Neko Shika

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Muri 19.02.2009 20:42
Han betragter lidt Chriq, før han skæver mod Belle.
"Øhm ... Neko.. Jeg hedder Neko..," får han kort stammet frem. Han smiler svagt skævt, og ser så på Chriq. Da han løfter hovedet den smule, falder hætten af hans hoved, og de sorte øre kommer til syne. Han når ikke at hive hætten på igen, før han høre skridt lidt derfra.
Hurtigt vender han blikket mod Shrade, og ser så bare på ham med store øjne.

Billede fundet på Google.

Har har et halsbånd på, hvor en kæde hænger i.
Der står 'Loveless' brændt på hans venstre kind.

"The only people you need in your life,
are the ones that prove they need you in theirs.."
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 19.02.2009 20:46
Chriq stod og kiggede på drengen. Pludselig hørte han en trampende lyd, og han kiggede op bag ved Neko og afslørede sine farvestrålende øjne. (Kvart gule kvart grønne kvart blå og kvart røde).

"Er det en af dine venner?" spurgte Chriq Neko. Han kiggede ikke engang på Neko, af forundring over denne skumle person han så længere fremme
Har du spørgsmål til Chriq? Så klik her[/color]

Se Chriq Ztýrhs profil her

Ann-Bellance Ociella

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 167 cm

Belle 19.02.2009 20:52
Belle lægger straks mærke til Neko's ører. Hun kigger på dem med forundelse, og kan derefter ikke lade hver med at se, om der også skulle være en hale. Men hun bliver straks arbrudt, da hun ser de andre pludselig kigger væk. Hun følger deres blikke og synet af personen overrasker hende noget så voldsomt. Hun havde troet det blot var stort dyr, som nærmede sig dem. Det var det dog bestemt ikke.
15 år, langt lyst krøllet hår og lys hud.

i am the expired angel
Shrade

Shrade

Proteaus' Hæler

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 199 cm

Derag 19.02.2009 20:56
Selv gennem den tykke jern beklædning kan han mærke vægten af deres blikke. Han løfter hurtigt hovedet op stirrer olmt i deres retning, hvilket de naturligvis ikke kan se. Havde folk ingen manere? Ikke at han selv havde nogen, men andre burde vide at man ikke bare stirrede på andre på den måde. På den anden side ville han naturligvis også selv havde stirret, hvilket dog ikke retfærdiggøre deres skræmte blikke. Havde de aldrig set en rustning før?
Med et vredt ryk drejede han kroppen væk fra dem og begyndte at finkæmme græsset foran ham med den ene klo, hvilket han udemærket godt vidste var et tåbeligt tidspilde. Han ville bare se travl ud.
Iron - Cold Iron - is master of men all
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 19.02.2009 20:59
Chriq stod måbende og gloede på manden der havde bukket sig. Lige pludselig vågnede han op fra at gå i staver.

"Godaften Sir" røg det ud af ham i en refleks. Manden (Shrade) havde skræmt ham lidt.

Neko Shika

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Muri 19.02.2009 21:03
Lige meget hvor meget Belle kiggede efter, ville hun ikke kunne se nogen hale, da der slet ikke er en hale.
Neko ser kort på Chriq, efter hans spørgsmål, og lægger straks mærke til hans øjne. Han betragter dem kort, før han siger:
"Hvorfor tror du det?". Han vender så blikket mod Shrade igen. Selvom Neko ikke kender noget som helst til Shrade, virker han stadig rimelig skræmmende, kun på udseendet. Derfor stiller han sig om bag Chriq, dog stadig med noget afstand.

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 19.02.2009 21:07
Chriq stod nu og følte sig som en eller anden storebror der forsvarede sin lillebror. Han tænkte stadig over hvorfor han havde havnet her.

"Er De ven eller fjende, Sir?" spurgte Chriq med en klump i halsen, til "metalmanden". Dårlig opførsel at mistænke ham, men Chriq var for nervøs til at tænke over det.

