Shrade

Shrade

Proteaus' Hæler

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 199 cm

Derag 19.02.2009 21:57
Shrade skulle lige til at sige noget til den lille pige, da han hørte en buldrende lyd bag ham. Han kunne let høre præsist fra hvilken vinkel braget kom fra, og reagere hurtigere end han kunne tænke. På et splitsekundt aktiverede han sin magiske evne, forsvandt fra sin nuværende position og dukkede op tættere på pigen, direkte mellem hende og der hvor Chrig havd været. Hans ene knæ lå fortsat på jordens frosthårde overflade. Klumper af hård jord ramte ham forskellige steder på kroppen, men intet hårdt nok til at gøre ham skade gennem hans panser. Han drejede hovedet og kiggede på der hvor manden havde været. Hvor unødvendigt. Han vendte blikket tilbage mod pigen, og svarede med en rolig stemme. "Hvis du tør," Han var overrasket over at hun ikke blev bange for ham, hvilket man naturligvis ikke kunne se. "Jeg tager i hvert fald ikke skade af det." Hans stemme var fortsat behagelig, omend lidt metallisk.
Iron - Cold Iron - is master of men all

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 19.02.2009 22:03
Det giver et Gib i dorthea da manden der stod dog snakkede pludselig forsvandt, da metalmanden også flyttede sig, kunne hendes lille hjerne først ikke følge med i hvad der skete, før det gik lidt op for hende.
"tak..." mumler hun en anelse overrasket, stadig lidt rundt på gulvet. så rakte hun hånden frem og rørte ved hans mave.
"Du har en rar stemme. hvorfor går du så rundt i rustning? skal du i krig?" hun tog hånden væk igen, rykkede lidt i sin tand og så så på pigen der kom hen imod dem.
Dorthea Agnes Hyldekor

Dorthea - nu med kort hår. 100% af mig 8'D

Ann-Bellance Ociella

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 167 cm

Belle 19.02.2009 22:05
Belle så at de sagtens kunne klare samtalen alene, så hun besluttede at vende hjemad.

(out )
15 år, langt lyst krøllet hår og lys hud.

i am the expired angel
Shrade

Shrade

Proteaus' Hæler

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 199 cm

Derag 19.02.2009 22:14
((Der forsvandt folk godtnok hurtigt =O))
Han kiggede mistroisk på hende, hvilket var en fejl fra hans side. Han havde svært ved at stole på mennesker, selv små børn, der stiller spørgsmål i uvidenhed. Han log sig bumpe ned på den hårde jord, med benene i skrædderstilling. På hvert af hans knæ lå der en hånd med de lange knivskarpe klør. (Erstatter hans yderste to fingerled på hver finger, udover tommel, hvor det kun er et.) Hendes spørgsmål fik ønskede billeder til at vende tilbage til ham, som han ellers havde forsøgt at fortrænge. "Det er en lang og ubehagelig historie, og jeg skal hverken i krig eller kamp, ikke lige forløbigt i hvert fald." Han tog sig en betænkelig pause før han fortsatte, hvilket han ikke gjorde. Han kunne ikke finde en måde at formulere det på så det lød fornuftigt, uden at afsløre for meget.

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 19.02.2009 22:23
OOC: yearh, lagde jeg også mærke til... SÅ irriterende er min lille Dorthea ellers ikke? TTwTT og jeg undskylder hvis jeg er lidt langsom, skriver med min anden karakter samtidig i en anden trådxD

IC:
Dorthea nikkede, og så på hans kløer. Så satte hun sig også ned, stadig imens hun holdt øje med dem. Månen skinnede mat i dem. Det ville have været flot, hvis det ikke også var et drabeligt våben han rendte rundt med.
"Jeg kan godt lide historier, men ikke hvis de er ubehagelige. Du må gerne lade være fortælle den, så, menøh... hvis du HAR været i krig... Nej, ligemeget. Du skal ikke blive ked af det. Spørg mig om noget!" hun vidste, at når folk sagde at ting var 'ubehagelige' mente de 'triste og meget sørgelige, i hvert fald for mig selv' så hun ville undgå at grave mere i det, selvom hendes 6-årige natur påbød hende at gøre det.
Dorthea Agnes Hyldekor

