Nearyn Darkstar 24.11.2007 16:50
Nearyn ser forbløffet ned på hope. han kigger op på shina, ned på hope og så op på shina igen.
Han ligger igen en hånd på hopes hoved og nulrer hendes hår.
"Du fredsens..." siger han overrasket.
"Det overraskede mig kort." Han ser ned på hope...
"Jeg er smigret unge dame, men jeg må nok desværre skuffe dig." griner han til hende.
Han vender igen sit blik imod Shina
"Hun har lært at tale. Det er jo storslået, og sund og rask er hun også..." Nearyn hæver et øjenbryn "...Og fuld af liv" Bemærker han hjælpeløst idet hope fortsat prøver at finde sig til rette på hans skød. Han ler kort.
"Det er i hvert fald rart at se at i begge har det godt. Vi må også snart få ordnet det med deres betaling. Jeg lovede dem jo i sin tid en bonus fordi de var enlig mor. Det løfte kan jeg jo ikke så godt løbe fra, kan jeg" Han ler igen, forlegent, og samler hope op og sætter hende på skrivebordet med front imod ham.
"Kan du så blive siddende kort imens jeg finder din mors løn frem?"
Nearyn rækker ind under kraven og tager en sølvkæde frem med en lille messingnøgle i. Han låser den lille kædelås op og sætter nøglen i låsen på den 3. skuffe fra toppen til venstre og rækker ned i den. Fremdrager en trækasse med ædelmetalsbeslag (sølv) og en nøgle i kassens lås. Han stiller kassen fra sig på bordet og låser skuffen igen. Igen smiler han til Shina
"Jeg mener betalingen er forsinket, mine undskyldninger" Han skupper kassen over bordet og holder øje med hope, med et halvt øje.
Lavet af mig
-Profil:
http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master