Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 19.04.2008 21:22
Han forventede forkert. ,,Bare sov nu.. jeg rykker mig alligevel ikke.."
Samira lå lidt, indtil solen generede hendes øjne spå meget, at det var nyttesløst at prøve at falde i søvn.
,,Nu hvor vi har talt om drømme.. hvad er dine mareridt så?" hun satte sig op, så hun kunne se ham i øjnene, eller så godt hun kunne når solen blænede hende.

vidunderlige tegning er af Alwyn: D
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.04.2008 21:33
"Hm ?" han blev lidt forbavset da hun pludselig satte sig op. "Mine mareridt ? Tror ikke at jeg har nogle. Der er egentlig ikke noget jeg sådan frygter ufatteligt meget." mumler han og tænker lidt over den. "Imens jeg tænker, kan du måske fortælle om dit mareridt, hvis du har et? Eller måske har du flere?" han smilede skævt og trak på skuldrene.

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 19.04.2008 21:36
(Og endelig præsterede vi at være på samtidig xD)

Samira så ud over horisonten.
,,Jeg har mange.. både om fortiden, nuet og fremtiden.. hvilke vil du høre?"
igen vendte hun blikket mod ham i en langsom bevægele, mens hun trak sin ben op under sig.
Selvom hun ikke lå op ad ham mere, sad hun stadig tæt på. Kunne ikke rigtig få sig selv til at rykke længere væk..

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.04.2008 21:56
( Sorry - faldt i staver over en film )

Han tænkte kort over det. "Fortæl mig om det hele." mumler han og piller lidt ved hendes bløde hår. "Hvis du da ikke har noget imod det." mumlede han og smilede svagt. Han havde ikke noget imod at hun sad så tæt, det var rart at have en person nær.

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 19.04.2008 22:00
Samira sukkede kort.
,,Fortiden.. min fader.. nuet, jeg selv, fremtiden.. alt.." hun så tomt ud i luften da hun talte, og det lignede næsten ikke det var hendes læber der talte. Det syntes mere at der var usynlige munde der talte omkring dem.
,,Så.. nu har jeg sagt mit" hun smilede skævt, og vendte blikket mod Zardon.
,,Du er den.."

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.04.2008 22:10
"Èt spørgsmål: "Hvorfor frygter du fremtiden..? Den er da ikke så slem? Du kan sagtens få en god fremtid." han smilede varmt og rystede på skuldrene. "Hvad ved jeg. Mit mareridt er nok at ende ensom og forladt, vel. Det er nok noget af det værste der kunne ske." brummede han og sukkede. "Og det er vidst allerede godt på vej til at ske." det sidste var en svag sukken.

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 19.04.2008 22:15
Samira trak let på skulderne, så hende kjolstropper var lige ved at falde af, de blev dog hurtigt sat på plads mens hun svarede ,,Min fremtid, hvis der er en, syner til at blive en ensom og blodig en.. før har jeg ikke haft problemr med det, men jeg.. ja jeg er vel ved at ændre mig.."
Der gik lidt tid hvor hun bare betragtede Zardon med et udtrksløst ansigt.
,,Hvorfor ser din fremtid sådan ud?"
Så nyssgerig, så nyssgerig.. også nyt, hvad er det der sker med mig?? Jeg plejer at være ligeglad.. ??

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.04.2008 22:26
"Folk ungår mig helst." brummede han og drejede hovedet. Han betragtede hende længe, og smilede skævt. "Sådan er livet for nogen, deriblandt mig." Han sukkede kort, og pillede igen ved hendes hår. "Du bliver ikke ensom, lille ven. Du har sikkert en masse venner, og..." han tav og trak på skuldrene, forlegen.

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 19.04.2008 22:31
Samira kunne ikke lade være med at grine.
,,Venner? ha. Du er nok det tætteste jeg nogensinde har haft på at have en ven..og hvad det andet angår, så ja.. tomt der.." hun sagde ikke noget til at han pillede ved hendes hår.
,,Og jeg undgår dig da ikke.." hun smilede skævt, uden det kunne ses.
De havde nu næsten siddet e hel dag, solen var allerede ved at falde fra himmelen igen, og Samira så forundret på den. Det var så sjældent hun så den, at den facinerede hende hver gang det skete.
Samira var langt fra sig selv.. men det var måske også en god ting, for engangs skyld ikke at være skabt af kold sten i såvel hjerte, som sjæl.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.04.2008 22:40
Han smilede, og betragtede hende. Han anede ikke hvad han skulle sige. Han smilede bare. "Det er da dejligt ikke at blive undgået af alle." mumlede han og blinkede. Han strakte armene over hovedet og gabte kort. "Gyah.. Tænk at vi har siddet her, snart i 1½ døgn." han lo derefter og rystede kejtet på hovedet. Han rodede lidt i håret med hånden, og skubbede det væk fra øjnene. Man kunne nu se hans øjne helt tydeligt i aftensolens lys. Han missede kort med øjnene, og prupillerne blev spidse.

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 19.04.2008 22:48
Samira nikkede samtyggende.
,,Det nok den længeste samtale jeg har haft.. og derfor har jeg næsten intet mere at sige.."
hun grinede kort inden hun gabte, uden at skjule det.
Måske man skulle finde et sted at sove? Hun var ved at være godt træt nu.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.04.2008 23:00
"Mhyah." mumlede han, og det skulle nok have betydet noget i retning af 'ja' eller lign.
"Måske skulle vi kalde det en dag ? Eller to?" mumlede han og smilede. Han rejste sig op og strakte kroppen. Han udstødte en lyd der kunne minde om en blanding af et "Hnnnng..." og et "Naahh.."
Han sukkede og lo derefter: "Jeg laver da nogle besynderlige lyde."

