Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 19.04.2009 21:06
Han ser stille spørgene på hende, han havde ikke mødt en som hende der ikke vlle tale om sig selv, han ville bare vide det, ''intet er lige gyldigt for mig..'' smilte han ''det betyder noget for mig at vide noget om dem'' lød det stille og vendligt fra ham, han sendte hende et kærligt smil og agede hendes kind med den anden hånd, han sagde dem for at henvise hende til at man sagtens kunne være fin selv om at man nok ikke var helt fin på den.
''Og hvorfor skulle jeg søge væk fra dem?... så vidt jeg kan se har de brug for noget beskyttelse?...'' smilte han blidt til hende og slap hendes hage.

Sølvdjalen sover....

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 19.04.2009 21:13
Det korte øjeblik hvor han aeer hendes kind, lukker hun stille øjnene og læner hoved ind mod hans hånd,
dog da hånden bliver fjernet, åbner hun øjnene igen.. " Fordi.. Jeg er et.. Et monster.. En.. En ho.. Et.. Monser..
af.. af en dranker.. " Hun vender igen blikket væk og ser ned i jorden.. Skammen er mere tydelig ind før..
"Jeg.. er et monster når jeg.. bliver fuld.. Det.. var sådan jeg.. kom ind til Samson.. Ved at.. være fuld.. Jeg..
Det eneste jeg kan finde ud af.. Det.. Det er at tilfredstille mænd.. og kvinder.. Ved lysten til det dødelige kød..
Jeg springer.. på alt og alle.. uden tilladelse.. For.. at gøre det eneste.. Jeg dur til.. Derfor.. kommer jeg også..
rigtig tid.. dårligt afsted.. Specielt fordi.. Når folk så kommer.. Og jeg.. er ædru.. Så.. vil jeg ikke.. Så er jeg..
bange... " Hendes stemme bliver mere og mere hviskende, mere skælvende.. Kanismo er den første
hun faktisk fortæller det sådan til.. Den første der spørg hende om sig selv.. Den første der viser en form
for interresse i hende på den måde.. Den første hun fortæller om sin skam i livet.. Det der burde skramme alle
folk mest væk fra hende.. Hendes egen lyst til det dødelig kød i hendes fulde tilstan..

Billede fra Photobucket

Er ansat i samsons Bodel samt oppe på hans borg som tjæner ^^

http://nithain.heavenforum.com/index.htm <- Join os !

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 19.04.2009 21:23
Endnu en gang kommer hans hånd stille og retter hendes hage stille op så han igen kan se hende i øjnene ''og?'' kommer det vendligt fra ham, ''du er stadig et levende væsen, og det er det vigtiste'' smiler han vendligt, det var hvad han syntes var bedst, levende folk kunne man jo tale med, og han fandt denne samtale med Nakumu temlig interesand, han var nu også en nysgerig person, og havde trådt der hvor han før ikke turde ved at tale med hende.
Han smilte stadig ad hende, ''som jeg har sagt, skal der kun tre ting for at skabe ild... og de mangler ikke meget'' kom det vendligt fra ham, han kunne dog ikke forstå hvad han selv mente men det lød da godt i hans øre.

Sølvdjalen sover stadig sødt.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 19.04.2009 21:33
Nakumu prøver at komme med et lille smil, men det lykkes ikke optimalt, i stedet begynder der at komme en lille
tåre løbende ned af hendes ene kind " Det.. giver ingen mening.. Det der.. Men.. Nej.. Jeg føler mig ikke levende..
jeg føler mig.. død.. Hadet.. Ensom.. ulækker.. som.. som et monster.. Jeg kan ikke.. forstå.. hvorfor du ikke er..
løbet din vej endnu.. " Hun holder dog stadig øjnkontakten med ham.. Selvom hun ikke ved hvor hun skal
gøre af sig selv, hvilket man vil kunne se ved at hun står op piller ved sin kjole, piller i de tråde der hænger
frit, piller i hullerne..

