Et gammelt kroget træ, som strækker sig udover sumpen

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.02.2011 18:17
han ser udrene på hende " nej ikke nu" mumler han hvor efter han tager den kniv han havde sat i træet og kaster den lige foran føderne på hende som en advarsel om hun ikke skal vende ryggen til ham og hvis hun vælger det vil det få store betydning for hende.
kravenoh trækker en kniv mere omme bag rygge så han var klar hvis der skulle ske noget.
hans bilk er direkte rettet på hende som om han bare ventede på hun skulle komme til ham
Zilanea

Zilanea

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 168 cm

Det gav et sæt i Zilanea da en kniv landede direkte foran hende. Det var ikke svært at regne ud hvor den kom fra. Hun stoppede op, tog en dyb indånding og tog derefter kniven op i den ene hånd. Så vendte hun sig forsigtigt om og kiggede direkte på den fremmede med et arrigt blik, men han ville højst sandsynligt ikke kunne se hendes ansigtsudtryk for tågen. Ved hjælp af vinden kastede hun kniven tilbage, så den ramte det træ han sad i, lige under fødderne på ham. Den var kastet med så stor fart at den borede sig godt fast i træets stamme. "Jeg tror, du tabte noget," sagde hun koldt, lige akkurat højt nok til at han ville kunne høre det. Med armene over kors ventede hun på hans reaktion.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.02.2011 19:14
kravenoh smiler lidt da han ser hvordan hun tager hans lille leg med kniven, " ja måske tabte jeg den " han vifter med hånden lidt og kniven forsvinder under ham, han ser så på hende " kom tætter på sådan jeg kan se dig bedre siger han blot med et lille smil på læben, og smiler lidt. han ser op og ser at det er begyndt at blive aften, det perfekte for kravenoh, så kan han gør hvad han vil med denne kvinde som lige er dukket op.
han står afvente kort men beslutter sig for at kaster en kniv efter hende igen som har retning imod hendes arm
Zilanea

Zilanea

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 168 cm

Hun undlod at svare, da den fremmede i træet bad hende komme tættere på. Hvorfor skulle jeg dog det? tænkte hun blot. Hun havde en idé om hvad han havde tænkt sig at prøve på, hvis hun adlød, og hendes tålmodighed var for længst opbrugt, og hun var ikke i humør til kamp. På den anden side vidste hun at hun ikke kunne vende sig om og gå uden at flere knive ville blive kastet i hendes retning. Hun kunne ikke se, hvordan hun skulle komme væk, men nåede ikke at tænkte tanken til ende før endnu en kniv blev sendt i hendes retning. Med en enkelt håndbevægelse viftede hun ad kniven, så vinden sendte den i en anden retning. Den landede i sumpens pladder lidt derfra.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.02.2011 19:38
han ser over på hende " hmm okay er det på den måde du vil spille spillet på " han lukker øjne og en tyk og mørk tåge kommer frem som vil gøre at hun ikke vil kun se andet ind 1 meter foran sig og jo mere han stod stille med de lukkede øjne jo tykker vil tågen blive og jo svære vil det være for hende at se.
kravenoh smiler lidt da han står med lukkede øjne han var godt klar over at hun nok vil angribe ham så kravenoh tager hånden om bag på ryggen og holder godt fat om en af hans knive sådan han var klar hvis hun skulle angribe ham
Zilanea