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 19.04.2008 23:06
Samira grinte lidt mens hun nikkede.
,,Ja..måske du skal have hjælp til at udvide dit ordforråd?"
elegant rejste hun sig, og børstede det jord og græs der sad på hendes bagdel af med hænderne.
Hun var stdig våd, men det tog hun sig ikke rigti af lige nu.
Eller, psykisk tog hun sig ikke af det, hendes krop rystede uden hun lagde mærke til det.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.04.2008 23:10
Han bemærkede hendes rystelser, og lod igen frakken glide af armene, og han svingede den galant om hendes skuldre. "Hør - Om du vil det eller ej, så skal du altså have den her på. Du skal ikke gå hen og blive syg." sagde han bestemt, og betragtede hende med et stift blik og et svagt smil.
"Og ja - jeg trænger nok til en der kan lære mig jeres besynderlige sprog. Hvor jeg kommer fra laver vi lyde. Du ved - jeg forstår hvad du siger, når DU grynter, og du forstår mig når JEG grynter." mumler han og smiler varmt.

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 19.04.2008 23:19
Samira så igen modvilligt på ham, og ville have smidt frakken hvis han ikke havde haft antydningen af et smil.
,,Grynt"
Hun smilede lidt dumt, og begyndte så at gå fremad, regnede med han ville følge efter, eftersom hun havde hans frakke på.
Solen var nu næsten nede, og Samira begyndte at komme ind i mere vante vaner. Øjnene vænnede sig hurtigt til mørket, og hun lyttede automatisk mere efter. Dog lyttede hun mest efter Zardon lige nu. ,,Zardon? Kommer du?" hun ventede ikke på at han skulle komme, eller på svar for den sags skyld. Hun fortsatte sin gang gennem det høje græs, der på ingen tid gjorde hendes kjole våd igen.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.04.2008 23:23
Han smilede kort over hendes grynt, og trak på skuldrene, da hun begyndte at gå.
Han så blot efter hende. Han undrede sig over, hvordan hun kunne bevæge sig på en måde, der fik det til at ligne, at ethver skridt var en dans. Han stod blot og så hende gå væk, indtil hun sagde hans navn, og spurgte om han kom med. Derefter satte han straks sin krop i bevægelse. "Jeg ? Vil du have mig med ? Hvorhen da?" mumlede han forvirret.

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 19.04.2008 23:29
Samira trak på skuldrene mens hun fortsatte fremad. ,,Finde et sted at sove.. en god kro vel.." hun vendte sig halvt mod ham for at se om han nu var med. ,,Hvis du da selv vil hae et sted at sove.. jeg betaler.."
Mere sagde frøkkenen ikke, da hun kiggede ind i hans røde øjne. Langsomt forsvandt hun nærmest ind i dem, og først efter lidt tid gik det op for hende hvad hun lavede. Forlegent vedte hun blikket bort, og fik øje på en lille mus der løb omkring. Uden nogle tanker, sparkede hun den væk, og tænkte ikke længere over det. Dét var mere henad den "gamle/normale" Samira.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.04.2008 23:34
Han bemærkede selvfølgelig hendes lange blik, og stirrede bare igen. Da hun fjenede blikket, slog han sit eget ned. "Nå - Uhoh. Jeg kan nu godt betale selv, tak. Men jeg vil da med glæde gøre dig med selvskab. Hvis det da ikke vil være et problem?" mumlede han, og smuttede hurtigt op på siden af hende. Musens piven fik ham til at stoppe op og betragte den, da den lå i sine lidelser. "Det var da ikke pænt frk. D." mumlede han, og lavede en lille boble af glas omkring det lille dyr. Glas boblen blev løftet op i luften og landede i hans hånd. Der var 5-10 små luft huller i boblen. Musen kravlede rundt derinde og kradsede febrilsk på væggene. Han smuttede op på siden af hende igen, men boblen i hånden. Han betragtede den roligt.

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 19.04.2008 23:39
,,Hvis jeg ikke ville have dig med, havde jeg ikke kaldt på dig.."
Da han kom op med musen så hun kort på den inden hun trak på skulderne. ,,Jeg har aldrig sagt jeg er venlig.."
Samira havde en trang til at slå boblen ud af hånden på ham, men gjorde det ikke da han nok ikke ville bryde sig om det.
,,Vil du, eller skal jeg stoppe dens lidelser?" hun så koldt frem for sig da hun talte.
Hun så ingen grund til at nære følelser for noget så ubetydeligt som en mus, hvis ikke hun dræbte den ville en slange eller ørn gøre det.

(Sikken hyggebombe hun er xD )

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.04.2008 23:46
( Det må man sige xD )

Han lo kort, "Nej, det sagde du ikke. Men jeg fik da et indtryk."
Han betragter boblen, og pludselig forsvinder lufthullerne i den. Glasset bliver rødligt, og hedende varm. Glasset bliver sort, og man kan ikke se det lille dyr derinde længere. Zardon vidste, at den lille mus på nuværende tidspunkt var en smeltet klump afbrændt hår derinde. Han kastede boblen fra sig, og der lød et knæk da den landede. Glasset "fordampede" og fløj tilbage til hans hænder, og lagde sig indtil kroppen, og gik i et med ham.
"Sådan. Du fik ikke lov." mumlede han. "Ved du hvor denne 'kro' eller ligende du snakkede om, er ?" spurgte han henkastet.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12