//frys
DistortedDiva 04.01.2009 00:39
Rena ser på ham og smiler roligt "...jamen, tak for det.." siger hun lavt og går et lille skridt frem af, hun rødmer igen (Ejh >< IGEN? XD) da Alzeid siger sådan.. "t... tak" mumler hun lavt og sænker hovedet lidt for ligesom at blive overset//frys
Derag 04.01.2009 16:44
Han tog et hurtigt kig på sit første offer, eller i hvert fald kommende offer. Indtil videre havde han været helt sikker på hvad han skulle gøre, hvordan han skulle gøre det og i hvilken rækkefølge, der var mest effektiv, men alligevel fandt han den næste del af fortryllelsen svær.Selvfølgelig lod folk ikke bare vampyrer komme tæt på med deres spidse tænder og blodtørstige blik i øjnene, så hans race havde selvfølgelig udviklet en måde at paralysere deres ofre på, længe nok til at de kunne få deres blod udsuget, men Alzeid var aldrig før kommet så langt i forsøget på at udsuge et menneske fra dets blod, og han havde i den grad ikke tænkt sig at give op nu.
Han tog et skridt nærmere, og tog stille hendes hånd. Før at det skulle virke, skulle den sidste smule af hans forrige besværgelse overføres, så hun ikke kæmpede imod. Normalt ville en vampyr sagtens kunne tvinge et menneske til at adlyde med rå styrke alene, men når man lever en uendelighed bliver det nu ret kedeligt hvis der ikke er noget udfordring i jagten, som er en af de eneste ting hans race har at tage sig til. Det var i hvert fald tilfældet i hans familie.
"Fryser De ikke forfærdeligt, frøken?" Spurgte han stilfærdigt. De stod ikke længere så langt fra hinanden, men hendes ansigt var stadig vendt mod jorden, så hans magi virkede langsommere. Øjenkontakt var en kraftig forbindelse, ikke magisk, men kraftig.

When we look into the night sky, we see light engulfed in devouring darkness.
A soul is like the night hours; the cold grip of reality, encasing warm specks of emotion -
However, whether you rest your gaze in the nightly void is your choice.
If you close your eyes you see no darkness, you see no light,
if you close your heart you feel no warm, and you feel no cold
DistortedDiva 04.01.2009 16:52
Rena så først ned på sin hånd da Alzeid tog den, og derefter op på ham, hun rødmer igen, men slipper dog ikke hans hånd, "jeg.. Næh, ikke så meget" svare hun lavt. Hun holder blikket på ham, men vender hurtigt hovedet da hun høre en puslende lyd. HUn ser rundt men kan ikke se noget Pwy.. det var ikke noget tænker hun lettet, og vender igen sin opmærksomhed på Alzeid, hun ser dog ikke på ham, da hun vil føle det for akavet bare stå og glo. Vist var han køn, men hun var ikke typen der sådan bare overbegloede folk. Derag 04.01.2009 17:05
Da hun kigger væk anden gang træder han et sidste langt skridt frem, besværet med tanken om hvad han skulle til at gøre. Så det nu eller aldrig.Han øre var blevet fladere, men hans hørelse var stadig betydeligt bedre end en normal dødelig. Selvom lyden lød mistænksom, vidste han godt at intet dyr ture nærme sig en vampyr, af frygt for at blive dræbt. Mennesker derimod, der ikke havde beholdt dyrenes skarpe sanser og instinkter, var altid lette og lokke i en fælde, ved bare at se indbydende ud.
Med halvt lukkede øjne, og et udtryk som en der skulle til at træde ud i en meterdyb mudderpøl, lagde den anden hånd på hendes kind, vendte hendes hoved tilbage og gav hende et hurtigt kys på munden. Dette var selvfølgelig den sidste og afgørende besværgelse, der gerne skulle lamme hende længe nok til at han kunne tage det blod han havde brug for. Beklageligvis for ham, havde han aldrig prøvet den teknik før, da det - i hans øjne - var langt under hans værdighed at kysse dyr. Hvis besværgelsen virkede, ville hendes blik blive tomt, nærmest som hvis hun kiggede på noget langt væk i horisonten. Hvis den ikke virkede til gengæld, ville han stå i lort til halsen.

