Ved Vandfaldet

Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 22.02.2009 15:15
Ron kom gående, med sin sitar spændt fast på ryggen, så hun ikke behøvede at bærer den med armene.
Hun vidste ikke hvorfor hun var havnet ved Medanien igen, men det var hun åbenbart bare, det var alligevel sådan et dejlig roligt sted at være.

Det var lang tid siden hun havde været i nærheden af vandfaldet, da det lå et rimelig stykke fra hendes forældres hus, og normalt gik hun bare direkte til byen efter hun havde besøgt sin familie.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 22.02.2009 15:22
Damia sad ned ved bredden med benene i vandet. Det kølige turkisblå vand smyger sig om den varme hud, og sender små gys op igennem kroppen. Damia sukkede, og trak sine ben til sig, og lagde sin kind på hendes knæ. Hun havde et fjernt udtryk i øjnene. Tankerne blev ved med at vende tilbage til Achillius, og det var begyndt at blive irriterende, at hun næsten ikke havde andet i tankerne.

- Avatar og profil billede lavet af mig
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.02.2009 15:27
Diandra vender hovedet efter lyden af fodtrin og plask i vandet og får øje på et par skikkelser. Hun springer af hesten, der for længst er holdt op med slubre vand i sig og nipper til det halvfrosne græs.
Hun ser fra den ene til den anden for finde ud af, om hun kender dem. Nix, ingen ringeklokke... Hun nærmer sig dem og stopper så. "Godeftermiddag."
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 22.02.2009 15:32
Ron bliver noget overrasket, da en kvinde hilser på hende, men lysner hurtig op i et smil.
"Hej," svarer hun og lægger hovedet på skrå, for at se ordentlig på kvinden. Der gik dog ikke lang tid, før hun opdagede et anden kvinde, og blev noget overrasket over at der var så 'mange' på sådan et sted. Da hun var mindre var der aldrig nogen her, i hvert fald ikke når hun kom her.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 22.02.2009 15:40
Damia hæver sit blik, og ser forvirret hen på de to andre. Efter et øjebliks tøven tiltaler hun dem "Goddag,, siger hun venligt og retter sig op. Damia betragter dem med et nysgerrigt blik, samtidig med, at hun tager mål af dem. Forsigtigt glatter hun sin kjole ud.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.02.2009 15:44
Hun smiler ikke rigtigt, men ser ikke ubagelig eller vred ud af den grund. Og ligesom Ron er hun overrasket over at få selvskab her. Hun sætter ned på jorden og ser endnu engang fra dene ene til den anden, men hun siger ikke noget denne gang. Han være høflig og hilst. Hun kunne aturligvis altid sprøge il navn og hvor de kom fra, men den viden interesserer hende egentlig ikke, så hvorfor spørge?
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 22.02.2009 15:51
"Hvad hedder I så?" spørger hun og blinker et par gange med begge øjne, før at hun begynder at bruge sine fingre som trommestikker mod hinanden. Hendes fingre måtte have et eller andet at lave, og hun følte ikke rigtig at hun bare skulle begynde at spille. Det ville være lidt mærkeligt.

De ser ældre ud end jeg gør. Langt ældre, tænkte Ron, og lagde igen sit hoved på skrå, siden hun tænkte.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 22.02.2009 16:01
"Jeg hedder Damia. Jer?,, spurgte hun som en selvfølge. Hun følte sig en smule forlegen, men virkede afslappet nok. Solen stod lavt på himlen og lyste op som en stor cremegul skive. Damia spekulerede på deres gøremål, men fandt sig tilrette ved tanken om, at de nok bare var ude og gå en tur ligesom hende. De virkede heller ikke truende ved første indtryk, så alt i alt behøvede hun ikke at være nervøs.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.02.2009 16:10
Hun hører spørgsmålet og smiler lidt. "Mit navn er Diandra," svarer hun venligt. De virker rare nok, men... Som altid lader hun sin paranoia løbe lidt af med sig. Hun ar vandt til at kunne tjekke personers hensigter ved simpelthen at se dem i øjnene, men når hun ikke kan komme til det, føler hun sig altid en smule utryk. Påden anden side er de jo begge to ret unge... Det er ikke så ofte, at man har grund til at frygte væsner i den alder.
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 22.02.2009 16:14
"Mit navn er Ron," grinte hun og smilte til dem begge.
De virkede ikke ligeså snakkesalige som Lucius var i går, men hun tog sig ikke synderlig af det, da det vel var selskab. Hvis de altså gad at snakke noget mere, hun kunne nemlig ikke lide at føre ene samtaler, de var nemlig ikke særlig sjove.

Hun grinte svagt ved tanken om, at selvom hun ikke kunne lide at føre sådan nogle samtaler, så havde hun gjort det utrolig tit, uden at hun selv ville det. Bare fordi at personen hun 'snakkede' med, ikke sagde noget.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 22.02.2009 16:21
Damia smilte skævt. Skygger dansede i udkanten af skoven, de holdte sig lige uden for lysets rækkevide. "I er meget stille," påpegede hun og klappede på jorden ved siden af hende. "Kom endelig og sid ned,, sagde hun bydende i håb om, at det måske skulle kunne bryde den pinlige tavshed.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.02.2009 16:34
Et lille grin undslipper Diandra, der ellers ligner en maniodepresiv. Hun synes dog ikke livet er noget lort.
"Jeg er heller ikke den snakkesalige tybe," siger hn og rejser op. Det var kun på kroen, hvor hendes job krævede det, at hun gad smalltalke. Og apropos, så kulle hun da vids se at komme på arbejde. Hun havde ikke nogen overordnet, der kunne fyre hende, hvis hun ikke kom til tiden. Det var hende selv, der styrede kroen, og netop derfor skulle hun komme til tiden. "Jeg må det svære gå igen," siger hun venligt og nikekr som afsked, hvorefter hun svinger sig op på hesten forsvinder mellem træerne.

