tofarvede øjne Junos. ”Men hun er stadig i Dianthos. Domino og Faith finder hende. Hun kan ikke forsvinde ud i ingen ting. Det er Gregory, der er farlig – men ikke for mig. Ikke for os. Han er pisse ligeglad med Ulven.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 20.10.2020 21:37
Juno følte det samme som Pax gjorde, i deres kys; han havde det som om han kyssede Pax som sin kæreste for første gang nogensinde. Alligevel turde han ikke spørge, om det var dét de var. Det føltes farligt at spørge, som ville han vågne og opdage at det hele kun havde været en drøm, eller som ville det udløse et afslag fra Pax. Juno nød blot følelsen og turde ikke gøre den fuldt og fast ægte. 

Inden han kunne stoppe det, undslap et tungt suk Juno ved Pax's svar. Det forekom ham som et nemt løfte at give - han skulle blot undlade at gøre noget. Juno følte sig besejret i hele sin krop, og selvom han mødte Pax's blik, så var der kun frustration og skuffelse at spore i hans ansigtsudtryk og den rynke, der viste sig over hans næseryg, imens han lod sin krop dumpe væk fra Pax's og mod kanten af karret i stedet, i en bevægelse der lod en del af vandet flyde over kanten. 

"Jeg tror på dig," svarede han i en skeptisk tone, der afslørede, at det var det sidste han gjorde. Men han tog ikke blikket fra Pax og efter et langt øjeblik smed han en af sine ben op over hans, i en gestus der var endt med at blive synonym med hengivenhed for ham. "Hvis du leder efter hende, så leder jeg efter Hector." Det var ikke ment som en trussel, men så snart han havde sagt det højt, blev det til én, og da han så væk fra Pax, var det ikke lige så meget af skyldfølelse, som det var af skamfølelse over at være blevet til den slags jaloux kæreste-type som han altid selv havde hadet.
Han havde heller ikke skjul på, at han straks fortrød sine ord, ved at lægge en hånd over sit ansigt med et højlydt suk. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 21.10.2020 06:17
Junos ord ramte Pax som et knytnæveslag. For et langt øjeblik kunne han ikke andet end at betragte den blonde mand, hans blik nedslået. På en eller anden måde var det for meget - Pax anede ikke, hvordan han også skulle tage hånd om Junos jalousi taget dagens udvikling i betragtning, hvormed han endte med at sidde og stirre tomt frem foran sig.

Omsider mumlede han: "Du behøver ikke lede særlig længe, for han holder til nær markedspladsen". Pax så ikke på Juno i det, at han dernæst rejste sig. De trængte begge til sæbe og det var med langsomme bevægelser, som kunne Pax ikke magte handlingen, at han gik i gang med at lede efter en sæbeblok.

Da han omsider fandt frem til, hvor han havde lagt det sidst, vendte han tilbage til vandet. Hans øjne var lige dele udmattede og fuld af sorg, men der var noget beslutsomt omkring Pax, da han langsomt lod sig selv dumpe ned ved siden af Juno og dernæst rakte ud efter den blonde mand. Langsomt, så uendelig langsomt, guidede Pax Juno om at sidde mellem hans ben, så hans ryg kom til at hvile mod hans egen brystkasse.

For blot et øjeblik lod Pax sig selv nyde fornemmelsen, den tætte kærtegn medbragte men derefter begyndte han at fugte det blonde hår, hans ene hånd formet til en skål. Da håret var vådt, greb han en smule sæbe, som han dernæst lod blødgøres en smule over vandoverfladen. Da også det var lykkes ham, begyndte han at vaske Junos hår. 
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 21.10.2020 10:03
Juno vidste ikke hvad han havde regnet med, men det havde ikke været, at Hector var så tæt på. Markedspladsen var på ingen måde en del af Øvre By, men alligevel føltes det som om Hector pludselig kun var lige rundt om hjørnet fra dem. Der var så mange ting, Juno gerne ville sige til ham. Undskyld, først og fremmest. For at slå op med ham, på den måde han havde gjort. For at efterlade ham alene, med et nedbrændt hus og skræmte unger.
Juno sad helt tavs og fysisk stille, indtil Pax guidede ham ind imellem sine ben. Ved Pax's rolige bevægelser slappede hans krop snart af igen. Desuden betød berøring for ham, at Pax stadig elskede ham.