A soul is like the night hours; the cold grip of reality, encasing warm specks of emotion -
DistortedDiva 04.01.2009 17:32
Hun gik af ren reflekst et skridt tilbage, da Alzeid kysser hende. Hun ser på ham med store øjne "hvorf..." er det hun når at sige inden hun for et tomt blik i øjnene, og ser bare ligeud som om han ikke var der, hun siger heller ikke noget.Hendes katte øre falder langsomt ned, så de ligger ned af hendes hovede, hendes hale hænger også are slabt ned. Det neste der rør sig på hende er hendes kjole, der let blafre i den stille vind.
Derag 04.01.2009 17:51
Grinner stille for sig selv, tilfreds over at det endelig lykkedes. Han slikker sig hurtigt over læberne. Ikke værst. Tager et skridt tættere på, og drejer hendes hoved en ganske lille smule, så den venstre side af hendes hals er blottet. Men hvad andet kan man forvente af sådan en ung menneske krop? Med ansigtet tæt på hendes hals tager han en dyb indånding, for at få lugten af hendes hud inprintet grundigt i sin hukommelse. Hendes var i sandheden lugten af liv, ungt liv, fyldt af energi.Det sværeste ved mennesker, havde han læst, var at finde det helt rigtige sted at bide. Specielt fede mennesker, men da der ikke var noget problem ved dennes vægt, skulle det blive let at finde frem til den pulserende blodåre.
Han skulle måske havde gået lidt hurtigere i aktion, men den triumpferende glæde ved at havde kontrollen var for storslået til give slip på. Han lod forsigtigt sin tunge glide ned over den stramme hud på hendes hals, og hørte hvordan hendes hjertes banken umærkeligt blev hurtigere ved kontakten. Han kunne mærke hver en pulserende vibre i hendes krop, hver en bevægelsesløs muskel under den indbydende hud. Så lod han ganske stille sine tænder gennemtrænge hendes hud, og han nød hvert et sekundt af det.
Kort efter at en lille smule blod var løbet i hans mund, trak han hoved til sig og spyttede det ud. Du gode hvidløg! Hvor smager det dog fælt! Jeg har aldrig smagt så urent blod før! Efter en kort tøvende, tænkte han opgivende imens han langsomt satte sit hoved i position, De voksne drikker det! Jeg må bare se at vokse op!
Alzeid sænker forsigtigt hovedet ned til de to små åbne sår, klar til at suge mere.

DistortedDiva 04.01.2009 18:06
Rena står stadig bare helt uden at røre sig eller sige noget. Efter det første bid, og dårlige resultat, begynder hendes fingre at røre på sig, og snart begynder hendes blik at blive normalt, hun står i nogle sekunder uden at gøre noget, inden hun fatter hvilken siy´tuation hun står i.Hun drejer hovedet og ser på Alzeid, hun rynker let på øjnbrynene inden hun hurtigt rykker sig væk fra ham.. "h.. hvad har du gang i!" udbryder hun oh tager sig til halsen, hun er egentligt van til at blive bidt snart, men ikke af fremmede. "Du.. Jammen!" stammer hun,. hendes blik flakker fra Alzeid til omgivelserne der er rundt om dem. "Hold dig da fra mig!" siger hun så, da hun for samlet tankerne
Derag 04.01.2009 18:39
En skygge fra et af de overhængende blade falder over hans ansigt, og da det kommer til syne igen er hans øjne blodrøde. Nok var han hurtig og stærk, hvilket kommer naturligt til det at være vampyr, men han var også klodset, uheldig og svag sammenlignet med andre af hans race. Et spændt smil blev langsomt bredere til han triumferende kiggede på den skræmte kvinde foran ham. En afslappet latter undslipper hans læber. Mens han genkaldte sig passager af gamle bøger han havde læst, tænkte han spændt: Nu gælder det bare om at skræmme hende! Hun skulle være godt skræmt som det er i forvejen, så nu skal jeg bare fange hende.Han tog forsigtigt et skridt til siden, uden at lade blikket falde fra hende. "Overrasket?" hans venlige tone var blevet erstattet af noget mere neutralt, men der var ingen tegn på hans tidligere høflighed. "Bare bliv hvor du er og lad mig få det sjov fra dig som jeg havde planlagt, og du vil kunne gå herfra bagefter." Smilet forsvandt ikke, og hans overlæbe løftede sig tilpas meget til at man kunne se hans skarpe hjørnetænder, "ellers er jeg bange for at jeg ikke kan svare for følgerne."
