Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 05.12.2011 20:19
Ud af øjenkrogen ser han nogle af de lange totter blive skåret af. Han sukker lettet. Det bliver virkelig rart at få det tilbage til en normal længde.
,,Det lyder ellers som om, at i to hyggede jer. Hende Maki du fortæller om, du siger, at hun også havde pels?"
Han vender sig dog bekymret om, da han hører, at hun er blevet bidt. ,,Hvad var det, han gjorde? Kan du beskrive det?"
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 05.12.2011 20:22
Hun lægger hovedet på skrå og ser lidt på ha.
"Hun er halv lemur. Også en keidran - jeg har ellers ikke set nogen siden jeg levede i haremmet," forklarer hun og tager en enkelt tot mere, før han vender sig rundt.
"Jo, altså, han lænede sig ind mod mig, smilede og.. og.. og gjorde sådan her!" Resolut læner hun sig frem og trykker munden kort mod Kijos i et kys. Huns torrødmer bagefter og ser på ham med store øjne. Det var helt andre følelser end dem Falco havde vakt i hende, så langt fra had og afsky næsten som noget kunne være. "Jeg ved ikke hvorfor, men det var meget mærkeligt! Han gjorde det samme med Maki flere gange!"

Base: autumnpixels doll af mig
Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 05.12.2011 20:28
Kijo sidder fuldstændig forstenet bagefter. Han ser meget overrasket ud, og han blinker febrilsk flere gange. Han åbner munden og tager tilløb til at sige noget, men lukker den så igen. Han sidder i et stykke tid og ser helt perpleks på hende.
Endelig lykkes det ham at få nogle ord frem. ,,Ih-san.. Du har lige.. Kysset mig," siger han hæst. Han lyder meget forbavset og forbløffet. ,,Det er altså noget.. Man kun gør, hvis det er nogen, man godt kan lide.." Han ser et perpleks ud, og han stammer lidt.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 05.12.2011 20:30
Hun lægger forvirret hovedet på skrå.
"Så.. Falco kan godt lide mig?" spørger hun tøvende mere forvirret end nogensinde. "Det var.. uventet ... Siden han bed mig, næsten slog mig ihjel og forsøgte at frarøve mig min nye veninde ..." Så ryster hun let på hovedet, så ørerne flapper, og ser på ham.
"JEg kan godt lide dig," siger hun så roligt, "Du er min bedste ven!" Hun har intet begreb på hvad kærlighed er. For hende er der venskab og begær, og hun har aldrig oplevet noget ind imellem.

Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 05.12.2011 20:33
Han indser hurtigt sin fejl..
,,Argh, nej, han kan nok ikke lide dig.. Han er nok.. Øh tiltrukket af dig.. På en obskur måde. Han prøver sikkert at skade dig.." Han bider sig i læben og rødmer let. Please, sig at jeg ikke skal forklare hende om bierne og blomsterne..
,,Du er også min bedste ven Ihsan.. Men at kunne lide er ikke det samme som at holde af.. Hvis man er forelsket i nogen, så kysser man dem. Bortset fra Falco, men han lyder også til at have en forskruet tankegang.."
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 05.12.2011 20:37
Hun nikker, som om hun forstår det, selvom hun ikke helt er med.
"Ét spørgsmål... Hvad er forelsket?" Hendes ene øre ligger lidt fortabt ned langs hovedet, mens det andet stadig stritter, og hun ser lidt betuttet på ham, da hun kan se, det er ubehageligt for ham. En lang tot ryger ned foran hendes øjne, og hun ryster hovedet let, så den glider lidt ud mod siden af hendes ansigt.

Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 05.12.2011 20:42
Han skubber blidt hendes hårtot væk fra ansigtet fra hende og sender hende et lille, sørgmodigt smil.
,,Du ved ikke, hvad det betyder at være forelsket?" Han siger det i et blidt og spørgende tonefald. Han leger en lille smule med den hårlok, han egentlig havde skubbet væk fra hendes ansigt, og han snor den rundt omkring sin finger.
,,At være forelsket er en virkelig rar følelse. Man tænker hele tiden på den anden person, og man glæder sig hele tiden til at være sammen med personen.. Når man endelig er sammen med den, man kan lide, så kribler det i ens mave.. Man kan blive lidt genert, men på en rar måde.. Og så gør den anden person generelt en glad."
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 05.12.2011 20:45
Hun ser ud til endelig at forstå det og smiler.
"Det må være dejligt," siger hun stille og skæver smilende til den lok, han leger med. "Har du prøvet det?" Hun ligger hovedet let på skrå igen og betragter ham nysgerrigt. Sårene på hendes hals fra Falcos bid den anden dag bliver synlige i pelsen som to små sår. Et vampyrbid.

Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 05.12.2011 20:53
Han snor forsigtigt lokken fri, og han stryger blidt hånden over hendes hals. Han rører flygtigt ved de to sår og ser lidt bekymret på hende. Han sukker så.
,,Ja, det har jeg. Jeg har prøvet det et par gange efterhånden.." Han ser lidt ud i luften, inden at han atter undersøger bidet.
,,Ham Falco.. Var han stærk? Jeg mener.. Du plejer at give dem, der generer dig klø?" Han siger det med et lille glimt i øjet.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 05.12.2011 20:55
Da hans blik bliver fjernt, lægger hun tøvende poten mod hans kind. Ved hans næste ord viser hun tandsættet i et bredt smil.
"Ja, de plejer ikke at slippe fra mig ... Men han havde Maki! Han ville slå hende ihjel, hvis jeg ikke gjorde, som han bad om, og hun var ved at forbløde ... Det var jeg så også bagefter, hvor hun så reddede mig." Hun sukker let og ryster så på hovedet, før hun lader poten gribe om en tot pandehår, som hun forsigtigt fjerner med de dødeligt skarpe kløer.

Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 05.12.2011 21:08
Han blinker lidt med øjnene, da hun "vifter" med en klo lige ude foran hans øje. Jeg håber, at det her går godt, tænker han, mens han smiler skævt.
,,Hmm.. Det er godt, at i slap fra ham i live.. Men hun lyder nu flink, hende Maki?"
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 05.12.2011 21:21
Hun tager et par totter mere, og selvom det er længere end det, han plejer at have, og det ikke er helt lige, er det trods alt kortere.
"Hun er meget flink! Vi har rigtig meget sjov sammen og går på eventyr. Du skal møde hende en dag." Hun smiler bredt og ser på ham ind mellem de totter, hun cutter af, og hans hår falder ned tot for tot og lander på hendes ben.
"Vi har bare problemer, da hun altid har lyst til blod nu, og Falco skal give hende sit, men han vil ikke. Hun er så bange for at komme til at bide mig, selvom jeg er stærk nok til at holde hende væk fra mig. Hun har ændret sig lidt og har også fået sådan nogle spidse tænder nu. De ligner mine lidt!" Hun trækker læben til side og viser sine hjørnetænder, der dog er længere og ikke halvt så tynde som Maki og Falcos.

Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 05.12.2011 21:24
Han griber brat fast i hendes håndled og kigger hende direkte ind i øjnene. Han ser dog dybt urolig ud, og han løsner forsigtigt også sit greb om hendes håndled. Han havde egentlig regnet med, at de kunne have snakket om det på et andet tidspunkt, men han indser hurtigt, at det er absolut nødvendigt, at han tager det op nu.
,,Ihsan... Ved du, hvad en vampyr er?"
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 05.12.2011 21:29
Overrasket betragter hun ham med let store øjne og ryster så på hovedet, som hun dernæst ligger let på skrå.
"Er det noget.. farligt?" spørger hun, da det ligesom er det, hun kan udlede af hans udtryk, og hun er urolig for, han skal overanstrenge sig. "JEg tror, Maki nævnte ordet, nu jeg tænker, da hun beskrev Falco. Er han en vam... vamfyr?" Hun ser lidt betuttet ud og betragter hans ansigt efter tegn på overanstrengelse.

Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 05.12.2011 21:54
,,Vampyr," retter han hende og stryger forsigtigt tommelfingeren langs hendes håndled. ,,De lever af blod.. Og ja, det kan godt være farligt.." Han ser en smule træt ud, men ikke noget alarmerende.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 05.12.2011 22:01
Hun betragter ham med et stille smil.
"Så meget ved jeg allerede. Maki har svært ved at affinde sig med det. Hun siger, hun ikke vil bidde mig, og jeg stoler på hende. Desuden er jeg meget stærkere end hende, så jeg kan holde hende tilbage og er ikke i fare ... MEd henblik på Falco er det en anden sag. Han siger, hun ikke vil kunne lade ham være, og jeg fulgte hende hen til ham for nogledage siden. De var meget fysiske lige pludselig og var overalt på hinanden, selvom hun siger, hun hader ham ... JEg forstår ikke helt hvad der sker med hende." Hun sukker og fortsætter med de sidste totter.
"Så," siger hun med et smil og trækker forsigtigt fingrene gennem de kortere lokker uden tanke på alt det hår, der ligger ned over hendes ben nu.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 9