Ann-Bellance Ociella

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 167 cm

Belle 19.02.2009 21:09
Belle undrede sig over, hvad den nyankommende dog gik i gang med. Hun tænkte slet ikke over at hun faktisk stod og gloede, indtil Chriq's ord 'vækkede hende', og hun fjernede blikket fra ham. Han måtte da lave hvad han ville. HUn kunne derefter ikke undgå at se at Neko flyttede sig.
"Jeg tror ikke han så farlig" sagde hun kort og smilte kort

i am the expired angel
Shrade

Shrade

Proteaus' Hæler

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 199 cm

Derag 19.02.2009 21:15
Shrade kiggede ikke op fra græsset, men ledte meningsløst videre. Han kunne ikke se nok til at finde noget om helst, om det så var skig gult og en halv meter langt kunne han næsten intet se i det forbandede mørke. Han valgte ikke at svare på hans 'Godaften', men i stedet bare svare på hans sidste ord. "Hvis du fortsætter med at snakke til mig finder du hurtigt ud af det." Mandens stemme var, trods hans udseende, rolig, behagelig og blød. Omend ikke lidt fjern og metallisk, lidt som en der snakkede igennem et langt metalrør. Den var dog stadig tydelig nok til at høre. Hans stemme forrædte på det nærmeste hans udseende, da den også var den eneste ting tilbage af hans gamle jeg.
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 19.02.2009 21:20
Chriq blev nu lidt roligere ved at høre metalmandens stemme. "Jamen det havde jeg også tænkt mig at gøre. Hvor kommer De fra?" spurgte Chriq høfligt.

Han kunne mærke den sitrende smagende aura-energi fra sin evner, som betød at han ikke havde brugt dem i lang tid. (OCC: Føles som en træng til at skulle på toillettet)

Neko Shika

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Muri 19.02.2009 21:22
Neko står fortsat bare og stirre på Shrade, med store, nærmest skræmte øjne. Han høre godt hvad Belle siger, men han undlader at kommentere det. Hans blik i øjnene, bliver kun mere skræmt, da han høre hvad Shrade siger og i modsætning til før, er han nu helt mundlam.

Ann-Bellance Ociella

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 167 cm

Belle 19.02.2009 21:27
Chriqs interesse kom lidt bag på Belle. Selvfølgelig var det ikke hver dag, hun så en omvandrende rustning, men hun havde på fornemmelsen, at denne mystiske person nok ønskede at de passede sig selv.
Hun stod da og ikke rigtig vidste hvad hun skulle sige eller gøre. Det fik hende til at nynne lavt og ubevidst. Det gjorde hun tit, når hun ikke var igang med noget specielt

i am the expired angel

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 19.02.2009 21:31
"Sumsumsumsum... KAPOW!" en lille stemme, fra en lille skikkelse, kom dansende hen over græsset og markerne. Dorthea havde fundet sig en kappe, sort og dyster, og nu rendte hun rundt og legede Mørkets kriger, for dem havde hun skam hørt alt om. Hun så på sin dukke, tog en pind, og satte den for hendes hals.
"Et sidste ønske, væsen af lys? DADADADAM!" Hun stod stille lidt, var stadig et godt stykke væk fra de andre, og pegede på sin dukke som selvfølgelig ikke svarede. så smed hun pindn fra sig og traskede videre med ludende skuldre, imens hun skældte eud på sin uhyggelige dukke.
"Helt ærligt, du kan godt svare mig når jeg taler til dig! Iiih, nu havde jeg det ligså sjovt!" hun trak hætten ned, og så på forsamlingen af mennesker, da hun fik øje på Shrade.
"NØJ!" udbrød hun, og løb hen imod ham, standsede op ved siden af ham, og kiggede op på ham med åben mund og kæmpe øjne, forpustet efter at være løbet den forholdsvis korte strejkning på sine små ben.
"Er du en metalmand??!" spurgte hun med barnlig oprigtighed.
Dorthea Agnes Hyldekor

