Zaika

Zaika

Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 30.05.2017 18:29
En meget stille og rolig dag på dimantbugten, der skete ikke det helt store men det var nu også meget dejligt. Hele bugten var så smuk, havde nogle flotte omgivelser både klipper, meget græs, og det smukke hav med sandet. Her var så forfriskende og afslappende, vejret kunne man heller ikke klage over der var lidt vind, og varmt uden at solen skinnede. Det var også det Zaika foretrak bedst, hun elskede at selvom der måtte være vind, og lidt koldt så var der stadigvæk en hvis varme. Omgivelserne tilpassede sig meget godt bugten, og aldrig havde hun været her før, men ved hendes første øjekast kunne stedet godt ligne noget for pirater, nogle jægere måske. Hun havde aldrig ført mødt en pirat, eller set en, faktisk havde hun kun hørt om dem, og havde fået fortalt lidt hvordan de var, og hvad for nogle slags de var. 

Men om hun så skulle tro på alle de historier hun havde hørt, vidste hun ikke, fordi det kunne jo være mange folk bare havde fortalt dem for at skræmme hende, eller få hende til at frygte dem. Zaika var ikke bange for dem, og hun var sikker på hun aldrig ville blive det, men nysgerrig og spændt var hun da efter om hun ville møde en. Dimantbugten havde nogle enkle skibe der både holdte ude i havet, men der stod også et skib tæt på kanten af bugten, både lidt i sandet men også lidt i vandet. Skibbet så lidt gammelt ud, men også lidt klassisk på en underlig måde, hun fandt det meget interessant, og stod lidt væk fra det med beundrende øjne. Hele hendes opmærksomhed var rettet mod det skib, gad vide om det tilhørte nogen, eller om hun måtte gå ombord på det. 

Hun var ikke den eneste der var her på bugten, nej der var nogle få folk hun ikke kendte, og det så ud til at folkene bare gik rundt og studerede omgivelserne og betragtede havet. Efter at have kigget lidt på skibbet faldt hendes blik hen på en folkemængde, hun passede ikke rigtigt ind, og det var tydeligt at se især på hendes påklædning. Zaika var iklædt et par grå stramme bukser, hvid tætsiddende top, udenover toppen hang der en sort blazer lignende trøje som var åben. Alle de andre folk så mere ud til at de kunne være jægere, eller nogle væsner, eller måske var de på en rejse rundt omkring og pludselig var landet her på bugten. 

Zaika fik et bredt smil på læben, og gik lidt tættere på skibbet, hun havde fast besluttet sig for at tjekke det ud, det så så spændende ud fra der hvor hun stod, og hun var også begyndt at kede sig ved at stå stille i sandet. Der var en lille trappe der førte op til skibbet, enlig kunne hun bare hoppe op på skibbet, men det gjorde hun ikke tænk hvad folkene ikke ville sige. Den chance tog hun ikke, og hvis de var jægere ville de hurtig få øje på hende, og prøve at jage hende. Selvom hun var hurtig på trods af det hun var, så ville det blive svært for hende at komme væk fra bugten, medmindre hun ville svømme væk derfra. At styre et skib var ikke lige en tanke der havde strejfet hende, hvis hun skulle ende med at flygte væk fra bugten, så måtte hun måske lære at sejle et skib. Men igen hun vidste ikke om skibbet tilhørte nogen, så det ville måske være ondt at sjæle det, men det kunne også være spændende at gøre det og måske være hendes eneste udvej. 

Pludselig var hun ombord på skibbet, og det gav en underlig følelse hos hende, en god følelse af spænding og nysgerrighed. Udsigten fra skibbet var smuk, ikke ligeså smuk som stod hun på jorden, nej det var noget helt anderledes noget at stå og kigge udover skibbet. Gad vide om der ville komme nogen forbi, om hun ville møde en ægte pirat, det kunne være spændende, og interessant. Man kunne aldrig vide, og det eneste hun bare gjorde mens hun ventede var at nyde den stille vind der var, bare nyde hvordan den rev i hendes blonde hår, og hendes smil på læben blev siddende mens hendes øjne var rettet ud på havet.