Zilanea

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 168 cm

Tågen, der pludseligt blev mørk og altopslugende, kom fuldstændigt bag på Zilanea. Hun kiggede sig forvirret omkring, ikke at hun rent faktisk kunne se særligt meget. Hun mistænkte manden med knivene for at være kilden til det pludselige mørke, men var ikke fuldstændigt sikker. Hun stod et par sekunder og tænkte på hvad hun skulle gøre. Hvis han var skyld i mørket, kunne han måske stadig se hende. Ellers ville det i hvert fald ikke være særligt praktisk for ham selv.
Hun hviskede lydløst til vinden mens hun tog hænderne op foran sig som om hun holdt om en usynlig bold. Sekundet efter havde hun samlet nok af vindens kraft, og sendte det direkte i retning af den fremmede, allermest i håb om at han ville falde ned fra træet og miste koncentrationen, så mørket ville forsvinde. Det ville ikke kunne skade ham medmindre han landede mærkeligt, men det ville måske være nok.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.02.2011 20:06
ide han frembringer den mørke tåge kan han se alt hvad hun fortager sig dog bliver han lige pludselig ramt af et vindstød og mister balancen og falder ned i sumpen neden under ham han lander dog på bene og ser så over på hende " dette hjælper dig ikke jeg kan se dig og du kan ikke se mig " siger han med et smil på læben.
selvom han mistede balancen var den tykke tåge kun stoppet den forsvinder ikke bare sådan, det kunne tage tid med mindre kravenoh selv valgte at fjerne den.
" jeg gir dig en chance til, sig mit dit navn og jeg overvejer at skående dit liv, men hvis ikke dræber jeg dig på stedet " smiler han på en ond måde hvor efter han ligger and til hans næste træk, men alt afhængede af hende.
Zilanea

Zilanea

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 168 cm

Det lød lidt som om, at hun ramte sit mål, men stadig kunne hun ikke være sikker. Lige meget hvad, så havde hun ikke fået det ud af det, hun gerne ville. Mørket omsluttede hende stadig, og hun begyndte at blive mere irriteret end hun i forvejen var. Hun vidste ikke hvad han skulle bruge hendes navn til, og hun lod sig hverken imponere eller skræmme af hans anmodning og trussel. Men hvis det var hvad der skulle til før hun kunne få lov at gå, så var det fint med hende. "Mit navn er Zilanea," svarede hun, mens hun prøvede at holde sin stemme under kontrol. Godt nok var hun ikke bange for ham, men hun var heller ikke dum, og hun havde allermest lyst til at komme hjem i varmen. Det var begyndt at blive koldt.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.02.2011 20:55
han smiler lidt igen han vidste at alle mennesker vil leve og det var det der gjord at kravenoh var en helt anden person ind stortset alle andre var, og det gjord at han havde nemmer ved at dræbe folk ind andre.
" flot navn du har " siger han blot hvorefter han trækker en kniv mere og kaster den efter hendes ene arm.
det mørke gjord at kravenoh havde den største fordel på dette tidspunkt men han vidste også at han ikke skulle undervudere hende selvom hendes chance så rigtig ringe ud lige nu ifølge kravenoh.
Zilanea

Zilanea

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 168 cm

Zilanea himlede med øjnene da han komplimenterede hendes navn. Hun var sikker på, at det ikke betød noget som helst. Hun skulle til at sige noget til det da endnu en kniv kom flyvende mod hende. Før hun nåede at opdage den, ramte den hendes arm og efterlod et langt og en smule dybt sår. Hun skreg ikke, på trods af at smerten var gennemtrængende, men det var dråben der fik bægeret til at flyde over. Hun bed tænderne så hårdt sammen at man kunne høre det hvis man stod ved siden af hende, og blodet flød ned ad hendes arm. Så knyttede hun hænderne, og den stille vind blev vakt til live.
Først var det bare en blid brise, men der gik ikke længe før det var en regulær storm. Der skulle ikke meget mere til, før der ville blive orkan. Den eneste der ikke blev påvirket af det, var Zilanea selv. Enhver kniv kastet imod hende nu ville nå at dreje af eller miste fart på grund af vinden, før den overhovedet ville være tæt på at ramme hende. Hun gik langsomt i retning af manden.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.02.2011 21:25
kravenoh smiler lidt da han rammer hende, han skulle lige til at kaste en mere da han mærker hvordan vinder fortager sig og begynder at blive meget kraftig. han kan mærke at han nok snart blive nød til at finde på noget andet for vinden vil bare tag fat om knivene og smide dem væk.
han folder hænderne og danner 3 skyggekloner hvor efter han selv forsvinder op i røg og dukker op i et træ et stykke derfra men han kunne holde øje med det hele fra træet.
klonerne dukker skiftesvis op ved hende og stikker hende med knive fra alle retninger(?)
Zilanea

