Han blev lidt overrasket af hendes kommentar, og det frække blink. Kort strejfede tanken ham at det kunne være værd at få hukommelsestab, eller lade som om, bare for at få lov til at opleve det de havde gjort igen. "Det er jeg glad for, og i lige måde." Han blinkede tilbage til hende, fordi han ville med glæde også minde hende om hvad de havde lavet hvis hun skulle få brug for at blive mindet om det.
Hendes måde at præsentere rummene på, sammen med at hun sagde at hun var ovebevist om at hun kunne give ordre fik ham til at indse at det ikke var sex hun snakkede om. Han grinede lidt for sig selv før han så valgte at svare hende omkring det. "Nååå, jamen som jeg sagde tidligere jeg er jo tidligere slave og soldat, at følge ordre har været det meste af mit liv." Han grinede lidt, måske derfor han foretrak kvinder han kunne være dominante overfor når det kom til sex, eller også var det bare sådan han var.
Det var begyndt at blive en meget stille gåtur ned af gaden syntes Raco, han var da begyndt at overveje om han skulle sige noget til hende. Heldigvis for ham blev han mødt af et spørgsmål fra hende istedet. Men hvad pokker blev folk mest overrasket over? Det kom vel an på hvordan de mødte ham? "Tror det kommer meget an på hvordan folk møder mig... Men tror det der har overrasket folk mest har enten været mine ar eller min udholdenhed hvis de på nogen måde kom til at opleve det." Han smilede til hende. Han vidste ikke om det virkede som et fyldestgørende svar for hende.