Bagefter løftede han hastigt sin hat, og i en glidende bevægelser bukkede han elegant foran hende. "Alzeid Uriel Drakilion til din tjeneste, Cherí ."

DistortedDiva 04.01.2009 18:46
Hun går nogle skridt væk fra ham "Nejh.." mumler hun, selvom det egentligt er løgn, og det ville en hver kunne høre og se på hende, hun siger det dog mest for at berolige sig selv, "og du kan glemme alt om at jeg bliver, jeg skal nemlig ikke havde noget af at du bider mig igen" siger hun, og hendes stemme knækker over, midt i sætningen, så den bliver lettere skinger. (xD)Hun vender om på hælende og begynder at løbe væk derfra, og væk fra Alzeid.
Derag 04.01.2009 19:08
Hans smil bliver bredere da hun begynder at løbe. Det var nu engang sådan han fortrak sit bytte, levende. Der var intet hun kunne gøre for at slippe fra ham, trods alt kunne han jo flyve, men det skulle ikke blive nødvendigt, ikke endnu i hvert fald.Egentligt kunne han jo let indfange hende, men de var tilpas langt ude i skoven til at han var sikker på at hun ikke kunne finde tilbage i mørke, da hun jo havde været dybt påvirket af hans magi, og nok næppe kigget på så meget andet end ham på vejen gennem træerne. Videre, havde han heller ikke brugt en sti, men brugt sin forbedrede hørelse og syn til at finde sin vej rundt blandt træerne.
Han lod neglene på sin venstre hånd synke dybt ind i en træstamme, og klatrede på den måde op i træet. Derfra sprang han lydløst fra træ til træ over hovedet på Rena, kun lige hurtigt nok til at kunne følge med, mens han ventede på en chance for at skræmme hende.

DistortedDiva 04.01.2009 19:45
Da Rena har løbet i nogle minutter, standserhun hurtigt, og vender hovedet bagud, "han følger ikke efter? og han er der ikke enggang mere?" siger hun chokeret. Hun ser så til siderne og op for en sikkerheds skyld, men det er for mørkt til at se noget så hun ser ikke Alzeid. HUn begynder at løbe igen, hun drejer til venstre, men det resultere bare at skoven bliver tættere "fedt... jeg er faret vild i en skov, men en vampyr i hælende" siger hun forpustet, hun sætter sig bag en sten der er lige ved siden af et stort træ, hun krummer sig så meget sammen som hun nu kan og håber på at han ikke kan se hende Derag 04.01.2009 19:54
Men selvfølgelig havde han det. Faktisk var han 4 meter oppe i træet lige ved siden af hende, hvor han hang med hovedet nedad og benene rundt om en gren. Han havde selvfølgelig først hængt sig der da hun havde gemt sig bag stenen, og skulle nu til at kravle ned af træet, og hurtigt give hende endnu et af hans fortryllede kys, så han kunne nå at suge noget blod fra hende. Netop som han rettede sig nok op til at han kunne nå grenen med sin ene hånd, begyndte den at lave en ubehagelig knækkende lyd længere inde. Han frøs selvfølgelig hurtigt, velvidende at det bare ville gøre det værre hvis han bevægede sig. Sådan hang han stille et ganske kort stykke tid, indtil den nu svækkede gren gav efter under hans vægt, og han faldt de fire meter ned ved siden af hende, hvor han landede på ryggen med en væsentlig masse larm.Alt der undslip ham som han lå der på jorden, ved siden af den store sten og træet, var en lav stønnen. Nu ville pigen igen blive alarmeret, og så ville mere af hendes blod nå at løbe fra hendes to runde sår før han fik sin portion. Jo længere tid der gik, jo større var chancen for at udsugningen ville dræbe hende, og det ønskede han trods alt ikke. Han var bare på jagt, og så ingen grund til at dræbe nogen, selv om han let kunne og ville gøre det, hvis det blev nødvendigt.