•Anyone can have a power but few know how to use it
•Do not run away from a fight, stay and watch it unfold
•Blood bath!?... Well...Why not

Edward

Edward

Pirat og Kaptajn på hans skib

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 184 cm

Tristan 15.06.2017 19:33
Edward havde været ude og drikke, med hans mandskab det havde været en måde og fejre deres sidste sejre, hvorefter han han satte turen ned mod bugten han skulle ombord på hans skibe og hans mænd så snart de, havde fået stillet deres lyster skulle de sejle igen, men så snart de var færdig første ikke før. 
Edward satte kursen hen mod et skib, hvorefter han fik sig selv op på skibet igen, da han blev mødt af en anden person, hun stod med ryggen til ham, hvilket gjorde han træk hans sværd frem. "Hvad laver de på dette skib frøken det tilhører ikke dem, jeg må bede dem om og gå tilbage ellers os blive jeg nød til og smide dem i havet." 
Kom det fra Edward, han kunne slet ikke regne ud hvem denne kvinde var ikke lige nu da men måske hvis hun fik tid til og vende sig om, kunne han se og måske genkende en person, "frøken høre de efter vend dem om og hop af mit skib, eller bliv kastet ned i vandet, hvis det endelig ikke er klart nok for dem." Lød det flabet fra Edward, men dog en smule kækt. Hans tøj bestod af en hvidskjorte under en rød kappe og en hat med en fjer i mere eller mindre, det han normalt, havde på sig når han var inde på land. 
Zaika

Zaika

Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 16.06.2017 19:49
"Jeg tænkte jeg ville tjekke skibbet her ud, det fandt lidt min interesse så jeg kunne slet ikke lade vær med at gå ombord på det"hun som svar til hans spørgsmål om, hvad hun lavede på skibbet der hvis tilhørte ham. Da han så bad hende gå smilte hun og kiggede udover havet lidt, hun forstod hvorfor han ville have hende til at gå eller ja hoppe ud i havet, det var hvist ikke en velkomst for hende at hun pludselig var på hans skib, på den anden side ville hun bestemt ikke gå, hun var lige i det øjeblik ret stædig og desuden var der et eller andet bekendt over ham, men hun var ikke helt sikker på hvad det var. Det var som om hun kendte ham, eller hvertifald havde set ham før, godt så hun ham ikke i øjnene, eller forfra så han vidste heller ikke hvordan hun så ud, men det kunne være hun skulle vende sig rundt så han faktisk kunne se hende.

"Jeg er ked af at skuffe dig, men jeg går ingen steder, jeg nyder lige den friske luft fra skibbet"sagde hun og strøg en hårtot væk fra ansigtet, mens hendes øjne beundrede havet lidt.  Men på den anden side hvis han ville kaste hende ud i havet, ville hun sikkert hive ham med, det skulle ikke undre hende. En tænkende mine lagde sig så over hele ansigtet, og hun var kommet et sted mellem at vende sig om, og lade vær. Efter at hun bare stod i nogle minutter og enlig ikke tænkte så meget på hans våben, det var mest det at han ville kaste hende i vandet der undrede hende sig lidt en smule.

Men hun forstod det godt, hun ville måske selv undre sig hvis hendes skib pludselig var beboet af folk man ikke kendte, dog havde hun intet skib, og hun havde intet imod vand det var nu meget køligt og forfriskende. Og pludselig endte hun dog med at vende rundt, så han faktisk kunne se hende, hendes krop var vendt mod ham, og det samme var hendes opmærksomhed"Hmmm"mumlede hun bare for sig selv, mens hendes øjne hvilede sig lidt på ham, med et bredt lille smil.

Edward

Edward

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 184 cm

Tristan 21.06.2017 16:50
Edward gik rundt om hende lige så stille, mens han holde sværdet mod hende, han lytte dog os til hende, der var noget bekendt over den stemme der var, men hvor kunne han ikke helt huske, hvis han så hendes ansigt kunne det være en helt anden del af hans liv, som han så ville stå i. "Jeg siger det engang til, af skibbet eller du ryger udover, det er op til dem frøken." 

