Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 06.02.2008 22:22
"Nej, håber heller ikke jeg kommer til det, selvom,, hun holder en kunstpause, som overvejede hun at kommentere hvad hun egenlig havde opdaget omkring Samira, når det kom til Kvindens egen følelser. At Samira var kærlig?
Heldigvis blev Nathans indskydelse omkring deres moder, hendes redning bort fra denne samtale om Samira.
Damia lyste op og så rådløs på Nathan, mens hun søgte efter ord. Udenfor var det begyndt at trække op til stormvejr, og kulden bed til. Vinden hev og sled i døren, og en svag piven kom fra smalle sprække, der tillod vinden at komme ind.
Damia gøs ved tanken om dette. Hun lagde en hånd på hans kind og kyssede ham på munden, et søskende kys. "Tak. Hvis blot jeg havde kendt hende på samme måde som du, så jeg kunne gengælde dig,, Hun strakte sig og bevægede sig imod soveværelset. "Jeg er træt, jeg går iseng,, Damia smilte blidt til Nathan og gik ind og lagde sig i sengen

//sover

- Avatar og profil billede lavet af mig

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 06.02.2008 22:41
Nathan smilede lidt til hende da hun lagde sig til at sove og lå selv lidt og stirrede i ilden. Der var ikke noget han havde lyst til at sige lige nu, så gjorde det derfor ikke. Lå bare og nød ildens varme strømme mod ham og fylde ham med tryghed. Stilhed var det eneste Nathan kunne høre, også selvom det var ved at trække op til storm udenfor var alt for ham stille. Så stille at han efter kort tid faldt i en dyb søvn på gulvet.

//sover.

Nathan Grath. Kan læse tanker og forvandle sig til en ulv.
Når han er ulv er det ene øje grønt, og det andet blåt.
Han er HOMOSEKSUEL
Billed fra Photobucket.com
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 27.02.2008 21:28
Damia åbnede øjnene og så sig træt omkring. Som en vel udhvilet kat, strakte hun sig mens hun lavede en spindende lyd.
Da hun havde gnedet søvnen ud af øjnene, og sundet sig lidt - Rejste hun sig før søvnen ville komme over hende og tvinge hende i seng.
Fornøjeligt så hun sig om i køkkenet for nået spiseligt, og fandt et par mættende frugter samt et kold glas vand. Damia bevægede sig ind i stuen og fandt Nathan på gulvet foran pejsen. Forsigtigt lagde hun et tæppe over ham og kyssede ham på kinden.
Hun så sig om og gik igang med morgenmad, som hun ville stille frem til Nathan så han kunne ta'.
Derefter, da hun havde dækket op til Nathan og lavet dejligt morgenbrød og æg, besluttede hun sig for at gå en morgen tur.

//out

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.04.2008 19:28
Damia åbner døren, hvorpå hun halter ind.
Av... Hun sætter sig på sofaen og tager ømt om sin ankel. Det gjorde ondt, og hun havde det meste af vejen måtte standse op for at hvile sin fod. Det var dog også irriterende at hun sådan skulle slå sin ankel, det gjorde blot livet mere vanskeligt at leve. Surt lavede hun en grimasse, og kastede sig tilbage, så hun stirrede op i loftet.
Damia fik en følelse af tomhed og længsel. Hun savnede Nathan, især nu hvor hun godt kunne bruge lidt forkælelse og underholdning. Gad vide hvor han var?
Forsat stirrede hun op i loftet.

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.04.2008 20:04
En lav skadsen på døren kunne høres, og hurtigt efter blev døren åbnet. Nathan trådte elegant ind. ,,Jeg er hjemme!" han regnede enegtlig ikke med der var nogen, men han nød at komme med det udråb hver gang han kom hjem. Om det så kun blev til hans egen fornøjlses skyld.
Me da han kom ind i stuen, fik han da øje på sin søster, og et stort smil bredte sig.
,,Så her gemmer du dig, hva?" han satte sig på knæ hevd siden af hende, og aede hende over kinden. ,,Hvordan har foden det?"

