En festlig aften

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 28.12.2011 22:36
Han klukler let.
"Det er jeg glad for, De synes, Aishe. Og det er De så bestemt også! Hvis ikke De har fundet ud af det er jeg meget glad for Deres selskab." Han kærtegner hendes hånd og holder hendes blik, da hun først møder det igen. Han hører knapt musikken, der spiller i baggrunden, hører knapt de andre snakke og le, alt, han har øjne og ører for er hende, og det burde hun være ganske klar over så koncentreret hans blik er på hende, at det ikke flakker et eneste øjeblik.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 28.12.2011 23:00
Hun holder også hans blik igen, og smiler skævt, "og hvis ikke at De har opdaget det, er jeg nu også glad ved Deres."
Hun har det som om at hun bliver suget ind i hans øjne, og hendes blik bliver blidere, mens hun stryger hans hånd igen, "det er ikke svært at se hvorfor at De er så populær blandt kvinder." siger hun så, bestemt ment som en kompliment.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 28.12.2011 23:04
Han ler mildt ved hendes første kommentar og smiler lidt bredere bagefter. Ved den næste skærer han en grimasse.
"Lige nu er det kun Dem, jeg er interesseret i, og de andre må pænt lade mig være; jeg har ikke øjne for andre end Dem!" han lægger igen sin anden hånd over hendes og holder den forsigtigt mellem sine. Han overvejer at tage hende med et andet sted hen - sit hjem for eksempel - men det vil næppe gå an, og han holder tanken for sig selv og ser sig tilfreds med at sidde der sammen med hende og nyde hende i næsten stilhed.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 28.12.2011 23:28
"Det er jeg ikke i tvivl om." svarer hun med en blid latter, og stryger hans hånd stille. "Og det er jeg nu også ganske glad for, må jeg indrømme." tilføjer hun så, med en klukken. "hvor selvisk det må lyde."
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 28.12.2011 23:33
Han løfter hendes hånd til sine læber nok en gang og lader dvælende et kys falde mod hendes håndflade. Han holder læberne der i adskillige sekunder uden at fjerne øjnene fra hendes, og han ønsker kun at læne sig frem og afkræve hende endnu et kys, som hans krop så brændende længes efter. Men han lader sig nøje med hendes hånd og koncentrerer alle sine følelser ud gennem munden, som hans læber hviler varmt og bldt mod hendes håndflade, og hans ånde langsomt forlader hans næse og løber over hende. Da han sænker hendes hånd igen, smiler han ømt.
"De må gerne være selvisk, når det kommer til mig og mit selskab," siger han smilende skævt, "Det har De min tilladelse til at være."

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 03.01.2012 21:46
Aishe betragter ham endnu engang idet at han gør det, og holder øjenkontakt. Følelsen af hans varme læber imod hendes hånd får en gåsehud til at sprede sig henover hendes ryg. Hans åndedræt hjælper ikke på det, og hun gengælder det ømme smil og tager et blidt greb om hans hånd igen da han har sænket hendes.

