Mellem de tykke træer.

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Rena ser lettere irriteret på ham "Rena.." siger hun kort, "og hvorfor er du overhovedet intreseret i hvad jeg hedder.. Det er jo ikke nødvendigt!" siger hun surt, hun er egentligt ikke så sur som hun lyder, men man har da lov til at over spille lidt?
Hendes hår hænger ned i hends ansigt, så hun flytter det til side med sin pegefinger.

Alzeid Drakilion

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 234 år

Højde / 169 cm

Derag 04.01.2009 21:27
Han møder hendes surhed med et blik hærdet af flere hungrede års ensomhed. I det øjeblik giver han slip på hende, så hun falder til jorden (ok?).
"Mange ting er ikke nødvendigt, Rena!" sagde han med en utrolig mængde spydighed i sin stemme, "dit liv for eksempel, eller min hjælp til dig!" Han laver en sukkende udånding, og en kort damp sky forlader hans mund ud i den vinterkolde luft.
Han tager nænsomt en hånd på hatten, og kigger ind i dens tomhed, der starter ved hulet i bunden. Efter et nøje overvejet øjeblik, går han på hug og spørger uden at kigge på hende. "Tror du ikke du kunne passe på min hat for mig? Den har ikke godt af fugten i en krypt." Før hun kan nå at svare på hans spørgsmål, sætter han hatten på hendes hoved, hvor den stille falder på plads mellem hendes øre. Den passede fint, hvilket ikke var så mærkeligt eftersom de var af cirka samme størrelse. Midlertidigt satte han hatten lidt længere nede, så hun ikke kunne se ham. "Og prøv at lade være med at fryse ihjel."
Presset på hatten fra hans hånd bliver pludseligt lettere, og hun ville se at han var væk så snart hun trak lidt op i hatten. Hvad der skulle ske med hovedbeklædningen, var helt op til hende, men han regnede nu ikke med at se den igen.

//Out

When we look into the night sky, we see light engulfed in devouring darkness.
A soul is like the night hours; the cold grip of reality, encasing warm specks of emotion -
However, whether you rest your gaze in the nightly void is your choice.
If you close your eyes you see no darkness, you see no light,
if you close your heart you feel no warm, and you feel no cold

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

(kk) hun fald ned på jorden men satte sig derefter op, da hun ikke rigtig havde kræfter til andet.. "jamen.. undskyld!?" siger hun, hun bliver ked af at hun var så hård, selvom han jo sugede hendes blod ud af hende, men han var så høflig, "din hat..?" hun siger ikke mere før Alzeid har sat hatten på hendes hovede, der bliver mørkt da hatten glider ned for hendes øjne, hun løfter den hurtigt, og væk er ham.. "undskyyld?" siger hun højt ud i den blå luft..
Hun sætter hatten på sit hovede og sidder lidt på jorden nogle minutter, inde hun prøver at rejse sig, det kan hun godt, og hun stavre nu hed igennem skoven, hun ved ikke hvilken retning hun skal gå, men hun går bare. godt nok er hun faret vild men hun skal nok komme ud af den her skov, hun smiler roligt.. "jeg skal nok passe på din hat.." mumler hun med et bredt smil på læberne

//out
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 23.02.2009 21:00
Foxy kom gående med rolige skridt og kiggede kort rundt.
Hun var ude på en af hendes lange gå ture og var entlig på vej hjem ad, da hun var en smule træt og udkørt efter dagen.
Dog stoppede hun op da hun hørte noget bevæge sig og gav et lille ryg i øret, det var en fugl der lige var landet omme bag en busk og hun smilte svagt lusket og satte sig ned på alle fire, hvorefter hun kravlede roligt hen foran busken, dog stadig temmelig skjult og hoppede så derefter bag busken og fangede fuglen, hvorefter hun dræbte den.
Da fuglen så var død satte hun sig tilfreds ned og fortærede roligt sin aftensmad.
Hun var nu gemt bag busken, hvis nogen skulle komme forbi.

Drawings done by lovely friends :)

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 23.02.2009 21:08
Gina kommer gående, eller nærmere snigende, med en stor sort kutte over sig med stor hætte over hovedet og en stor bule på maven, der engang imellem bevæger sig. Gina sniger sig forsigtigt afsted, holder konstant øje med hvad der foregår omkring hende, og stopper op engang imellem og kigger ind til den lille bevægelige bule på hendes mave. Hun får hurtigt øje på Foxy og hurtigt er hun forsvundet ind bag et træ. Det her var en dum situation. Foxy og hende endte altid i en eller andet form for slagsmål, om det så var ord mod ord eller fysisk, så var det i hvert fald ikke godt, når hun havde drengebarnet på maven. Måske ville Foxy bare forsvinde, hvis Gina nu blev stående længe nok? Foxy havde jo højst sandsynligt hørt hende nu, så hun måtte hellere stå helt stille og prøve at forholde barnet roligt, indtil Foxy igen følte sig sikker nok, til at vandre videre.