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.04.2008 20:16
Damia blev så fornøjet over Nathans entre, at hun ikke kunne lade være med at smile. Hvor havde hun savnet ham, og hvad var der med ’Her gemmer du dig?’. Det var ham, der havde været savnet og hende, som havde ledt efter ham. Eller måske ikke ledt fysisk, men han var da savnet i hendes tanker.
Hun ser ømt op på ham. ”Skrækkeligt,, siger hun med en ynkelig stemme ”Jeg tror snart at den falder af. Den ligner noget dødt. Gør den ikke?,, Hun sender ham et spørgende blik

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.04.2008 20:30
Nathan stod lidt mens han betragtede hendes fod, og kløede sig i det usynlige skæg på hans hage.
,,Jo.. vi blir nok nødt til at skære den af.."
Han gik med alvorlige skridt over til sin lille kiste, og kom tilbage med nogle bandager.
,,Eller vi kunne gøre sådan her.." Forsigtigt fik han viklet bandagen om hendes fod, og smilee bagefter glad til hende.
,,Så havd har du ellers lavet søs?"

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.04.2008 20:41
Damia blev en smule nervøs da han bevægede sig over mod kisten. Han mente det vel ikke? Hvad vis han trak en sav frem nu? Damia sank en klump i hendes hals. Men da hun så bandagen i hans hånd blev hun rolig. Jeg må være anspændt, tænkte hun annerkendende og lavede en grimasse.

Med blikket studerede hun sin fod, ved at hejse den i vejret for så at lade den sænke forsigtigt ned igen. Et smil spredes på hendes læber, som for at sige at hans arbejde var godkendt. "Ved du hvad, jeg tror nok den overlever,, siger hun i en tilfreds og håbende stemmeleje.
Som et sårbart lille barn, der behøver omsorg, puttede hun sig ind til Nathan.
"Jeg har været lidt omkring. Mødte en sjov fyr, han var halv stinkdyr og halv menneske. Men skønt hans udseende, var han sød, måske lidt indadvendt og genert, men venlig. Han fiksede enda min kjole, oh Nathan, du skulle havde set hvilke evner han havde,,
"Hvad med dig, min lille ustyrelige Hvalp, hvad har du dog lavet?,,

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.04.2008 20:46
,,Jeg har.. ehm.." Han skulle lige tænke sig om. Hvad havde han enegtlig lavet siden sidst? ,,Jeg mødte en gammel ven.. som kom til at kysse mig.. en pige vel og mærke.." han smilede lidt genert. På alle punkter var Natahn fuld af selvtillid og visdom, men når det kom til kærlighed, var han som en ælling der var blevet skubbet ud på havet, uden at kunne svømme. ,,Tror det er omkring dte jeg har lavet.."
Han sad lidt og kløede sig i håret.
,,Et stinkdyr siger du?" En mild latter kom fra ham. ,,Lyder finurligt"

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.04.2008 20:52
"En pige? Så er der intet at være bekymret for,, hun lo mildt, men rynkede så brynene og betragtede ham med et meget nysgerrigt blik.
"Hvad er det? Hvorfor så genert?... Og hvad er det du har lavet?,, siger hun mistænkelig.
Ligenu var han mere interessant at forhøre sig om, så derfor vendte hun ikke tilbage til emnet om Jerik.

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.04.2008 20:57
,,intet.. det var bare..pinligt.. du ved mig og kærlighed.." han rystede på hovedet mens et lille smil sad i mundvigen.
Nathan undveg Damias øjne, selvom det var Kiqann der havde kysset ham, var han også pinlig på hendes vegne.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.04.2008 21:04
"Dig og kærlighed? Det er ikke en af dine bedste undskyldninger du er kommet med indtil videre,, Damia så stædigt på ham, som forventede hun at der var mere. Og vis det var tilfældet, var hun sulten efter mere.
"Gid det var som drenge og dig, som det er, som piger og dig,, siger hun vemodigt og piller ved en tot af hendes hår.

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.04.2008 21:08
Nathan gryntede lidt, og lagde sig ned på gulvet.
Damie vidste udemærket godt, at han ikke var meget for at tale om sit kærlighedsliv. Eller, hans ikke eksisterende kærlighedsliv.
Der var så koldt i stuen.. roligt rejste han sig, og smed nogle knude på pejsen, og sad i lidt tid og fumlede inden han endelig fik ild i tingene.
Bagefter lagde han et tæppe over Damia så hun ikke skulle fryse, og satte sig så på gulvet, det var nu engang hans ynglingssted at sidde.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.04.2008 21:21
Damia kunne ikke dy sig, nu hvor de alligevel var inde på emnet mente hun ikke at de burde lade det ligge.
"Nathan, hvorfor kan du ikke lide at snakke om det? Jeg synes altså du burde få dig en kæreste,, sagde hun stædigt og viljestærk, medens hun betragtede ham med blikket. Hun puttede sig under tæppet, som forventede hun at Nathan sikkert ville give hende den kolde skulder, eller udsætte hende for hans stilhed, ligesom nu.
Opmuntrende, som for at ligge en dæmper på stemningen, sagde hun
"Du ved jo at du er den kønneste mand jeg nogensinde har kendt. Og du har en dejlig personlighed, så du burde ikke havde svært ved at finde dig en,,