Med en dyb indånding drejede Juno sin overkrop imod ham, så han kunne se ham i øjnene.
"Jeg har ikke lyst til at se ham, før vi - dig og mig - før vi er, du ved." Juno så så sigende på Pax som han kunne, for at kunne undgå at sige ordet kæreste. Det var det han følte og det var dét, han havde brug for at høre, men han ville høre det fra Pax. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 21.10.2020 10:38
Pax koncentrerede sig om at massere sæben ind i det blonde hår, hvormed han næsten overrasket så på Juno, da han vendte sig mod ham. Med kronen af hvidt skum og det alvorsfulde blik, lignede Juno en fortabt prins og Pax den trofaste væbner.

Og det var måske også netop det, Juno var. En fortabt prins ledende efter det, der retmæssigt tilhørte ham. Ikke at Pax antog, at det, der var mistet, var ham selv. Langt snarere var det noget, der eksisterede udover dem selv men som Pax instinktivt forstod. Som havde også han mistet det.

En eftertænksom rynke satte sig fast mellem Pax's øjenbryn, men der var ingen forvirring at spore i hans blik. Han forstod godt hvad Juno efterspurgte.
"Det er måske sådan en generations-ting", forsøgte Pax at spøge, velvidende det sagde mere om ham end noget andet. Evlyn og Pax havde trods alt aldrig spurgt hinanden, om de var sammen - det var de bare, for... selvfølgelig. De elskede hinanden, hvormed at der ikke var anden mulighed, der lokkede. Det var vel det samme for Juno og ham, ikke?

"Vi er jo sammen. Jeg - det tænkte jeg, at vi var, for... hvad er alternativet? Og efter alt hvad der sket... i dag... på turen hjem... hvordan kan du tvivle på mine intentioner?"
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 21.10.2020 18:51
Da budet om generations-forskellen blev nævnt, kneb Juno straks sine øjne skeptisk sammen og rystede på hovedet. Det er en 'jeg har aldrig haft noget der ikke var dybt seriøst versus jeg har mest haft useriøse forhold'-ting, havde han lyst til at sige, men kunne ikke finde en formulering til det, der lød rigtig, og endte med at forholde sig tavst.

Pax's næste ord var ikke nemmere at svare på, men de var i højere grad nødvendige at svare på. Juno sank en klump og udsatte sit eget svar, ved at række ud efter en svamp og væde den i det varme vand, inden han blidt strøg den over såret på Pax's arm. 
"Jeg tvivler, fordi du ikke engang vil sige det nu. Det er okay, hvis du ikke vil have at vi er kærester lige nu. Jeg har bare ikke lyst til at rende ind i Hector før vi er. Jeg tror - jeg tror han vil påstå, at jeg forlod ham for ingenting. Og jeg ved, at det ikke er sandt! Men jeg gider ikke have diskussionen med ham." Juno afsluttede sin tale med et suk og skævede op til Pax under lange, lyse øjenvipper, ikke helt klar til at løfte sit ansigt for at kunne se ham rigtigt an. Han havde ikke lyst til at kunne se det, hvis Pax på nogen måde udstrålede afvisning af ham. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 21.10.2020 19:04
Pax lod Juno gribe om svampen og rakte sin arm frem imod ham men foruden, at de tofarvede øjne forlod den blonde mands skikkelse. Pax lyttede nemlig, som gjaldt det hans liv men forundring over, hvad han hørte, var heller ikke for sen til at melde sig. Faktisk blev den malet henover hans udsultede ansigt med en bred pensel og Pax kom til at fnyse, før at han nåede at stoppe sig selv: ”Så du vil være kærester, så du kan fortælle ham, du lå med før, at vi er sammen? Så I ikke skal – hvad? Diskuterer når I hænger ud?