Gina Trevborn
Billede lavet af Icaricia
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 23.02.2009 21:14
foxy stoppede med at spise af fuglen og kiggede op.
Hun havde blod ned af hendes mund og en smule på hendes tøj, men var ligeglad og rejste sig op.
Hun gav et kort ryg i ørende, da hun syndes at have hørt nogen komme og kiggede rundt, dog kunne hun ikke se noget, men kunne fornæmme noget og lukkede sine øjne, hvorefter hun lugtede sig frem til hvor hun syndes lyden kom fra.
Hun lagde ørende tilbage, da hun fik øje på gina stå bag et træ og knurrede svagt.
"hva laver du nu her... gina..." sagde hun med en lidt irreteret tone, men dog en smule rolig.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 23.02.2009 21:19
Gina sukkede indvendigt, men vendte sig hurtigt imod Foxy med et smirkede udtryk i ansigtet, som om hun havde al ret til at være der, hvilket hun jo teknisk set også havde, og Foxy ingen ret. Gina lod sin hætte falde ned, men holdt stadig begge arme inde under kutten for at skjule barnet bedre, selvom den stadig gav sine små spjæt fra sig i søvne.
,,Jeg går hvor det passer mig, Foxy. Og det kommer desuden ikke dig ved, hvor jeg er og hvor jeg ikke er"
Foxy blev sagt med et snerpet tryk på sig, så man virkelig kunne høre snobben i Gina.

Gina Trevborn
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 23.02.2009 21:27
Foxy smilte svagt og gik hende nærmere
"ja man har lov til at gå hvor man vil, men jeg spurte stadig hva du lavede her? hvorfor er du her? var du bare ude og gå?" spurte hun så lidt efter.
Hun havde stadig blod siddende rundt om hendes mund og løbende ned af halsen og en smule på tøjet.
Lagde så hovedet let på skrå og smilte svagt igen, det kunne slet ikke ses at hun spillede sød.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 23.02.2009 21:31
Blodet ved Foxys mundvig, var ved at drive Gina til vanvid. For det var faktisk derfor hun var ude. Hun havde ikke fået noget at spise i noget tid, fordi hun konstant skulle holde øje med drengen, så hun havde besluttet sig for at gå en tur og se hvem hun støtte på og håbe på at der var en svag i mængden hun kunne tage uden at gå for langt væk fra barnet. Nu var hun bare så uheldig at løbe ind i Foxy, hvilket ikke rigtigt var det bedste i verden.
,,Som jeg sagde lige før, så kommer det ikke dig ved"
Gina forholdt sig roligt, også selvom Foxy nærmede sig og egentlig begyndte at være for tæt på.

Gina Trevborn
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 23.02.2009 21:36
hun havde bemærket der var noget som gina havde og som hun gemte på, men viste det ikke, da hun ville vente lidt og så lidt efter lidt finde ud af hvad det var, inden hun tog det fra hende.
Hun lagde hovedet lidt til den anden side og smilte atter igen
"Kom nu fortæl det til din gode ven her, jeg siger ikke noget" sagde hun med et mindre grin.
hun lagde så mærke til ginas lidt sultne blik og smilte svagt lidt efter.
"du ser sulten ud..." kom det så lidt efter fra hende og hun trådte endnu et skridt frem imod hende.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 23.02.2009 21:46
I ren forsvar fra drengens side, trådte Gina selv et skridt tilbage og hvæssede irriteret af Foxy.

,,Skrub af med dig, din loppebefængte hund!"
Gina vidste godt at Foxy ikke var så glad for at blive kaldt andet end det hun egentlig var og det var netop hendes grund til at kalde hende en hund. Gina var ikke så sikker på hvad der nu skulle ske, for hun var død sulten, men hun kunne jo ikke bare lade drengen i stikke.