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 19.04.2009 21:41
han smiler forsat og ser bare ind i hendes øjne med et vendligt blik, før han tænker over det bevæger han sig lidt tættere på hende og omfavner hende, ikke hårdt men blidt og vendligt, ''de er ikke et monster..det ved jeg..'' hviskede han stille og lod hans varme komme til hende, han ville bare gerne vise at han kunne hjælpe hende, og at han var ligeglad om hun så var en rotte! han ville stadig gerne bare hjælpe hende, men hans inderst inde gerne ville tibyde hende at følge med ham rundt i verden og vise hende de steder hvor man kunne være fri.. bare fri..

Søvldjalen sover stadig sødt

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 19.04.2009 21:45
Nakumu stivner helt da han sådan omfavner hende.. For det plejer at betyde noget helt andet når folk gør det..
Hun holder vejret og begynder at skælve let.. Dog er det kun i ganske kort tid, før hun selv stille ligger armene rundt
om livet på ham og krammer sig ind til ham.. Hun ligger sit hoved på hans skulder og lukker øjnene blidt som hun
tager en dyb indånding gennem næsen.. Tager hver en duft ind af ham.. skaber sig et indtryk.. Hun skulle bare
lige huske sig selv på at indtilvidere har han kun gjodt hende ret, gjodt hende godt.. Derfor var hun tøven
omkring krammet.. Ganske stille kommer det over hendes læber " Tak.. " det er ment inderligt, ment helt
inde fra sit hjerte..

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 19.04.2009 21:56
Han omfavnede hende stadig blidt og roligt.. det var første gang han var så nær en kvinde, aldrig havde han følt noget så smukt, aldrig havde han følt en sådan føelse for et ande levende væsen, han kunne holde om hende til verden gik under, så skønt føltes det, ''de siger bare hvis jeg skal slippe..'' lød det hviskende fra ham han var sikker på at hun ikke ville havde lige forløbi, eftersom at føelsen af hendes hovede føltes til at nyde det her øjeblik.. ''hvad ville de sige hvis jeg tilbød dem at følge med mig?.. op langs den vestlige kyst?..'' kom det stille og vendligt fra ham mens at han nød hver og et sekund af dette øjeblik.

Sølvdjalen sover stadig.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 19.04.2009 22:01
Ganske stille åbner hun øjnene, men hun holder stadig den blide omfavnelse " Jeg.. tror du vil fortryde
det hvis.. jeg sagde ja... " Hun har hverken sagt ja eller nej, for et eller andet sted, så lyder det utrolig dejligt
det han tilbyder hende.. Den frihed det måtte betyde.. Noget hun aldrig har prøvet før.. Igen lukker hun sine øjne
og tager endnu en indånding.. Lader hans duft komme igennem hendes sanser.. Denne underligt vidunderlige
af en mandlige duft, noget trykt.. Noget stærkt..

/ Frys

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 19.04.2009 22:17
Han nikker stille til hendes svar og står bare og nyder denne dejlige føelse som det gir at holde om hende, han ånder stille ind og lader sig ikke generer af en lidt sur duft, sikkert sprut eller lignende, han soterer den duft fra og lader hendes egen duft komme til ham, en duft af skønhed synes han selv og smiler for sig selv, han bevæger sig ikke men hans hjete banken føles helt ud til hans fjerneste finger og tæer.
Han vil ikke give slip, på nær hvis noget truede hende men ikke hvis det var ham det var efter, bare hun havde det godt..

