Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 19.04.2009 17:00
han vendte blikket tilbage til hende og så med et lidt mere undrende blik på hende, ''jeg har ikke mødt hende endnu men der er blevet ønsket at jeg finder hende'' sgade han stille, ''jeg ønsker ikke selv at hente hende, men jeg har brug for et arbejde og det blev underligt nok mit job?'' lød han lidt mere betemt og rettede sine arme lidt ud for at vise at han undrede sig lige så meget over hans job som hun åbenbart gjorde.
Han tænkte lidt over hendes spørgsmål og tænker på et selv til hende, ''hvorfra ved du at hun er fra bordelet?'' lød han stille og så med et håbende blik at hun ikke selv var derfra, ''sig ikke at du selv er der fra!'' kom det hurtigt og med en lidt ønskende stemme før hun nåede a svare.

Sølvdjalen vendte blikket fra havet og så stille ned på de to som åbenbart skændtes eller noget, det er en mærklig art det der tænkte den stille for sig selv og rystede på hovedet.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 19.04.2009 17:09
Da spørgsmålet kommer op om hun er derfra, et panisk udtryk kommer over hende, som hun stille åbner munden
for at svare, men hurtigt lukker hun den igen, for hun ved ikke hvordan hun skal svare på spørgsmålet.. Så hun
vælger en anden udvejer.. Hun begynder på at rejse sig fra ham som det hurtigt kommer fra hende " Selvfølgelig
jeg ikke der fra..! " Da hun er kommet op på benene begynder hun med forhastede skridt at prøve på at komme
væk, men.. Hun er utrolig dårligt kendet i denne område, så i hendes paniske forsøg på at komme væk fra
denne samtale, komme væk fra at skulle stå model til at blive udspurgt om hvorfor og hvodan man kan tillade
sig at arbejde sådan et sted.. Det er utrolig dårligt.. Så det ender med at hun snubler over sine ben, så hun ruller
ned af en lille bakke hun er kommet op på.. Et knæk høres da hun ruller hen over en af de mange græne og kviste
der ligger på jorden og ikke længe efter høres den blide ryst fra en kvindes stemme.. "av.. Av.. "

Billede fra Photobucket

Er ansat i samsons Bodel samt oppe på hans borg som tjæner ^^

http://nithain.heavenforum.com/index.htm <- Join os !

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 19.04.2009 17:25
Han ser med et håbende blik på hende da hun rejser sig men tror ikke helt på hendes svar, ''Vent!'' råber han efter hende da hun løber og følger hende indtil han når bakken ned, han klider næsten ud over og ser til sin forskrækkelse at hun ligge stille, men han lyser lidt igen da han hører hende ømme sig.
''Kom du noget til?'' lød det uroligt i hans stemme da han nåed ned til hende, hun så ikke for godt ud, og han fældte sig som en idiot over det han arbejdede som, det skræmte alle de piger han mødte, men hun var nok den som han havde skræmt mest, bare ved at sige en af de andres navn.
han forstod ikke hvad hun løb for men han ville heller ikke snage i det hvis hun, som han nu var blevet svagt overbevist om at hun var fra bordelet.
han kærtegnede hende med hånden på hendes kind, ''ta det roligt'' han smilte svagt men tog det i sig igen da han ikke var sikker på om han gjorde det rigtige ved at age hende på kinden.

Sølvdjalen mistede overblikket da hun pluselig løb væk og Kanismo efter følgene, den føj med for en sikkerheds skyld og placerede sig i et træ noget fra dem.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 19.04.2009 17:28
" Av.. Jeg.. av.. jeg.. er okay.. " Kommer det stille over hendes læber da hun stille sætter sig op med hånden til
hendes lænd.. Hun kigger svagt op på Kanismo og med bedende stemme kommer det fra hende " Tag mig ikke med tilbage..
Jeg.. Du.. Nej.. Jeg.. jeg vil ikke.. " Det hun mener er enlig at hun ikke vil tilbage til bodellet.. Hun vil ikke være med til det
mere.. Men en ting er hvad hun virkelig har lyst til, en anden er hvad hun bliver nød til, hvad hun gør når hun er fuld..
Hendes grønne øjne tigger og ber om ikke at komme tilbage.. Tigger og ber om den trykhed han prøver at give hende..

