Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 04.08.2008 23:18
hjan nikker og svarer "ja meget smuk" han smiler til hende, han kunne mærke et pust af træthed, men ligger ikke mærke til den, han begyndte at tænke på at få en dukkert vandet så en smule fristende ud...

//frys..

(bliver desværre nødt til at gå i seng... men du kan enten fryse eller gå hvis det =))

Billed fundet på Photobucket, redigeret af Aynry og Live <'3
Hvis ikke der er noget ondt, er der heller ikke noget godt! - Lavet af Mig

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 04.08.2008 23:24
(Det er fint, vi kan bare fryse : D)

Miy mærker trætheden vælde ind over hende, men skubber den væk igen. Hun kunne lige så godt prøve at glemme den, hun ville gerne holde sig oppe. Desuden havde hun jo ikke lang vej hjem, og havde jo intet, så hun ville finde et nærliggende sted.
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 05.08.2008 14:58
Han kigger intesseret ned i vandet, og bestemmer sig rent faktisk til at gå i, han trængte til at blive frisket op, og hvad kunne passe bedre end en dukkert? han rejser sig op og begynder at smide sin trøje.
Tristan griner ned til hende og spørger så "vil du med i?" han regnede ikke med hun ville, hun så ikek ud til at havde tøj til det, med den fine uniform.

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 05.08.2008 15:12
Hun så undersøgende på ham, og da han spurgte, om hun ville med i, skulle hun lige til at sige ja, men hvad skulle hun have på? Hun havde jo andet tøj med, i en lille bylt på ryggen. Nu var hun glad for, at hun ikke havde smidt den gamle, lasede blå kjole ud.
"Ja, øjeblik" svarede hun ham til sidst, og søgte med øjnene efter et sikkert sted at skifte hurtigt. hendes blik faldt hen på nogle gamle bygninger, der var faldet sammen for længe siden, og smuttede derhen.
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 05.08.2008 15:17
Han ser hende smutte hen til bygningerne og strækker sin smidige krop, det var tydeligt at han var i god form.
han kigger lidt efter hende, ventende. hans mærker at hans lædersnor som han brugte til nakkehårene var ved at gå op og han strammer den ti, så den ikke ville gå op i vandetl

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 05.08.2008 15:20
Da Miy endelig er nået hen til de gamle bygninger, skifter hun hurtigt til den gamle kjole. Den var nem at bevæge sig i, da den kun var knælang, og havde fået små slidser i, efterhånden som den var blevet slidt. Med et smil smuttede hun tilbage til Tristan, og så på vandet. Da hun havde været nede og mærke det, havde det ikke føltes så koldt, selvom det nattesorte vand så sådan ud.
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 05.08.2008 15:23
Da Miy endelig var kommet tilbage, smiler han til og uden at overhovedt prøve at mærke vandet, går han ned i det mørke vand, han nyder køligeheden på hans bare hud, og dykker under vandet, hvor han derefter kommer op igen og kigger op på hende "hej kommer du i?" siger han muntert, og hans øjne spiller op mod hende

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 05.08.2008 15:26
Okay. Hurtigt smutter hun ned til vandet. Hun ville egentlig have lavet et hovedspring, men hun gled på de våde sten nede ved vandet, og landede i vandet med et midnre elegant plask. "Typisk." mumlede hun lavt, men snart efter smilte hun igen. det var en dejlig sommernat, perfekt til at bade i.
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 05.08.2008 15:30
Han smiler lidt bredere og dykker så under vandet igen,
han elskede at mærke vandet omrking sig! og han følte sig ikke kold på nogen måde, da han kommer op for at få frisk luft, begynder han at svømme ind på hende for at drille det var mørkt omkring dem og han dykker lidt ned under vandet igen, så han var sværere at se

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 05.08.2008 15:37
Miy nød ligesom Tristan det kølige vand omkring sig. Forundret betragtede hun ham, da han kom hen imod hende, og dykkede. Hvad ville han? Hun dykkede også selv, og svømemde den vej, der, forhåbenlig for hende, ville være lige uden om ham.
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 05.08.2008 15:42
Han bliver stående, da han kan høre at hun begynder svømme selv,
han mærker en flis fra hendes slidte kjole, og prøver at gribe fat i hendes kjole... han begynder at lægge mærke til at der var kommet morrild der hvor de svømmede

