Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 18.04.2009 21:56
Skriget kommer helt uforventet bag på ham, han ser hende skræmt på jorden men kan ikke se noget hun skulle være bange for?
''hvad er der galt!?'' kommer det fra ham og lægger sin hånd op på sværdets skaft, for at kunne angribe det der havde skræmt hende, han ser intet og slipper grebet om skaftet, han placerer stille sin hånd på hendes skulder for at berolige hende ''hvad sker der?'' lyder det roligt fra ham, mens han med spørgene øjne ser ind i hendes.

Det gir et sæt i Sølvdjalen da hun bare udenvidere sprænger væk og næsten tramper den ned, den kommer hurtigt op og flyver op på taget igen
den kune forstå at hun blev bange men at det sku gå udover den når hun ikke engang var mørk i sjælen?
den pustede sig op for at dække over dens bange vejrtrækning som det chock den lige fik har påvirket den.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 18.04.2009 21:59
"hva.. Hva er den ting? " Kommer det skræmt fra hende som hun stadig bare lader sig ligge hen over ham..
Hun har aldrig oplevet noget lignende.. Hun er blevet fanget af Kentaure, taget til fange som deres kæledyr..
Blevet banket af onde mennesker, blevet voldtager, drukket fuld og gevet som gidsel til andre onde mennesker..
Men en fugl med lysemde øjne.. Det har hun lige godt aldrig oplevet.. Og så samme dag som en kommer og
prøver at være rar ved hende..? Nej.. Der må være noget galt..

Billede fra Photobucket

Er ansat i samsons Bodel samt oppe på hans borg som tjæner ^^

http://nithain.heavenforum.com/index.htm <- Join os !

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 18.04.2009 22:10
Han så undrende på hende og gættede sig til at hun talte om Sølvdjalen.
''så du nogle lys i dens øjne?'' kom det nysgerigt fra ham mens at han så op på Sølvdjalen som sad og puste sig op.
han så stille tilbage på hende, hun var åbenbart tættere på ham end sidst han så efter, han rykkede lidt væk for ikke at blive flov over at være nær hende men han ville bare ikke gribe sig selv i at gøre noget mod hende.
Han smed den tanke væk og så igen op mod Sølvdjalen.

Sølvdjalen pustede stadig over det chock som hun gav den, den tuede vredt over denne venlighed den gjorde og det var takken?
Den var noget sur nu men ville ikke træde mere idet og fløj lidt nærmere over i et træ to mter fra de mog tre meter over dem.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 18.04.2009 22:16
"ja!!! " Kommer det igen skræmt fra hende.. " Jeg kiggede på den og så lyste dens øjne!! Det.. er ikke normalt! "
Nakumu mærker enlig godt at han rykker sig væk, og det undre hende langt fra.. Hun ved hun er en lavt rangs
stående kvinde.. en kvinde fra rendestenen.. En alle folk tager afstand fra.. bare ikke når de finder en nytte i
hende.. Utrolig klumset begynder hun at prøve at kravle væk der fra, men kjolen kommer i vejen og river sig selv
mere i stykker.. Så nu er der en hjemmelavet slis fra knæet og op til hendes hofte.. Det er et utrolig ynkeligt
forsøg på at slippe væk fra noget som enlig ikke vil hende noget ondt.. Men hun ved ikke hvor hun skal gøre
af sig selv.. Hun er bange og kan bestemt ikke forstå hvad det er der forgår rundt om hende lige nu..

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 18.04.2009 22:31
Han ser på kravle lidt væk fra ham og ser til ikke den store fornøjelse at noget af hendes kjole som i forvejen ikke så god ud, var nu revnet noget mere, han finder straks sit andet tæppe frem folder det ud, ''her vikel det her om dig så der ikke blr ødelagt mere af dit tøj'' siger han stille, rejser sig og vil gå stille hen hende, men istedet for at gå uden om hans taske, falder han over den og lander med hænderne om hende(?) han tænker ikke helt over hvad der skete og kan ikke se noget da tæppet røg over hans hoved og dækker for lyset, han kan kun føle at han holder om noget levende men tænker ikke over at det var hende før at han ser op mellem hendes (ahem :i ) meloner.
hurtigt rejser han sig op på sine knæ og ser med undskyldne øjne på hende, ''undskyld'' siger han ed en uskyldig stemme og tør ikke rigtig at sige mere.