Shrade

Shrade

Proteaus' Hæler

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 199 cm

Derag 19.02.2009 22:29
Manden kiggede forundret på den lille pige. Hun ikke engang viste en antydning af frygt over hans udseende, hvilket egentligt gjorde ham lidt bange. Ikke bange på sådan en 'ryste i bukserne måde', men mere som i 'der er nogen galt her'. Hun var sådan... Energisk på en eller anden underlig måde, der mindede ham om en eller anden et fjernt sted i hans hukommelse. "Øh.." Han kløede sig i nakken, eller i hvert fald det korte stykke, der var blottet af den. Den nederste del af hans hals var dækket af runde ringe af jern, der samlede sig uvirkeligt tæt om hans hals. Han hostede kort før han fortsatte. "Hvem er du?"

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 19.02.2009 22:33
Hun smilede stort. han kunne OGSÅ finde ud af at stille spørgsmål!
"Jeg hedder Dorthea, og jeg er..." hun talte på fingrene.
"6 år gammel!.. Hvor gammel er du? Jeg ved godt man ikke spørger folk om alder og sådan - eller også er det kun piger - men man kan ikke se noget anden end... ruuust... Niing... rustning-en." hun brugte meget tid på at udtale ordet korrekt. hun trak kappen tættere omkring sig, og bredte den også ud under sig for ikke at sidde på den kolde jord.
Dorthea Agnes Hyldekor

Shrade

Shrade

Proteaus' Hæler

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 199 cm

Derag 19.02.2009 22:40
Han kunne ikke lade være med at le dæmpet over hendes... Morsomhed. Hendes forfriskende væremåde lettede ham for hans bitterhed og had. Faktik havde han ikke haft det så sjovt i årevis, og det siger noget om hvor lidt sjovt han har haft det. "Jeg er... 21 somre." Shrade var ikke så talstærkt, men han kunne cirka tælle til 30, så det gik da fortsat. Gad vide hvordan det ville gå ham når han overskred den grænse..
En kort pause fulgte, kun brudt af hans hvæsende åndedræt. "Shrade." Sagde han konstaterende. Han håbede hun ikke mistog det som et host eller noget lignende, og forstod at det rent faktisk var hans navn.

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 19.02.2009 22:47
dorthea lagde hovedet på skrå. først skulle hun til at sige 'prosit', men så gik det op for hende, at han nok bare præsenterede sig.
"Det var da et flot navn! Sjrai... nej... øh..." hun så kort på sin dukke.
"Shraaaai...de... Shrade! Sådan!" hun smilede, stolt over sig selv. hun var ikke vant til at folk sådan havde navne hun ikke kunne udtale, men hun syntes selv at hun havde klaret det godt.
"hvad farve hår har du?" spurgte hun så, for selvom han var en metalmand, måtte han da have hår på hovedet? hun ville gerne vide noget om hvordan han så ud UDEN rustning, men hun gik ikke ud fra at han gad at tage den af. Hun spekulerede også lidt over om han overhovedet kunne se noget. Hun tog en lille lampe frem, satte den på jorden, og tændte dens tykke væge med en tændstik (JA, vi siger lige at der er tændstikker... er nemlig ikke helt sikker x3) og satte lampen imellem dem. den varmede også en lille smule, men hun tænkte ikke helt på, at varmen nok ikke nåede igennem hans rustning.
Dorthea Agnes Hyldekor

