Ved Vandkanten, nær nogle klipper.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.07.2008 00:19
"Aha." hun nikker lidt, "Så er den værdifuld for dig. Det er forståeligt." Sigøjneren nikker lidt, og i hendes stille sind, forsøger hendes hjerne allerede at regne ud hvor meget man ville kunne få for den. Dog noget hun hurtig skubber fra sig, og man ikke lægger yderligere mærke til. Hun hører ham, videre, og smiler så lidt.
"Aha." siger hun i første omgang, og rykker lidt på sit ærme. "Jeg ser nu mere mine spådomme som retningslinjer. At kunne se en hel persons liv, vil tage meget energi, og skæbnen kan nå at skifte retning mange gange inden man dør. Det er i hvert fald mit syn på sagerne." Aishe gnider lidt sine fingre mod hinanden.
"Men får jeg en spådom, vil jeg tage højde for det, og sikkert undersøge det videre. Jeg ved ikke med andre spåkvinder, spåmænd, eller vismænd, men jeg må indrømme at jeg er blandt dem, som tror på et frit valg. Vi kan frit vælge, hvad vi vil blive, udfra de ubevidste valg, skæbnen giver os."
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 06.07.2008 00:28
Vender sin nu helt mod hende. "Du har vidst tænkt meget over det her," siger han konstaterende. "Men kan man lave frie valg, hvis udfaldet er bestemt på forhånd?" Siger han let.

(Skal vi frysse til i morgen?)

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.07.2008 00:31
(Kan vi godt)

"Ved hvert valg, vi får af skæbnen, er der ikke nødvendigvis det samme udfald." Hun ser roligt på ham. "Men du har ret. Det er svært at definere om valget er frit, men uanset hvilken vej du kommer, er døden den udvej som venter. Det gælder nok ikke vampyrer, og heller ikke så meget dæmoner, men ikke desto mindre, er døden noget der tilkommer til alle.*
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 06.07.2008 00:40
Tager et skridt nærmere hende, da månens lys ikke lyser så kraftigt op og han bliver nød til at bevæge sig tættere på for at kunne se hendes ansigt klart. "Jeg kan følge din tankegang, men vil stadig ikke tro på forudbestemte svar eller valg. Og hvem ved? vi lever i en verden så gennemsyret af magi at udødligt liv ikke er uden for en almindelig dødeligs rækkevide!" Får den sidste del til at lyde lidt mere dramatisk end det andet og sætter igen hendes intellekt på prøve, men indtilvidere virker hun klog og vis, ikke vis som gamle mænd eller plattenslagere med alle deres ordsprog, men bare simpel indsigt.

//FRYS

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.07.2008 21:35
(og unfrys! ^_^)

