Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn lader hope kravle op ad sig, han er fortsat usikker, men hun kan fint komme op selv, så nearyn sætter sin lid til at hun kan klare sig selv, og hvis ikke så kan han vel nå at gribe hende. Han ser høfligt tilbage på shina.

"Joh, tak for interessen. Jeg har det ganske fremragende. Jeg har netop gjort en meget indbringende forretning" Et sted i hoved på ham grinede hans sadistiske del af hjernen meget ondt og stereotypisk.

"Joh efter alle standarter har jeg det godt. Hvad med de se selv?, jeg ser hope er vokset"

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn vifter med et smil, afvisende med hånden.

"Ingenlunde spændende, bare en simpel dialog imellem mig og en herre der ønskede et bygningsværk opført"

Jah den er god med dig Darkstar

"Ja det må de da nok sige. Det er vel snart kun et spørgsmål om tid før hun skal under uddannelse? hvor gammel er det hun er?"

Nearyn ligger en venlig hånd på hopes hoved idet han ser nysgerrigt på shina.

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn ser forbløffet ned på hope. han kigger op på shina, ned på hope og så op på shina igen.
Han ligger igen en hånd på hopes hoved og nulrer hendes hår.
"Du fredsens..." siger han overrasket.
"Det overraskede mig kort." Han ser ned på hope...
"Jeg er smigret unge dame, men jeg må nok desværre skuffe dig." griner han til hende.
Han vender igen sit blik imod Shina
"Hun har lært at tale. Det er jo storslået, og sund og rask er hun også..." Nearyn hæver et øjenbryn "...Og fuld af liv" Bemærker han hjælpeløst idet hope fortsat prøver at finde sig til rette på hans skød. Han ler kort.
"Det er i hvert fald rart at se at i begge har det godt. Vi må også snart få ordnet det med deres betaling. Jeg lovede dem jo i sin tid en bonus fordi de var enlig mor. Det løfte kan jeg jo ikke så godt løbe fra, kan jeg" Han ler igen, forlegent, og samler hope op og sætter hende på skrivebordet med front imod ham.
"Kan du så blive siddende kort imens jeg finder din mors løn frem?"
Nearyn rækker ind under kraven og tager en sølvkæde frem med en lille messingnøgle i. Han låser den lille kædelås op og sætter nøglen i låsen på den 3. skuffe fra toppen til venstre og rækker ned i den. Fremdrager en trækasse med ædelmetalsbeslag (sølv) og en nøgle i kassens lås. Han stiller kassen fra sig på bordet og låser skuffen igen. Igen smiler han til Shina
"Jeg mener betalingen er forsinket, mine undskyldninger" Han skupper kassen over bordet og holder øje med hope, med et halvt øje.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

heheh. må smutte ny, frys, eller også kan du bare smutte^^ beklager x3

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn retter sig op. Hans 'tredje øje' har søgt ud over kl hele tiden og har nu fæstnet sig ved noget, intressant.

hmmm

Nearyn samler hope op og går rundt om bordet og rækker hende til Shina. Han nikker undskyldende og siger

"Jeg beklager meget, frk shina, men jeg har en vigtig aftale om ganske kort tid. Forretninger. Jeg bliver desværre nødt til at få nu, men hvis de lyster kan vi tales ved senere. indtil da har de deres betaling... plus en lille bonus til at få Hope i skole når tid er, men det er naturligvis uofficielt. De ved, med skat der skal betales til kronen osv" Han smiler indforstået, nikker til dem, og forlader rummet.

( i kassen er der 20 diamandter.... ja jeg ved det godt, jeg sagde en LILLE bonus, men nu har hun været loyal så længe, så... )

Nearyn sender de fornødne mentale beskeder og finder sin hest sadlet op og klar nede i gården. Han stiger op på den store sorte stridshingst og sætter den i løb ud af porten.