Shrade

Shrade

Proteaus' Hæler

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 199 cm

Derag 19.02.2009 22:56
(Mine Damer og Herrer, tændstikken blev netop opfundet for et øjeblik siden xD)
Shrade kunne tydeligt mærke varmen. Trods alt var hans rustning blevet kold af at rode rundt i græsset, og selv om den lille flamme ikke gjorde nogen stor forskel var den mærkbar. Fortsat klukkede han kort over hendes forsøg på at udtale hans navn, stadig dæmpet så meget at metalet opslugte lydbølgerne. Hår.. Hår.. Det var egentligt så lang tid siden han havde set sig selv i et spejl eller i det hele taget set et spejl. Det havde han vist faktisk kun gjort en gang før, og det i en forretningsrude. "Soort.." Kom det langsomt fra ham mens han genkaldte sig informationen. "Hvad laver du egentligt herude om natten? Det er da vist ikke et sted for en pige på din alder." Han havde godt nok selv brugt langt tid herude, fra han var omkring 4 år, og det samme havde Rose før ham, men hun kom sikkert fra bedre sociale lag. Hun havde sikkert fejret sin fødselsdage sammen med sin familie, og kunne hver aften lægge sig til at sove i en varm seng.

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 19.02.2009 23:00
OOC: præcist 8''D

IC:
Hun trak på skuldrene, smilede stadig.
"... Jeg snakker med dig selvfølgelig ^o^ (dortheas glade ansigtsudtryk xD) Jeg går bare rundt. det er bedre end at lægge og fryse. faktisk fandt jeg den her flotte kappe, så jeg legede at jeg var mørkets kriger, men så blev det lidt kedeligt." hun smilede fortsat.
"Hvad laver DU her? Skulle du ikke lægge og sove et eller andet sted?"
Dorthea Agnes Hyldekor

Shrade

Shrade

Proteaus' Hæler

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 199 cm

Derag 19.02.2009 23:05
Der var noget yderst morsomt i at blive spurgt af et barn om man ikke burde ligge og sove, men det lykkedes ham at holde sig tilbage denne gang. Hun havde sagt noget, der på det nærmeste drabte stemningen lidt. "Mørkets riddere? Er de ikke nogle slemme fyre?" Spurgte han bevidst uvidende. Han vidste det udemærket godt, men ville høre hvordan de havde haft indflydelse på pigen.

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 19.02.2009 23:08
"jo. men alle slemme fyre er bare forvirrede. de trænger bare til et kram, det er i hvert fald hvad jeg tror." så sukkede hun, overdrevet voksent.
"Men ak... Der er ikke særlig mange der syntes det samme. De vil hellere bare slå på dem og sådan... " hun trak benene op til sig.
"Og du må da kende dem. Det troede jeg alle voksne gjorde."
Dorthea Agnes Hyldekor

Shrade

Shrade

Proteaus' Hæler

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 199 cm

Derag 19.02.2009 23:19
Han lod sit blik synke en smule, så han nu kiggede ned i jorden. Han sukkede hørligt, og sukket havde en raspende underlyd, da hans ene lunge ikke var helt rask. "Du vil blive overrasket. Voksne kunne ikke kende en kriger af noget som helst om så de stod og prikkede dem med et stort skilt." Han sad og tænkede tilbage på gamle dage, gamle ubehagelige dage vel og mærke. "Jeg var engang inde på Midnatsborgen." Sagde han konstaterende.

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 19.02.2009 23:23
"... Faktisk er der EN slem fyr der ikke trænger til et kram... Han tog min dukke og ødelagde den. tilgengæld fik jeg en ny... Men han trænger i hvert fald ikke til et kram, nej... Ham må folk gerne slå på for min skyld." Her var det selvfølgelig Samson hun hentydede til, 'hattemanden' eller 'svampesen' som hun også kaldte han. sidstenævnte, fordi hun ikke havde kunne udtalee hans navn, og ikke havde hørt det ordentligt.
"Dumme hattemand... Og hvorfor var du derinde? eller det vil du måske ikke tale om?" det sidste blev sagt forstånde og afventende, som om hun godt vidste, at han nok ikke ville svare. midnatsborgen var ikke et rart sted, det vidste hun godt.
Dorthea Agnes Hyldekor