"Det vil jeg huske." svarer hun så, og med sin frie hånd stryger hun hands kind, kortvarigt før hun trækker hånden til sig lidt igen. Et eller andet sted, ville hun ikke have noget imod af at kysse ham igen, siden hun havde på fornemmelsen af at han heller ikke ville have noget imod det. Hun føler sig afslappet og behageligt tilpas i hans nærvær, det ville nok være et af grundlagene, siden at hun normalt ikke kom på sådan et .. venskabeligt niveau med andre, medmindre det var gadegøglere og det der ligner.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 03.01.2012 21:59
Hans øjne er brændende intense, som de hviler på ham, og han har tydeligvis ikke øjne eller ører for nogen anden. Man kan næsten sige, der er lyserøde skyer omkring dem for hans synsvinkel, så lidt ser han alt det andet, og da hun efterfølgende stryger hans kind, vokser smilet på hans læber, hendes berøring sendende små behagelige stød gennem hans hud. Ren og skær nydelse. Han synes selv, han viser rimelig tydeligt, hvor meget han længes efter endnu et kys, men han vil ikke presse hende for meget, læner sig bare en smule, nærmest umærkeligt lidt, frem mod hende. På mindste tegn på villighed til at lade sig kysse igen, er han klar til at læne sig helt frem og fange hendes mund igen, en smule mere intenst denne gang, og han betragter hende nøje for et enkelt lille tegn.
At hun ikke er vant til at have dette niveau af intimitet med andre end gøglere og lignende rører ham ikke, selvom han er bevidst om det. En skam, tænker han om det, men ikkke mere end det. For ham er hendes baggrund aldeles ligemeget, han er blot forelsket i en ung kvinde, der ikke er ham ganske uvillig.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 03.01.2012 22:20
Hun smiler ved intensiteten af hans blik, og jovist, hun kan da se hans trang, det skal ikke være en hemelighed. Ligesom ham, læner hun sig også en smule fremad, langsomt, mens hendes smil bliver en kende drillende. Hans betragtende blik gjorde ligesom det hele lidt mere spændende, og nu, tættere på, mindedes hun igen om varmen af hans læber. Hun stryger hans hånd lidt med sin tommel, før hun læner sig lidt længere frem til at deres læber kunne fange hinanden. Han var også det eneste hun fokuserede på nu, hun havde bare en trang til at føle hans varme, og, ham, omend bare for en stund.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 03.01.2012 22:33
Han fanger hendes mund med sin i et intenst kys og lægger al sin erfaring bag for at give hende den bedste oplevelse. Hans mund er som designet til hendes, og han udøver sin magi mod hende med største fornøjelse. Han forsøger at lokke hendes læber fra hinanden med blide stød med tungen hen over dem. Han lægger den ene hånd forsigtigt mod hendes kind, som var hun af det fineste porcelæn, der kunne delægges ved den mindste berøring, hans stærke fingre så blide og varme, mens de kærtegner hende.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 03.01.2012 23:23
Hun smiler imod hans læber, og gengælder kysset, mens at hun fanger op på graden af intensitet. Øjnene lukkes, og små rislinger går igennem hende. Han er erfaret, det kan mærkes, men hun er nu heller ikke helt uden øvelse. Hun mærker hans tunge, og lader sig lokke, læberne skilles og hun lader ham ind. Hendes tunge møder hans, og hendes hjerte springer et par slag. Fortsat er der et blidt greb i hans hånd, mens den anden placeres lidt forsigtigt ved hans nakke, så hun kan nærmest ae ham der, tilgængeld for de så blide kærtegn på hendes kind. Det var længe siden hun sidst havde følt sig så varm og tilpas.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 03.01.2012 23:30
Han lader sin tunge glide længere ind og kærtegner hendes, let drillendee med små stød. Hans fortsatte kærtegn md hendes kind er blide og forsigtige, mens han holder hendes hånd i sin og også blidt kærtegner den, nyder følelsen af hendes hånd i sin nakke, hvor de små hår rejser sig af fryd. Hans eget hjerte hamrer, mens han deler dette søde øjeblik med hende, og et lille suk undslipper ham. Det er alt for længe siden, han har følt en anden så tæt på, selvom mange andre nok har gået længere tid, og det er helt rart for ham igen at mærke en kvinde, endda en erfaren en, mod sin mund. For jo, han kan mærke hendes erfaring lige så vel, og den tænder en ild indeni ham, der er uden lige og som brænder gennem hele hans krop og gør ham hård som en anden skoledreng. Tanken får et svagt smil frem på hans læber, mens han fortsat holder kysset.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 03.01.2012 23:53
Hun tager en blid indånding gennem næsen og lader sin tunge gengælde kærtegnene, trække sig lidt væk fra hans i dril. Han vil kunne mærke de små gys der sitrer igennem hende, i nydelse, ved kysset, kærtegnene, og hun rykker hånden lidt mere, til at gnubbe hans nakke blidt. Som ham holder hun også kysset, og smiler da hun kan mærke at han gør det også. Selvom hendes hjerte springer et par slag over, lader det dog ikke hende stoppe det. Kysset gøres da, bare en lille tand mere intenst. Dette er et øjeblik der nydes, alt fra den varme følelse af hans hånd til smagen af hans læber og tunge.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 04.01.2012 00:02
Hans tunge forfølger hendes ligeledes i drillende små prik og han mærker de små gys og glædes ved dem. Det er en dejlig magt at have at kunne skabe dne slags følelser i et andet menneske, og han nyder den fuldt ud. Ikke at hun ikke har en lignende effekt på ham, og hans hånd glider op i hendes hår og trækkes forsigtigt gennem det, før også hans hånd fanger hendes nakke. Tomlen kærtegner hendes baghoved og rykker let med håret i forbifarten uden han lægger mærke til det.
Hans eget hjerte truer med at stoppe midlertidigt, da hun gør det mere intenst, men han svarer gladeligt igen og trækker hende lidt tættere på sig uden at vide det selv. Hans egne øjne er også lukkede, og de lange, mørke øjenvipper ligger over hans kindben som vifter. Han er et meget tiltalende syn, sm han sidder der, men ingen af de to er klar over det.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.01.2012 11:30
Aishe tager en blid indånding gennem næsen og tager et bedre greb i ham, da hun mærker hans hånd på sin nakke. Det føles rart, og uden at rigtigt tænke over de t rykker hun også tættere på ham. At kysset gengældes kan hun godt lide, og hub åbner øjnene bare en smule, og synet af ham sådan, får hendes hjerte til at springe nogle slag over. Hun lukker dog sine øjne igen, og rykker en af sine hænder, til blidt at køre fingrene igennem hans hår.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 05.01.2012 12:54
Kysset holdes i det uendelige fyldt med kærtegn og sødme uden lige, men til sidst er han nødt til at bryde det, simpelthen fordi han har svært ved at trække vejret ordentligt, og han trækker sig få centimeter fra hende og åbner forpustet øjnene for at se på hende med et blidt smil.
"Du er ganske fantastisk," hvisker han og er fuldt ud klar over, han har droppet den formelle tiltaleform. Det føles bare forkert at sige De til en man har nydt sådanne øjeblikke sammen med. Han beholder sin hånd i hendes nakke og kærtegner den blidt, mens han ser ind i de smukke, smukke øjne.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 20.01.2012 22:19
Det føles som evigt, og derfor forsvinder magien blot en kende da det brydes. Hun trækker sig lidt væk, dog ikke så langt, da han allerede har trukket sig lidt væk. Hjertet slår stadig relativt hurtigt, og hun trækker vejret forpustet, åbner øjnene for at se på ham bedre. Et blidt smil spredes over hendes læber, og hendes fingre leger lidt med hans hår.

