(Taget bagfra)
( WARNING KONSTRUKTIV KRITIV, læs ikke hvis I ikke kan tage noget "du skal lige..." )
#Chirley - Det er en flot tegning (: Fine detaljer.
#Samson - Jeg tror snart jeg kender Samson på udseende, bedre end mig selv ^^ Du tegner ham meget, og den er fin som altid. Hårets shading kan du gøre bedre, bare se på din flotte underskrifts shading (: ScareCrow er bare en dejlig char (til trods for at jeg kun har set den og hverken læst eller skrevet med den).
#Damian - U are talented, dear.
#Foxy - Øj, du er sørme blevet dygtig siden... Ja siden hvornår ved jeg sørme ikke. Flot shading :3 Sødt ansigt, men pas på munden ikke bliver for fir-/trekantet :3
#Gii - MELIKE!
#Samson igen - Whoaw.. DU har haft travlt, De er allesammen meget fine, men Nakumus er langt den bedste. Yangs er også flot, men håret virker lidt stift i det.
#Samira - Rigtig flot pose :3 Dejlig tegning. Rigtig fin. Lav færdig please :3
#Nemo - Du skal scanne dem ind. De er meget slørede, men omg hvor jeg elsker dine fjer. Og Nemo er også bare smuk på det billede. Hendes vinger er også flotte.
#Samson igen igen - Flotte allesammen. (: Du skal lige træne hænder lidt, men ellers elsker jeg specielt Samsons udstråling. Dit hår er flot shadet. (:
#Samira - Selvom jeg ikke selv er den store neko'n'stuff fan, så er den da sød. (: Husk at bruge masse tid på farvelægning, shading og lys (:
#Gii igen - KISAMØØØH ! HIDANØØH !! Omg jeg elsker Tash i Bleach form :'3
#Gii igen igen - Omg den er bare for dejlig...
Jeg har ikke rigtig noget at vise, ikke noget der er hjemmelavet. Kun CHARLIE min skildpadde, der tabte hoved, hale og knækkede et ben D: Så jeg måtte reparere ham. Men her er han igen ( + Anastasia musik ? wtf ?)
[url=http://tinypic.com/player.php?v=1znwfib&s=4]CLICK THIS LINK![/url]