/out

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn kommer tilbage. Brakiss hove tordner imod stenene idet den traver igennem jernporten og de to vagter står ret. Nearyn ser sig ikke over skulderen, men holder øje med hende gennem sit 'tredje øje'. Han ridder op og hans hest bliver taget af en staldknægt. Nearyn stiger af og vender sig imod Anzu. "Sæt din unge, slave og lad mig se dit ben"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.11.2007 20:02
hun ryster nervøst på hovedet og begynder at lunte lidt væk fra ham så hun lægger under et træ med ungen liggende mellem hendes forben og hun slikker den ren og den bliver vildt smuk

Begge billeder fundet på google.com

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn sætter to fingre mod sin pande. han spadsere hen til hende. Han er tydeligt agiteret. Folk flytter sig fra ham, uden åbenlyst at gøre det.

han stiller sig foran hende og ser ned på hende.

"Hvad var det jeg sagde? Gør som jeg siger, stil ikke spørgsmål. hvis du stiller betingelser, er du færdig. sidste chance, Anzu" han bruger med vilje hendes navn for at understrege sætningen. "Vis mig såret"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.11.2007 20:08
hun gaber og man kan se nogle vildt skabe hjørene tænder.

hun bliver sig selv og ser advarende op på ham
,,det kan sagtens hele selv" siger hun og holder ungen ind til sig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn sukker og lader sin hånd løbe igennem hans lange hår. Han kropsdominere hende.

Usynlige hænder (den bedste beskrivelse jeg lige kan komme på^^) lukker sig om hendes hals,skuldre og hofter og maser hende op imod træet. Ungen bliver igen revet fra hende. Den miaver og skriger idet dens muskler og kød begynder at flå sig selv løs fra dens skelet, meget langsomt og meget pinefuldt. Killingen vrider sig i smerte og blodet løber idet muskeler og pels bliver flået og killingen ender som en sørgelig, grotesk bunke kødlunser på jorden foran hende. Hendes mund bliver tvunget op og lunserne lætter og finder sig til rette i hendes mund. Hendes kæber arbejder på den groteske handling som hun æder ungens blødende rå rester...

Illusionen stopper. Alt er som at vågne fra en dagdrøm. Nearyn står stadig med to fingre og massere sin pande og ser på hende som efter sætningen i sidste post. Det hele virkede 100 % ægte og Anzu ville kunne sværge på at hun kunne smage ungen og føle dens klamme rå kød synke ned i hendes hals. Intet af det er sket, men hendes sanser er blevet manipuleret 100% til at føle det. Nearyn ser fortsat på hende som han gjorde før. Somom skæbnen havde vist hende hvad der ville ske. Det var ganske vist nearyn der manipulerede hende hele vejen, men han mente en solid advarsel var på sin plads, inden han faktisk gjorde det. Give hende en chance for at tænke sig om. "Forstår du? Du gør hvad jeg siger!"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.11.2007 20:27
Hun spytter meget for at få smagen ud af munden og holder vildt godt fast om ungen
,,du lader hende være.." piver hun skræmt og rytster over hele kroppen, mens hun ser skræmt op på ham.
hun strækket forsigtigt benet ud og man kan se hun har et stort blodsår hele vejen gennem hendes ene knæ.
,,jeg kan godt selv passe det.." siger hun forsigtigt

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn ser på såret.

"Pfff" han fnyser afvisende.

Anzu's ben bliver lamt. Såret begynder at heale omgående. Trævler af hud gror unaturligt hurtigt og blodet forsvinder. Såret er helet på under 10 sekunder. Følelsen kommer tilbage i hendes ben. Nearyn vender ryggen til hende.

"Vend dig til stedet. Du kan gå og kommer som du vil, men jeg kræver dig tilbage her mindst én gang om ugen, og når jeg ellers vil have det."

Han begynder at gå imod huset.

"Lær din plads og var din tunge, Anzu. Du er min slave nu, og ethvert forsøg på at ændre det faktum vil resultere i dit værste mareridt. Ligeså vil dårlige manere og mangel på evne til at udføre mine ønsker"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.11.2007 20:39
hun ser ned på sit ben og ser så op på ham
Den lille unge gaber træt og hun begynder at synge vidunderligt for den, mens hun stryger den over dens pels.