Lød det flabet fra Edward, men han mente det. Det var der ingen tvivl om, hvilket hun os vidste nu.Han træk dog sit sværd tilbage da han så hendes ansigt og hendes krop, der var et eller andet der stod og prikket til ham gang på gang, hvilket man os kunne se da han sænket det, der var ikke så mange han, havde kendt før så da hans tænker fløj omkring gik det op for hvem han stod overfor. "Zaika, hvad laver du her ?."

Lød det overasket fra Edward af, mens han så på hende, han havde mødt hende for, hvad et par år siden og nu var han stødte på hende igen. 
Dette var nok en af de meste normale, grunde til det, men han havde stadig tænk sig og gøre alvor af sin trussel så mens han talte til hende skubbet han hende overbord, så hun ville falde i vandet omkring skibet, hvilket han ikke regnet med han ville være en del af han regnet jo stadig med han ville stå oppe på skibet, "told yeah" 
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 21.06.2017 18:40
Før hun faktisk kunne nå at svare ham på, hvad hun lavede der var hun allerede blevet skubbet ud over bord, så hun endte nu i vandet. Se den havde hun ikke set komme, langt fra, gad vide hvorfor han gjorde det. Måske fordi hun var på hans skib, det måtte sikkert være grunden, andet kunne hun ikke lige komme i tanke om. Da hun havde ramt vandet, var det både friskende men også lang tid siden hun faktisk havde været i noget vand, dog kunne hun godt lide vand, det var bedre end ild hvertifald. Da hun havde svømmet op til overfladen, fik hun et lusket blik i øjnene, og kiggede op på skibet, hvor han stod. Enlig kunne hun bare hoppe derop, det ville ikke være noget problem, desuden hvis der var fisk, eller havdyr i vandet, kunne hun jo bare bruge dem til at hoppe fra. 

Det var en idé Zaika legede lidt med, men indtil videre kunne hun slet ikke se nogle dyr i vandet, men måske var der nogle hvis hun dykkede under vandet. Der var lidt muligheder, hun gad hvertifald ikke blive hængende og dingle ret meget længere, dog var det fint nok at mærke vandet igen, dog var hun i humør til at kaste ham udover også. Bare måske for at få lidt hævn, mest af alt også fordi det kunne være sjovt, så fangede hendes øjne ham lidt, og hun holdte blikket på ham lidt, før hun fik et næsten koldt smil på læben, og hun sendte ham så et blink"Ses om lidt Edward!"råbte hun så, hvorefter hun dykkede under vandet, hun svømmede lidt rundt, før hun faktisk fandt en skilpadde, hun fik den til at komme op til overfladen, og stod pludselig ovenpå den, ret hurtigt var hun så hoppet fra skilpadden op på skibet igen.

Hun stod pludselig og skubbede ham ind mod en mast der var på skibbet, hendes fingre rørte ved masten, og havde næsten lavet ridser, et smil bredte sig over hendes læber"Sikke en velkomst da, det er alt for lang tid siden vi har set hinanden jo"Sagde hun og betragtede ham lidt. Hendes øjne studerede ham, og det luskede smil var stadigvæk fremme på ansigtet"Det er et flot skib du har dig...Men ærligt troede jeg ikke det var dit"sagde hun så, og kiggede lidt rundt på skibbet, hvad ting der var, og hvordan det så ud i nærmere deltaljer. Hun lænte sig så lidt ind mod hans øre"Troede du virkelig sådan lidt vand ville holde mig tilbage"sagde hun og sluttede af med et lille mildt grin. 