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.04.2008 21:28
Nathan svarede hende ikke. Han sad med ryggen til hende, og drejede blot hovedet lidt sidelæns så han like akkurat kunne se hende. ,,Damia, slut." Det var en så ulig stemme fra hans, at det næsten var skræmmende. Kærlighed var et emne, han var begyndt at nægte at komme ind på. Især når det var Damia der spurgte ind til det.
,,Ikke alle behøver romance." han vendte blikket mod ilden, der først nu begyndte at sprede sin varme, men den kunne stadg ikke fjerne den kolde stemning der var skabt mellem de to lige nu.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.04.2008 21:41
Damia så på ham med et målløs blik. Hendes mund stod halvt åben, som var det anstrengende at holde sin mund lukket.
Uden at vide hvad hun skulle gøre, vendte hun blikket mod pejsen. Hun undrede sig over hvorfor det var så tryggende at kigge ind i ilden, men nogle ting blev vel bare en vane at kigge på.
Uden at vide det, havde hun trukket tæppet godt om sig, nok på grund af den bitter kulde der var imellem dem. Hun sank en klump og så på Nathan, skønt hendes blik kun mødte hans ryg
"Jeg mener at alle fortjener og behøver kærlighed. Det skulle siges at være sundt,, hun prøver at smile men fejler
"Nathan, du svigter ikke ham du elskede før, ved at forelske dig igen. Han vil nok være glad for dine vegne,, siger hun tøvende

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.04.2008 21:49
Nathan rejste sig uden at svare hende.
At hun ikke respekterede hans nej, irriterede ham grænseløst meget, og han prøvede på ikke at blive sur på hende.
Da han kom tilbage havde han to glas vand i hånden, til hende og til ham selv. Da han havde havde givet hende hendes, uden et ord, satte han sig et godt stykke fra hende, med ryggen til, og drak sit eget vand.
Damia måtte lære, at ikke alle emner kunne der snakkes frit om med ham.
Eller, alt andet end dette kunne der snakkes om.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.04.2008 21:56
Damia skuttede sig men tog imod vandet. Hun åbnede munden, som for at sige noget, men ordende var gået tabt. Istedet nippede hun til vandet, medens hun ud af øjenkrogen så hen på Nathan.
Hun lagde glasset på gulvet og lod sin finger glide over kanten. Dette resulterede i at, der kom en klingrende krystallyd. Dette var næsten den eneste lyd, som var tilstede. Ilden gav også små gnistrende lyde fra sig, og udenfor løb vinden skrigende hen over gader.
"Hvorfor vil du ikke snakke om det?,,
Jeg kan bare ikke se hvad der skulle være ivejen med at elske en anden. Jeg har gjort det, så hvorfor ikke dig, Nathan?

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.04.2008 22:05
Nathan rejste sig igen irriteretop, men denne gang vendte han sig mod hende. ,,Fordi vi tog er forskellige Damia!"
Igen var det ikke hans stemme, det var mere som var det en fremmed der talte, og ikke Nathan.
,,Jeg ser ikke på kærligheden som du gør. Og kommer aldrig til det."
Arrigt satte han sig med ryggn til hende igen.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.04.2008 22:16
"Hvad nu hvis det er fordi du ikke vil se det på min måde?!,, snerre hun surt af ham, men sænker så blikket.
"At elske tager tid, men der er tiden værd,, hvisker hun af hjertet. Ordende føles så underlige, når først de var sagt, at hun måtte holde en finger på sin læbe.
Damia rejste sig og nærmede ham, hun lagde forsigtigt en hånd på hans skulder "Jeg ved at det er sært at vores hjerte er bestemt til at blive knust af kærlighed. Men det betyder ikke at man ikke kan komme videre, og hvorfor Nathan? Hvorfor gør det så ondt at snakke om det?,,

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12