Koda sad her ved siden af en ung mand der lå på jorden. Død var han ikke men vågen var han nu heller ikke og der var 2 småblodige mærker i hans hals. Entelig havde ikke engang gidet at soignere sig selv og sad med lidt blod i bund vigen. Det havde været ugens første måltid og nu nød hun bare mærke at sin styrke kom tilbage i kroppen.
"Så sidder vi her... det var nu hyggeligt... du ser bare, jeg tror ikke det går imellem os, er det okay?" sagde Koda og kiggede ned imod den unge mand. Et dybtsuk undslap hendes løber, her på det sidste havde alt selvskab hun havde haft været de arbejdsgivere hun havde haft, eller sine ofre.
Koda rettede lidt på sin mørke kjole og rettede sig op. Hun havde det lidt som om der gemte sig noget her i mørket. 2 år nu havde hun boet i Tusmørkedalen, og stadig gik mørket hende på.
Få gange havde hun begivet sig til hovedstanden og endda været ude om dagen et par minutter, men det gjorde hende kun mere trist at komme væk eftersom hun aldrig kunne komme hjem.
"Jeg siger i hvert fald tak fordi du gav middag, jeg skal nok klare regningen, du trak aldrig rigtig stolen ud" sagde koda igen lidt for sig selv til den besvimede mand som hun rejste sig op og strak sig.
Hun samlede sit sværd op og spændte det fast til hendes bælte igen.
Koda lagde hurtigt hånden på sværdet og vendte sig om og kiggede ud i mørket, var der noget. Nej. Et suk kom fra hendes læber og hun lod sin hånd falde fra sværdet og hun begyndte at gå langs bjerget, nu ville hun opsøge kroen og nyde lidt varme.