Han var landet godt en halv meter fra der hvor hun sad, og gad ikke rejse sig op, da det alligevel ikke gjorde nogen forskel. Hun kunne ikke løbe fra ham, så længe han kunne huske både hendes lugt, og fornemme lugten af hendes blod.

DistortedDiva 04.01.2009 20:00
rena ser op, da hun høre noget der oppe fra mørket, og hun kommer med et chokeret skrig da han så falder ned (selvom jeg ville være ved at dø af grin XD) HUn rejser sig hurtigt men bliver svimmel pga hun har mistet blod mens hun løb. HUn står lige i 3 sekunder og kommer til sig selv, inden hun skynder sig at løbe væk fra stedet, denne gang stander hun ikke eller ser bagud, hun standser først da hun snubler over en træ rod "AV for pokker!!" klynker hun, og tager sig til benet, hun har vredet om på foden og vil ikke kunne løbe så hurtigt mere, "sådan noget... lort" mumler hun og rejser sig med besvær Derag 04.01.2009 20:07
Alzeid kom bandende på benene igen, da pigen var løbet sin vej. Han satte hurtigt af i en lidt skæv retning, så han ikke ville løbe lige bag ved hende, men snare fra det ene træs skygge til den anden. Han var nu engang hurtigere end Rena, og halede derfor hurtigt ind på hende, men da hun væltede brugte han chancen for at komme ind foran hende, så at hun nu løb imod ham, hvorefter han bare stoppede op og roligt ventede. Da hun kom tæt nok på til at kunne skimte ham, sagde han med rolige velovervejede ord: "Jeg vil havde lige meget brug for dig død som levende, men jeg kan ikke bruge din krop hvis du forbløder nu. Kom i stedet og lad mig stoppe dine blødninger." Han var helt alvorlig, selvom det kunne virke som en fælde. Han kunne jo ikke bruge hendes livløse krop, medmindre der stadig var noget blod i den han kunne suge, men forblødte hun, var hun ubrugelig.
DistortedDiva 04.01.2009 20:11
Rena stopper brat da Alzeid står lige foran hende, "Hvordan.. ved jeg at.. det ikke er en fælde?" spørger hun og ser sig rundt, skoven er ligesom blevet mørkere, og træerne står tættere, der er ikke så mange flugt veje, så man kan lige så godt overgive sig.. "Jeg kan ikke helt slippe væk, og jeg har ikke så meget at midste, i det mindste prøvede jeg" mumler hun lavt, og går et skridt frem imod ham Derag 04.01.2009 20:21
Et tilfreds smil spillede over hans smalle læber. Da hun kom tæt nok på gled han den ene hånd over hendes kind og løftede håret ved den lidt væk, så han kunne se mængden af blod, der havde sprøjtet ud."Du har mistet flere liter allerede." Han bevægede sig med et hurtigt skridt helt tæt på, så de stod helt op af hinanden, med den anden hånd end den han brugte til at holde hendes hår væk, holdt han hende fast ved skulderen.