(beklager, men må gå ^^)
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 22.02.2009 16:38
Ron sætter sig næsten lige med det samme ved siden af Damia, dog husker hun at tage sin sitar af ryggen inden, så da hun sidder i skrædderstilling, har hun sin sitar over skødet.
"Hej hej Diandra," sagde Ron så og vinkede, da Diandra sagde hun skulle gå.

Hun vendte sin opmærksomhed over på Damia, og smilte til hende.
"Hvad laver du så herude?" spurgte Ron med et kæmpe smil og hendes fingre begyndte langsomt at glide over instrumentets strenge, mens det var på hendes skød.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 22.02.2009 16:47
Damia ledte sin opmærksomhed tilbage til Ron. "Jeg grubler over mine følelser,, forklarede hun og bed sig i sin underlæbe. Det hele var lidt mere kompliceret end som så, men det var alligevel meget, at Damia betroede sig til en vildt fremmede. Måske behøvede hun nogle at snakke med, nu hvor hendes broder ikke var her til at holde om hende og prædike fine vise ord. "Hvad med Dem? Ude at gå en tur?,,

Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 22.02.2009 16:53
"Du behøves altså ikke snakke så pænt, bare sig 'du' til mig," sagde hun med et grin, og valgte så at svare på spørgsmålet. "Ja, jeg er ude og gå en 'tur'. Generelt aner jeg ikke hvorfor jeg er her, siden det kun er få dage siden, at jeg var her sidst, for at besøge mine forældre."

"Det er underligt så stille her er," mumlede Ron pludselig, siden der ikke rigtig var nogle lyde omkring dem. Der var lyden fra hendes sitar, som hendes fingre blev ved med at glide over, så de havde noget at lave, og så Damia and Ron's. Siden det var vinter, var der heller ikke så meget pippen omkring dem, som der var om sommeren...
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 22.02.2009 17:00
Damia slog forlegent blikket ned. Hun lod sine fingre løbe igennem hendes bobbede, krøllet hår, i det hun forsøgte at redde nogle filtret hårtotter ud. "Her er også vidunderligt,, sagde hun med et triumferende smil, og hun vippede lidt frem og tilbage, med armene om hendes ben.

I skjul betragtede hun Ron og hendes sitar. Damia havde ikke set sådan en før, og netop derfor havde den fanget hendes nysgerrighed. Damia forsøgte at ligge en dæmper på hendes nysgerrighed, men til sidst braste hun ud. "Kan du spille på den der?,, spurgte hun håbende.

Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 22.02.2009 17:03
"Ja," grinte Ron og smilede stort. Hun blev ved med at lade sine fingre glide over strengene, men gjorde intet tegn på at spille. "Vil du da godt høre mig spille på den?"
Ron kiggede håbefuldt på Damia, da hun elskede at hører andre fortælle om de godt kunne lide det eller ej, og generelt spille på den. Men hun ville ikke bare pludselig begynde at sidde og spille på den, med vilje, når hun sad og snakkede med andre. Det var dog naturligt, at hendes fingre gled over strengene.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 22.02.2009 17:11
"Det ville jeg meget gerne,, sagde Damia frydefuldt, og så vagtsomt på Ron. Damia rejste sig op og gik et stykke derfra, indtil hun bestemte sig for, at dette var et godt sted. Hun havde løftet lidt op i kjolen, så man kunne se hendes sorte sko. "Hvis du ikke har noget imod det, så vil jeg meget gerne danse til din musik,, Damia kunne mærke hendes kinder blive varme. Det var længe siden hun havde danset, og det var et af hendes beskæftigelser hun virkelig nød, og ikke havde noget imod, at folk så på, men hun var lidt genert over at spørge Ron.

Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 22.02.2009 17:15
"Det er helt okay, så ved jeg da også hvad jeg kan spille," grinte hun og så ned på sin sitar, og placerede sine hænder rigtig, og ville være helt sikker på at hun ikke lavede nogen fejl.
Melodien hun ville spille, var en hun havde lært for få år siden, og havde ikke spillet den i evigheder, da det ikke ligefrem var en man spillede på gaden, da den var mere til fester.
Hun begyndte så at spille den, i starten kiggede hun godt nok kun ned på instrumentet, hvor hun derefter kiggede op.

((Du bestemmer selv hvordan melodien går xD))
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 22.02.2009 17:22
Forsigtigt lod hun øjnene glide i og lyttede til musikken. Hurtigt fik hun fat i rhytmen. Den var ikke for hurtig, men heller ikke for langsom. Melodierne galoperede afsted i et rask tempo. De varierede meget. Først op, så ned og videre derefter, nærmest som en smal snoet vej. Damia begyndte at gynge frem og tilbage med hofterne og åbnede derefter sine øjne. Hun smilte og begyndte at tage nogle livlige dog yndefulde skridt.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13