Sølvdjalen sidder og sover i træet og lægger ikke mærke til hvad de to tosser har gang i

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 18.04.2009 22:38
Utrolig chokeret ser nanuko enlig bare op på ham, hun er ikke skræmt denne gang, bare.. chokeret..
Han har lige holdt om hende, lige rørt hende og så.. undskylder han? Alle andre hun har mødt, har enlig
bare udnyttet den chance der nu har været, men ikke ham her? måske er det rigtigt nok hvad han siger?
at han ikke vil gøre hende noget ondt? Stille ligger hun og kigger lidt op på ham før det stille kommer over
hendes læber " Hvorfor?" Det hun jo enlig mener er hvorfor han flytter sig.. Hvorfor han gør som han nu
gør.. Men enlig uden hun tænker over der, så rætter hun rykken, ligger en hånd på hans bryst kasse og
skubber blidt til ham for at få ham til at sætte sig ordenligt op.. Det er mere ind tydeligt at hun enlig
undre sig over hvad han gør, at det er derfor hun ikke bliver skræmt over situasionen som før..

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 18.04.2009 22:48
Hun virkede bange ellers bange lige før? og nu tør hun at få ham til at side?
han ser forviredt på hende over denne pluselige humør skift? ''hvorfor?'' siger han stille og sætter sig hun åbenbart henviser ham til, ''jeg vil jo ikke forsømme dem'' han holder en stille pause og tænker lidt over hvad dr sker her? ''de har jo lidt og jeg vil ikke lage dem føle sig foulempet over det der skete'' kom det igen stille, pokkers han slog sig selv svagt i hovedet over at han nævnte det med at hun jo var et offer som han fandt.
''undskyld at jeg talte over mig der'' sagde stille og vendte blikket ned mod jorden.

Sølvdjalen sov stadig en en dåb søvn i træet.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 18.04.2009 22:53
Hun ser stadig undrende på ham " Forulempe..? jamen.. Du.. Forulempe? du flyttede dig jo..? " Hendes stemme
viser stadig denne undren, hun forstår det ikke.. Hun forstår ikke hvad det er der sker.. Ganske stille prøver hun
at komme op at stå, men hun er ukoncentretet.. Hun fokusere ikke på at hun vil op at stå, hendes hoved køre
rundt med hende, så hun når halvt op, før hun får overbalance og ender med at ryge lige ind i favnen på Kanismo..
Hun stivner et kort øje blik før hun enlig ligger sig hoved ind mod ham.. Før hun enlig søger en eller anden form
for trykhed.. En varme..

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 18.04.2009 23:03
Hans hjerte hamre hårdt da hun landte i hans favn, han ser med åbne øjne til da hun vender hovedet og åbenbart søger en form for tryghed i hans favn? han var lidt chokeret me nturde ikke røre sig da hun så ud til at nyde at ligge der, hans hjerte slog stadig hårdt og han kunne føle at hans bryst hamrede hårdt.
Han kendte hende ikke engang og alligevel havde han det underligt da han lage mærke til varmen de delte, han lagde forsigtigt en hånd på hendes skulder og klappede den stille, efter et par klap lod han den vende tilbage og hjælpe den aden med at stødte hans og hendes vægt som før lå i en hånd.
stille sløttede han sin rygsæk ind til sin ryg, og hvilte sig op ad den, han turde ikke rører hende i frygt for at gøre hende bange.

Sølvdjalen svejer lidt frem og tilbage i søvne.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 18.04.2009 23:08
Der går længe før Nakumu enlig siger noget, flere minutter.. men ganske stille kommer det over hendes læber
"hvem er du? " Det er stadig denne undren, denn uforståenhed som gemmer sig i hende.. Det med at
hun aldrig har mødt en der ikke har gjordt hende andet ind ondt.. Lige indtil han fandt hende.. Ganske
stille ligger hun og lytter til lyden af hans hjerte som banker hårdt og hurtigt, hvorfor er hun ikke sikker
på, men det er alligevel afslappende på sin helt egen særlige måde..