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 19.04.2009 17:45
Han ser stille på hende med et forstående blik, ''det vil jeg heller ikke'' siger han stille og lader et lille smile komme på hans læber, ''jeg har mad nok når jeg fanger det, og har husly i et telt, det er nok for mig'' lyder han overbevidst for sig selv, og rækker hende en hånd så hun kan komme op at stå igen, han ser glad men stille ind i hendes øjne og tænker lidt på hvad det er han endelig har gang i, jobbet interserer ham ikke hvis det for folk til at frygte ham, og han vil ikke være frygtet af andre.
Det eneste han endelig behøver er en der kan bakke ham op og lade ham føle at han ikke er alene, men det første han vil er at hjælpe hende ud af den brance hun nu befinder sig i.

Sølvdjalen ser skævt ned på dem og blinker med sine runde øjne.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 19.04.2009 17:51
Stille kigger hun på ham, ind i hans øjne som hun tager hans hånd og kommer stille op.. Hun prøver at få et
lille smil frem på læben, men det ender med at blive sådan et akavet smil så hun ligner noget der er løgn..
"Det.. Lyder bedre.. ind det jeg nu.. har.. " Kommer det stille " alt.. hvad jeg ejer.. det.. er min krop...
og det der er.. på den.." Hun kigger stille ned af sig selv før hun ryster på hoved.. Sikken et liv.. er enlig
hendes eneste tanke med det.. "Du.. virker ikke så.. så slem..? " det er enlig mere et spørgsmål til hende selv
ind det er til Kanismo, men det kommer alligevel over hendes læber..

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 19.04.2009 18:02
Han sser stille på hende med et stille smil, ''jeg ved at det ikke er penge der er lykke'' kom det bare fra ham, ''det må så være friheden som er lykke'' siger han så stille og prøver mest af alt på ikke at tænke på det ansigt som han nok sku sige op foran at han ikke ville arbejde længere, han smilte blot og var et andet sted end den virkelige verden, han ville bare slappe af nu, men hvis Samson fandt ud af at han prøvede at hjælpe en af ¨hans¨ piger ville han få problemer, efter som at mørket næsten havde overtaget i landet.
''Må jeg hjælpe dig indtil at du finder hvad du søger?'' spurget han lidt håbende, uden at tænke på at det ikke var smart med en fjende som Samson.

Sølvdjalen så at Kanismo stod stille og talte med pigen, den rystede på hovedet, han ved nok bedst hvad han gør tænkte den for sig selv og hoppede lidt frem og tilbage på den gren dn befandt sig på.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 19.04.2009 18:07
Hun ser spørgende på ham.. For hun ved ikke engang hvad hun ønsker.. Eller jo.. Men det er der ingen der kan give
hende.. Et hjem.. En mand.. En familie.. Men hvor mange har lyst til at være sammen med en som hende.. En
ho.. En dranker.. " Jeg.. tror ikke du kan hjælpe mig.. Hvad jeg ønsker.. Det er over.. Hvad jeg kan få.. Fordi..
Jeg.. er den jeg.. er.. " Hun har ikke lyst til at fortælle at hun også har et alkohold problem.. At det var sådan
hun kom til dette arbejde.. For allerede før hendes arbejde, så var det det hun gjode når hun var fuld..
"Hvad... jeg ønsker.. er en familie.. Et varmt sted.. En trykhed.. Det ikke at.. være alene.. foraltid.. " Hendes
stemme er blevet sorgmodig, som hun jo kender realiteterne for sig.. Hun ved med sikkerhed at hun aldrig ville
kunne få drømmen opfyldt.. Eller det er efter hendes mening.. Hun vil ikke kunne forstå hvordan et andet levende
væsen ville kunne elske noget så ækelt som hende selv..

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 19.04.2009 18:14
Han så stille på hende, han kunne godt forstå at hun føldte at det var en umulighed men han ville helst ikke se det sådan, ''for at ild kan brænde behøver det tre ting.... hvis man fjerner en af de tre ting kan ilden ikke brænde..... men hvis man gir den den sidste ting den behøver.... vil der komme smukke flammer og den vil varme en....'' sagde han stille, hans mnor lærte ham om sikkerhed ved et bål og hvordan han fik det ind i samtalen vidste han ikke rigtig men det var det eneste han sådan syntes der gav mening for ham i hvert fald, men han ville nu ha sagt at hvis han måtte hjælpe hende havde hun måske starten på et nyt sikkert liv.

Sølvdjalen fløj lidt i cirkler over kroen for at jage mus og rotter.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 19.04.2009 18:18
Hun ser forbløffet på ham da han er færdig med at snakke om ild, for på et eller andet plan, så giver det ingen
mening.. Den store mening i det, forstår hun lidt af, men han tabte hende største delen af vejen.. " Hvad du..
prøver at sige er at alt håb ikke er ude? Hvor der er vilje er der vej.. eller.. Er jeg helt uden for sands og samling? "
Hun holder øjnkontakten med ham som hun faktisk rykker et skridt nærmere på ham, så de næsten står op
af hinanden.. Det er enlig en ubehvist handling om den tæthed hun søger.. Om det at håbe man har fået en
ny ven.. For det ville i sandheden være et nyt kapittel i hendes liv.. Et kapittel der vil føre til den sikkerhed
hun søger.. Til det hjem, den varme..

