Heather

Heather

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Nyxx 21.05.2017 00:04
For en gangs skyld havde hendes far revet ankeret op for en dag og sejlet til Piraternes by, men blod for en kort stund for om morgen ville de sikkert være tilbage i Medanien. De havde vidst tænkt sig at være på land i noget tid, blot for at få skibet fyldt med diverse goder, samt mændene havde noget de skulle have ordnet inden de skulle af sted igen, eftersom den eneste kvinde på skibet var kaptajnens datter og ingen hverken turde eller fik lov til at ligge en finger på hende. Der var nogle der havde forsøgt men de var også blevet smidt i vandet på åbent hav. Trods himmelen havde omsvøbt byen i et sort tæppe med små hvide, blinkende stjerner, samt månen der kastede et blåligt skær ned mod jorden… Så var der faktisk mange mennesker. De fleste var selvfølgelig mænd der var ude efter noget sjovt, prostituerede, smuglervarer og hvad man end kunne finde i denne by. Af udseende virkede hun bestemt ikke som en der passede ind i miljøet, men hvis man så lærte hende at kende, så hvordan hun opførte sig, så var der ikke et sekunds tvivl om hun var pirat. Hun havde dårlige manerer og var rapkæftet som bare fanden. Øjnene flakkede fra side til side inden de faldt på hendes far der stod med en skøge under hver arm ”Virkelig? Vi er knapt nok kommet i havn og du er allerede klar til at hore?” hun sukkede og gik mod en anden kro end hendes far, så blev hun da i det mindste fri for at se på hvordan han boltrede sig rundt med de yderst grimme kvinder han havde under hver arm. Hun sukkede og trak kort på skulderen som hun stoppede midt i det hele og så omkring sig. Der var to steder der var interessante… Det ene så ganske vidst dystert ud, men det var noget hun elskede… Hun knækkede kort nakken og fik et kækt smil frem på de rosa røde læber inden hun begik sig ind på kroen.

De blikke der mødte hende var ikke just ”velkommen kom og sid” blikke, men nærmere sultne blikke. Hun sank kort klumpen der havde formet sig i hendes hals og fortsatte til baren. Bartenderen så på hende med et skævt smil og forsøgte nærmest at undgå at servere noget til hende, lige indtil hun smed skind posen på bordet ”Fordi man er kvinde kan man ikke drikke? Rend mig giv mig noget whiskey..” sagde hun og smed det er passede til prisen og ventede på hendes whiskey. I mellem tiden havde en fyr kommet op til hendes side og var begyndt at nusse hendes ryg. Hun kneb kort øjnene sammen som hun så over sin skulder ”Fortsæt på det der og jeg lover dig… Du mister dine hænder og hvordan vil du så nusse kvinder på ryggen?” sagde hun og vendte sig front til ham. Han var stadig interesseret ”Og desuden.. Så er jeg Nostalghia’s datter.. Så hvis du vil have han skal vide hvem du er… Så fjerner du dine klamme hænder fra mig.. Nu” det sidste var sagt ud mellem sammenbidte tænder og som hun hørte noget ramme mod bardisken vendte hun sig om for at tage imod inden hun tømte glasset og tappede for at få en ny. Om manden var gået anede hun ikke, men hun vidste blot hun skulle have alkohol i blodet. Hele hendes krop sitrede som de tre første glas røg ned uden problemer, de blev hurtigt efterfulgt af tre mere.. Hun var efterhånden begyndt at kunne mærke det, men tog alligevel glas nummer syv inden hun så sig omkring. Hun havde det som om hun var ude at sejle, det hele gyngede, men hendes krop sitrede så dejligt. Det var sjældent hun var påvirket på denne måde, men hun kunne godt lide det. Men rolige skridt fandt hun vejen ud og gik ned til havnen og satte sig på kanten. De mørke øjne skulede ud over havet og hun sukkede Jeg ville give alt for at være der ude igen” sagde hun stille og så op på stjernerne med et skævt smil inden hun begyndte at synge. Langsomt begyndte hendes øjne at blive fyldt med tårer, men hun fortsatte sin sang. Hun havde en yderst smuk sangstemme, på trods af hun aldrig havde fået træning. Man kunne ikke høre ret meget af hendes sang med mindre man var nede ved skibene. 

