Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 20.10.2008 18:35
(brb - skal spise)

"Det kommer an på, hvordan man ser på det. Det kan være, du er født sådan og aldrig kommer til at ændre dig, men du kunne jo også træne - og spise noget meret med." Hun slipper armen og klapper hende på maven i stedet. "Men du er nok en del af den første gruppe, Stump."
Hun trækker sin kappe tættere om sig for bedre at kunne holde på varmen. Blæsten tager også til nu. Ethelihn vender sig mod hestene igen, for at studere dem nærmere. De havde ikke flyttet sig siden, hun kom, så de er ikke utrykke ved hende. Det er altså fristende...
"Sometimes darkness can show you the light."
The Light af Disturbed

"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
Ridder Asha Drakkari
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

OOC: okay. jeg skulle alligevel også i bad <<"

IC:
"træne?" det havde hun aldrig tænkt på. hun havde aldrig tænkt på at hun ville kunne, og hun havde aldrig tænkt på at hun kunne få brug for det. men det lød nu som om, at Ethelihn havde fat i noget. Men det med at spise vidste hun nu ikke helt rigtigt med. Hun havde altid spist meget lidt og meget små portioner af gangen, og kunne nok ikke gøre det om. måske kunne hun lige klemme lidt mere ned.
Men hvorfor tænkte hun dog over at følge denne - næsten - fremmede kvindes råd? Hun så vel ud som om hun gjorde.
Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 20.10.2008 19:10
"Ja, træne," svarer hun lettere irriteret,Forstår hun da heller ingenting?
"Du ved armbøjninger og den slags... Men det ved du måske heller ikke, hvad er?" Hun ser ikke på tøsen. Hvad giver jeg hende dog råd for? Hvorfor spilder jeg overhovedet min tid på den lille gnom? tænker hun. Men hvad skule jeg egentlig ellers lave? Der er aktisk ikke noget hun kan lave. Men hun ville ønske, der var.
The Light af Disturbed

"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
Ridder Asha Drakkari
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Frk. Fresley trak på skuldrene.
"Det har De måske... Ret i... Men jeg ved godt hvad armbøjninger og den slags er... Jeg tror godt jeg kan lave nogen..." sagde hun eftertænksomt, men gjorde ikke mine til at prøve. hun havde prøvet engang, hun havde fkatisk lavet et par stykker, og hun kunne godt huske hvordan man gjorde. men hun vidste ikke, om hun stadig kunne.
Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 20.10.2008 19:48
Hun vender sit skeptiske blik mod Fresley og ser op og ned ad den. Et grin undslipper hendes læber.
"Dehet tvivler jeg stærkt på, stump. Ikke med de arme der. Du kan nok godt lave nogel tøsearmbøjninger..." siger hun. Det er fuldstændigt tydeligt, hvad hun tænker. Men det er jo direkte pinligt at lale sådan nogle.
Hun står og ser på hestene lidt.
"Nå, stump... Jeg er den,der er skredet." Hun overvejer, om hun skal tage den ridetur eller ej, men beslutter sig for at lade være og forsvinder i bag en bakke i retning af landsbyen.

//out
The Light af Disturbed

Ridder Asha Drakkari
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Frk. Fresley lagde hovedet på skrå.
"Jeg tror nu nok jeg kan. Ellers... Kan jeg øve indtil næste gang vi ses." Hun trak på skulderen.
"Jeg bliver nødt til at gå. Jeg skal hjem." med de ord vendte hun om, og traskede afsted, og snart begyndte violin sangen igen.

//OUT

OOC: sorry, men TV'et kalder med en spændene serie jeg følger med i Owo"

Neko Shika

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Muri 19.02.2009 19:38
Neko kommer stille gående på den store græsmark. Han har hætten over hovedet og hænderne dybt begravet i lommerne. Han har blikket vendt mod jorden og hans øjne er halvt lukkede, så han aner egentlig ikke hvor han er på vej hen. - Han går bare.

Billede fundet på Google.

Har har et halsbånd på, hvor en kæde hænger i.
Der står 'Loveless' brændt på hans venstre kind.

"The only people you need in your life,
are the ones that prove they need you in theirs.."
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 19.02.2009 19:43
Chriq kommer gående hen ad græsmarken. Hvor var han lige havnet? Da han stødte på land, og håbede at kunne genkende Tusmørkedalens strand, var han blevet skuffet. Han må havde sejlet herhen ved et uheld, for han kunne ikke genkende stedet, også selvom han gik dybere ind i landet.

Lige nu befandt han sig på en græsmark af en slags, uden at vide hvor han var på vej hen. Tågen havde dæmpet sig.

Han kan ikke se andet end en hætteklædt fyr gå forbi. Chriq følte sig moderne, for han havde jo også en hætte over hovedet.

Han gik stille hen til fyren, og så spørgende ud.
Har du spørgsmål til Chriq? Så klik her[/color]

Se Chriq Ztýrhs profil her

Ann-Bellance Ociella

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 167 cm

Belle 19.02.2009 19:43
Højt på himlen kunne der skimtes en skikkelse. Den var for stor til at være en fugl, og da den nærmerede sig jorden, blev det da også tydeligt, at den havde arme og ben. Det var Belle, som landede sikkert på jorden. Hun var iklædt en hvid tætsidende bluse og sorte bukser. Uden over havde hun en åben brun kutte på. På ryggen var der klippet et stort hul, så man kunne se huden, hvorfra de store hvide vinger sprang ud fra.
"Sikke det blæser" mumlede hun for sig selv, og kiggede sig omkring. Hun tog hætten ned, og det lange lyse hår dansede et kort sekund med vinden.
15 år, langt lyst krøllet hår og lys hud.

i am the expired angel

Neko Shika

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Muri 19.02.2009 19:48
Neko lægger ikke rigtig mærke til nogen, før Chriq kommer hen til ham. Han når lige at stoppe op, før han går ind i ham, og ser så på ham. Eller .. nærmere op på ham, da Neko er rimelig lille. Han ser på Chriq med store øjne, og undgår at sige noget, overhovedet. Belle, lægger han ikke mærke til, da hans opmærksomhed er på Chriq ligenu.

