Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.02.2008 23:17
sådan nu skal jeg bare finde Ying. men måske en andnen dag tænker han og gaber
han rejser sig op og små lunter derfra
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 05.07.2008 14:12
Murizz sidder lænet op af den store mur, med ryggen. Han har den sorte bamse i skødet og sin tiara i hånden. Han sidder bare og stirre på tiara'en, med et tomt blik.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 05.07.2008 14:20
Ethelihn kommer gående i Murizz' retning, men hendes blik er rettet mod den modsatte væg. Hvor fanden er det henne... tænker hun mildest talt irriteret. Nu har jeg snart brugt hele dagen! Løgn, højst en time, men tålmodighed er ikke det Ethelihn har mest af i dag. Hvis jeg nogensinde støder ind i ham igen, så skal jeg personligt - Længere kommer hun ikke, før hun snubler over Murizz og lander på den anden side af ham som om, hun skal til at lave armbøjninger. Hun kommer op og stå. "Hvad i helvede, skal du sidde der for!" Så lukker hun øjnene, og en svag rynke kommer til syne mellem dem. Rolig nu... Hun åbner øjnene og begynder i stedet hidsigt at børste støvet af sin brune lerredskappe.
"Sometimes darkness can show you the light."
The Light af Disturbed

"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
Ridder Asha Drakkari
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 05.07.2008 14:28
Murizz sidder fortsat og ser på sin tiara. Han placere den lidt efter på hovedet, en smule skråt, hvorefter han ser rundt. Dog ser han ikke Ethelihn før hun snubler over ham. Han trækker hurtigt benene op under sig, mens han knuger bamsen ind til sig og ser på hende.
"... Jeg... Undskyld..," siger han lavt. Han bider sig let i læben.

Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 05.07.2008 14:38
Hun løfter hovedet, bare en anelse, og ser på Murizz ud ad øjenkrogen."Lad være at gøre dig den ulejlighed at undskylde... Hold mund og rejs dig, så du ikke sidder i vejen i stedet. En edderkop har fundet en plads på Ethelihns skulder. Og hvad tror du, du skal der? tænker hun, og edderkoppen får ikke lov at sidde der ret meget længere, for et halv sekund senere flyver den gennem luften efter at være blevet fejet ned af Ethlihns heste hale. "Små kryb!" mumler hun. Hun ser på Murizz' bamse. "Hvad i alverden skal du med sådan en kluddedukke?"
The Light af Disturbed

"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
Ridder Asha Drakkari
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 05.07.2008 14:42
Han ser fortsat bare på hende, med et lettere skræmt blik. Han rejser sig straks op, efter hendes lille kommentar. Så ser han på sin bamse, og derefter på hende igen.
"Men...," han siger ikke mere. Han ved ikke rigtig hvad han skal svarer, så han vælger at holde sin kæft. - Der kunne hurtigt ryge noget forkert ud af hans mund.

Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 05.07.2008 14:50
Hvis Ethelihn havde været tankelæser, hvilket hun ikke er, ville hun nok have gevet ham en kompliment for hans tankegang. Han kan nemlig nemt komme til at sige noget 'forkert', der ville udløse noget af et udbrud. Men som sagt er hun ikke tankelæser, og bliver i stedet irriteret over ikke at få noget svar.
"Kan man så få et svar? Jeg har ikke hele dagen, og du har allerede været på tværs en gang." Hun lægger bare armene over kors og ser afventende på den spinkle dreng med, Er det der virkelig en tiara? et svagt og ikke videre venligt smil dukker frem på Ethelihns læber, men det har dog ikke distraheret hende fra at få svar på sit spørgsmål.
The Light af Disturbed

Ridder Asha Drakkari
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 05.07.2008 15:05
Han ser kort mod jorden.
"Nej..," siger han lidt efter. Han ser på hende igen og smiler skævt.
Han bider sig igen i læben, denne gang hårdere, da han hører hendes tanke omkring tiara'en.
Han tager lidt efter tiara'en i hånden og gemmer den lidt væk.
Hans bamse står han fortsat og knuger ind til sig.

Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 05.07.2008 15:16
Forkert svar, tænker hun, og smilet bliver en anelse mere ubehageligt. "Nu skal du passe lidt på... Når jeg stiller et spørgsmål, foretrækker jeg at få et svar. Nu prøver vi igen - Hvad skal du med den kluddedukke?" Under kappen lader hun hånden glide op til skæfte på en af de korte knive. Hun har ikke tænkt sig at bruge den sådan alvorligt, men den er altid god at true med.
The Light af Disturbed

Ridder Asha Drakkari
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 05.07.2008 15:26
Han lægger hovedet let på skrå.
"... Ingenting," siger han kort. Han smiler svagt, går så hurtigt forbi hende med den ene hånd knuget om bamsen, og den anden om tiara'en.
Han skæver lidt til hende. Så stiller han sig over ved en anden mur og ser på hende.

Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 05.07.2008 15:40
Ethelihn slipper knivens skæfte. Hun har ikke selv noget, hun ikke skal bruge, men hvis knægten der havde, så var det vel okay. Det er jo hans eget problem, hvis han gidder slæbe rundt på et stykke stof med fyld. "Dygtig dreng..." svarer hun lavmeldt, håndligt.
Hun overvejer at gå videre og ser ned ad gaden, der åbenbart ender blint længere fremme. Nej, her var det heller ikke. Så ser hun på Murizz igen.
"Hvad glor du på?" Denne gang lyder hun ikke direkte truende, men heller ikke ligefrem munter.
The Light af Disturbed

Ridder Asha Drakkari
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 05.07.2008 15:43
Han glider langsomt ned at sidde igen. Så placere han tiara'en på hovedet lidt skråt, mens han fortsat ser på Ethelihn.
".. Dig," siger han bare. Han trækker let på skuldrene.

Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 05.07.2008 15:49
"Op at stå," svare hun dempet, men meget bestemt. Har den lille svekling ikke lært noget af vores ille samtale? Samtale og samtale - igen noget, der ikke er helt sandt. Hun læner sig op ad vægen og lægger armene over kors under kappen, mens hun bare stirrer på Murizz. Hens lange hestehale svirper fra side til side som halen på en kat, der er i dårligt humør. Hvad venter han på? Irritationen er på vej tilbage, men hun kan holde den inde - intet problem.
The Light af Disturbed

Ridder Asha Drakkari
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 05.07.2008 16:05
Han rejser sig op med det samme. Han vender så blikket mod jorden igen.
Der går dog ikke lang tid før han ser på hende igen. Han vil holde blikket på hende hele tiden, for at se hvad hun gør.
"Jeg har jo sagt undskyld... Det var ikke med vilje," siger han lavt.

Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 05.07.2008 16:10
Hun ser opgivende op i luften og griner lavmeldt før hun svarer ham. "Og jeg har jo sag, du ikke skal spilde tiden på undskyldninger... Hvad i alverden regner du med, jeg skal bruge det til. Det rager mig en høstblomst om det var med vilje." Hun ser ud i luften igen. Men han havde fået røvfuld, hvis det havde været med vilje. Hun smiler skævt.
The Light af Disturbed

Ridder Asha Drakkari
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 05.07.2008 16:12
Han vender blikket mod jorden og sukker lavt.
"Så har du bare tænkt dig at få mig op at stå, hver gang du ser mig sidde ned, eller hva'?" spørger han bare. Han ser på hende og smiler skævt.

Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 05.07.2008 16:19
Hun ser på ham, som om han var åndssvag. "Nej, selvfølgelig ikke din idiot. Så skulle jeg rende i hælene på dig 24 timer i døgnet og lege babysitter. Hvad havde du regnet med?" Okay... ikke det mest intelegente væsen, man kunne være så uheldig at støde ind i... Hun sukker og himler med øjnene.
The Light af Disturbed

Ridder Asha Drakkari
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 05.07.2008 16:24
Han ser lettere mobset på hende.
"Hvorfor skal alle sige det..!" mumler han lettere irriteret. Han fnyser kort.
"Du behøver heller ikke rende efter mig 24 timer i døgnet.. Det ville nok blive rimelig kedeligt i længden," siger han lavt.
Han smiler skævt.

Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 05.07.2008 16:34
"Det siger du ikke..." svarer hun bare nærmest mumlende uden at se på ham og uden at tage notits af hans første kommentar. Hvad står jeg egentlig her og venter på? Nårh ja, jeg gidder jo ikke gå videre. På den anden side ville jeg godt have fat i den lille gnom. Hun lukkerøjnene i og igen kommer der en lille rynke mellem brynene. Tag det roligt, der er ingen grund til at hisse sig op over petitesser, tag det roligt, tænker hun nærmest som et mantra - de samme ord om og om igen. Temperament har altid generet hende.
The Light af Disturbed

Ridder Asha Drakkari
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 05.07.2008 16:36
Han stiller sig lænet op af muren med ryggen og hører hendes tanker.
"Hvem er det du... tænker om?" spørger han undrene.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal
Lige nu: 1 | I dag: 12