//Sangen hun synger... https://www.youtube.com/watch?v=UwNv2Fxezg8
bare forestil dig det er mere flydende i steden for rap og så en kvinde <3 //

Toretto Urban

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 455 år

Højde / 185 cm

KraveKage 21.05.2017 00:45
Toretto havde begivet sig ind på en af de kroer der var i pirat byen mest af alt ikke for at drikke sig fuld eller hoer, men for at vente på der skulle komme et offer han kunne sætte sine tænder i, han havde fået sat sig over en et hjørne sådan han kunne holde øje med alt der skete, hvem der gik og hvem der ikke gik, han signaleret at han skulle have sit whisky short fuldt op, og som mange andre forsatte han lidt men vampyr blev ikke beruset ligesom mennesker, nej der skulle meget mere til men det var til gengældt nemt at spille fuld, så for ikke at virker alt for vampyr agtig spildte han fuld.

Døren gik op og en kvinde kom en af døren, hendes duft fangede Toretto næse med det samme og han fulde hvert et skridt og bestilling hun fortog sig, en hver bevægelse lyd snakken alt opfangede han selv manden som nussede hende på ryggen, ide hun rejste sig efter en god omgang whisky og gik ud fra kroen, tog Toretto sin frakke på og hev den godt op over ørene og gik efter hende, men på vejen ud stødte han på manden der havde chikanerede pigen, og med en lille hurtig arm bevægelse faldt manden op og var død på stedet, det gik så hurtigt at ingen så hvad der var sket med manden og hvem der havde gjord det.

Nede ved haven var hun stoppet op og Toretto holde sig lidt fra afstand som hun begynde at synge, hans hørelse tog sangen til sig men lige nu var hendes sang blot en sang, for der var noget andet der spidsende til ved ham men der var for mange mennesker til at han bare kunne hoppe på hende, han gik selv hen og satte sig på kanten som hun sad på blot nogle meter fra hende, hvor han sad og kiggede ud over havet uden at kigge over på hende " smuk stemme de har " sagde han roligt og kiggede på hende i få sekunder, inden han hev en flaske whisky frem og tog en slurk af flasken.
Heather

Heather

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Nyxx 21.05.2017 21:14
Hun sad fortsat og sang og bemærkede slet ikke hvad der foregik omkring hende. Et eller andet sted var hun også ligeglad eftersom hun bare gerne ville væk allerede, ud på havet eller tilbage til Medanien, for der var der i det mindste lidt mere spændende end her. Hun kunne svagt mærke hvordan brisen ude fra havet kærtegnede hendes hud, da den gik gennem hendes tøj. Hun stoppede med at synge og hørte derefter en mands stemme kommentere hende. Hun for nærmest op og satte hånden på sværdet der hang ved hendes side. Hun bemærkede hvordan han bare sad lige så stille uden så meget som at virke truende på nogen måder, så hun fjernede hånden og lod en hånd komme op og glide gennem det krøllede hår inden hun satte sig igen. Hun sendte ham et skævt smil og trak på skuldrene ”Min far siger jeg har det fra min mor…” hendes stemme lød lettere sørgmodig. Hun så på ham og spottede flasken med whiskey. Måske skulle hun lade være med at have en attitude og så kunne hun få lov til at drikke noget af denne flaske? Hun sendte ham et skævt smil ”Vækkede jeg dig?” spurgte hun og bed sig kort i underlæben som hun så på ham ganske kort inden hun rettede blikket op mod kroerne som hun hørte sin fars stemme ret tydelig. Hun sukkede kort, han havde aldrig været et svin, ikke på den måde at han var det overfor hende, mere han boltrede sig i horer og alkohol nat ud nat ind.. Hun selv holdt sig til alkoholen, hvad end hun kunne få fat i og hun nød hver eneste lille kostbare dråbe, hvis man så bort fra den mand hun slog ned i dagstimerne.. Han havde troet hun var skøge og ofret hende nogle safir mønter, hun havde taget imod dem og begyndt at gå, men så havde han grebet fat i hende og hendes reaktion var at klappe ham ned. Tanken fik et smil frem på hendes læber, men det forsvandt igen som hun rettede blikket op mod stjernerne.

Toretto Urban

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 455 år

Højde / 185 cm

KraveKage 29.05.2017 21:46
Et lille smil kom frem på hans læber, det mest typiske var at en smuk stemme altid var fra sin mor af, det var rigtigt men hvornår havde spørgsmålet lyt hvordan er du blevet så god til at dræbe, elske osv, hvor man svarede det har jeg fra min far, den sjove tanke, men Toretto svarede gerne " ja så går jeg ud fra din skønhed også stammer fra din mor " sagde han roligt og bemærkede godt hende våben hun havde på sig, han rystede på hovedet " nej de vækkede mig skam ikke, jeg sover ikke så meget men hey hvem gør det overhovedet," hans blik vandrede på hendes krop, også der efter tilbage på flasken med whiskey og derefter på hendes våben igen.