Aishe ser på ham, og lader ham blot nærme sig, da hun synes dette udvikler sig i en interessant retning. "Det er også op til den enkelte hvor langt de vil gå med deres tro." siger hun roligt. Hun lader hånden igen glide hen over krystalkuglen, og lytter roligt til hvad han siger. "Du har ret. Magien har sine tag, og jeg er enig i at man kan blive udødelig, ualmindelig let. Men på den anden side. Hvor mange vil frivilligt ønske sig sådanne et liv? Forstå mig ret, tanken er fristende. Men jeg er godt tilfreds med at vide at jeg en dag vil dø. Så min krop kan få hvile. Men så på den anden side. Helt, udødelig vil nogen aldrig kunne være. Da selv, guder, kan dø. Alt vil have sin ende på et tidspunkt. Et udødeligt liv, vil måske i starten være interessant, og meget opmærksomhedsgivende.. Men.. På et tidspunkt vil det sikkert også blive kedsommeligt." Hun lader blikket glide hen over Amadeus. Han var kløgtig.
//Aishe Petsha
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 06.07.2008 21:42
Tænker over det et øjeblik, men syntes det hun lige sagde var en slags universal blindgyde, der dækkede alle aspekter af uddødelighed. "Du har ret, skygger kommer først når der kommer lys, så et liv kan ikke være et liv medmindre der også er død." Siger han stilfærdigt og stilheden sænker sig kort efter.
For at bryde stilheden spørger han, "hvordan fik du dit?" Efter han har sagt det kan han godt høre at hun ikke ville kunne forstå det uden videre, men venter aligevel med at se hendes reaktion.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.07.2008 21:46
Hun smiler blot roligt. Længe siden hun har smilet så meget.
"Ja, det er rigtigt." hun klør sig stille i nakken, roligt, hun har ikke travlt. Dog ser hun på ham, med et spørgende udtryk. Hendes? Mhm, ".. Ah. Dette." Hun lod kort en hånd glide over mærkerne. "En brand i lejren, og en pæl der faldt ned over mig." hun ser på ham igen. Hun kan tale om det, uden problemer. "Hvordan fik du da dit?" spørger hun så roligt. Hun kan selv gætte sig til det må være ild, men hvordan og hvorledes er altid et spændende faktum. Hesten pruster lidt, og flytter sig, et par skridt ud i vandet. Aishe må af den grund, undlade at læne sig til den.
//Aishe Petsha
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 06.07.2008 21:50
Hans ansigt trækker i dystre folder mens han kigger lidt væk, imens han begynder at gå stille langs bredden. Regner med at hun følger efter.
Efter at havde været stille længde svare han velovervejet.
"Tortur," og uddyber det ikke mere. Han ville dog ikke være svær at få til at fortælle om det.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.07.2008 21:56
Hendes smil blegner, og hun går ganske roligt med. De dystre folder, er ikke just .. Beroligende. hun lader han tænke, og lægger kort armene om sig selv, da en blid brise kommer hen over stranden.
"Åh." hun ser på ham, "Det gør mig ondt at høre." Hun ser lidt frem. Overvejende, men ved ikke om hun vil spørge ind til det.
//Aishe Petsha
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 06.07.2008 22:00
Tager en dyb indånding, og slapper af i ansigtet, smiller så anstrengt.
"Nok om mig," siger han for at lede samtalen hen på noget andet. "Tror du, du kunne se ind i min fremtid?"
Et sted i hans øjne ville man måske kunne grænske en svag fornemmelse af håb, og vrede, men kun hvis man kiggede rigtigt længe og vidste hvad man skulle kigge efter.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.07.2008 22:04
Hun ser på ham, lidt overrasket, da han spørger hende, og smiler så lidt. "Tjah. Jeg kan i hvert fald forsøge." hun kan ikke fornemme vreden. Nok fordi hun ikke kender ham så godt. "Men jeg vil da foretrække at vi sidder ned. Krystalkuglen, kan til at uheld ikke svæve." siger hun med en blid latter.
//Aishe Petsha
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 06.07.2008 22:11
Griner stille med imens han stopper op sætter sig ned med rank ryg, hvilket han er blevet trænet til hele sit liv, og nok ikke kunne lade være med om han så prøvede.
Kigger op på hende da hun stadig står op.
"Hvad skal jeg gøre?" spørger han.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.07.2008 22:14
Hun sætter sig ned foran ham, og tager nænsomt den blanke, lidt oplysende krystalkugle op af dens taske, og stiller den imellem dem. Så ser hun på ham, da han spørger hvad han skal, og hun tager sin ene handske af. "giv mig din hånd," hun læner den anden hånd på krystalkuglen. "Det vil hjælpe mig lidt på vej." Hans minder vil måske være vejen frem til hans fremtid.. Tænker hun stille, men hun er rolig, og ser på ham.
//Aishe Petsha
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 06.07.2008 22:19
Rækker en åben hånd frem så hun kan gøre med den, hvad der nu skal gøres. Har stadig et skævt smil i ansigtet, hvilket måske kan være svært at se for mørket. Kniber det øjenbrynsløse øje lidt mere sammen da en kold brisse blæsser ham på siden af hovedet.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.07.2008 22:22
Hun tager hans hånd, og lukker øjnene halvt, mens hun er koncentreret. Hans minder (håber det ok, sådan er hendes evne @w@) vælder ind over hende, men hun sidder bare, og lader dem påvirke sig så lidt som muligt, inden hun da så åbner dem lidt mere igen. Frygteligt. Hun ser da så i krystalkuglen, og slækker grebet om hans hånd. ".. Lad os så se hvad din fremtid bringer.." siger hun ganske roligt, og ser på det tågeagtige objekt i krystalkuglen. Hun koncentrerer sig dybt.
//Aishe Petsha
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 06.07.2008 22:28
Prøver selv at se noget i krystalkuglen, men det kan han ikke, udover noget tåget stads, der ligesågodt kunne være noget bevægende sne eller sand. Siger ellers ikke noget, da det jo kunne forstyrre hendes koncentration.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.07.2008 22:32
"flammer.." kommer der så stille fra hende, og ganske rigtigt, kan hun se flammer. "Store flammer.. Og lange skygger.." Hun rynker lidt på panden og åbner øjnene helt. "Samt.. .. Det er ret utydeligt.." hun kører hånden henover den blanke overflade. ".. Mere mørke... Og lidt lys."
//Aishe Petsha
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 06.07.2008 22:36
Ikke synderligt overrasket over flamme delen, begynder han at spekulere på hvad de andre ting mod kunne betyde. 'Lange skygger' kunne måske hentyde til de gamle historier han fik fortalt som barn, men var overbevidst det bare var for at skræmme små børn. Kunne kun finde en smulle fornuft ved.
Var stadig ikke sikker på om hun var færdig, hvilket det ikke så ud til. Så ønskede ikke at forstyrre.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.07.2008 22:40
"Du vil blive indblandet i en større kamp." siger hun så, "For den viser lig." Hun har nu sluppet hans hånd helt, og stryger lidt begge hænder over overfladen. "Men... Efter det.. Viser det igen glæde og lys.." Hun ser på ham, og som i at hun er færdig, lader hun igen krystalkuglen glide ned i sin taske.
//Aishe Petsha
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 06.07.2008 22:44
Smiller og ligger hovedet lidt på skrå.
"Det lyder jo meget generalt," siger han let. "Hvad jeg havde regnet med, udover det sidste."
Ved ikke helt om han skal rejse sig op eller blive siddende, så han bliver bare siddende, da det er det letteste.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12