Zilanea

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 168 cm

Zilanea var ved at vende sig om, da en kniv ramte hende i skulderen. Hun udstødte et gisp der var en blanding af forskrækkelse og smerte. Først undrede det hende hvordan han var kommet så tæt på, indtil det gik op for hende at der stod hele tre rundt om hende. Hun var ikke sikker på om han selv var imellem. Hun trak sit sværd og begyndte at afværge knivene, men da en af dem ramte hende i benet faldt hun på knæ. Hun satte sværdet på plads igen og kravlede ud imellem dem, ikke i tvivl om at de snart ville følge efter. Hun var hurtigt på benene igen, og sendte et voldsomt vindstød mod de tre kloner. Derefter hoppede hun op og lod vinden bære sig. Det var nemmere at bevæge sig rundt på denne måde, men krævede også en del mere energi.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.02.2011 22:06
da der ikke skal meget til at få klonerne til at forsvinde forsvinder de da de bliver ramt af vindstødet, den rigtige kravenoh ser sin mulighed og dukker op bag hende og griber fat om halsen på hende og stremmer lidt til, sådan hun vil gisbe efter vejret imens den anden hånd er rundt om livet på hende.
han dufter til hendes hår " dejlig duft du ha " siger han skummelt og forsætter " men synes du skal stoppe den der vind lidt eller bliver det værre for dig selv " kravenoh's greb er stremt så hun skulle være stærk hvis hun vil have hans greb løsnet.
Zilanea

Zilanea

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 168 cm

Zilanea så forbløffet til da klonerne forsvandt, og det gav et sæt i hende da den rigtige stod lige bag hende. Hun nåede hverken at sige eller gøre noget før han havde fat i hende. Hans hånd om hendes hals var ubehageligt stram, og hun kunne kun lige få vejret. Hendes vrede boblede op, samtidig med at vinden tog til i styrke, og hun måtte bruge alle sine kræfter på at koncentrere sig om vinden. Det var ikke noget hun normalt kunne styre når hun var så hidsig som hun var nu.
Hun kneb øjnene sammen, gispede efter vejret og gjorde alt hvad hun overhovedet kunne. Efter et par minutter lykkedes det endeligt for hende at få styr på vinden, og den blev langsomt mildere før den til sidst stod helt stille. Men det var også alt hvad hun havde i sig, og hun kunne ikke holde sig på benene længere. Det eneste der holdt hende oppe nu var mandens greb om hendes hals.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.02.2011 22:44
ide hun hun fjerner vinden og faktisk hører efter hvad han siger for ham til at smile lidt, for ham betyder det lidt at han nu har kontrollen over hende. " det var godt rigtig godt ".
kravenoh ser på sumpen og på det træ han var ved først " hvis jeg slipper dig vil du så love ikke at angribe mig? " spørger han undrenen selvom han regner med at så snart han slipper hende vil hun angribe ham men det skulle komme an på en prøve.
Zilanea

Zilanea

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 168 cm

Zilanea, der stadig havde lukkede øjne og var totalt udmattet, åbnede langsomt øjnene igen da han stillede sit spørgsmål, og prøvede at fokusere på hans ansigt. Det lykkedes hende ikke helt. Hun nikkede kort. "Som om jeg har andet valg," hviskede hun. Ikke fordi han ikke skulle høre det, men fordi hun ikke havde energi til mere. Man kunne dog stadig høre en let irritation i hendes stemme på trods af den totale magtesløshed.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.02.2011 23:00
han forsvinder med hende i sine arme, og det hun ser i den korte tid hun er væk er bare mørke, de dukker op henne ved træet der strækker sig udover sumpen, hvorefter han slipper grebet om hende og slipper også med den anden hådn og træder derefter 4 skridt tilbage og ser på hende afventene og en smule spændt.
kravenoh er lidt øm i ryggen og står kort og tænker på at han skal ha fat i hans slave sådan hun kunne pleje ham lidt og giv ham massage. et smil kan ses på kravenoh læber om tanken om det.
Zilanea

