Nemo 30.08.2008 22:32
Alwyn - jeg har ikke selv nogen scanner >.< så plager at give Samse lamseben dem med hjem og hun kommer her i morgen sammen med Shen og FoX(og nej der ikke noget at diskotere, du skal ^^) Zhas 30.08.2008 22:47
ShadeNurrrh *elsk på Rouge*
Hvor har du den henne? 8) (Altså hvilken Server? xD )
Slettet Bruger 31.08.2008 14:30
Shade
Nurrrh *elsk på Rouge*
Hvor har du den henne? 8) (Altså hvilken Server? xD )
Det er en RPG figur som jeg lavet med fox på en private server .,.
Spiller slet ikke WoW for tiden .. Jo okay, spiller WOTLK på privat, med det siger vi lige jeg ikke gør. Venter på WOTLK skal udkomme, for jeg er træt af at spille Warlock >_>;; *At elske Death knight's abilities*
Mehh..

Den er ikke helt ny mere .. Lavet den til kærestens fødselsdag >3<;

Gider ikke forklare .. I ville hade mig hvis jeg forklaret X3

HAIL! .. *Humpe karakter for at være tysker*
Min lille tyske nazist dæmon, som jeg aldrig har fået lavet til andet end en tegning?

mmmhm .. Jeg kunne ikke tage Silent Hill seriøst ..
Htqz 31.08.2008 21:08
Griff: Må jeg godt være med til at humpe din Nazi dæmon? Han er da übernuttet * kramme til sig som teddy-bear * =^^= Damian 07.09.2008 10:43
Samson og Alwyn - 1000 mange tark :3 !!!!! *dances* *dances* *dances* Alwyn 10.09.2008 17:33
#Gii De er dejlige... Elsker den måde du tegner på.#0
Min tur !

Den er ikke så fin T___T øver mig bare P.T...
Naíshca 10.09.2008 17:51
Alwyn: omfg, Ally! Hvor er hun flot ^^;; den skal du helt klart bruge, i din underskrift! :3Gii: Hvor er de gode! :D Den er rigtig flot, den til din kæreste. :3
*at være ekstremt dårlig til at kommentere* >___>''
Jeg har godt nok ikke noget at bidrage med, da jeg hverken har skanner eller noget..
Damian 10.09.2008 22:26
Alwyn - Omgomg!!! o.o Den er jo über najs!!! 8D<3<3<3>__>)
http://Spyri.deviantart.com/art/Wolf-WIP1-97541338
Ulv, stjerner og måne, hurra. LAvede den i photoshop med brush-tool og smudge-tool i skolen idag da jeg ikke kunne komme videre med min dumme dumme opgave...
I kan da også lige se opgaven nu jeg er igang: http://lea.wi4.ots.dk/puzzle/
Det er et puslespil i Flash som jeg har lavet (slå min highscore ;p 00:12:88 )
Cashi 10.09.2008 22:40
Damian -> Ej hvor er den pæn O___O!! Jeg synes den er virkelig flot, og du har totalt fanget udseendet : D stort stort 5-tal xD Damian 11.09.2008 08:12
Damian -> Ej hvor er den pæn O___O!! Jeg synes den er virkelig flot, og du har totalt fanget udseendet : D stort stort 5-tal xD
haha XD Jeg få' stoooor 5-tal af dig XD
Venus 11.09.2008 12:47
Samson - Elsk på tegning! spevcielt den der lille fine detalje med glimtende, spidse horn x) - og tatooens cigar xDChirley - Shadingen kunne måske forbedres, men proportionerne har du da fuldstendigt styr på *host*imodsætningtilmig*host*
Alwyn - arh elsker dingledyr x) og så er sangen da nok den bedste fra den film... eller måske lige bortset fra alle de andre sange. Ej, jeg ka' sgu ikke finde ud af det >< Men nuser padde 8P
Lesta - Hvad skal man sige til dig, Lesta? Du er er simpelhen et geni!
Alwyn - Ally? Den er da vildt flot!!! Det er muligt, jeg kan tegne visse dyr lidt bedre end dig, men det der er jo direkte snyd! *piv*
Damian - Den er bare *mundlam* bare... bare så fiiin :D og nice puslespil btw, men kan sadig bedst li' den superfiiiiiiine ulvedims ^^
OG hvad angår mig, så har jeg ikke fået lavet en pind! Men det kommer - I kan bare vente jer *evil laugh*
Venus 27.09.2008 12:37
Så fik jeg taget mig sammen. Det er første forsøg med scetchin på tablet, så vær søde^^
Misume 27.09.2008 14:18
Venus - Den er flot, når det er første gang. Har ikke selv en tablet, men regner med at det er ret svært?.. eller? Anyway, det eneste jeg måske lige synes ser forkert ud, er den lidt høje pande ^^'
Godt nok ikke den nyeste men