Pax kunne ikke skjule sin fornærmelse eller det faktum, at det sårede ham dybt. Han forsøgte heller ikke. Der var ikke mere overskud at trække på, hvormed alt blev en så umiddelbar reaktion, det kunne blive. 
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 21.10.2020 20:04
"Nej!" udbrød Juno straks, fortvivlet, da Pax misforstod ham. Svampen blev tabt i vandet, hvor den flød væk, uden at Juno opdagede det, hans opmærksomhed rettet udelukkende mod Pax. "Jeg ville ikke engang - hænge ud - med ham," skyndte han sig at tilføje. Det var det sidste han ville. "Og jeg ikke kun med ham. Vi var kærester. Hvilket åbenbart er mere, end hvad du vil være med mig!"
Mere end noget andet havde Juno lyst til at rejse sig og gå, men hans hjerte trak ham mod Pax og han kunne ikke lade med at tænke, at hans hjerte ville blive knust, hvis han lagde den mindste afstand imellem dem nu.
"Det - det bliver bare svært for mig. Hvis jeg skal se ham," forsøgte han at forklare, desperat efter at finde en måde at få Pax til at forstå. "Og selv hvis jeg ikke skulle - selv inden jeg vidste, at han stadig var i Dianthos - Pax, jeg har altid bare gerne ville være din kæreste. Jeg har ville have det siden jeg var en dum, 13-årig knægt!" Juno, pludselig bange for at hans væld af ord ville skræmme Pax væk, greb fat om den ældre fyrs underarm og holdt desperat fat om den. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 21.10.2020 20:17
Pax tog instinktivt en dyb indånding, som forsøgte han igennem luften at forberede sig på Junos forklaring. Ordene, der dernæst væltede ud af den andens mund, var dog så ganske ulig dem, Pax havde frygtet og des flere af der kom, des længere ned faldt hans skuldre i lettelse. 

Juno elskede ham. Juno elskede ham rigtigt.

I det at den andens hænder greb ud efter ham, lænede Pax sig frem og lagde sine egne omkring den hans ryg. ”Du er fucking dum at høre på”, mumlede han, hans ord ligeså paniske og hektiske som Junos havde været. ”Selvfølgelig vil jeg sgu da være mere! Jeg – vidste bare ikke, at det var så pisse vigtigt for dig at bruge det ord!” Pax tav brat og sank en voksende klump i halsen, hvorefter hans blik flakkede hvileløst mellem Junos egne. ”Det jo ikke sådan noget, jeg render rundt og siger.” Pax trak Juno tættere på sig og lænede sig det sidste stykke frem for at lade deres læber mødes flygtigt. Dernæst lod han atter deres øjne mødes.

Jeg elsker dig”, hviskede han, ”så, Juno, vil du være min – kæreste?
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 21.10.2020 21:59
Juno vidste, at han var sikker, i samme øjeblik at Pax lagde sine arme om ham. Så længe den anden ville have ham tæt på sig, var der intet der kunne gå helt galt. Sådan havde det altid været og Juno tvivlede på, at det nogensinde ville ændre sig. 

Juno sukkede, både lettet og ophidset, da Pax endelig kyssede ham, og da deres flygtige kys sluttede, så de kunne se hinanden an, var Juno kun utålmodig efter at kunne genoptage det. "Ja! Ja, for helvede!" Udbrød han, i kontrast til Pax's hvisken. Han slap Pax's arm, men lagde begge sine hænder om hans nakke, hans tommelfingre mod hans kæber, og trak ham ind i endnu et åndeløst, hektisk og vådt kys. "Jeg elsker også dig," hviskede han ind imellem kys, og havde mere han havde lyst til at sige, men havde ikke mere lyst til at sige det, end han havde lyst til at skubbe sin tunge op imod Pax's, eller hele sin krop op imod hans for den sags skyld. 