Zilanea

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 168 cm

Zilanea havde allerede lukket øjnene igen og bemærkede på ingen måde at hun pludseligt befandt sig et andet sted. Hun mærkede dog da han slap grebet om hende, og hendes luftveje blev åbnet igen. Hun sank straks ned på knæ, med den ene hånd oppe for halsen, den anden placeret støttende i sumpens mudder, mens hun hostede og prøvede at få styr på sin vejrtrækning.
Efter flere lange minutter begyndte hun endeligt at trække vejret næsten normalt, og hun skulle til at sætte sig op ad træet da det gik op for hende, at hun var ved at synke. Sumpen var ved at opsluge hende, den havde allerede godt fat om hendes ene håndled og begge hendes ben. Panikken vældede frem og hun glemte alt om den fremmede der nær havde dræbt hende for bare få minutter siden. Vinden var ikke til nogen hjælp i en situation som denne, og hun ville ikke have energi nok til at bruge den evne alligevel. Hun hev og sled for at komme fri, men det var som om at jo mere hun kæmpede, jo hurtigere sank hun.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.02.2011 23:28
kravenoh ser at han med en fejl havde sat hende i sumpen, han dukker op nede ved hende dog ikke i sumpen blot lige ved siden af hende.
han ser på hende " nå " han trækker et lille sæt frem og ser så på hende " måske jeg skulle bruge lidt tid på at fortælle dig hvad der vil ske med dig nu og måske fortælle dig hvem jeg er og hvad jeg kan gør ved dig" smiler han lidt og åbner hans sæt og trækker en lille nål frem, " dette er en lammelse nål som lammer din krop der hvor jeg nu har tænkt mig at den skal placeres, men hemmeligheden bag denne nål er ikke bare at sætte den i folk, det er at ramme den nerve du har i din krop, nu skal jeg visse dig det " han tager en af nålenme og placere i hendes skulder sådan hendes ene side ikke kan bevæges.
han tager en nål mere frem og ser på hende " denne her nål vil jeg placere det farligeste sted på din krop, som vil gøre du slet ikke kan bevæge din krop kun dit hovde, hvad siger du til det?"
Zilanea

Zilanea

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 168 cm

Det gav endnu et sæt i Zilanea da han dukkede op ved siden af hende igen. For et kort øjeblik havde hun glemt alt om ham, panikken over at synke i sumpen havde skubbet alt andet ud af hovedet på hende. Hun så forfærdet på ham et øjeblik, men så så ned igen og fortsatte med at kæmpe for at komme fri. Hun hverken hørte efter hvad han sagde, eller så hvad han tog frem, og hun mærkede heller ikke stikket da han stak hende i den ene skulder.
Men der gik ikke længe før hun ingenting kunne mærke i hele den venstre side af sin krop, og heller ikke kunne bevæge den. Hun sad fuldstændig stille og kiggede ned i sumpen mens hun prøvede at regne ud hvad der skete. Hun drejede langsomt hovedet og kiggede spørgende på ham, før hun fik øje på nålen i hans hånd. Godt nok havde hun ikke hørt et ord af hvad han havde sagt, men hun kunne sagtens lægge to og to sammen. Hun var selv alkymist og var godt klar over hvad han lige havde gjort.
Hun var næsten sikker på, at det var ude med hende. Med den form for kontrol ville det ikke være noget problem for ham at slå hende ihjel. "Hvorfor.." var det eneste hun kunne få ud af sin mund.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8