Indsæt nyeste tegninger her

Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 25.07.2008 12:08
Nemo - Elsker Nemo på den tegning! ^^ Den er altså fed, og det har jeg også sagt til dig da vi var sammen :3

Samira - Man kan da også se, at du bliver bedre og bedre :D Nice tegning! ^^

Har også nogle stykker.. og de er alle sammen bestillinger såeh.. ^^" Men jeg har ikke tegnet andet udover bestillingerne på det sidste, da jeg har i gang med et male projekt O.o ((et maleri på lærred, til min brors nye lejlighed ^^ ))

Salas bestilling

Saphirs bestilling

Behøver jeg at sige, hvem det er fra? XD

Nakumus bestilling

Demos' bestilling ^^

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 27.07.2008 13:00
Samson- Hvor er de altså fine :3 all of them ^^

.. Bare en meget lille, meget hurtig, tegning jeg lavet i træthed fordi jeg ikke gad gå i seng ..
Ya, i har nok allerede regnet ud af det skal forestille en Blood elf Rogue .. MIN blood elf rogue Kadazh! >3<;

Anzu

3096
karakterer

Anzu 27.07.2008 15:44
bare glem dette indlæg også...

Gæst

0
karakter

Slettet Bruger 27.07.2008 22:07
Hecate - undskyld mig! jeg har sidder og tegnet dem alle selv i hånden! så kan du tro det eller lade være! undskyld, men det bliver jeg sur  når folk siger jeg ikke har lavet mine ting som jeg virkelig har siddet og arbejdet hårdt med! jeg har ikke kopiret dem fra nogen manga, det er bare sådan jeg har lært at tegne mine ting! >(  >(  >(  >(

Ya, undskyld at jeg blandet mig .. Du må gerne kalde mig sur og dum og what ever .. Men mange af tegninger jeg ser inde på din side, har jeg altså set fra Tokyo Mew Mew plakater og lign. .. Så, er nok desværre nødt til at give Hecate ret.
DistortedDiva

DistortedDiva

2590
karakterer

DistortedDiva 29.07.2008 00:30
Bwaaah XD nu vil jeg blande mig XD og jeg giver altså Talash og Hecate ret O-o jeg har set de der rtegninger på google, og Deviantart

Anzu

3096
karakterer

Anzu 29.07.2008 11:58
hvilke tegninger er det så? det er dem der er inde på de sider der hedder: jeres tegninger eller jeres kæledyr O.o dem der hedder billeder er jo fra Tmm
DistortedDiva

DistortedDiva

2590
karakterer

DistortedDiva 30.07.2008 00:02
__ __' jeres tegninger', har stort set set dem alle på google, og IKKE i din version af dem, precis de samme personer, samme hår, samme ansigtsudtryg, du har bare lavet farverne om og lidt på tøjet´__ __ sorry jeg virker så sur, men det er altså sådan noget jeg kalder at stjæle.. det er da fint nok bare at øve sig med at tegne efter nogle andres tegninger, men så skal de ikke ligges på nettet... Og helt ærligt, så skal man da slet ikke sige man selv har lavet dem
Foxy

Foxy

702
karakter

Foxy 30.07.2008 11:51
ja nu vil jeg altså lige komme med en tegning ^^"

Det skal forestille en karakter ved navn Frank og som er Trans ^^,

Renatika

653
karakterer

Renatika 01.08.2008 09:10
*Hecate*

Chi - jeg forstår at du er forvirret, og du ved tydeligvis ikke hvordan dine tegninger er kopirer. Så prøv at se denne tutorial: [url]http://www.tegnebordet.dk/index.php?static=tutorials.php&tut=rikke3[/url]

Og du må endelig ikke misforstå mig, jeg mente det hverken personligt eller ondt. Undskyld hvis jeg lød lidt gnaven, men kort sagt hader jeg når folk tracer eller kopirer. Men det lader ikke til at det var med vilje.

Damian

148
karakter

Damian 01.08.2008 14:02
>__> Jeg tror bare jeg blander mig udenom der...