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 05.08.2008 15:46
Imens Miy svømmer så hurtigt hun kan, mærker hun pludselig et ryk i sin kjole, og kommer op til overfladen igen.
"Hey!" sagde hun og grinte, imens hun forsøgte at hive sin kjole tilbage, imens hun begyndte at træde vande. Også Miy lagde mærke til morrilden, og så betaget på den et øjeblik.
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 05.08.2008 15:50
HAn begynder at grine og rkker en enkelt gang i den igen, men svømmer så hen ved siden af hender og ser lidt på morrilden i vandet, det var flot og han mindes endnu engang om hvor dejlig natten var, mørket stjernerne, det kølige vand mod kroppen og måske også det ikke at være alene, men den tanke strefejde han ikke, han ville helst undgå sådanne følelser i sit liv, og var også altid en smule ligeglade med dem, og tænkte som regel på hvor sentimentale nogle mennesker var...

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 05.08.2008 16:11
Også hun grinte, men blev stille, da han kom op ved siden af hende. Hun smilte glad, og betragtede stjernerne. Istedet for at træde vandte, flød hun nu på vandet, med ansigtet vendt mod stjernerne.
"Er De her tit?" spurgte hun ham, mest bare for at sige noget.
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 05.08.2008 16:19
han kigger på hende flyde rundt, og svarer så "nja både og, er lidt hist og pist, så nej ikke rigtig... men det er da en smuk aften frøken" han kigger ned på hende med et frækt smil, ikke rigtig for noget, han elskede bare at drille, selv uden et drillende kunne han ligne en der gjorde, selv stemmen lød både drillende og charmerende hvis man lagde mærke til sådan noget

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 05.08.2008 16:25
Hun smilte til ham, og valgte at ignorere hans drilske stemme.
"Jeg er her heller ikke tit," svarede hun og fortsatte, "Men måske skulle jeg komme her lidt oftere."
Hendes træthed var gået helt væk, da de var kommet i vandet.
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 05.08.2008 16:42
((*Suk* er ved at blive hivet væk fra skærmen med magt, hvis jeg ikke selv stopper, ´har familie på besøg og bliver krævet at jeg skal være der...))

Tris kigger op på himel og svarer så "jah det burde man måske" han smiler ned til hende, og strefjer hendes hår med hånden mens han trådte vande...

((hvad gør vi fryse eller gå? ville rigtig gerne havde skrevet med dig hvis ikke min mor ville havde mig til at sidde og lytte til nonsens med familien...)))

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 05.08.2008 16:45
((Vi kan bare fryse ^__^ Og Lulai, jeg kan skrive med dig med en anden bruger, hvis du vil? :D ))

Hun gengælder hans smil, og ligger samtidigt mærke til, at han noget højere end hende. Den lille snor, hun havde bundet sit hår op i en knold med var faldet ud, så hendes efterhånden ret lange, lyse hår faldt ned om hendes skuldre.

//frys
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 06.08.2008 19:36
Da håret bryder ud, tager han en lok mellem fingrene og kigger indgående på den med et lidt drømmende blik, han havde på fornemmelsen, at han snart ikke ville kunne styre sig længere her i denne fortryllede nat, men lader sig ikke mærke med det, desuden var det absurde tanker men han var nærmest ligeglad..
han siger så, "du har et smukt hår" med en charmerende stemme, mens han bare kiggede ned på lokken mellem sine fingre der i vandet

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 06.08.2008 19:41
Hun så et øjeblik undrende på ham, inden hun svarede: "Tusind tak," og sendte ham et lille smil. Hun flød ikke længere, men trådte igen vande. Fordi hun var blevet en anelse træt, satte hun sig op på en af de mange storem glatte sten med det meste af benene i vandet. det var en anelse koldt at komme op af vandet, men hun lod som ingenting.
- Billede kommer ^^
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Charizard
Lige nu: 2 | I dag: 8