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 19.02.2009 19:52
Chriq så til sin skræk, at der var en person oppe på himlen, der fløj. Chriq stod nu, nogen meter foran ham der fløj, alt imens tankerne fløj rundt i hovedet på ham. "Måske er det her ikke et TV-Show?" tænkte Chriq. Han kunne bare ikke forstå hvordan han havde havnet i dette "Krystalland".

"Ved du hvor jeg er henne?" spurgte Chriq drengen foran ham (Neko). Han var egentlig meget lavere end Chriq.

Ann-Bellance Ociella

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 167 cm

Belle 19.02.2009 19:58
Belle fik øje på to andre tilstedeværende. Hun stod på afstand og kiggede nøje på dem et styk tid. Vinden trak i hendes vinger, så hun lod dem gro ind.
"Arh" mumlede hun, da det gjorde lidt ondt. Hun var blevet vant til det, men smerten var der lige meget hvad. Det var dog hurtigt overstået, og Belle besluttede at nærme sig de to andre.

i am the expired angel

Neko Shika

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Muri 19.02.2009 20:02
Da Chriq ser mod Belle, gør Neko det samme. Han står kort og betragter hende, før han ser mod Chriq igen. Efter hans spørgsmål, ser han kort omkring.
"Øhm ... På en græs eng?.." siger han kort, på en egentlig ret flabet måde, før han ser på Chriq igen. Han træder forsigtigt et skridt tilbage, for ikke at være for tæt på Chriq.

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 19.02.2009 20:13
Chriq smilte over denne drengs simple logik. "Jeg mener, hvilken by eller område er vi i? Jeg tror jeg er faret vild" spurgte Chriq.

Shrade

Shrade

Proteaus' Hæler

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 199 cm

Derag 19.02.2009 20:16
((Må man joine?))
Iron - Cold Iron - is master of men all

Ann-Bellance Ociella

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 167 cm

Belle 19.02.2009 20:18
Belle stod så tæt på, at hun hørte samtalen.
"Medanien", svarede hun straks, før drengen der blev stillet spørgsmål, overhovedet fik chancen til at svare.
"Øh mh, du er i Medanien" gentog hun, lettere i tvivl om hun måtte bryde ind i samtalen

(shrade - selvf. ^.^ .)

i am the expired angel

Neko Shika

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Muri 19.02.2009 20:22
(Shrade - Self ^^)

Han står længe og ser på Chriq, og åbner så munden, som tegn til, at han skal til at svarer. Dog kommer pigen ham i forekøbet. Han vender hurtigt blikket mod Belle, smiler så skævt og ser igen på Chriq.
"Ja .. hvad hun sagde," siger han kort.

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 19.02.2009 20:25
Chriq stod og tænkte sig om. Medanien? Hvor havde han hørt det henne?

Han vidste at han ikke kunne være i Europa længere, og af en eller anden grund, begyndte han at tro at det her var virkelighed.

"Okay. Jeg har vist sejlet forkert. Jeg hedder Chriq. Hvad hedder i så?" spurgte/sagde Chriq høfligt. Han kunne alligevel få nogen bekendte i Medanien, når han nu var har, og Yumikasake og Navael havde han ikke rigtig hørt fra.

Ann-Bellance Ociella

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 167 cm

Belle 19.02.2009 20:34
Hun smilte undskyldende til ham (neko), og kastede derefter et blik på dem begge.
"Jeg er Ann-Bellance... Men, kald mig bare Belle", svarede hun Chriq

i am the expired angel
Shrade

Shrade

Proteaus' Hæler

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 199 cm

Derag 19.02.2009 20:39
En skummel mand kom gående med hastige skridt. Hans rustningsbeklædte krop bevæge sig hurtigt hen over den udstrakte eng (Det var da en eng... Var det ikke?). På han hoved sad der en stram hjelm, der passede perfekt på hans hoved. Han havde trods alt selv lavet den, og endda af magiske veje, så den var naturligt tilpasset til at være tættere på hans hud en nogen normal udrustning nogensinde kunne være. Hans brystkasse, underarme og ben var alle dækket af ligeledes tæt rustning. Delene skrammede ikke mod hinanden - Faktisk, larmede de overhovedet ikke når han bevægede sig. Han kiggede på jorden gennem den tynde streg af et visir som han kunne kigge igennem, dog var den tæt nok på hans hoved til at han kunne se ordentligt uden problemer. Folk kunne bare ikke se hans øjne.
Shrade ledte efter en plante, han dog ikke kendte på navn, men kun på udseende, hvilket gjorde det svært. Han kunne jo ikke ligefrem spørge nogen om hvor han skulle lede, så det havde taget ham noget tid at finde det sted hvor den voksede.
Den eneste ting, der brød stilheden omkring ham var hans raspende åndedræt, og lyden af andre mennesker i nærheden. Han knyttede svagt sin ene hånd, og kunne tydeligt mærke knivsbladene, der erstattede hans fingre efter det første fingerled, mod sit håndled.
Iron - Cold Iron - is master of men all
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2