Edward

Edward

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 184 cm

Tristan 21.06.2017 23:13
Edward kunne ikke lade vær med og le Zaika havde selv bedt om det, at være på hans skib uden at ha fået lov fra ham det var mere eller mindre, hvad der ville ske. Derfor stod han bare med hans arme krydset og kiggede ned til hende, da hun sagde vi ses om lidt til ham gik han væk fra hvor han stod, hvad ville hun dog gøre hun var stadig i vandet hun kunne hoppe op, men han havde ikke selv behov for at vise det, måske var det en af de ting der gik lidt igen. Da hun kort efter sprang op og skubbet ham over mod en maste, hvor hun så holde hendes hænder på hver side af ham, 

"mhm, yeah det her er ikke lige sådan jeg havde troede du ville reagere da jeg skubbet dig i havet, men hey det gjorde måske at vi kunne få snakket sammen siden du gjorde dette, her eller er der andet du heller vil." Lød det flabede fra Edward, hvorefter han træk sig ud og bagefter skubbet hende hen mod masten, og lagede sine arme over kors.

"Spørg inden du hopper på skibe Zaika, ikke alle er lige som mig, og jeg ville nu ha dræbt dig, hvis jeg ikke kende dig, men at blive smidt i vandet var lidt mit svar til at du skal tænke dig om næste gang." Lød det flabet fra Edward af, hvorefter han stillede sig op af kahyttens dør, efter og være gået fra masten igen. "Andre grunde til du valgte og se forbi her," lød det kæphøjt fra Edward, hvorefter han tog en flaske frem fra hans lomme og begynde og drikke lidt whisky.
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 23.06.2017 10:49
Da hun så pludselig stod op ad masten, næsten overrasket over de skulle bytte plads lige pludselig, men hun kiggede så bare på ham, hvorefter et lille smil bredte sig over hendes læber. Enlig var det sandt det han sagde, og hun forstod det også godt, men igen hun havde nok bare været nysgerrig, og skulle undersøge skibet og det. "Så er det et held at jeg kender dig, er det ikk"sagde hun efterfulgt af et lille lusket smil, dog lod det til at hendes øjne havde fanget nogle af folkene der vandrede rundt i sandet på bugten, hvorimod andre bare stod og kiggede på havet, og de forskellige omgivelser. "Jeg tænkte at jeg ville tjekke bugten ud her...Måske studere lidt rundt, få et indtryk af hele stedet"sagde hun og holdte en lille pause, mens hun holdte sit blik på Edward."Desuden havde jeg på en fornemmelse at jeg ville se dig heromkring"sagde hun så, og smilte lidt. 

"Der er ikke mange der tror sådan noget vil ske, hvis en vampyr ender i vand...Men der har man et bevis på hvad der kan ske jo"sagde hun og kiggede ud på havet, dog havde hun hørt nogle vampyrer ikke var glade for at ende i et hav, men for hende var det ligemeget. Zaika havde intet imod det, desuden kunne hun også godt svømme, så det var intet problem for hende. Hendes øjne faldt hen på Edward igen, hvorefter hun studerede ham lidt, lod øjnene glide op og ned ad ham"Men hvordan er det at være pirat"spurgte hun undren og halvt nysgerrigt.  Aldrig havde hun mødt en pirat før, han var faktisk den første, hvilket bare gjorde hun ville vide mere om ham, og hvad han lavede.

Hun prikkede ham så drilsk i panden, mens hun grinte venligt"Er du da ikke lidt glad for at se mig igen, det er jo lang tid siden Edward"sagde hun, og lagde hovedet på skrå lidt, hvorefter hun valgte at gå lidt væk fra masten, det havde ikke gjort hende noget at han havde skubbet hende ind mod den, som hun havde med ham. Men det var også lidt interessant, og morsomt, og Zaika syntes det var spændende at hun så Edward igen, det var ret sjovt, især at hun bare havde hoppet op på hans skib, det var nu også et flot skib, hun kunne godt lide et

Edward

Edward

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 184 cm

Tristan 25.06.2017 13:24
Edward studeret hende, mens hun begynde og tale som altid lyttet han ikke efter med det, meste små ting som man sagde var ikke noget han tænkte så meget over, nok fordi det havde sine egen værdi og være pirat.  Da hun spurgte ind til om det var sjovt og spændende at være pirat blinket han til hende med hans venstre øje. 