Ungen nyder hendes sang og er ved at sove.
Da den sover, ser hun op på ham og stopper med at synge

,,jeg vil ikke kunne dræbe nogen.." siger hun lavt og bange for han vil gøre ungen ondt.
,,jeg kan så meget andet.." siger hun forsigtigt
,,men hvad vil du med mig?" spørger hun så

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn værdier hende ikke et blik. han fortsætter uhindret. "Du kan få et værelse her, bare bed en af tjenerne om at vise dig et ledigt værelse og kald det dit hjem, her".

Idet hun spørger hvad han vil med hende falder svaret promte

"du er sjælden. det er nok"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.11.2007 21:15
,,jeg har et hjem.." siger hun forsigtigt og har mest lyst til at stikke af med ungen.

,,vi bor i en lille hytte.." siger hun lavt forsigtigt
der er noget han vil med mig, selvom han ikke siger det, ved jeg bare at jeg snart ender med at komme noget til.. tænker hun bange

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn klukler. Han overvejede om han skulle gøre dét i et halvt sekund inden han bukkede under for fristelsen, og svarede på hendes tanke.

"Kun hvis du nægter mig" Han stopper og ser sig over skulderen, på hende.

"Men vær mig en god slave, og der vil følge belønninger med sig" Om hun er intresseret eller ej, Nearyn er ligeglad. Han har hvad han ville have. Endnu en person at koste rundt med. En person at kalde sin ejendom. Han fortsatte op ad trappen imod hoveddøren som gik op for ham. Han fortsatte ind og satte kurs imod stuen.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.11.2007 21:24
Den lille tiger vågner og bider bæltet op og den smider det væk, hun rejser sig og vil forsøge at stikke af fra ham
,,jeg bliver aldrig din slave" siger hun højt efter ham og hendes tiger unge løber sin vej så den er helt væk

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

En usynlig hånd griber fat om hendes ene ankel og hun falder så lang hun er (?)
Den begynder at slæbe hende imod trappen, under vagternes hånlige latter. Nearyn kommer tilbage ud og stiller sig på toppen af trappen. Latteren ophører øjeblikkeligt. Han ser på hende, imens hun bliver slæbt langs indgangens brostensbelægning, imod ham. Idet hun når trappen bliver hun løftet i anklen (og bare for at besvare det uudtalte spørgsmål: nej, der er ikke noget der holder hendes kjole på plads, når han gør det) så hun hænger i hans øjenhøjde igen. denne gang på hoved, og med adskillige meter til jorden ( da han jo befandt sig på toppen af trappen og hun blev løftet fra bunden af trappen. )

Han ryster på hoved

"tsk tsk tsk"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.11.2007 21:39
Hun falder og bliver hevet med og hendes kjole falder pænt af hende da den er for stor til hende så hun kun har undertøj på og prøver at river ham i hovedet med den ene hånd hvor hun har lange negle og knurre meget afvarende
,,slip mig så! jeg vil aldrig nogen sinde arbejde for dig eller nogen anden!" råber hun vredt og vrider sig lidt

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn ser med et hævet øjenbryn på Anzu's flagrende arme, et par meters vej fra hans ansigt. Da hendes kjole falder ned klukler han.

Hvor ynkeligt... hvordan kunne hun dog tro at hun kunne nægte ham?

"Min tålmodighed er forbi Anzu. snart vil du ønske at du havde fulgt spindende med mig, med et stort smil på dine læber" siger han konstaterende.

Nearyn vender sig om og går ind gennem døren og ind i huset med anzu hængene, med hoved nedaf, fra sin ankel, flyvende i samme tempo et par meter bag sig. Folk i gangene skal til at le af Anzu, men ingen vover det når Nearyn er til stede.

Nearyn forsætter gennem gangene. Hans magske greb om hendes ankel slækkes ikke på noget tidspunkt, idet hans støvler lyder dumpt imod gangens gulv, på vej imod kældertrappen.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]