Shrade

Shrade

Proteaus' Hæler

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 199 cm

Derag 19.02.2009 23:35
Han kiggede en kort tid på hendes store øjne. Der var ikke snakke om øjenkontakt, da hun ikke kunne se hans, men det var han alligevel blevet vant til. Han vidste heldigvis ikke hvem hun snakkede om, for han var trods alt medlem af Samsons bande.
"Jeg blev slæbt i.. fangekælderen for at prøve at stjæle et æble. Det er altsammen lang tid siden, ikke noget man burde tænke over længere." Han kiggede på pigen igen, og hans skjulte blik blev fjernt. Med en pludselig bevægelse rejste han sig op sagde roligt "Jeg bliver nød til at gå nu," han vendte sig om. "Farvel, lille pige." Den skumle mandeskikkelse forsvandt ud i mørket, der kun blev gjort tykkere af den smule lys, der brændte foran hende..

OOC: Sry, blev nød til at smutte =|
//Out

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 19.02.2009 23:44
OOC: okay, godnat ^^

IC:
Dorthea skal til at sige noget, da han rejser sig for at gå.
"Okay... Farvel! så ses vi vel igen på et tidspunkt." da han er gået ser hun lidt på sin groteske dukke. Den stirre tilbage på hende med det ene øje, det andet sidder løst , og kigger underligt skævt ned i jorden. det viser bare, hvor fordomsfri og kærlighedsfuld Dorthea er. Hun elsker den nemlig, og der skal ikke meget til før hun elsker noget andet.
"Hm... Han var da rigtig sød. Ham må vi prøve at finde igen en anden gang, ikke? prøve at gøre ham lidt glad..." Dukken svarede selvfølgelig ikke, og Dorthea tog lampen op, hvorefter hun lige tjekkede om han var helt væk - hvilket han så var - før hun gik. Oppe fra himlen var det nok et sælsomt syn.
en lille, lysende prik dansede hen over marken, indtil den forsvandt i det fjerne, sammen med en lille nynnende pige og hendes dukkke.

//OUT
Dorthea Agnes Hyldekor

Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 21.10.2010 13:41
Ron lå på græsmarken og kiggede op på himlen. Det var koldt, men hun lagde ikke mærke til det, da hun havde tilpasset sin kropstemperatur til det.
Hendes sitar lå ved siden af hende , da hun ikke rigtig kunne ligge på den, eller spille på den, men det gjorde ikke så meget for hende lige nu. Hun kunne godt bare lide at kigge op på himlen, mens hun tænkte på alt muligt. Tit noget som ikke gav nogen som helst mening, men der var jo ingen der skulle læse hendes tanker, så det var lidt lige meget.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 13:56
Alexander gik stille og roligt ned ad den store grasmark, han var endnu en gang på en af sine ekskortioner, som han jo tog fra tid til anden for bare at komme væk fra det hele.
Han kiggede sig omkring og var glad over at se at han var den eneste her på markedet, eller nu hvor han kiggede efter igen så han at han alligevel ikke var helt alene, men der var en enkelt pige som lå på grasmarken og slappede af, og det gjorde jo intet man kunne altid få brug for lidt kvindelig selvskab trosalt.
Han gik roligt og stille hen ved siden af pigen.
"Undskyld mig, gør det noget hvis jeg slår mig ned ved siden af dem" Sagde han og smilede
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 21.10.2010 14:09
Ron kiggede op på den fremmed dreng, men hun kunne dog ikke lade vær med at smile. "Det må du godt," sagde hun grinende. Hun fjernede noget at sit lange hår fra hendes ansigt. Hun havde overvejet snart at blive klippet igen, men havde ikke fået taget sig sammen, selvom hun faktisk havde penge til at få det hos en frisør, eller hun kunne bare spørge sin mor. Ron var jo stadig ung, så hendes forældre ville stadig gøre nogle ting for hende.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2