" så de kan beskytte dem selv eller er det bare spil for galleriet deres våben " sagde han og pegede på hendes våben kort, inden han tog en slurk af flasken, og kiggede igen over på hende og rakte flasken over imod hende " drikker du " sagde han selvom han godt vidste at hun gjord, men det vidste hun jo ikke at han vidste, for lige meget hvor meget han drak af flasken blev han ikke fuld, men det vidste hun heller ikke så lige nu var han blot igen med at lokke hende tættere på ham, og gør sådan at hendes parader er nede også slår han til.

" hvad laver en kvinde som dem alene så sådan et sted, burde de ikke være et andet sted, for jeg har hørt om at der er mange farlige mennesker i denne by lige for tiden," 
Heather

Heather

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Nyxx 30.05.2017 14:32
Hun så på ham som han slyngede kommentaren ud omkring hendes udseende ”Det får jeg at vide.. Jeg kendte hende ikke. Hun gik bort halvandet år efter jeg blev født..” sagde hun og trak kort på skuldrene. Hendes far, samt mændene på skibet sagde nærmest hver dag at hun lignede sin mor forstyrrende meget, men hun havde ikke selv nogen ide om det og accepterede det bare. Hun så på hvordan han rystede på hovedet og så ned mod hendes våben og smilede ganske kort. Han var ikke den eneste mand der havde sådan en tanke om hende, for hvad lavede en kvinde med hendes skønhed med et våben? Hun så hvordan hans blik nærmest studerede hende, hendes krop, flasken han holdt og så hendes våben. Et smil spredte sig kort på hendes læber ” Det er sjældent jeg selv sover.. Hvis jeg gør er det mellem en til fire timer” sagde hun og så på flasken med whiskey.

Hans kommentar om hun kunne forsvare sig selv fik hende kort til at grine ”Som datter af en pirat.. Jeg tror nu nok jeg kan forsvare mig.. Vil du finde ud af det” spurgte hun og blinkede til ham. Da han rakte hende flasken bed hun sig i underlæben. Hun burde nok ikke, men hun kunne alligevel ikke holde igen ”Kan jeg nok ikke lyve mig fra” sagde hun og sendte ham et skævt smil. Det var ikke normalt at der var folk der kom så tæt på hende uden det var for at få en kamp med hende, men på en eller anden måde havde hun som om det ikke var det, denne mand søgte. Hun rejste sig fra sin plads og rykkede tættere på, for at kunne nå flasken og hvis han tillod det ville hun tage den og tage en tår, inden hun satte den mellem dem. Hun så på ham og trak på sine skuldre, hvad hun lavede her i byen? Hun forsøgte at overleve, på trods af hun vidste det var en farligt sted at være. Hun trak på skuldrene” Min far er på den ene kro med nogle kvinder.. Det ville jeg ikke være en del af, plus… De fleste mænd her i byen er alligevel dobbelt så gamle som mig” sagde hun og sukkede. Ikke at hun havde nogen som helst tanke om at finde en mand, ikke i dette miljø i så fald.

Toretto Urban

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 455 år

Højde / 185 cm

KraveKage 04.06.2017 19:02
Han lyttede virkelig til hende der var et eller andet over hende, og han havde mange tanker igang oppe i hans hoved hvordan hendes skæbne ville blive, men lige nu kunne han ikke gøre andet ind at hoppe med på kroen, " det gør mig ked af det," sagde han kort, og skulle lige til at sige noget mere inden en udfordring blev slynget igennem luften fra hende, Toretto kiggede ned og smilede inden hans blik blev rettet på hende " ellers tak jeg slås ikke med våben " hvor efter han lagde mærke til hendes svaghed for alkoholden han havde med, endnu et godt tegn hvis du spurgte ham, for selvom hun var pirat og nok var hærdet i at drikke alkohol så vidste han at på et tidspunkt ville hendes krop bukke under hvor han til gengæld ikke bukker for noget, eller nogen.

" så jeg går ud fra de sagtens kan klar dem selv i forhold til, at begive dem ud på dette tidspunkt så det betyder jeg roligt kan regne med at de beskytter mig hvis nogen med våben skulle komme, og prøve på at stjæle alt vores wiskey" blev der sagt lidt roligt, som hun rakte ud efter flasken han havde rakt ud til hende, han tog et hurtigt overblik over hele hendes krop former hår øjne, tøj alt ved hende.