Lucius sketchah.. Mit cam er dårligt D:

I må lige leve med de store billeder.. Det er lørdag :b
Miara 27.09.2008 18:28
Venus- har jeg ret i, at det der tablet halløj er når man har en pen, istedet for en mus, som man tegner med på sådan en lille flad dims? Hvis jeg har, er det godt nok ret flot gået af et første forsøg:) Har selv prøvet hos en venninde engang.. Jeg tror ikke nogen ville have lyst til at se resultatetXDLucius- *at være stum af beundring* ... Jeg ved ikke hvad jeg skal sige... Den er jo gudeskøn!XD Du er godt nok dygtig^^ Kan ret godt lide den lidt grynede tekstur i farvelægningen. Har du gjort noget ved den på computeren eller er det bare farveblyanterne, der har den tekstur?
Misume 27.09.2008 19:34
Lucius- *at være stum af beundring* ... Jeg ved ikke hvad jeg skal sige... Den er jo gudeskøn!XD Du er godt nok dygtig^^ Kan ret godt lide den lidt grynede tekstur i farvelægningen. Har du gjort noget ved den på computeren eller er det bare farveblyanterne, der har den tekstur?
Øøøh tror bare det er farveblyanterne... Og min *bib* scanner : D Men tak <3
Slettet Bruger 27.09.2008 20:25
Lucius- jeg er ikke så vild med ansigtet.. lidt for langt.. (og det betyder ik at det ik er flot! bare konstruktiv kritik xD)Men ellers sys jeg den er helt vildt overfantastisk flot! o: Som Miara siger; det gullige skær er herre pænt! Elsker din farveteknik! =D Hvilke slags farveblyanter bruger du?
Tøjet er monster godt tegnet med dets folder.. =3
jeg har den her.. lille.. øh.. meget meget gamle sag o_o;;

Dvs. at det er en gammel tegning.. xD;; Jeg har lavet regigering på den her i dag.. så det blev et slags banner xD
Misume 28.09.2008 12:05
Ayoka - hah, helt i orden. Hver sin smag ^^ Bruger nogle fra staedtler i sådan en blå kasse. De er vildt gode. 1000 gange blødere og lettere end faber castell, hvis du kender dem. Og tak : DOg din tegning er rigtig flot, selvom den er gammel. Håret er sygt pænt >B3!
Nova 28.09.2008 21:50
Uuuf... Flotte tegninger! :DOg efter mega lang tid, er jeg endelig blevet færdig med tegningen! Jeg prøvede en ny slags shading til selve karakterene.. Og synes nu selv at det blev ret godt.. Er i hvertfald tilfreds med resultatet (;

Alwyn 28.09.2008 22:00
Jeg gider ikke kommentere folk fordi jeg bare gerne lige vil påpeje noget:Jeg ved godt at det ikke er noget man SKAL men virkelig. Der er nogen der skriver herinde der skriver ris/ros til andres tegninger, og det synes jeg er fedt. Og så er der nogen der bare modtager. KAN folk ikke komme med bare LIDT feedback eller bare søde ord til hinanden?
Jeg synes personligt at man kommer med en skjult hentydning hvis man bare skriver en samlet "flot" eller slet ikke skriver noget, og den hentydning er ikke positiv - I MINE ØJNE.
Så JEG synes at hvis man gerne vil have feedback og kommentarer på sine EGNE ting, så skal man også give på ANDRES, fordi vi vil jo alle være bedre. Og så behøver det ikke være 191487198471938712983 ord pr. ting, men måske nogle gode/dårlige ting ved tegningen... Måske 4 ord pr. stk. For jeg vil fra nu af ikke kommentere på dem, der ikke gider give feedback, og det er eksempel på høflighed, som jeg da håber nogen vil lære af, og andre vil følge..
(NB. Jeg vil ikke stille jer to ud, Samson og Shade, nu er det bare sådan er I er de sidste 2 der lige har splattet noget ind, men det er ikke ment kun mod jer, men sådan set alle der bare splatter ind)
PS jeg ved godt at debatten er kaldt "VIS dine nye tegninger" og ikke "VIS og KOMMENTER...." men alligevel, hvad er pointen ved at smide noget ind, hvis man ikke gerne vil have nogle ord på hvad andre synes? "Flot alt sammen" er bare så OVERFLADISK !
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet