De blikke der mødte hende var ikke just ”velkommen kom og sid” blikke, men nærmere sultne blikke. Hun sank kort klumpen der havde formet sig i hendes hals og fortsatte til baren. Bartenderen så på hende med et skævt smil og forsøgte nærmest at undgå at servere noget til hende, lige indtil hun smed skind posen på bordet ”Fordi man er kvinde kan man ikke drikke? Rend mig giv mig noget whiskey..” sagde hun og smed det er passede til prisen og ventede på hendes whiskey. I mellem tiden havde en fyr kommet op til hendes side og var begyndt at nusse hendes ryg. Hun kneb kort øjnene sammen som hun så over sin skulder ”Fortsæt på det der og jeg lover dig… Du mister dine hænder og hvordan vil du så nusse kvinder på ryggen?” sagde hun og vendte sig front til ham. Han var stadig interesseret ”Og desuden.. Så er jeg Nostalghia’s datter.. Så hvis du vil have han skal vide hvem du er… Så fjerner du dine klamme hænder fra mig.. Nu” det sidste var sagt ud mellem sammenbidte tænder og som hun hørte noget ramme mod bardisken vendte hun sig om for at tage imod inden hun tømte glasset og tappede for at få en ny. Om manden var gået anede hun ikke, men hun vidste blot hun skulle have alkohol i blodet. Hele hendes krop sitrede som de tre første glas røg ned uden problemer, de blev hurtigt efterfulgt af tre mere.. Hun var efterhånden begyndt at kunne mærke det, men tog alligevel glas nummer syv inden hun så sig omkring. Hun havde det som om hun var ude at sejle, det hele gyngede, men hendes krop sitrede så dejligt. Det var sjældent hun var påvirket på denne måde, men hun kunne godt lide det. Men rolige skridt fandt hun vejen ud og gik ned til havnen og satte sig på kanten. De mørke øjne skulede ud over havet og hun sukkede Jeg ville give alt for at være der ude igen” sagde hun stille og så op på stjernerne med et skævt smil inden hun begyndte at synge. Langsomt begyndte hendes øjne at blive fyldt med tårer, men hun fortsatte sin sang. Hun havde en yderst smuk sangstemme, på trods af hun aldrig havde fået træning. Man kunne ikke høre ret meget af hendes sang med mindre man var nede ved skibene.
//Sangen hun synger... https://www.youtube.com/watch?v=UwNv2Fxezg8
bare forestil dig det er mere flydende i steden for rap og så en kvinde <3 //