" nogen gange er det også fint blot at være selv, men en ting er sikkert vi kommer ikke til at mangle wiskey, for det har vi masser af " sagde med en glæde i hans stemme hvor efter han hev to flasker mere frem, han placerede den ene over ved hende, hvor efter han tømte den de var begyndt på og hev den anden flaske frem. " hvis de beskytter mig for våben kamp så beskytter jeg dem for den fysiske kamp, og din belønning er flasken der, og de kan evt tage resten af min også, for jeg er godt nok ved at være fuld."  sagde han og prøvede at spille fuld, som han roligt rykkede sig lidt tættere på hende.
Heather

Heather

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Nyxx 05.06.2017 23:02
Hun så på ham med et skævt smil ”Liver går sin gang… Jeg får hende nok ikke tilbage” sagde hun og trak kort på sine skuldre. Som han takkede nej til en duel, spredte der sig et kækt smil på hendes læber ”Hvis du ikke kæmper med våben.. Hvad kæmper du så med? Charme?” spurgte hun og bed sig kort i underlæben som hendes blik rettedes udover vandet. Hvad fanden havde hun lige sagt? Alkoholen havde sikkert begyndt at virke, sat noget i gang i hendes system, hvilket var farligt for hende i sidste ende, eftersom hun ikke var vandt til at omgås fremmede mænd når hun var så påvirket som hun var nu, men alligevel var der noget der fik hende til at blive ved ham.  Hans ord fik hende kort til at nikke, hun ville i så fald gøre sit bedste for at beskytte dem, ikke at hun regnede med der kom nogle og ville stjæle deres alkohol.

Hun så på ham med et hævet øjenbryn som han hev to flasker whiskey frem og gav hende den ene. Hun smilede tilfreds og så derefter på ham ”T.. Tak” sagde hun og bed sig i læben. Hun var ikke vandt til at få ting bare sådan, eftersom hun havde været vandt til hun enten skulle betale eller kæmpe for at få det. Hvad ville denne mand i det hele taget have fra hende? Hun så på ham med et grin og trak på skulderen ”Du regner ligefrem med.. Der kommer folk ned der vil kæmpe? Der er ikke nogle der gider befinde sig her nede med Nostalghia’s datter udover en person der er lige så forskruet som hende eller faderen” sagde hun og blinkede kort til ham og mærkede hvordan hendes hjerte begyndte at hamre i hendes bryst som han rykkede tættere på. 

Toretto Urban

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 455 år

Højde / 185 cm

KraveKage 07.06.2017 12:34
Hendes ord var forfriskene og sjove, og det fik ham til at smile lidt han kiggede meget kort ned i jorden da hun spurgte ham, hvad han så kæmpede med og hendes ord charme fik ham til at smile, han kiggede op på hende " hvad synes du " sagde han og holde hans blik i hendes i nogle sekunder, han var betaget af denne kvinde men som sagt vidste han ikke hendes skæbne endnu, men en ting var sikkert det virkede som om hun var begyndt at blive lidt fuld af den wishkey, hvilket var godt men alligevel ikke for så skulle han have bestemt sig for hvad der skulle ske hende.
" så de siger at fordi Nostallghia's datter sidder her nede så kommer ingen her ned, hmm jamen så er de sku da bare dumme og de ved bestemt ikke hvad de går glip, men det kan jeg fortælle dem de går glib af en smuk, sjov og nogle utrolige smukke øjne at se på, men det fint for mig så kigger jeg bare på dem." sagde han meget bestemt og rykkere en meter tættere på hende sådan de nærmest snittede hinanden med deres arme, men han mente det virkelig også det han sagde om hende, men havde hun bare været vampyr så havde det hele været lettere.

han placerede sin hånd lige ved siden af hende hvor efter han vende hovedet og så ud på havet, " hvad ville du gør hvis du kunne leve for evigt, altså du ved er der noget du rigtig gerne ville med dit liv men måske ikke kan på grund af vi dør så hurtigt i forhold til andre væsner, i dette land "  Toretto var begyndt at overveje hendes muligheder, for han så også at solen nok snart ville stå op også var han nød til at smutte, også så han hende nok aldrig igen.
Heather