"Dygtig pige," han sænkede sit hoved ned til hendes hals, og slikkede noget af blodet væk fra sårene så han kunne få et ordentligt syn på dem. "Dum, men dygtig." Igen lod han sine tænder glide ned i sårene, og med nogle kraftige sug havde han fået yderligere en liter ud af hende, som havnede i hans mave. Da han fjernede sine tænder hviskede han en lav besværgelse, der fik blodet til at størkne, og skabe en midlertidig sårskorpe, der skulle kunne holde længe nok til at en ville kunne danne sig af naturens vej.
"Og angående dit spørgsmål; det kan du heller ikke!" Et triumferende smil lyste hans kønne ansigt op, og hånden han tidligere havde brugt til at holde hende fast med, brugte han nu til at holde hende oprejst, da hun trods alt havde mistet en betydelig mængde blod.

DistortedDiva 04.01.2009 20:31
Hun ryster svagt da hun tydeligvis er bange for hvad der vil ske, da han bider hende igen, kommer der en let smerte fra såret.. "arh.." mumler hun, og da han har 'drukket' færdigt, føler hun sig helt slap og udmattet.. HUn prøver at stå selv men det er svært, hun vil helst ikke have hjælp af ham, men hvis hun ikke vil ligge på jorden og tulle rundt, så er hun nød til det."jeg.. er ikke dum" hvæser hun lavt.
Derag 04.01.2009 20:43
Han holdt sig stadig tæt ind til hende, mest for at støtte hendes vægt, men også fordi han nød. Ikke mindst at kunne mærke en kvindes krop, men også fordi han kunne mærke hvor lidt hun kunne lide det. "Ej heller er du helt kløgtig," hvisker han stille ind i hendes øre, "men hvem er også det? Ikke jeg i hvert fald. Havde jeg bare den mindste smule sund fornuft ville jeg nok blive ude i sollyset en eller anden dag og bare dø, men det har jeg nu igen ikke rigtig lyst til."Trækker sig lidt på afstand af hendes hals og hoved, så at han kunne se hendes ansigt og støtte hendes vægt samtidigt. "Jeg er dig taknemlig for at gøre det lettere for mig, mon cherí." Det mente han 100%, specielt fordi han ikke nærede noget ønske om at hun skulle være død i processen. Han var jo kun 16 i menneskealder, og slet ikke en fuldvokset vampyr, selvom han sikkert også ville være klodset og dum senere i sit liv.

DistortedDiva 04.01.2009 20:51
Rena smiler svagt. "jah, hvorfor gør du ikke det.." mumler hun og skæver til ham, "og jeg gjorde det for min egenskyld, jeg vil ikke dø endnu" siger hun lavt, og prøver at stå selv men det går ret dårligt, så hun beslutter sig for at bare at blive stående, og så prøve at holde ud at han hjælper hende.Hendes ben gør stadig en smule ondt, men det er nok bare den hudafskrabning der er kommet der gør det, der er kommet jord i så det svier endnu mere. Det er ikke lige det hun er aller mest opmærksom på nu, mere hvornår hun er kommet til kræfterne, så hun kan stå selv.
Til den tid er det sikkert gået over?
Derag 04.01.2009 21:01
Kigger ud i mørket bag hendes skulder. "Solen står snart op." Konstatere han irriteret. Han ville ønske han kunne blive ved overfladen, og bare se en enkelt dag i fuldt dagslys, men han var forbandet til at skulle gå ned under jorden, og sove dagen væk i en kiste med jorden fra hans eget fødested. "Jeg fik ikke fat i Deres navn?" Han var igen begyndt at snakke lidt høfligere end han havde før. Da den værste blodstørst var stillet, var den eneste følelse som han lige umiddelbart stod tilbage med, en grim smag i munden.
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2
Lige nu: 0 | I dag: 2