Sølvdjalen sover stadig

//frys

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 22.04.2009 18:28
Nakumu lader sig stå i et lille stykke tid på denne måde, denne trykhed tiltaler hende.. Det at der er en der virker
til at ville værne om hende, som en ven.. Noget hun aldrig har oplevet før.. Men ganske stille lader hun sit hoved
komme væk fra hans skulder, men kun nok til at hun kan kigge ham op i øjnene.. Med en ganske lille stemme,
som dog er blid og venlig kommer det ganske stille " Hvem... er du enlig?" Hun mener ikke hvad han hedder, hvor
han arbejder, men hvem han enlig er.. Hvem han er som person.. For selvom hun finder denne trykhed dejlig,
så er der stadig noget i hoved på hende, der gør det uforståeligt at der er en man aldrig har mødt, der kan være
så beskyttende, så kærlig og omsorgsfuld fra første øjekast.. Hun finder det uforklareligt at der er en der er så
hjælpsom over for fremmede.. En der har så meget ansvarsfølelse på et plan.. Så hun vil vide mere om hvem
han er.. Specielt hvis hun ender med at få mere med ham at gøre.. Og efter hendes hoved, så har hun åbnet
sig med nogle ting som hun aldrig ville fortælle, men noget alle ved.. Så må han også åbne sig og fortælle noget
om ham selv..

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 22.04.2009 18:39
Han ser ned og for øjenkontakt da hun trak hovedet lidt til sig, han smiler vendligt til Nakumu og ser på hende med blide øjne.
En rolig og vendlig stemme høres fra ham. ''En som søger lykke ved at hjælpe andre..'' Han smiler blidt til hende, og holder forsat om hende med sine arme, ikke hårdt men roligt om hende.
Han holder sit blik til hendes øjne og blinker nogle enkelte gane efter som at hans øjne helst ikke skulle blive tørrer.
''jeg hjælper folk..uden betaling..'' kommer det i samme tone som før, han klør sig i nakken og slår ud i luften forbandede myg!

sølvdjalen sover endnu.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 22.04.2009 18:42
Stille nikker hun til hvad han siger, dog da han slår ud i luften med den ene hånd, hun krummer sig helt sammen
og lander med et lille bump på numsen.. Denne gang er det helt sammenkrøllet igen med armene over
hoved " UNDSKYLD! UNDSKYLD " Det er en ren vane at når folk begynder at slå ud efter hende, så er det fordi hun
har gjordet noget galt.. Det er det altid.. Så det må hun nærmest gå ud fra at det er denne gang også..

// Frys

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 22.04.2009 21:44
Han ser stille ned da hun slipper ham,en undrende men mild tone kommer stille fra ham ''Undskyld?... hvorfor siger de unskyld..? og for hvad dog..?''
Han sætter sig på hug foran hende, og gir hende et vendligt og forsigtigt klap på skulderen, mens en mild lyd kommer fra ham, ''hvis mit slag ud i luften skræmte dem... så undskylder jeg for det..men der sad en myg på narken af mig'' han små ler af sig selv og ser roligt på hende.
hun har virkelig været behandlet dårligt hos Samson...jeg skal.... han holdte sin tanke tilbage og tog sig selv i at havde knyttet sin ene næve mens han var i sine tanker

//frys

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 23.04.2009 05:22
Ganske stille lader hun sit hoved hæve sig en smugle så hun kigger halv underdanigt op på ham.. " En.. myg? ikke
andet? " hendes skræmte fasade bliver mere eller mindre undrende.. Hun kan enlig godt forstå at man slår til en myg,
men det var ikke lige hendes forventning.. " jeg.. troede bare.. at det var mig.. det er det altid.. når folk begynder
at slå omkring sig.. Eller.. når ting begndet at eksplodere.. Men.. okay? " hendes stemme er gået tilbage til den
blide men undrende og forsigtige.. Hun har ikke lyst til at gøre ham sur på nogle som helst punkter.. Han har været
så venlig over for hende.. Bare på den korte tid han har været med hende, der har han jo fået hende til at føle nogle
følelser ingen andre har fået frem.. "Undskyld.." kommer det stille.. Et mindre suk kommer over hendes læber..
For hun føler sig lettere dum lige nu..