Heather

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Nyxx 07.06.2017 17:02
Hun så hvordan han kort kiggede ned i jorden, men kort efter rettede blikket mod hende. Hun trak kort på sine skuldre og sendte ham et smil ”Det går meget godt for dig... Eftersom du endnu ikke er død” sagde hun og grinede ganske kort. Hun kunne efterhånden mærke hvordan whiskeyen var begyndt at gå hende til hovedet, eftersom hun var begyndt at føle sig ret lightheaded. Hans følgende ord fik hendes kinder til at blusse op. Hun var ikke just vandt til der var folk der gav hende komplimenter og kaldte hende smuk. Denne mand tog hende faktisk i forsvar, men han vidste jo heller ikke hvad hun var kendt for at gøre ved folk normalt nå hun ikke havde indtaget alt for store mængder alkohol som hun havde netop nu. Hun sendte ham et smil og grinede ganske kort ”Lad min bare sige.. Jeg er ikke kendt som denne snaksaglige, venlige kvinde.. ” sagde hun og trak på skuldrene ”Ikke fordi jeg myrder på stedet men..” sagde hun og grinede ganske kort som hun så på ham med et smil. Hun havde nu nok skubbet folk i vandet, druknet et par stykker og drukket dem i hegnet for blot at stjæle fra dem.

Hun så på ham med et hævet øjenbryn. Hun forstod det ikke helt, for hvorfor skulle hun leve for evigt? Hun trak på skuldrene og sukkede ”Jeg kommer ikke til at leve evigt, om jeg ønsker det eller ej. Jeg lever livet for farligt og ender med at få mig selv dræbt” sagde hun og så ned på hans hånd der ikke var ret langt fra hende. Hendes blik rettedes mod vandet og hun smilede ganske kort. Og tænkte over mulighederne der ville være ved evigt liv.

Toretto Urban

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 455 år

Højde / 185 cm

KraveKage 12.06.2017 14:43
Der var noget han ikke forstod det var lidt som om hun var en hård type, men når hun fik noget at drikke var hun en anden, dog gad han godt se hende prøve at dræbe ham det kunne være sjovt når det gik op for hende hvad han var, og at hun ikke havde en jordisk chance overfor hende, " det tager jeg som noget positivt " sagde han og smilede til hende, Toretto vidste ikke helt hvordan skulle spille sin sidste hånd overfor denne kvinde, det gik ham lidt på men han besluttede sig nok snart.
" så det du siger at du faktisk er en dræber normalt eller hvordan, for som jeg ser det er jeg heldig jeg bare er i live lige nu " sagde han og synkede dybt, ikke at han mente det men mest af alt var det skuespil overfor hende.

han smilede lidt " nok ikke men det kunne være du havde haft tanken, for det har jeg mange gange jeg tænker tænkt hvis min sidste dag at leve i er idag, lige her med dig tænkt hvis jeg kun levede til og med i aften, hvad så hvad ville jeg så for lige nu og her, er det her øjeblik det jeg helst ville hvis jeg kun havde en dag tilbage at leve i, så ville det være at sidde her sammen med dig " sagde han og lagde hans hånd forsigtigt over på hendes, uden at vide hvad der ville ske der efter.

Toretto var ikke bange men det hele var blot et skuespil for at få hende til at sænke hendes parrader, og om det virker eller aj så måtte han handle for solen gik snart op også var han her trods alt ikke.
Heather

Heather

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Nyxx 13.06.2017 23:02
Hun så på ham med et kækt smil. Han skulle også se det som noget positivt, for normalt ville hun have klappet denne mand sådan en på siden af hovet, blot fordi han forsøgte at charmere sig ind på hende. Hun grinede over hans ord og sukkede ” Det er jo ikke gud og hver mand… Plus det er kun upassende personer jeg ender med at dumpe i vandet” sagde hun med et grin i stemmen. Denne mand ved hendes side ville hun sikkert finde upassende hvis hun var ædru, men det var yderst sjældent det skete, men alt efter hvor meget hun havde indtaget, så skiftede hun fuldkommen personlighed.

Jo hun havde da ganske vidst haft tanken, men hver eneste gang så kunne hun næsten mærke den intense smerte fra tænderne der sank ned i hendes hals. Hans ord var ganske smigrende, men hun vidste ikke om det hele blot var skuespil, om han var en af dem der kom tæt på og så endte med at skade hende, i forsøg på at komme tættere på hendes fader og myrde ham. Hun bed sig kort i underlæben og mærkede hvordan hendes kinder svagt blussede op ”Du kunne finde kvinder der var meget k…” hun slugte nærmest sine ord som hun mærkede hans hånd ovenpå hendes egen. Hun var som tømt for ord og hun så mod ham med et svagt smil på læberne inden hun bed sig i underlæben og fortsatte ” Kvinder der… Er kønnere end mig..” sagde hun og trak hånden til sig og placerede dem begge i hendes skød og så ud mod havet.
Heather

Heather

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Nyxx 23.07.2017 17:34
// Manglende hjerne fra begge parter... //
0 0 0

Chatboks