/ frys

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 19.04.2009 19:08
Han ser flovt lidt skråt ned på jorden da hun kom lidt tættere på ham, ''ja noget i den stil'' lød det fra ham med en noget nervøs tone, han var stadig lidt usikker på hvad han havde gang i men han ville altid hjælpe hvor der hjælpes kunne.
han vendte blikket tilbage til Nakumu, og så stadig lidt flovt på hende, men forsøgte at smile ''som du selv sagde.. hvor der er vilje er der en vej.. og hvis vejen ikke er der skaber man den..'' lød det lidt opmuntrende fra ham, han ville gerne gi hende et kram men var noget nærvøs for hvad det næste der ville ske ville være, en eller anden føelse havde han fået af hende, han var rede til at opgive det job som han havde for hende, og han var villig til at forsvarer hende hvis der skete hende noget, også selv om hun fandt hendes kærlighed, ville han være i nærheden for at sikkre sig at hun ikke kom noget til.

Sølvdjalen fandt en mus og fangede den hurtigt med sine kløer, hvorefter den spiste den råt.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 19.04.2009 19:17
"skabe en vej? " et utrolig sød og charmerende smil kommer over hendes læber da hun gentager denne del af
kanismos sætning.. Skabe en vej lyder lige lovlig voldsomt i hendes øre, men hun finder hans optimisme dejlig,
det giver hende noget blod på tanden til at prøve at forsætte.. Til faktisk at få lysten til at kæmpe for hvad det enlig
er hun virkelig ønsker.. " Jeg tror måske ikke lige at.. det at skabe en vej.. er det nemmeste i verden.. Men..
jeg vil gerne prøve at finde den.. den vej som måske.. passer til mig..? " Hendes store og klare smaragtgrønne
øjne kigger ind i hans og et eller andet sted, er et lille lys af håb begyndt at brænde.. Et lille håb om at det her
virkelig er sandt... " men..? hvad med dig..? Hvad søger du? "

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 19.04.2009 19:27
Han ser stille ind i hendes øjne og smiler blidt, ''en at...'' han så lidt væk for han turde endelig ikke at sige hvad han søgte var en at dele livet med, han turde det bare ikke, hun ville sikkert se mærkligt på ham eller løbe væk, og så var det jo ved det gamle... hvilket han faktisk ikke ønskede. Han begyndte at svede let, og tørte den smule sved på panden væk, han var ikke syg eller noget, selv om han faktisk havde det mærkligt når han så ind i hendes øjne. Han ville sige det og prøvede at smide de negative tanker væk, men det var svært for ham, ''en at dele livet med..'' lød det stille fra ham, han sagde det? han vendte blikket lidt nedaf og så på Nakumu's finde tæer, selv om de var beskidte var de stadig lidt berogligende at se på.

Sølvdjalen gad dem ikke mere og sov igen men denne gang oppe på kroens tag.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 19.04.2009 19:35
Stille kigger Nakumu på kanismo der går lidt tænke tid før hun stille trækker på skuldrene og kommer med
et lille smil " Jeg er sikker på.. at du nok skal finde en.. Du.. Virker til at.. Være en god fyr.. Og sikker på at du..
Også vil ende med at blive.. en god mand for en.. ung kvinde.. Når du finder hende.. " Hun ser ganske stille
væk fra Kanismo og kan ikke lade vær med at håbe på at det er rigtigt.. at han vil finde en kvinde som han
kan gøre lykkelig.. Men hun er også sikker på at Kanismo vil have en del lettere ved dette frem for hvad
hun har...Da hun igen kigger på på Kanismo, kan hun ikke lade vær med at se nogle af de sveddråber der
pipler frem på panden af ham.. Og uden enlig at tænke videre over det, så tager hun fat i sin kjole hvor
der nu er renest og river et stykke af. Ganske blidt dupper hun ham lidt på panden for at få det sidste sved væk..