Dorthea - nu med kort hår. 100% af mig 8'D
Shrade

Shrade

Proteaus' Hæler

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 199 cm

Derag 19.02.2009 21:35
Han stoppede bevægelsen med sin 15 centimeter lange metal klo (10 strækker sig fremad og 5 bagud), løftede hovedet i deres retning og kiggede forundret på manden foran ham. Umiddelbart gik han ud fra at det var en mand i hvert fald, for han kunne ikke se så meget af ham gennem det tætte mørke. Det var vel egentligt et ganske uskyldigt spørgsmål, så det kunne han da godt svare på. Eller i hvert fald stille flere spørgsmål til.
"Hvor jeg bor, eller hvor jeg stammer fra?" Ikke at han havde tænkt sig at svare på nogen af spørgmålene. Det var folk som dem, der havde vendt ham ryggen når han havde haft brug for den. Han ville aldrig give dem flere chancer for at gøre det igen. Rustningen var ikke bare til forsvar, men var også en ideologi.
Han løftede overrasket blikket da han hørte et barnligt udråb. Han havde altid været glad for små børn, vel at mærke når de ikke var ukulige og irriterende. Han grinnede kort og dæmpet, hvilket næsten også blev skjult af hans 'maske'. "Det ved jeg ikke, hvad tror du?"
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 19.02.2009 21:35
Chriq så pludselig hvordan alle mulige folk kom rendende. Var det pludselig stor forsamling? (OCC: Det her var et citat fra en eller anden på KL, men kan ikke huske hvem. PM MIG :P)

Han sukkede dybt, og spurgte så

"Når men.. Har i nogen religion?". Han anede ikke hvor spørgsmålet kom fra, han fik bare lyst til at spørge.

Shrade

Shrade

Proteaus' Hæler

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 199 cm

Derag 19.02.2009 21:40
((Har tilføjet et svar til Dorthea i mit tidligere indlæg.))

Neko Shika

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Muri 19.02.2009 21:41
Neko har efterhånden stået og gloet i noget tid, og til sidst lander hans blik på den lille pige (Dorthea). Han lægger kort hovedet på skrå, før han begynder at gå bagud.
"Jeg ........... Hej-hej..!" siger han kort, før han hurtigt vender ryggen til alle menneskerne, og i løbet af ét sekund, er han borte.

//Out. Sorry mennesker ... Min søs skal have commen >>

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 19.02.2009 21:46
Hun rakte en hånd freme for at røre ved metallet, men stoppede så sin hånd, ti centimeter fra den blankee overflade.
"Må jeg røre det?" det var ikke fordi hun ikk havde set nogen i en rustning før, men aldrig så fuldendt som den han gik i. Hendes røde hår viftede frem og tilbage i vinden, og hun var glad for at hun fik klippet sin lange fletning af. Men det var efterhånden længe siden. Da der stadig var blade på træerne, og det var varmt udenfor.
Hun stod stadig bare og så op på ham med store øjne, imens hun ventede på tilladelse. hun havde ikke nænnet nogen af de andre opmærksomhed endnu.
Dorthea Agnes Hyldekor

Dorthea - nu med kort hår. 100% af mig 8'D
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 19.02.2009 21:47
Chriq stod nu med en stor træng til at bruge sine evner af. Han kunne lige så godt skride nu hvor han ikke rigtig havde noget at gøre herude.

"Men.. Dejligt at møde Dem Sir! Farvel!" sagde Chriq.

Lige med et var det som om at en stor bombe sprang, Chriq vibrerede med lynets hast, og var i et nanosekund over 700 kilometer borte.
Han efterlod et bremsespor i det våde græss på marken.

/Out

Ann-Bellance Ociella

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 167 cm

Belle 19.02.2009 21:50
Belle blev næsten helt forvirret af alle de ting som pludselig skete, og før hun opdagede det, stod hun alene og kiggede blot over på den levende rustning og den nyankommende pige. Hun stod lidt for sig selv, vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre. Belle sukkede kort og besluttede sig at nærme sig de to andre.

i am the expired angel
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2