Nearyn Darkstar 01.12.2007 22:05
Nearyn træder ud i salonnen. Idet vlad træder igennem lader han gangen lukke igen, uden en lyd. Den store åbning pynter ikke i træsalonnen, hvor hyggen, hellere end pragten hersker. bevares der er stadig pyntet op med kunstværker som nearyn finder smagelige nok til også at ville se på når han får noget at drikke, samt andre kunstværker.
Nearyn klukler igen, lidt nede i halsen
"syntes de virkelig? spørger han muntert idet han sætter sig i en af de magelige højryggede rødpolstrede stole der befinder sig forskellige steder i rummet. Han sætter sig med vilje i en ved vinduet, med en anden stol overfor, adskildt af et pord der er småt nok til at gøre samtalen privat, men stort nok til ikke at gøre den for 'intim'.
"Tusind tak, hr constantine, Det er min hobby. Jeg er kunstelsker." Han lytter til hvad vlad siger og byder ham med en håndbevægelse stolen overfor sig.
"Jo, jeg kan vel næppe nægte at mit hverv er indbringende og tillader mig at dyrke en sådan hobby, ganske frit"
En kvindelig tjener træder frem fra en dør i panelet, og kommer over til bordet med en bakke, med noget dyrt udseende glas på. Hun stiller to krystalglas på bordet og ét på hoved ved siden af en karaffel hun stiller kort derefter. Den er fyldt med glasklar væske. Krystalnæktar. Hun bukker dybt og stiller sig bag Nearyn.
Han løfter en hånd blidt og gør et vrik med den der siger 'shu, shu'
Tjenestepigen går igen.
Nearyn ser Vladimir i øjnene og smiler sit rolige smil "Nyder de 'normale' drikke?" spørger han. "Eller er de ligesom Mithras kun i stand til at drage nydelse eller næring fra blod?"
Lavet af mig
-Profil:
http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master