Luchious 26.07.2010 16:28
Suki nikkede til hans mangfoldige ord, som dog holdte den sagte ældre visdom, for ikke mindst de gange deres blikke mødtes; hendes egne, mere en rubin farve end dæmonisk som sin fars. Og meget venligere oven i det. Hun fik drejet sig om, mens Cery kiggede ud af vinduet for anden gang, for så at hun selv skubber sig op og sidde på sengen, mellem ham og Amaya, kiggende kort på Amaya, med et varmt smil.
I det mindste forstår jeg godt hvorfor de ønskede børn.. de er fantastiske.. tænker hun ubevidst i sit sind, mens hun lytter til Cery med sin pelsede ulveører.
Hun vender så blikket mod Cery da han fortalte hvordan Amaya havde brudt ind i kampen...
"Det er ikke første gang.." svare hun til Cery, med så selv at holde en talepause; for hvis han nu skulle vende blikket tilbage på hende.
"Min far.. Feanor-- Han er en dæmon.. som et monster, angriber han alt hvad der træder på hans territorium, hvis ikke også udenfor det, skulle han få besked om det..", fortæller hun, i håb over at det kunne give lidt mere mening til det der var sket..
"Mange af de mennesker som jeg hjælper, er blevet såret af ham.. Jeg frygter de også vil se mig som et utæmmeligt bæst.." forklare hun. Det må være derfor hun altid prøver at virke så glad.. Hun vil ikke være som sin far.. eller overhovedet sammenlignes med ham.