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 18.04.2009 23:16
Han ser stille på hende, ''jeg er en fyr som har en kvindes hovede på mit bryst'' siger han stille og forsøger at smile let me ndet enner med at blive en grimase, ''men bare kald mig Kanismo'' kom det igen stile men vendligt fra ham, han fik et smil frem og bevægede stille en hånd ned på hendes skulder, han trde ikke rigtig placerer den et andet sted eftersom at han stadig ikke ville skræmme hende, ''og de?' som det med en vendlig tone, ''hvem har jeg den ære at ha ved mit bryst?'' kom det igen med en vendlig tone.

Sølvdjalen sov endnu trygt men faldt ned fra træet, den små skrappede for sig selv og fløj op i træet igen.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 18.04.2009 23:20
Der går lidt tid før hun svar, for hun finder det faktisk utrolig svært at definere hvem hun enlig er..
" Nakumu.. " Kommer det ganske stille fra hende som hun ligger og kigger ind i hans hals mens hun stadig
lytter til hjertet.. Dog kommer der et lille optræk til et smil da hun finder det morsomt at høre den dybe ryst
fra hans stemme gennem hans bryst.. " Du.. behøver ikke.. sige De.. Det er noget.. man gør til de fine.. Og..
som du jo nok..h ar opdaget.. så.. Er jeg ikke lige.. det fineste selvskab man kan finde.. " Hendes stemme
er stadig utrolig blid og hæs, men nu er hun da begyndt at åbne munden ude at skrige af skræg..

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 18.04.2009 23:30
Han ser stille ned i hendes grønne øjne, ''jeg synes da selv at jeg er i et fint selvskab'' sage han venligt og turde age hendesvagt på skulderen, han så ind i hendes øjne var blev ved med det i nogle få minnutter, ''jeg er selv ikke fra den fine ende så jeg kan godt tale mindre fint til dem'', sagde han vendligt til hende og tog sig efter følgende til hovedet da han tog sig selv i at sige 'dem' til hende da han sagde han nok sku stoppe, han smilte blot og lo lidt af sg selv.

Sølvdjalen tuedede i søvne.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 18.04.2009 23:35
et utrolig forsigtigt smil kommer frem over hendes læber, det er tydeligt at hun virkelig prøver på at være afslappet
at hun prøver på at tage det med ro.. at hun prøver at se om det er rigtigt det han siger.. at han ikke vil gøre hende
noget.. Hun lader ham bare kigge hende i øjnene så længe som han nu orker, selvom hun ikke er glad for det utrolig
modbydelige blå øje som hun har fået anskaffet sig.. Ganske stille lader hun sine øjne falde i som hun blot ligger
og lytter til hans åndedræt og til hans hjertes rytme.. de 2 efter hendes mening mest afslappende ting man
kan lytte til.. Efter en rum tid åbner hun sine øjne igen og ser op på ham "Du var vagt sagde du? Hvor? "

// fRYS

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 18.04.2009 23:49
En kulde gik igennem ham da hun spurgte ham om hvor han arbejdede, han sukkede let og lod den anden hånd klide ned ad hans ansigt, han tog en god dyb ind ånding, og pustede det stille ud igen og så op på natte himlen, han var ikke specielt stolt af at arbejde på et bordel, og det ville nok sætte ham i et dårligt lys hvis han sagde det, ''det er ikke lige frem et fint sted jeg er vagt'' lød det stille, ''det ikke ligefrem at være stolt over at arbejde der'' kom det fra ham i en uskyldig tone. Han kløede sig i håret og kæmpede med sig selv om hvor vidt han skulle difinere hans arbejds plads.