Og for at spare lidt på KL's plads (ved egentlig ikke om det hjælper) så smider jeg bare et link til min nyeste tegning (som er et maleri):

[url=http://Spyri.deviantart.com/art/Deep-In-Thought-93461636]Klikke-likke her : D[/url]

Tadaah *dances*
Foxy

Foxy

702
karakter

Foxy 02.08.2008 12:02
DAAAAMIIIAAAN!! jeg misunder dig og din gode tegneevne >_<

Damian

148
karakter

Damian 02.08.2008 12:06
Foxy - Tark *dances* *dances* *dances* !!!!!1one
Nu bliver jeg helt i tvivl >__> Var det ikke dig jeg mødte sammen med nogle andre random KL'ere på KBH's hovedbanegård i torsdags?
DistortedDiva

DistortedDiva

2590
karakterer

DistortedDiva 02.08.2008 22:51
og så blev man lige lidt flov over at virke så sur i sit tidligere indlæg.. well.. jeg var egentligt ikke så sur.. nærmere iriteret.. og undskyld, jeg .. flippede ud *slå Hanne*

//spaam XD stopper nu

Damian

148
karakter

Damian 03.08.2008 08:35
Bledreng - *dances* *dances* *dances* Og dig!! Og dig!!! Det gjorde lige min dag totalt meget bedre!! *dances* *dances* *dances*

Damian

148
karakter

Damian 03.08.2008 21:38
Bledreng - Bare en smule XD ... *løber væk og spammer et andet sted*
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 08.08.2008 14:09
Damian - Nice billede! ^^
Frank - Jeg har rost den xD Og har set den før :P Scannede den jo selv ind for dig ^^" Men.. du skal have den tegning tilbage igen, når vi ses igen ^^

Jeg har også tegnet!

Samson og hans tyr Brutus ^^
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 29.08.2008 17:07
Well.. yeah right.. ._. Dødt emne? xD
Det må vi lige lave lidt om på, selvom jeg åbenbart nu skriver to gange i træk i dette emne, selvom det er længe siden jeg skrev det andet indlæg ^^"

nå.. men altså.. de er ikke heeelt nye dem her xD

Samsons tattoo.. Men er ikke blevet lave af nåle, det er blot farveskiftning på huden, som er lavet ved hjælp af nogle farve evner..

Og en lille bette tegning af ScareCrow herinde fra ^^"

Samira

418
karakterer

Samira 29.08.2008 17:18
Samse - De er fede8D Selvom jeg synes farvelægningen af håret på den sidste af Samson, er lidt mærkelig^^"
Damian - et ord.. : WOW! O.O
Foxy - hvor er han fiiin: D
Shade - hvor er den nuttet8D

Og så, fordi jeg er en nærig røv, tegnede jeg min kusine som hendes føsdags gave XD
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 29.08.2008 17:22
Chirley - I know xD Men jeg var for doven da jeg farvelagde, og var også kun meningen at man sådan set skulle kigge på tattooen XD
Og nice tegning! xD Kender det godt (;
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1743
karakterer

Alwyn 30.08.2008 18:20
(Taget bagfra)
( WARNING KONSTRUKTIV KRITIV, læs ikke hvis I ikke kan tage noget "du skal lige..." )
#Chirley - Det er en flot tegning (: Fine detaljer.
#Samson - Jeg tror snart jeg kender Samson på udseende, bedre end mig selv ^^ Du tegner ham meget, og den er fin som altid. Hårets shading kan du gøre bedre, bare se på din flotte underskrifts shading (: ScareCrow er bare en dejlig char (til trods for at jeg kun har set den og hverken læst eller skrevet med den).
#Damian - U are talented, dear.
#Foxy - Øj, du er sørme blevet dygtig siden... Ja siden hvornår ved jeg sørme ikke. Flot shading :3 Sødt ansigt, men pas på munden ikke bliver for fir-/trekantet :3
#Gii - MELIKE!
#Samson igen - Whoaw.. DU har haft travlt, De er allesammen meget fine, men Nakumus er langt den bedste. Yangs er også flot, men håret virker lidt stift i det.
#Samira - Rigtig flot pose :3 Dejlig tegning. Rigtig fin. Lav færdig please :3
#Nemo - Du skal scanne dem ind. De er meget slørede, men omg hvor jeg elsker dine fjer. Og Nemo er også bare smuk på det billede. Hendes vinger er også flotte.
#Samson igen igen - Flotte allesammen. (: Du skal lige træne hænder lidt, men ellers elsker jeg specielt Samsons udstråling. Dit hår er flot shadet. (:
#Samira - Selvom jeg ikke selv er den store neko'n'stuff fan, så er den da sød. (: Husk at bruge masse tid på farvelægning, shading og lys (:
#Gii igen - KISAMØØØH ! HIDANØØH !! Omg jeg elsker Tash i Bleach form :'3
#Gii igen igen - Omg den er bare for dejlig...

Jeg har ikke rigtig noget at vise, ikke noget der er hjemmelavet. Kun CHARLIE min skildpadde, der tabte hoved, hale og knækkede et ben D: Så jeg måtte reparere ham. Men her er han igen ( + Anastasia musik ? wtf ?) [url=http://tinypic.com/player.php?v=1znwfib&s=4]CLICK THIS LINK![/url]
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Chibi, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 13