"Well det er fint ikke det helt store andet end, jeg kan nok ikke vise mig i en kirke efter, jeg prøvede og røve sådan et sted, men det burde du og vide alt om siden du jo er en vampyr ikke.?" Lød det lidt kækt fra ham, hvorefter han tog sin flaske af whisky væk, han behøvet ikke og fortælle hende om hans arbejde med Maykala jo mindre hun vidste om at han arbejde med hende, jo letter kunne han komme omkring det, "Måske har jeg savnet dig, man savner vel altid en smuk krop som din og din personlighed ikke." Lød det kækt fra Edward, hvorefter han bevægede sig over mod hende så de stod lige over for hinanden han var jo stadig et par cm højde end hende, selv om hun faktisk var okay i sin højde

Han pakket sin drink væk, hvorefter han så på hende, "såååå vil du bare se på natten himlen eller, vil du lave noget siden du hoppet op på et skib, har du måske prøvet og gøre det på et skib,"
lød det flabet gennem en hvisken fra Edward af, da de stod et par cm fra hinanden. Han kiggede der ved ned og så hende i øjne, mens han lod hans hånd glide gennem hendes hår. "Men den eneste dårlig ting må være ved og være pirat at man jo ikke altid leve for evigt, men det er jo en ting som nogen må leve med." Lød det kækt fra ham af, "men så kan man jo være en Legende."
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 25.06.2017 19:45
"Kirker er ikke ligefrem min ting, men de kan vel være meget hyggelige og afslappende for dem som tror på det hellige, jeg tror kun på en ting, og den ting vil jeg ikke forbinde med kirke"hun med et bredt smil, og blikket på ham. Ja det ville næsten måske være synd at forbinde hendes tro med noget der kunne høre til i en kirke, det var ikke de ting hun syntes, og fandt tilpassende, så derfor var det klart for hende at hun havde det som hun havde det med kirker. Hun havde godt nok været i en før, men det var bare for kedeligt for hende, hun begyndte tit at kede sig, og ville have der skulle ske et eller andet, hvilket hun slet ikke kunne gøre for sådan var hun nok bare. Så fik hun øje på whisky flasken, og kiggede med et lusket blik på ham"Deler du slet ikke"Spurgte hun med hentydet til whiskyen, ellers kunne hun godt finde på at snuppe en tår eller to.

Da han så pludselig stod overfor hende, lagde hun blikket på ham, lavede et kort elevator blik, og kærtegnede kanten på hans tøj lige ved halsen, hun nød at stå og lege lidt med stoffet, mens hun lyttede til det han sagde, hvorefter hun gav slip på hendes greb af hans tøj."Jeg troede ikke du savnede det..Men det er altid godt at høre jo...Jeg klager vel ikke over at høre det, selvom det ikke ligner dig på en underlig måde"Svarede hun og holdte blikket på havet lidt, mens hun bare stod overfor ham, og smilte for sig selv. Da hun så hørte hans ord om hun nogensinde havde gjort det på et skib før, kunne hun ikke lade vær med at puffe til ham"Det ved man aldrig jo...Men desuden har jeg måske andre planer"sagde hun med et lusket smil, og en tænkende mine over ansigtet.

Derefter gik hun så lidt rundt på skibbet, mens hendes øjne faldt på de forskelligt ting der var her, og de mennesker og væsner der måtte være på bugten havde hun helt glemt, men de interesserede hende heller ikke rigtigt, de gik vel bare og studerede bugten, og måske håbede på at finde nogle skatte. "Jamen du siger bare til...Jeg kan godt få dig til at leve forevigt"sagde hun og slikkede sig rundt om munden, hvorefter hun gik hen til en lille trappe der var på skibbet, hun satte sig ned på den, lagde hovedet lidt bagover, og kiggede op på himlen, mens hun bare havde et tænkende udtryk på sig, og et lille smil"Desuden er natten da smuk, og stjernerne utrolig funklende og klare"sagde hun og nød at kigge på det, det fangede hendes opmærksomhed, og hun kunne ikke få blikket fra det i øjeblikket. 

Edward

Edward

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 184 cm

Tristan 12.03.2018 11:05