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 19.04.2009 19:47
Ved en berøring ved panden ser han stille på hende og smiler vendligt, ''tak..'' lød det stille fra ham, ''men hvorfor ødelægge din kjole mere?'' lød det så spørgende fra ham, han kunne ikke rigtig forstå at hun rev sin kjole mere i stykker bare for at tørre ham på panden? et undrende blik kom frem i hans øjne, men han ville ikke rigtig træde i det, hun vidste vendlighed over for ham som han jo gjorde overfor hende, men at rive sin kjole i stykker? han forstod ikke rigtig at hun gjorde det, han tænkte længe over hvad han endelig ville gøre nu, ''vil du ha et æble?'' lød det fra ham efter nget tids tænken, han havde det vel stadig i sin rygsæk oppe på bakken.

Sølvdjalen sov sødt oppe på taget.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 19.04.2009 19:51
Hun trækker stille på skuldrene før det kommer fra hende " Fordi den allerede er.. gået så meget i stykker?
Så kan mere vel ikke ødelægge den? " Hun lader blikket glide ned over sig selv, den er revet op fra knæ til hofte
i højre side, hele hendes mave er synlig fordi hun har siddet fast i grene og alle de slagsmål der har været..
Hendes ene ærme mangler og den er reven i rykken så man kan se det meste.. Der er jord og blod
hist og her og hun kan ikke se hvorfor ikke bare bruge det af den man kan.. Stille ryster hun på hoved da han
spørger hende om æblet, selvom hendes mave rumler, så vil hun ikke være mere til besvær ind hun allrede
er.. " Nej tak.. " Kommer det stille.. " Du skal hellere selv spise det.. Jeg tror du.. Vil have mere glæde af det
ind jeg.. "

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 19.04.2009 20:00
han ser igen undrende på hende, han forstår bare ikke at hun siger nej tak til æblet, han ryster bare på hovedet og smiler, ''så lad mig idet mindste tilbyde dig en ny kjole inde i byen når butikkerne åbner'' kommer det glad fra ham, det da det mindste han kan gøre når man tænker på at hun jo er havlnøgen i øjeblikket, ''jeg skal nok tage dig derhen og slå dem ned der nu ville tage dig væk'' lød det overbevisende fra ham, han kunne og ville holde hvad han lovede, dog skulle han være forsigtig at han ikke lovede for meget af sig, men stadig han ville gerne hjælpe hende.
Stille så han på hende og afvendtede et svar, dog havde han ikke de store forventniger siden hun ikke ville sige ja til et æble.

Sølvdjalen sov på taget.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 19.04.2009 20:16
Hun ryster stille på hoved af ham da han siger det med kjolen " Nej.. Jeg.. Finder selv på noget.. Når.. jeg..
har muligheden for det.. ? " Det kommer meget spørgende fra hende, som om at hun enlig tror at lige meget
hun siger, så vil han alligevel tage hende med sig.. " Kan godt være at jeg.. ikke lige er den.. kønneste..
eller den der.. har den bedste levevis.. Men.. jeg kan godt selv.. når jeg ikke.. " hun sukker.. for hun er
på vej i en længe forklaring.. En forklaring hun bestemt ikke har lyst til at komme ind på.. Nemlig at hun
jo har arbejde, men at hun drikker pengene væk.. Hun vender hoved ned af og kigger ned i jorden. .Hun
skammer sig.. Meget..

// Frys

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 19.04.2009 20:55
Han undrer sig endnu engang at hun takker nej, det var som om hun ville vise hun selv kunne?
''Noget galt?'' kom det stille spørgene da hun så ned, han bevægede stille hans hånd ned til hendes hage og løftede(?) hendes hovede stille op så han kunne se ind i hendes øjne, ''hvad nager dig?'' lød det forsigtigt fra ham med et spørgene udtryk i hans ansigt, han var noget nysgerig over hvad hun var for en, og om hun måske kunne blive vænnet til vendlige folk, han havde forstået at hun var ho hos Samson, og han kunne godt lugte at hun drak, efter den svage lugt at sprit der kom fra hendes ånde, han ville bare gerne vide hvem han talte med, han kendte hendes navn men ikke hende selv.

Sølvdjalen sover endnu

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 19.04.2009 20:58
Stille lader hun ham føre hans hoved op så de kan se hinanden i øjnene, men ganske forsigtigt ryster hun på hoved
" Det.. Det er lige.. meget.... Hvis jeg var dig.. Ville jeg.. bare sørge for at.. Komme så langt væk fra mig.. Som muligt..
Du.. er for sød.. venlig.. til at.. du skal opleve mig.." Hendes stemme er underligt nok blevet til en mild hvisken..
Hendes øjne bliver lettere blanke da hun kigger ham i øjnene igen, skammen er utrolig tydelig.. Skammen
over sig selv.. Over hvem hun er..

Billede fra Photobucket

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Tatti
Lige nu: 2 | I dag: 10