Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 17.06.2009 16:07
Hida griner stille og nusser ham videre. han ligger helt stille og kigger bare op på ham og smiler så "nej ikke gå" mumler han, og er glad da han siger at han har fanget Hida

(billede er fundet på Photobucket.com - Hidaki er øverst xP)

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 17.06.2009 16:11
"Du kan jo bare gå med, men du røre ikke ved noget" griner han "du er elendig til at lave mad, så du holder fingrene væk, okay?" spørger han med et grin og kysser sin bror i panden, men holder stadig om sin brors hals. "har faktisk ikke lyst til at rejse mig, men jeg er sulten" smiler han dum og hans mave rumler

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 17.06.2009 16:14
Hida ser op på sin bror "skal nok bare stå og se fin ud i et hjørne" grinte han "eller forstyrre dig" sagde han og kravlede så helt op oven på sin bror "jeg elsker dig" hviskede han stille og kysse ham længe, dybt og blidt på munden

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 17.06.2009 16:17
"Du kan også hente de ting jeg skal bruge" siger han blidt, inden hans bror kysser ham. Han lukker roligt øjnene og gengælder sin brors kys fuldt ud. "elsker også dig" smiler han kærligt. Han holder om sin bror og smiler meget

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 17.06.2009 16:21
Hida lægger sig ned oven på Kazu og nusser ham i håret mens han bare kysser ham dybt, inderligt, og kærligt på munden

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 17.06.2009 16:29
Han smiler bare kærligt til sin bror. Han bruger så sin evner og går gennem sin bror og sengen. "se, jeg kom fri" griner han blidt og kysser sin bror i panden. "jeg går ud og laver mad, hvad vil du have?" spørger han kærligt

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 17.06.2009 16:31
Hida falder sammen på sengen da hans bror forsvinder. han kigger surt efter ham, og lægger sig så i sengen. han mumler noget i stil med "du bestemmer" men det bliver sagt ned i puden

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 17.06.2009 16:39
Han ser på sin bror "beklager, men det var det eneste jeg kunne gøre for du slap mig, ellers havde du stået og krammet mig hele dagen." smiler han blidt. "kom så, jeg laver din livret" siger han kærligt

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 17.06.2009 16:40
Hida mumler noget uhørligt ned i den ene pude og rejser sig så op "okay okay kommer nu" mumler han stille og tripper ud i køkkenet

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 17.06.2009 16:49
Han gør udenfor og henter nogen fisk fra en tønde med salt og kommer ind igen. "hvor mange fisk kan du spise?" spørger han blidt og står med 4 i hånden for en sikkerheds skyld. "jeg laver så mange du gerne vil have" siger han venligt, selvom han godt ved han ikke selv rigtigt spiser særligt meget.

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 17.06.2009 16:56
Hida kigger stille på ham "bare lav to til os hver" sagde han stille og stod lige i døren til køkkenet, og kigger på Kazu. han havde jo fået besked på ikke at komme tættere på.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 17.06.2009 17:00
Han smiler så og tager nogle kartofler op af en kasse der står ved døren. Han sætter sig ned og skraller ca. 20 små kartofler i alt.

*spole*

da han er færdig med maden, deler han maden op så de får lige meget hver. Han sætter sig ned og begynder at spise. "bror? der er noget vigtigt jeg gerne vil snakke med dig.." siger han forsigtigt og ser ned, da han ikke rigtigt ved hvordan han skal få det sagt. "jeg.. jeg vil.." små stammer han og det vil næsten lyde som en der er ved at slå op med sin kæreste.
"jeg kunne godt tænke mig at være far" kommer det så bare ud af munden på ham, mens han rødmer kaftigt

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 17.06.2009 17:03
Hida følger stille Kazu med øjnene mens han skralder kartoflerne. Hida står bare og kigger på Kazu, han smiler og siger intet, men følger hvert eneste bevægelse Kazu laver. Hida sikre sig at han ikke på nogen måde kommer til skade...

*spole*

Hida tager glad i mod maden. han var også blevet godt og grundigt sulten nu. han bed sig i læben da hans bror skulle til at sige noget, og blev pludselig meget nervøs. han lagde roligt hoved på skrå og lyttede til hvad han ville sige...
"A HVA VIL DU!?" Hida havde uden at opdage det rejst sig op og væltede sin stol på gulvet. han stod og kiggede på Kazu, og faldt så ned på knæ "far.." mumlede han stille, hvordan i al verden havde han tænkt sig at blive far.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 17.06.2009 17:09
Han bliver vildt overrasket da stolen rammer gulvet og ser op på sin bror med overraskede øjne. "undskyld Hida.. men kunne virkelig godt tænke mig at have et lille barn løbende rundt i huset eller noget.." siger han forsigtigt og rødmer meget. Han spiser fordigtigt videre og ved ikke helt hvad han skal sige nu. "det er en af mine største drømme.." hvisker han, da han godt kan se Hida ikke er særlig glad for tanken

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 17.06.2009 17:10
Hida tager sig til hoved, og ved slet ikke hvad han skal sige eller gøre. han rejser sig blot op uden at sige noget og går lidt rundt i stuen og forlader så huset.

//out

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 17.06.2009 17:19
Han ser efter sin bror. "Hida?!" råber han så, men da han hører døren smække, ser han trist ned på sin mad, og spiser bare stille op, inden han går ud og gør rent efter maden. Men det skulle jo ikke være lige nu, men om noget tid måske.. tænker han trist, og håbede lidt hans bror havde det på samme måde.
Han ligger sig ind i sengen og ser trist op i loftet

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 17.06.2009 22:40
Efter en del timer kom Hida ind igen. et halvt bjæf/vuf/noget andet lød, og en lille hvalp kom kluntende løbende ind i huset.
"Hachi!!" råbte Hida efter hvalpen og den stoppede op og vendte rundt og løb over til Hida. "go hund" sagde han med et smil og kløede den bag øret. Hachi var en halv hund halv ulv

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 17.06.2009 22:42
Kazu hører døren gå op, men da han pludselig kalder på en hund, tror han i starten det er en person. Han kommer ud af døren ind til køkkenet. "Go hun.." mere når han ikke at sige før han ser hvalpen "når! hvor er den skøn Hida!" siger han overrasket. "hvor har du fundet den?" spørger han så og sætter sig ned på hug og nusser forsigtigt hunden på hovedet

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 17.06.2009 22:50
Hunden ser på Kazu og så op på Hida og Hida nikker bare en enkelt gang så springer den op mod Kazu og prøvede på at slikke ham i ansigtet. Hida rystede lidt på hoved af hunden, men sagde intet "tja fandt den ude i skoven" sagde han og blev lidt rød i hoved "tænkte... tja... er den ok i stedet for et barn lige nu??" mumlede han stille og blev knald rød i hoved

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 17.06.2009 22:53
Han smiler glad og griner, da den springer op på hans skød og slikker ham i hovedet. Da hans bror nævner barnet ser han på sin bror og rejser sig op og holder hvalpen ind til sig. "Ja da, men det med barnet kan sagtens komme senere, det var heller ikke lige nu jeg ville have det" smiler han små dumt og kysser sin bror på munden. "tak for alt det du gør" siger han glad

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten
Lige nu: 1 | I dag: 3