// Frys

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 23.04.2009 08:07
Han ser vendligt ind i hendes øjne, en rolig tone kommer stille fra ham,''hvis e har haft det sådan...altid...behøver de ikke at unskylde...det er mig der undskylder...fordi jeg ikke vidste at de ville reagerer sådan på mit slag mod myggen..''
Han lader sin hånd stille age hendes kind(?), og lader den efter følene komme tilbage til ham, et mildt smil kommer frem på hans læber.
det er være end jeg troede. Samson din.... Han tog sig igen i at knytte sine næver, og tog en dyb inånding for at løsne hans mindre vrede over for Samson.

//frys

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 23.04.2009 13:46
Stille prøver hun at få et lille smil frem, det lykkes også meget fint, men det ser meget genert ud.. Hun trækker
på skuldrene og ser ud mod havet med et sørgmodigt udtryk " Sådan har det altid været.. Lige gyldig om det har
været kunder på arbejdet.. Folk jeg møder på gaden.. folk.. der bare finder mig.. Dem der har hold mig som fange..
Og som kæledyr.. Folk.. Der bare legede rundt med mig.. Mine forældre.. Dem.. Jeg har.. ja.. " stille ryster hun
på hoved af sig selv, hendes sølle liv.. Meget roligt vender hun hoved og kigger ham op i øjnene " Hvad.. Med dig?
Du.. Må også ha oplevet.. en masse? Forhåbenligt.. ikke lige så.. trist som mig og.. mit liv? "

// Frys

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 23.04.2009 14:43
Han ser med et chokeret blik på hende, han skammede sig lidt, godt nok var hans barndom fattig, men han havde et kærligt hjem.
En rolig og blid tone kommer fra ham, ''jahh...øhh...jeg har oplevet lidt af hver...oplevet hvad der er at opleve på vestkysten....og rundt om i landet...'' han vender blikket lidt væk, for den skam han føler efter han hørte hendes liv, som kæledyr? og andre stygge levemåder.
Han var nu mere opsat på at hjælpe hende ind i et nyt og bedre liv, han manglede bare hendes tilladelse.

//frys

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 23.04.2009 16:02
Hun lader armene komme ned fra hoved utrolig stille. Lader dem glide ned af sig så de ender på hendes sammen-
bøjede ben.. Et mindre suk kommer fra hende.. For hun forstår enlig godt at han ikke vil sige noget til hende..
Selvom hun håbede.. " Det.. er okay.. Det er ikke noget du vil snakke om.. Af grunde.. Som er ligetil.. " Hun lader
sit blik lide ned over ham, for så at ende i græsset.. Dens grønne og dejlige farve, den farve som betyder
Håb, liv, vækst, genskabelse, genfødelse, fornyelse - alle ting som folk ser som positive.. Den samme farve som
hendes øjne.. De øjne som kun har set smerte og lidelser.. Hun ryster på hoved igen, stadig af sig selv..

// Frys

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 23.04.2009 16:17
Han vender blikket tilbage til hende, han er stadig lidt chokeret, men hans blik er blevet lidt mere roligt, han sætter sig på græsset i skræderstilling, da hans ben lige skulle slappe af efter at han havde sidet på hug i noget tid nu.
Han hviler sit hoved i hånden og ser tænkene på hende, en vendlig tone kommer fra ham, ''jeg vil gerne tale om det...men jeg føler mig bare noget...noget heldigere end dem....''en dyb indånding blir suget ind ennem hans mund, ''eftersom at jeg kun har to dårlige minder....''
Han vender blikket mod det græs som hun har set på i noget tid.

//frys

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 23.04.2009 18:13
Hun trækker stille på skuldrene " Du.. skal ikke snakke.. hvis ikke du selv lyster... Men jeg tror ikke på.. At alle
har en lige så.. dårlig barndom.. eller liv.. Men.. jeg vil gerne prøve at dele.. glæden? " Hun hejser blikker og
ser lid på Kanismo før hendes blik igen er på græsset..

// Frys

Billede fra Photobucket

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Tatti
Lige nu: 2 | I dag: 10