"At sige andet om dig, vil være en fornærmelse." Lyder hendes svar, i et blidt hvisken også, og har det som om at hun forsvinder ind i hans blik, så varmt. Hun fanger vejret igen,og betragter ham roligt.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 20.01.2012 22:28
For ham forsvinder magien ikke, for han fanger hendes øjne og svømmer hen i dem. Hans hår falder mellem hendes fingre, og han nyder følelsen lige så meget som hende.
"Er det for uanstændigt at fortælle dig, jeg virkelig har lyst til dig lige nu?" lo hans svagt og fastholdt hendes blik. "Jeg har lyst til at opfylde dine vildeste drømme," fortsatte han i en hvisken og stjal et lile kys mere, før han smilede varmt til hende. Han har halvt om halvt lyst til at falde på knæ for hende og resitere poesi, noget han før har gjort, og ønskede hun det af ham, ville han gøre det uden at tøve. Men der er også mange andre ting, han har lyst til at gøre med hende, og han har faktisk altid et værelse lejet på kroen, fordi han nogle gange går kold og ikke orker at gå hjem, nå rhan har drukket for meget. Han har lyst til bare at samle hende op i sine stærke arme og bære hende ovenpå, men han styrer sin impuls. HEde billeder af hende halvnøgen og helnøgen i sine arme tumler op for hans indre blik, og hans smil bliver lidt bredere, mens han skubber dem til side for at kunne fokusere på hende. Hvad end hun ønsker sig lige nu, så vil han gøre det for hende.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 20.01.2012 22:59
Hans kommentar og latter fik hende til at smile en lille smule mere, "Overhovedet ikke... Især ikke fordi at jeg også har lyst til dig." Hans næste ord fik en blid rødmen til at spredes over hans kinder, og hun tog et blidt indånding ved hans kys, og strøg sine fingre blidt op af hans nakke.