Gina Trevborn
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 23.02.2009 21:51
hendes øre lagde sig tilbage og hun knurrede svagt, men det forsvandt igen da hun blev rolig.
Kom så med et lusket smil og tog sin ene hånd ned og fik fat i en lille kniv i en holder på inderlåret, hvorefter hun løftede armen og stak kniven i hendes arm hvorefter hun skar sig i armen så blodet løb ned af den.
Dog lidt efter healet hendes sår, men blodet var der stadig.
"jeg ved du gerne vil have det..." sagde hun stadig med et lusket smil.
"efter alt den tid har du sikkert gerne ville have haft hævn fra den dag med kysset, du har sikkert gerne haft dræbt mig og drukket mit blod, men du har aldrig haft chancen, nu har du så kom og tag det..." sagde hun dog roligt, men smilet forsvandt ikke.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 23.02.2009 21:58
Gina knurrede lidt inden hun skubbede drengen ind under den ene arm, som hun brugte til at holde fast på ham imens hun sprang efter Foxys arm med den anden hånd parat til at gribe fat i hende, sætte tænderne i hende og drikke hende fuldstændig tør for blod. Gina var fast opsat på at få fat på det blod, der tilhørte den køter til Foxy.

Gina Trevborn
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 23.02.2009 22:00
hun smilte atter lusket og da gina var tæt nok på, fik hun fat i hendes ene arm og fik den vredet om bag på hendes ryg og den anden ind under hendes kutte.
"nå så det er et lille barn du gemmer på herinde.. det ser spænnende ud, hvem er det's barn ? dit og keirans ?" spurte hun og vred ginas arm længere ind imod hendes ryg, hvis hun nu skulle prøve på at gøre modstand.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 23.02.2009 22:03
Gina klemte drengen tættere til sig idet drengen åbnede munden og begyndte at græde højlydt.
,,Ikke at det kommer dig ved, men jeg er ikke sammen med Keiran længere"
Gina havde fornemmelsen af at Foxy ville have barnet hvis det var Keirans og det skulle bestemt ikke ske, så den lille løgn måtte hjælpe hende lidt i den her situation.

Gina Trevborn
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 23.02.2009 22:06
hun skubbede Ginas arm længere ind mod ryggen, så det nok skulle gøre ondt.
Stod så med hovedet tæt ved hendes og fik så fat i barnet med den anden hånd der stadig var under hendes kutte.
"det tror jeg ikke på" viskede hun så ind i ginas øre og fik fat i barnet som hun så tog til sig og trak sig hurtigt tilbage, hvorefter hun så skubbede til gina med det ene ben.
"jeg tager ungen med mig" sagde hun og holdte nu barnet i armende.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 23.02.2009 22:09
Drengen hylede stadig som en sindsyg.
Gina vendte sig hurtigt og sagde ingenting, men gik direkte til angreb imod Foxy, gik efter hendes hals og sørgede selfølgelig for at hun ikke skadede drengen. Gina havde begge hænder med i spillet, hvoraf den ene greb ud efter det nederste af hendes hals og den anden efter siden af hendes hovede, som hun havde tænkt sig at knække af led så hun kunne komme til ved halsen.

Gina Trevborn
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 23.02.2009 22:13
da gina farede imod hende, fik hun fat i foxys hovede, men i det samme som gina fik sat i løb imod hende, havde hun fået fat i en kniv som hun rettede mod barnets hals.
Foxy kiggede roligt gina i øjnene
"vi kan ikke have det lille drengebarn kommer noget til vel?" hun fik så et mindre Spykopatisk blik i øjnene og rettede kniven tættere mod barnets hals.
"vel!?" sagde hun så i en høj tone.
Nu havde gina 2 valg, det ene at dræbe foxy og få barnet slået ihjel, eller det andet at lade foxy være og lade barnet leve.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 25.02.2009 18:20
Gina gav hurtigt slip på Foxy, men stod stadig tæt på hende med et skulende blik og et lille pust, der skulle lette trykket lidt fra hendes skyldrer, selvom det ikke hjalp.
,,Hvis du gør ham noget, så sværger jeg, at jeg vil gøre resten af dit liv til et helvede!"
Gina virkede rolig nok, selvom hun rystede over hele kroppen.

Gina Trevborn
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 25.02.2009 18:23
hun lagde hovedet lettere på skrå
"virkelig?" sagde hun roligt og havde stadig et stort smil på læberne.
"så det er jo dit og keirans barn.." sagde hun så lidt efter og fjernet kniven fra barnets hals, dog havde hun stadig kniven i hånden hvis gina skulle prøve på noget igen.
Hun vuggede så roligt barnet frem og tilbage for at få det til at falde mere til ro.
"det tager jeg som en mulighed" sagde hun stadig med et stort smil om munden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2