"Du er min," hviskede han imellem flere kys og denne gang lykkedes det ham at trække sig en smule væk. "Og du er stadig beskidt," mumlede han og løftede en hånd for at stryge den over Pax's kind, i en berøring der var alt for blid til at have nogen effekt på skidtet. 

Hele hans krop var blevet varm idet at Pax havde kaldt ham for sin kæreste, og i det blanke vand kunne han ikke lægge skjul på, hvordan hans krop ellers var blevet påvirket af dét og af deres kys, men han havde lovet sig selv at give Pax plads. Plads, til at komme sig over sit brud med Evlyn, og plads nok til at lade sin krop hvile, nu hvor de endelig var kommet hjem. Så det var med stor kraftanstrengelse at han rakte ud efter sæben, for at hjælpe Pax med at blive ren, i stedet for at bukke under for sine egne lyster. Han kunne dog på ingen måde få sig selv til at se væk fra Pax og endte med at famle i blinde efter sæben, fuldstændig mesmoriseret af den ældre fyr. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 22.10.2020 13:00
Pax besvarede Junos hengivne kys og lænede sig frem for at afkræve flere, da Juno trak sig. At være tæt på den blonde mand var på en og samme tid en påmindelse om, at han havde været tro mod sit hjerte men også hans måde, at fortælle den anden, at han var hans. At han havde været det længe, både som beskytter og senere hen elsker. For det var unægtelig en kompliceret følelse af kærlighed; en, der strakte over adskillelige roller, alle uvurderlige og alle resultat af deres delte historie. Ligeså vel som Pax havde været en fascination, en uskyldig forelskelse fra barndommen, havde Juno også været mange former for kærlighed for Pax.

Et lavmælt og moret fnys undslap Pax, der strammede grebet om Juno. Heller ikke han var i stand til at se væk, men den ene hånd formåede at finde sæbeblokken og skubbe den ind i den blonde mands greb. Det stålgrå øje lyste af samme indestængte hengivenhed og begær, for det var ikke gået forbi Pax’s bevidsthed, at den anden følte det for ham. Også han følte det, som en behagelig summen og energi, der skreg efter forløsning.

Og du er min.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 22.10.2020 17:22
'Jeg har altid været din', havde Juno lyst til at svare. Det lå lige på hans tunge, men han vidste, at det ikke var sandt. Han havde aldrig før været så meget Pax's, som han var lige nu. Aldrig lige så uforbeholdent eller åbenlyst. I det skjulte og i sine dagdrømme havde han; men aldrig før på denne måde.

Lige så meget som Juno havde lyst til at overgive sig til Pax, havde han lyst til at besejre ham; til at markere ham som sin, efterlade bidemærker og sugemærker på ham, sætte et halsbånd eller en ring på ham, noget med sit navn på, så ingen andre ville være i tvivl om, hvem han tilhørte. Han vidste også, at alle disse tanker kun kom af, at hans pik var hård og der ikke blev gjort noget ved det, men følte det ikke desto mindre, hvorend flygtige han vidste at tankerne var.

Han pressede sin læber op mod den gråhårede fyrs igen, nu hvor han havde fået sæben i sin hånd. "Jeg er din," gentog han med et suk, uden at fjerne sine læber fra hans, og genoptog et dovent kys af ham, imens han fik møvet sin krop helt om og møvet op mod Pax's, indtil de sad med deres brystkasser op mod hinanden og Juno sad overskrævs på Pax. 
Med sine fingre sæbede til, fortsatte han deres kys, imens hans masserede sæben ind i Pax's hovedbund. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 22.10.2020 18:26
Pax’s øjne gled tungt i, besejret af Junos kærtegn i både hans hår og mod hans mund. Des mere Juno søgte hans skikkelse, des mere søgte Pax også hans, og instinktivt strammede han sin greb om den anden, til trods for at Juno ikke kunne komme tættere på ham.