Hun holder stadig hans blik, og læner sig en lille smule mere op af ham. Hendes smil bliver lidt drillende. Lignende billeder kommer til hendes indre blik, bare med ham. "Mine vildeste drømme, mh..? Hvad med at jeg så gengælder tjenesten?"
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 20.01.2012 23:09
Mere behøvede han ikke at høre, og han tog hende i sin favn og rejste sig med hende der, mens han kyssede hende intenst et øjeblik.
"Det kan arrangeres," sagde han med et skævt smil, "Og lige nu er du min vildeste drøm!" Han kyssede hende igen, mens han bar hende gennem lokalet og op ad trappen til værelserne ovenpå. Han klarer trappen næsten uden problemer, selvom det var mindre elgant end han havde håbet, da han en enkelt gang var ded at snuble over sine egne ben, men han reddede den og formåede også at beholde hende i sine arme.
Han bar hende hen til det værelse, han altid brugte, og som var et af kroens bedste, og han åbnede døren en smule besværet, da han ikke ønskede at slippe hende. Men det lykkedes at trykke håndtaget i bund, og han slog døren op med knæet ind til et smukt, men simpelt værelse med en bred, blød dobbeltseng. Lyset fra gaden og fra månen løb ind gennem vinduet og hen over sengetæppet, og ellers var der en kommode og en enkelt sofa henne ved vinduet.
Forsigtigt lagde han hende ned på sengen og lagde sig selv ved siden af hende. Han var nødt til at bryde kysset for at komme til det, og da han først lå ved hendes side, lod han sine læber bevæge sig ned over hendes kind og hals ned mod hendes kraveben, mens han åndede svagt mod hendes hud for at forstærke oplevelsen af det. Varmt og blødt trykkede han dem mod hende, mens han lagde hånden om hendes ryg, ind under hendes talje og trak hende tættere på sig.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 20.01.2012 23:39
Hun lagde armene bedre om hans hals idet at han løftede hende op, og det korte intense kys blev gengældt.

Aishe betragtede ham lidt, med et skævt smil ved hans kommentar, "Jamen dog..~" lød hendes svar en smule drillende igen og hun lod ham bære afsted. Imponeret over at han kunne ta' turen op af trapperne uden at snuble mere end den ene gang han nu gjorde, der da også fik hende til at stramme grebet i ham en kende.

Det var tydeigt at se at han vidste hvilken vej man skulle gå, og hun havde skam ikke noget imod dette. Hun trykkede sine læber lidt imod hans igen, i et hurtigt kys. Simpelt, dog et flot værelse. Ellers var det bare hele situationen der gjorde det flottere, hun vidste det ikke.

Kysset blev brugt, og hun så op på ham mens han lagde hende ned, og vendte sig lidt bedre imod Levon da han lagde sig ved siden af hende. Følelsen af hans læber mod hendes hals fik et blidt gys til at gå igennem hende, og hun blottede den lidt mere for ham. Det føltes godt, at mærke ham mod sin hals, sit kraveben... Hendes ene hånd gled længere ned af hans ryg, og lagde sig om ham der, strøg hans side, den anden stadig oppe ved hans nakke. Hun lod ham trække sig tæt på, og trykkede sig også lidt op imod ham. Hendes ene fod strøg hans, og hun lænede sig ned for at kysse ham ved hans øre.
//Aishe Petsha
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 9