Sølvdjalen sover

//frys

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 19.04.2009 16:05
Nakumu træker stille på skuldrene før det stille kommer fra hende " et arbejde.. er vel.. et arbejde? " i hendes
hoved, kan det umuligt være så slemt som hendes liv, som det hun laver for at få brød på bordet.. Det er jo ikke
ham som spræder ben for alle og en hver, blot for en skilling.. "Det.. Kan umuligt.. være så slemt? " Hendes stemme
er spørgende, for et eller andet sted, så finder hun det rart at han siger han vil hjælpe hende, men så betyder det
vel også at hun skal prøve at acceptere det, prøve at finde ud af hvem han er.. Så hun skal jo prøve at vise interresse..
På et andet plan ind hvad hun plejer.. Endelig en hun ikke bare skal spræde ben for, endelig en der ikke slår hende
ned, udnytter hende..

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 19.04.2009 16:26
han vender blikket fra himlen og bevæger øjnene stille ned mod Nakumu, ''Jeg kan sige lige ud at jeg er vagt i en af Samsons forretninger'' siger han stille og føler sig ikke helt stolt, godt nok havde han det ikke lige så slemt som de piger der arbejdede på bordelet, men han følte en skyld føelse siden at han skulle sørge for diverse ting, såsom at han skulle bringe Karizma tilbage til arbejdet, hun stak vel af for at slippe, men at han skulle hente hende imod hendes vilje gjorde ham nærmest syg.
''et arbejde... gid jeg kunne kalde at hente en pige imod hendes vilje på arbejdet et arbejde'' lød det stille fra ham og han så lidt væk, ''også sørge for at hun gør hvad kunderne siger'' kom det igen fra ham i en svag tone.

Sølvdjalen vågnede og så rundt omkring siden at mørket var på vej væk.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 19.04.2009 16:31
Stille hejser Nakumu blikket og ser tænkende på ham.. i en af samsons forretninger? Jeg har ikke set ham på hans
slot.. men jeg har heller ikke set ham på bodellet.. Hvilken forretning snakker ham om.. En pige... Hentet..?
kunder? Hvad.. Hvad?
ganske stille drejer hun hoved en smugle så hun faktisk kigger væk fra Kanismo, utrolig
tænkende.. " Hvilken.. Hvilken en af dem? " Kommer det stille efter et lille stykke tid.. For hun kan faktisk ikke
forstille sig at han skulle arbejde på bodellet.. det virker han for.. for sød til.. For genert.. af en eller anden årsag..
" Jeg.. kender lidt.. til Samson.. men.. ikke så meget.. Jeg.. Ved nogle af de.. ting.. han går og laver.. Men..
Du virker ikke til at være en.. en af hans mænd..? " Hun tænker på den gruppe af folk samson har under sig..
Hans bande..

Billede fra Photobucket

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 19.04.2009 16:42
Hvilken en af dem? tænkte han og undrede sig over spørgsmålet, ''en med... kanin øre, hun hedder vist nok'' han holdte en kort pause ''Karizma?'' lød han stille og føldte sig noget lille i sig selv da han tænkte på om hun var stukket af af den grund, at hun ikke ville være der.
han så stille i den retning som havet lå, og længere ude sejlede en fisker eller noget lignende, han lod sig komme væk i en form for trance og tænkte ikke så meget over situationen som han befandt sig i, men var koncentreret om den ene lille båd derude, på havet, er lige som en pige ikke havde nogen grund til at blive hentet bare fordi at de måske er stukket af.

Sølvdjalen så stille på de to som lå op af hinanden, og fløj over på kroens tag igen.
Den tuede svagt.

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 19.04.2009 16:47
Hurtigt vender Nakumu hoved tilbage og kigger overrasket på ham.. " Karizma? Hende fra bodellet..? Hva..
hvad lavede du med hende? Hvorfor skulle du hente hende? Hun.. Hun.. Hun ville stikke af..? Men.. Du hentede..
Du hentede hende tilbage? " Hendes stemme bliver utrolig mistroisk igen, som hun stille begynder at sætte sig op.
Hun har aldrig selv mødt Karizma, men hun har hørt historier om de ting der har gjort hun ville væk.. hvofor hun
ville væk.. Nakumu ønsker jo selv at finde en bedre skæbne, lige som Karizma.. Et eller andet sted begynder
hun stille at frygte at det er defor Kanismo har fundet hende.. At han skal bringe hende tilbage.. Hun har ikke
været der længe.. langt fra..

Billede fra Photobucket

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Tatti
Lige nu: 2 | I dag: 10