Kysset forårsagede en forglemmelse af det, de havde gennemgået i de timer, de havde befundet sig i hovedstaden og selvom det var en flugt, var det også som at vende hjem igen; som stak man af i retning af sin egen varme stue, hvor pejsen gnistrede lystigt og indbød til den der ro, man kun kunne få dét sted. Og det var ikke fordi, at Pax glemte, hvad der ville komme af udfordringer og problemer. Han vidste godt, at de næstkommende dage ikke ville blive en dans på roser; at det som en orkan eller et jordskælv ville slå fra sig og at de begge ville blive kvæstet.
Det var bare ikke vigtigt lige i det øjeblik. Kun Junos kærtegn var vigtige. Livgivende. Altafgørende.
*

Pax var ikke sikker på, om al sæben var blevet skyllet ud; hverken fra sit eget hår eller Junos. På et tidspunkt kunne de dog ikke forblive i vandet længere. Det var blevet koldt og udenfor var det blevet aften, hvormed udmattelsen kun var blevet værre.
Efter de havde tørt sig, førte Pax Juno tilbage igennem huset og ind i et værelse, hvori der stod en dobbeltseng. Han fjernede det beskyttende stof og åbnede dernæst et vindue, ikke sikker på om Juno kunne lugte det, han selv var i stand til. Dernæst fandt han dyner og hovedpuder, en luksus for de, der var ligesom dem.

Kom”, bad han stille og rakte ud efter Juno, forinden at de begge krøb ned i seng. Pax lagde en arm under Junos nakke og en anden omkring hans lænd, hvorefter han sukkede tungt og hev ham helt tæt ind på sig. ”Fucking endelig.

Endelig er du hjemme.
Endelig er vi sammen. 
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 22.10.2020 23:48
Juno havde det som om han kunne være blevet i vandet resten af sit liv. Det eneste der betød noget for ham var at være tæt på Pax. Han bemærkede ikke den langsomt indsættende kulde, før de lyse hår på hans arme og ben stod op i gåsehud, og så længe Pax fulgte med ham op af vandet, var det også ligegyldigt, hvor de var. 

*

Juno havde taget sit tøj med fra badeværelset, men smed det fra sig på gulvet inde i soveværelset. Helt generelt var han ikke interesseret i at tage beskidt tøj på, når han endelig var blevet ren, men han var heller ikke interesseret i at have tøj på, når han skulle dele seng med Pax. 

Han fulgte også glædeligt med ned i seng, under den store, bløde dyne, hvis lige han ikke havde været under siden han havde været helt lille barn. Men dynen var trods alt ikke engang det bedste af det, og Juno møvede sig straks helt ind til Pax, med sin nakke over hans arm, og et ben, der blev smidt op over hans, imens det andet flugtede med hans. "Endelig," gentog han med et suk, og som havde han ikke lige kysset Pax indtil vandet blev koldt om dem, søgte han hans læber og kyssede ham igen. "Det her er alt jeg ville have," mumlede han og et smil spredte sig på hans læber i deres kys. En varm, blød seng, Pax som sin kæreste, duften af sæbe og en selektiv forglemmelse om alt, de havde været igennem for at nå dertil. 
"Er du her stadig, når jeg vågner?" spurgte han lavmælt, uden at slippe hans læber med sine. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 23.10.2020 09:19
Pax gengældte Junos kys og brummede bekræftende på hans spørgsmål. Han havde alle planer om at forblive i sengen hos Juno, for der var der ikke noget kaos eller fordømmelse. Kun fred.
Det er også en god seng”, mumlede Pax spøgefuldt, hvorefter han kyssede Juno imellem hans øjenbryn og fnøs moret.
*

Pax sov tungt, i hvad han antog, måtte være hele natten. Da han slog øjnene op var solopgangen stadig under udvikling, og dens stråler malede værelset, samt Junos blonde hår, i lyserøde og orange nuancer. Han lå et langt øjeblik og betragtede den anden før, at han lydløst krøb ud af sengen. På vej ud af soveværelset samlede han Junos tøj op fra gulvet med intention om at vaske det og fandt bukser og uldstrømper til ham selv, som han i grunden havde glemt, han ejede.

Ikke mange øjeblikke senere endte han i køkkenet med begge af deres beskidte tøj fra rejsen, og med hævede øjne af søvnens dominerende greb, gik han i gang med at finde vaskebalje, vaskebræt og sæbe. Pax endte derved siddende på køkkengulvet, baljen fyldt med skummet vand og vaske, hans bevægelser vante af, at have gjort det uendeligt mange gange forinden og effektive. Pax kunne trods alt ikke gøre noget foruden netop det aspekt; alt blev gjort så effektivt det var ham muligt, for det var en følelse, der gennemsyrerede hele hans person.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 24.10.2020 00:34
Selv i en seng, der duftede trygt, med en tung dyne over sig og Pax i nærheden, efter en lang og udmattende rejse og dag, sov Juno ikke hele natten igennem. Men denne nat, når han vågnede, var det kun for at åbne øjnene og sikre sig, at Pax stadig var i sengen med ham, hvorefter han møver sig tættere ind til den anden mand, for at falde i søvn igen dér. Sådan skete det flere gange under natten, indtil de var gået fra at ligge i midten af sengen, til at Juno havde fået møver dem begge helt ud til kanten, i sit forsøg på konstant at komme tættere på Pax. 

Da han på et tidspunkt vågnede og Pax ikke længere var i sengen med ham, og der var lyst udenfor, satte Juno sig med ét op i sengen, imens adrenalin gennemsyrede hans krop. Der gik dog kun få øjeblikke, inden hans omtågede hjerne indså, hvor han var og at Pax måske stadig var i nærheden. Det værste der kunne ske var, hvis han var taget ud for at finde Evlyn og selv dét ville være okay, hvis bare han kom tilbage.
Juno strakte sig med et gab og overvejede om han overhovedet gad forlade dynen, indtil han endelig bare tog dynen med sig, viklet om sig, og begik sig ud på sin jagt efter Pax.

Han fandt ham i køkkenet og gik helt op til ham, hvor han satte sig ned ved siden af ham og møvede sig helt op ind under hans arme, indtil han lå, med dyne og det hele, ind over Pax's skød, hans blonde hår strittende ud i alle retninger og resten af ham gemt under dynen.
"Lad os lave noget sjovere end vasketøj," foreslog han med en mumlen, imens han vendte sig, så han kunne kigge op på Pax med et kækt smil og et døsigt blik. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 24.10.2020 10:32
Pax så op lang tid før, at Junos skikkelse blev afsløret i døråbningen men da den omsider gjorde, skiltes hans læber i moret smil. Det strittende hår og kappen af kæmpedyne var et særligt syn og for endnu engang måtte Pax mærke erkendelsen af dybfølt lettelse: Juno var hjemme. Juno var i live.

Den fortabte prins har beriget pøblen med sit selskab, ser jeg”, mumlede Pax småleende, alt imens Juno aflagde afstanden til ham og dernæst lagde sig til rette på hans skød. Selvom Pax’s hænder og underarme var våde, var han ikke for sen til at ligge dem omkring Junos skikkelse og hive ham en smule op i sin favn. Pax knugede ham indtil sig og kyssede den varme pande hengivent. Dernæst måtte han dog le igen.

Pax lagde Juno fra sig på sit skød og hev, med et sigende blik, op i dynen, for at tage den andens køn i nærmere betragtning. ”Jeg burde måske have hjulpet dig i går aftes”, mumlede Pax, påtaget overvejende, hvorefter han skævede til Juno med øjne, der talte sit tydelige sprog. ”Men måske kan jeg godt lide dig lidt varm og frustreret.” 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2